بازدید 8371

بهترین پکیج دوربین مدار بسته

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دوربین مدار بسته یک امر مهم و حیاتی برای امنیت و حراست برای مکان‌های مختلف بحساب می‌آید اما یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان این است که این تجهیزات مدار بسته که معمولاً بصورت پکیج عرضه می‌شود باید دارای چه خصوصیاتی باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.
کد خبر: ۹۸۵۵۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 20 June 2020

امروزه و با پیشرفت تکنولوژی استفاده از دوربین مدار بسته یک امر مهم و حیاتی برای امنیت و حراست برای مکان های مختلف از قبیل سازمانی، غیر سازمانی، دولتی، مسکونی، مکان‌های دورنی و یا بیرونی مثل خیابان‌ها، استادیوم‌های ورزشی و...  بحساب می‌آید اما یکی از مهمترین دغدغه‌های مصرف‌کنندگان این است که این تجهیزات مدار بسته که معمولاً بصورت پکیج عرضه می شود باید دارای چه خصوصیاتی باشد که در ادامه به بررسی آن می پردازیم

قیمت پکیج دوربین مدار بسته

امروزه و با توجه به بالا رفتن نرخ ارز شرکت های فروش دوربین های مدار بسته بهمان اندازه که نرخ ارز افزایش پیدا می کند قیمت پکیج های مدار بسته و تجهیزات آنرا هم بالا می برند که این مخصوصا باعث گران شدن بیشتر تجهیزات با برندهای معتبر می شود که در این صورت توان مالی مصرف کننده پایین می رود و برای رفع نیاز خود مجبور می شود به پکیج ها ارزان قیمت و با رجوع به هر نوع شرکت و فروشگاه تجهیزات دوربین مدار بسته معتبر و نامعتبر  روی آورد.

دوربین مدار بسته الکامپ

با این وجود، آیا با این کار نیاز مشتری بخوبی رفع شده؟

 

در جواب باید گفت خیر.  از قدیم گفتن هیچ ارزانی  ای بی دلیل و هیچ گرانی ای بی حکمت نیست . 

دلیلش هم آن هست که وقتی اجناس ارزان تری را (بخاطر کیفیت پایین و نامناسب بودن با نیاز) از یک فروشگاه (معمولاً) نامعتبر خریداری می کنید نه تنها نیاز خریدار رفع نشده بلکه باعث از دست رفتن سرمایه آن خواهد شد. حال برای جلوگیری از این مشکل چکار می شود انجام داد.

کیفیت مهمتر از قیمت است

در این شرایط اقتصادی درست است که خرید تجهیزات مدار بسته با قیمت بالا هزینه زیادی را به مصرف کننده متحمل خواهد کرد اما باید این را در نظر گرفت در قبال  پول زیادی که پرداخت می کنیم  تا چند سال از همان میزان هزینه ای که کردیم بهره های لازم مانند ارائه کیفیت خوب و عمر مفید طولانی دستگاه ، ارائه پشتیبانی و گارانتی مناسب از سوی فروشنده را در یافت می کنند که معمولاً فروشندگان معتبر برای راضی نگه داشتن مشتری و بالا بردن ارزش  سیستم کاری خود از برند های معتبر استفاده می کنند.

با این حال بسیاری از شرکت های معتبر برای ارائه خدمات  بهتر مثل پایین آوردن قیمت و ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری رقابت نزدیکی با یکیگر دارند.

 حال مشتری  چطوری باید فروشنده مناسب خود را پیدا کند ؟

در پاسخ می توان گفت که :

  1. یکی از بهترین راه ها بررسی سوابق شرکت ها می باشد که آیا این شرکت مورد نظر در زمینه ارائه تجهیزات دوربین مدار بسته توانسته نیاز مشتریان خود را رفع و رضایت آنان (اعم از قیمت،کیفیت،پشتیبانی) را جلب کند. شرکت ارائه دهنده چند سال سابقه مفید و چند پروژه موفق داشته است ؟
  2. آیا مشتریانی که از آن شرکت مورد نظر خرید خود را انجام داده اند از خرید خود رضایت داشته اند؟

3.تجهیزات خریداری شده از نظر کیفی توانسته انتظارات مشتری را براورده کند؟

این ها مواردی است که یک خریدار باید در هنگام خرید و پیدا کردن فروشگاه مناسب خود باید به آن توجه کند.

بعد از اینکه مشتری فروشنده مورد نظر خود را پیدا کرد باید آگاهی لازم از تجهیزات یک پکیج طبق نیاز خود و مشاوره با شخص متخصص در این زمینه را داشته باشد.

پکیج دوربین مدار بسته

 پکیج حاوی چه تجهیزاتی می باشد:

  1. دوربین : یکی از مهمترین پارامترهای انتخاب پکیج استفاده از دوربین باکیفیت وتعداد متناسب با نیازهای ما می باشد چون در صورتی که دوربین کیفیت مورد نظر ما را نداشته باشد تصویر که بدست مشتری میرسد مناسب نیست و آن را در تحت نظر داشتن محل مورد نظر عاجز می گذارد. همچنین اگر تعداد دوربین برای محل مورد نظر کم باشد مصرف کننده دید کامل از محل مورد نظر خود را ندارد و به مشکل بر می خورد.
  1. دستگاه ضبط کننده مرکزی تصویر دریافتی (DVR OR NVR): بعد از دوربین باید کیفیت و کارایی دستگاه ضبط تصاویر را مورد بررسی قرار داد چون در صورتی که دستگاه کارایی مورد نظر کاربر را نداشته باشد باعث تلف شدن سرمایه و بهره نبردن از کارایی واقعی دوربین ها می شود. بعنوان مثال فرض کنید دوربین مدار بسته ما با کیفیت 5 مگا پیکسل باشد ولی دستگاه ضبط تصاویر ما توانایش تا 2 مگاپیکسل بیشتر نباشد در این صورت تصاویر ضبط شده کیفیت مورد نظر ما را نداشته  و فقط بی مورد برای کیفیت دوربین ها پرداخت شده است.
  1. هارد دیسک (D.D): انتخاب یک هارد دیسک با کیفیت بالا و ظرفیت مناسب از دیگر عوامل مهم در انتخاب پکیج برای ضبط تصاویر دریافتی می باشد. بدین صورت که اگر کیفیت آن پایین باشد عمر مفید آن کم می باشد و ظرفیتشم پایین باشد میزان زمانی که می خواهیم برای ضبط تصاویر دریافتی داشته باشیم کافی نمی باشد. معمولاً کسانی که در این زمینه فعالیت دارند پیشنهادشان استفاده از هارد دیسکهای برند W.D مدل Purple با ظرفیتهای که از یک تا چند ترابایت دارد مناسب می باشد که با این حال توصیه می شود موقع خرید با کارشناسان مربوطه مشاوره ای داشته باشید.
  1. وسایل جانبی (کابل انتقال داده و آداپتور): استفاده از وسایل جانبی مناسب با نیاز و کیفیت در استفاده از سیستم حفاظتی مدار بسته از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. برای مثال اگر آداپتور کارایی موردنیاز را نداشته باشد دستگاه های ما نمی توانند برق مورد نیاز خود را تأمین کنند و اگر کابل ها کیفیت لازم را نداشته باشند تصویر با کیفیت مورد نیاز از دوربین به سیستم ضبط مرکزی انتقال پیدا نکرده و حتی ممکن است موجب قطعی ارتباط هم خواهد شود.

شرکت الکامپ با داشتن 17سال سابقه درخشان و 4000 پروژه موفق در زمینه واردات، فروش و نصب دوربین های مدار بسته قادر است پکیج های متنوع  خود (مطابق با نیاز مشتری) را بالاترین کیفیت، مناسب ترین قیمت با توجه به نوسانات ارز و همچنین پشتیبانی طولانی مدت به مشتریان گرامی ارائه دهد و مشتریان گرامی می توانند با تماس با پشتیبانی شرکت از راهنمایی های کارشناسان مجرب در این زمینه برخوردار شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر