بازدید 15842

فرودگاه گرجستان مانع بازگشت بازیکنان شاهین به ایران

این درحالی است که یک کشور تنها می تواند از ورود افرادی که در کشور مشکوک به سر می برند، به داخل مرزهایش جلوگیری کند یا آنها را قرنطینه نماید و گرفتن اجازه خروج آن هم در زمانی که بلیت خریداری و کارت پرواز صادر شده، اتفاق عجیبی است.
کد خبر: ۹۸۵۶۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱ 20 June 2020

 «ماکسیم کویلیتایا» و «لوکا گادرانی» دو بازیکن گرجستانی تیم شاهین شهرداری بوشهر هستند که با شیوع کرونا به کشور خود بازگشتند، قرار بود همزمان با شروع تمرینات تیم شاهین به ایران بیایند که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش تابناک ورزشی، باشگاه شاهین شهرداری بوشهر حتی برای روز پنجشنبه گذشته بلیت بازگشت دو بازیکن گرجستانی خود را به ایران فراهم کرده بود و کارت پروازشان نیز دریافت کرده بودند، اما ماموران فرودگاه این کشور با اعلام اینکه شیوع بیماری کرونا در ایران مجددا شدت یافته است، مانع سفر آن‌ها به ایران شدند!

این درحالی است که یک کشور تنها می تواند از ورود افرادی که در کشور مشکوک به سر می برند، به داخل مرزهایش جلوگیری کند یا آنها را قرنطینه نماید و گرفتن اجازه خروج آن هم در زمانی که بلیت خریداری و کارت پرواز صادر شده، اتفاق عجیبی است. برخی می گویند این نیز یکی از راههای بهانه جویی بازیکنان خارجی برای شرکت در تمرینات تیم های ایرانی است.

خارجی های زیادی بعد از کرونا با تیم های ایرانی حاضر در لیگ قطع همکاری کرده اند. 

ایزدپناه، سرپرست تیم شاهین بوشهر در این خصوص اظهار کرد: پرواز مذکور مخصوص ایرانی‌های مقیم گرجستان بود، اما مقرر شده بود که ماکسیم و لوکا گادرانی هم با این پرواز وارد ایران شوند که این اتفاق محقق نشده و هم اکنون از طریق روابط بین الملل وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال پیگیر هستیم تا این بازیکنان زودتر به ایران بیایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست