بازدید 70624
دو هزار و چهل و نهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

روایتی از نامه رهبری به رئیس دولت اصلاحات برای انحلال یک وزارتخانه / استعفای امام جمعه ساوه با یک دل پُر / نظر علم‌الهدی درباره تفریح بانوان / شرط پذیرش توبه «طبری» از نگاه یک نماینده مجلس

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اعتراض ۸۰ نماینده به ترکیب کمیسیون‌های مجلس / هاشمی‌طبا: احمدی نژاد فکر می‌کند عیسی مسیح است! / پاسخ «آشنا» به راه‌حل «میرسلیم» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۵ 19 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
امام جمعه ورامین: برخی به عنوان ورزش، دختران را به بیراهه می‌برند

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین ضمن گرامیداشت یاد شهید سرافراز مصطفی چمران اظهار کرد: دانشمند فرهیخته‌ای که از نظر علمی مدارج بالا را طی کرد و در عین حال در زمینه اخلاق و عرفان قلم می‌زد که گویا یک معلم عرفان برای شاگردانش تدریس می‌کند و در عین حال مجاهد و رزمنده‌ای است که اسلحه به دوش در میدان جنگ و نبرد حضور پیدا می‌کند و کرسی مجلس و ریاست را رها کرده و در بیابان‌ها به خون خود می‌غلتد. امام جمعه ورامین، درباره دوچرخه‌سواری زنان گفت: «بسیار متاسفیم که برخی به عنوان ورزش، دختران و زنان را به بیراهه می‌برند، دوچرخه‌سواری یک زن با لباس‌های نامناسب با کدام ارزش اخلاقی سازگار است، چرا برخی از ما به این موضوعات بی‌تفاوت شده‌ایم، غیرت‌ها کجا رفته است.»

میرسلیم: مشارکت در بازسازی اقتصاد لبنان فرصتی برد ـ برد است

نماینده تهران در مجلس گفت: به جای تعصب ورزیدن بر برجام بی فرجام، باید تبادل اقتصادی مستقیم با کشور‌های همسو را در اولویت قرار داد. مصطفی میرسلیم، نماینده مردم تهران در مجلس در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «پیشنهاد مشارکت ایران در بازسازی اقتصاد لبنان (به ویژه در بخش برق و تأمین فرآورده‌های نفتی)، فرصتی برد_برد برای طرفین است.» وی در ادامه افزود: «به جای تعصب ورزیدن بر برجام بی فرجام، باید تبادل اقتصادی مستقیم با کشور‌های همسو را در اولویت قرار داد.»
 
تصادف بقایی در گیلانغرب

وکیل حمید بقایی از تصادف وی در گیلانغرب خبر داد. مهران عبدالله‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره سانحه تصادف حمید بقایی در گیلانغرب گفت: تصادف موکلم در گیلانغرب صحت دارد و تصاویری که از ماشین وی منتشر شده است، درست است. این وکیل دادگستری ادامه داد: آقای بقایی باتوجه به وضعیت ماشینش به شکل معجزه آسایی نجات پیدا کردند. وی درباره مرخصی بقایی گفت: موکلم در مرخصی استعلاجی بودند، البته پرونده ایشان هنوز در کمیسیون پزشکی مطرح نشده است به زودی این اتفاق می‌افتد و نظر نهایی درباره بیماری وی صادر می‌شود.


بازداشت مردی که سگ ماده باردار را در زاهدان کشت

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: مرد سنگدلی که در ۲۷ خرداد سال جاری سگ ماده بارداری را در حاشیه شهر زاهدان کشته و کلیپ آن را در فضای مجازی منتشر کرده بود، با تلاش محیط بانان استان دستگیر شد. حمید ریگی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی انتشار فیلمی دلخراش در روز سه شنبه ۲۷ خرداد ماه جاری از صحنه کشتار یک سگ ماده باردار در حاشیه شهر زاهدان در فضای مجازی، یگان حفاظت این اداره کل پس از تحقیقات میدانی و اقدام عملیاتی، ظرف ۴۸ ساعت موفق به شناسایی عامل این رفتار غیرانسانی شد. وی گفت: عامل این اقدام وحشیانه به کمک شاهدان ماجرا با تلاش و پیگیری محیط بانان شناسایی، دستگیر و به همراه مستندات موجود به مقامات قضایی تحویل شد.

منوچهر هادی به دادگاه احضار شد

منوچهر هادی، کارگردان فیلم «رحمان ۱۴۰۰»، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از حضورش در دادگاه فرهنگ و رسانه خبر داد. این کارگردان در پست اینستاگرامی خود در این‌ باره توضیح داد: «بدون هیچ توضیحی منو خواستن و رفتم شعبه ششم. سازمان سینمایی شاکی بود، از من و پخش کننده، توضیح دادم که نسخه قاچاق رحمان را من بیرون ندادم. سازمان سینمایی اعلام کرده بود که فقط نسخه کامل دست کارگردان و پخش کننده هست. توضیح: اولاً که فیلم مجوز گرفت و توزیع شد. دوماً چرا باید نسخه دست من باشه؟ نسخه دست تهیه‌کننده، دفتر جشنواره، صداوسیما جهت بازبینی برای مجوز پخش تیزر، شورای پروانه نمایش، تصحیح رنگ و جایی که کپی میشه برای سینماها، صداگذار آهنگساز و…
هرکدام از این‌ها می‌توانند عامل قاچاق باشند، خواسته یا ناخواسته.
حتی ارشاد و کسانی که در آنجا نسخه اصلی را تحویل گرفتند. چرا من مشاور محترم حقوقی سازمان سینمایی؟
در هرصورت ممنون از سازمان سینمایی بخاطر پیگیری عاملین قاچاق فیلم رحمان. امیدوارم اگر ثابت شد من و پخش‌کننده نبودیم، پیگیری‌ها ادامه داشته باشد..»
 
پاسخ «آشنا» به راه‌حل «میرسلیم»

سید مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در حساب توییتری خود نوشت: «پیشنهاد مشارکت ایران در بازسازی اقتصاد لبنان (به ویژه در بخش برق و تأمین فرآورده‌های نفتی)، فرصت ‎برد برد برای طرفین است. به جای تعصب ورزیدن بر ‎برجام بی فرجام، باید تبادل اقتصادی مستقیم با کشور‌های همسو را در اولویت قرار داد.» در پاسخ به توییت میرسلیم، حسام الدین آشنا، مشاور رییس جمهور نوشت: «‎متاسفانه اقتصاد و بانک مرکزی عراق در اسارت وزارت خزانه‌داری آمریکاست.»
 
واکنشی به احتمال کاندیداتوری ظریف در ۱۴۰۰

اسماعیل گرامی مقدم گفت: «آقای ظریف شخصیت محترمی است و زحمات زیادی در وزارت خارجه کشیده است و ما هم قدرشناس هر خادمی هستیم، اما به نظر می‌رسد که اصلاح طلبان در این دوره از انتخابات با حفظ هویت اصلاح طلبی خود وارد میدان خواهند شد.» عضو حزب اعتماد ملی افزود: «در جبهه اصلاح‌طلبان نیز کاندیدا‌های متنوعی مطرح خواهند شد. مثلا از آقای ظریف اسم برده می‌شود. از جهانگیری و محسن هاشمی هم همین طور. حتی از آقای مطهری و دیگران اسم برده می‌شود، اما به نظر من این‌ها در جبهه اصلاح‌طلبان اصل موضوع نیست. اصل موضوع حفظ انسجام اصلاح طلبان است که از سال ۹۲ برای منافع ملی بسیار غنیمت بوده است و سبب شده که کشور در مدار قرار بگیرد».
 
این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: «دومین نکته این است که به نظر نمی‌رسد اصلاح طلبان دیگر روی نامزدی که بخواهد صرفا سوءاستفاده کند و شعار‌های اصلاح طلبان بدهد و بعد حتی در چارچوب قانون هم اظهار نظر نکند و مثل روحانی همه وعده‌های خود را فراموش کند، حساب نکنند و به عبارتی دیگر کلاه سرشان نمی‌رود. اصلاح طلبان این بار از نامزدی حمایت می‌کنند که شش دانگ اصلاح طلب باشد. اصلاح طلبان یک نامزد عملگرا می‌خواهند. ما متاسفانه در مورد روحانی نتوانستیم که افکار عمومی و هواداران خود را راضی کنیم و عدم رضایت آنان به حق است. اگر اصلاح طلبان نبودند روحانی هرگز کرسی ریاست جمهوری را نمی‌دید، اما با چیدمان کابینه و استانداران خود به توقعات این جریان پاسخ مناسبی نداد».
 
شرط پذیرش توبه «طبری» از نگاه یک نماینده مجلس

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع فرصت توبه برای اکبر طبری که اخیرا از سوی معاون قوه قضاییه مطرح شده، گفت: این توبه را یا مردم یا حضرت آقا باید قبول کنند اگر چه توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت المال.حجت الاسلام سید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل با اشاره به حواشی اخیر پرونده اکبر طبری و اظهارات معاون اول قوه قضاییه درباره در نظر گرفتن فرصت توبه برای این گونه افراد گفت: محکومینی هستند که به دلیل جرایم مرتبط با فساد مالی و اقتصادی مؤاخذه شده و در زندان به سر می‌برند و رسانه‌ای نشدند، اما موضوع آقای طبری به دلیل این که کم لطفی ایشان نسبت به بیت‌المال و حق الناس بیشتر بوده رسانه‌ای شده است. وی افزود: در خصوص موضوع فرصت توبه نیز باید بگویم در این باره این توبه را مردم یا حضرت آقا باید قبول کنند؛ یعنی به قولی مقام معظم رهبری ایشان را بپذیرند که البته این فرصت توبه باید مبتنی بر نظر قاضی پرونده و رئیس قوه قضاییه باشد که آیا می‌شود در این موضوع با توبه از جزای وی صرف‌نظر کرد یا خیر. نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در پایان اضافه کرد: اما اصل این است که توبه مربوط به جرایم حدی بوده نه جرایم مرتبط با بیت المال.
 
هاشمی‌طبا: احمدی نژاد فکر می کند عیسی مسیح است!

کاندیدای ریاست جمهوری سال ۹۶ گفت: اخیرا مصاحبه احمدی‌نژاد را با یکی از شبکه‌های آمریکایی مشاهده کردم. وی در حد پیامبر صحبت می‌کرد! آقای احمدی‌نژاد مانند یک پیامبر صحبت می‌کند و می‎گوید: «جهان را به هدایت و عدالت می‌خوانم.» فقط نصیحت می‌کند و گفته ایران و آمریکا باید دوست شوند! به تعبیری خود را عیسی مسیح می‌پندارد! «مصطفی هاشمی‌طبا»، از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری درباره ویژگی‌هایی که باید یک کاندیدای ریاست جمهوری داشته باشد، به برنا گفت: به نظر بنده رئیس جمهور اختیارات کامل ندارد و به نوعی در همه مسائل دستش باز نیست که صفات و وظایفی را به آن نسبت دهیم که بتواند، آن صفات و یا وظایف را به انجام برساند. هم سیاستگذاران، هم مجلس و هم افراد صاحب نفوذ، رئیس جمهور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. درست است که رئیس جمهور، دومین فرد کشور است؛ اما در واقع اختیارات چندانی ندارد. او عنوان کرد: ما در سال ۱۴۰۰ به یک رئیس جمهور پُرتحرک و خوش فکر نیاز داریم که به یک اصولی، باور داشته باشد و روی همان اصول نیز ثابت قدم بماند و بتواند، سیاست‌های مناسبی را پیاده کند. در حقیقت رئیس جمهوری می‌خواهیم که به مسائل اِشراف داشته باشد و با اعتقاد حرکت کند این ویژگی‎های یک رئیس جمهور است. از سوی دیگر این را هم باید در نظر بگیریم که رئیس جمهور تنها فرد در کشور نیست، بلکه به تعبیری دست بالای دست بسیار است.
 
اعتراض ۸۰ نماینده به ترکیب کمیسیون‌های مجلس

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۸۰ نفر از نمایندگان نسبت به ترکیب کمیسیون‌ها معترض هستند، در حالی که در برخی دوره‌های مجلس این رقم به تعداد انگشتان دست هم نبوده است و این عملکرد ضعیف هیئت رئیسه را نشان می‌دهد. علی‌اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی در این پیام تصریح کرده است: به نظر می‌رسد برخی از کمیسیون‌ها بسیار ضعیف شکل خواهند گرفت.
 
روایتی از نامه رهبری به رئیس دولت اصلاحات

تقوی نماینده مردم تهران در مجلس با یادآوری تصمیم دولت اصلاحات برای حذف جهاد کشاورزی گفت: مقام معظم رهبری همان زمان طی نامه‌ای به رئیس دولت اصلاحات فرمودند، مبنی بر اینکه این نگرانی وجود دارد که تشکیلات مبارک جهاد سازندگی با آثار و تجربه‌های موفق و مثال زدنی در وزارتخانه جدید حل و هضم شود و بی تردید این اقدام یک خسارت بزرگ برای کشور و نظام خواهد بود.نماینده مردم تهران در مجلس یازدهم گفت: متاسفانه این نهاد پر برکت با چنین حرکتی از صفحه فعالیت‌های انقلابی حذف شد.وی افزود: این حرف بدین مفهوم نیست که وزارت جهاد کشاورزی وزارتخانه بدی است یا نیرو‌های جهادی در این وزارتخانه حضور ندارند بلکه ساختار وزارتخانه‌ها و تشکیلات اداری کشور به گونه‌ای که نمی‌گذارد نیرو‌های فعال بال بزنند و در آسمان خدمت پرواز کنند.
 
نظر علم‌الهدی درباره تفریح بانوان

امام‌جمعه مشهد گفت: این وظیفه شهرداری است، فضایی را فراهم کند که تمام امکانات آماده باشد تا دور از نگاه مردها، خواهران دوچرخه‌سواری کنند، تفریح کنند و نشاط و ورزش جوانی داشته باشند.
این نه برای پیشگیری از تفریح و ورزش زن است، دوچرخه‌سواری زن‌ها و دختر‌ها در یک فضای امن و مصونیت بخش به ناموس آنان و جدایی آنان از فوران غریزه جنسی مردان اشکالی ندارد، این وظیفه شهرداری‌هاست که پارکی درست کنند، پارک بانوان و در آنجا فضایی باز، آزاد و راحت برای هر نوع ورزش بانوان ازجمله دوچرخه‌سواری فراهم کنند، اما این‌که یک دختر وسط خیابان‌های شهر یا یک خانم جوان سوار دوچرخه شود، مصداق واقعیتی است قرآن از انجام آن نهی کرده، فرموده «وَلَا تَبَرَّجْنَ تَبَرُّجَ الْجَاهِلِیَّةِ الْأُولَیٰ...»

یکی از مصادیق تبرج و نمایش دادن اندام بدن، مساله دوچرخه‌سواری است که در اسلام نهی شده، مصداق دوچرخه‌سواری زن و دختر، مصداق تبرجی است که قرآن نهی کرده و بر اساس آن رهبری فتوا دادند که دوچرخه‌سواری زن‌ها و دختر‌ها باید ممنوع شود مخصوصاً در این شهری که شهر امام رضاست، فرهنگش فرهنگ رضوی است و حاکمیت جریان فکری و فرهنگی در این شهر، مربوط به هویت شخص شخیص وجود مقدس علی بن موسی‌الرضا است.هم مسئولان انتظامی و مدیران شهری ما در این مساله باید توجه داشته باشند و هم مردم عزیز ما، خواهران باعفت و دختران ناموس مدار جامعه مشهد نباید دست به این کار بزنند و این وظیفه شهرداری است فضایی را فراهم کند که تمام امکانات آماده باشد تا دور از نگاه مردها، خواهران دوچرخه‌سواری و تفریح کنند و نشاط و ورزش جوانی داشته باشند، این حقیقتی نیست که کسی با آن موافق نباشد، اما در خیابان‌های دانشگاه، دختر جوان سوار دوچرخه شود و مقابل چشم هزاران دانشجوی جوان، بشود آتشی که شعله بزند به غرایز جنسی جوانان و دانشگاه را کانون فساد بکند، این حقیقتی است که نه‌ تنها نهی می‌کنیم، با آن مبارزه خواهیم کرد و ان‌شاءالله عزیزان ما به این نقطه و حقیقت توجه داشته باشند.
 
استعفای امام جمعه ساوه با یک دل پُر

حسینی گفت: مرحوم موحدی ساوجی یک نماینده قدر و مرحوم آیت اله مطهری به عنوان امام جمعه ساوه یک دانشمند فرزانه بود، ولی درگیری آن‌ها باعث شد ساوه عقب برود. راز استحکام نظام اسلامی و غلبه بر دشمن و شرط پیشرفت ساوه اتحاد مردم و همه مسئولین است و هیچ کس نباید اختلاف افکنی کند.وی با بیان اینکه به خاطر بنده و به اسم بنده یا از جانب بنده به هیچ کس اهانت نشود، اظهار کرد: عده‌ای از هم لباسی‌های خودم از همان ماه اول فعالیتم در ساوه شروع کردند به گزارش نویسی علیه بنده و عده‌ای از دو سال و نیم پیش اینکار را شروع کردند، همان کسانی که روزی از حامیان بنده بودند. آن‌ها این رویه را آغاز کردند به این دلیل که می‌خواستند سخنگو و بلندگوی آنان باشم و هر چه آن‌ها خواستند عملی کنم و بنده قبول نکردم.

حسینی با تاکید بر اینکه بنده سخنگوی کسی نیستم و نمی‌شوم چراکه اینکار با منش بنده مخالف است، گفت: در مسئله پسماند که خلاف مصالح مردم بود علیرغم تلاش بسیاری افراد که اصرار بر انجام کار داشتند، اجازه ندادیم و نمی‌دهیم اجرا شود. نماز جمعه و امام جمعه تریبون نظام و ولی فقیه و صدای رسای مردم است، نه جناح‌های سیاسی و اشخاصی خاص.وی اظهار کرد: در انتخابات هم از بنده خواستند از شخص خاصی حمایت کنم، ولی من گفتم بنده امام جمعه هستم و متعلق به همه مردم، از هیچکس حمایت نمی‌کنم، اما علیه شما هم سخنی نخواهم گفت و نگفتم، اما برنتافتند و شایعات و برچسب‌هایی زدند که آدم را خسته می‌کند. حسینی افزود: آنقدر بداخلاقی کردند که کلاس نهج البلاغه بنده در دارالتحفیظ را تعطیل کردند پس به ناچار آن را در دفترم برگزار کردم. مدت هاست این بداخلاقی‌ها ادامه دارد و من تحمل کردم، اما ادامه این وضعیت که امام جمعه در یک مسیر باشد و برخی دیگر در یک مسیر دیگر، باعث می‌شود ساوه لطمه ببیند، بر این اساس ناچار شدم استعفا دهم، البته هنوز استعفای بنده را بررسی و قبول نکرده اند و هر چه شد به آن راضی هستم و اگر در این سمت بمانم باز هم سخنگوی کسی نخواهم بود. نامزد نمایندگی مجلس نشدم تا مردم بدانند اقداماتی که انجام داده ام به خاطر رسیدن به این سمت نبوده است. وی با بیان اینکه همه بدانند تا روز آخری که در ساوه هستم مدافع انقلاب و نظام و رهبر و مردم خواهم بود، گفت: هرگز تحت فشار‌ها و اتهامات، سخنگو و بلندگوی کسی نخواهم شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۱
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۱۴۵
دوچرخه سواری بانوان با کدام ارزش اخلاقی سازگار است؟ شما اول بفرمایید اختلاس و خیانت به بیت المال و ضایع کردن حق الناس با کدام‌ارزش اخلاقی سازگار است تا من جواب شما رو بدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
شما اول فرق یک گناهی که اشکار است و ثابل رویت است با یک عملی جرم و گناهی که اشکار نیست برای همه بدان چی هست تا بعدا جوابت را بدهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
ربطشون به هم چیه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دوچرخه سواری چه ربطی به اختلاس داره که مغلطه می کنی هر کدوم بحثش جداست
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دوست ۲۲:۵۶ لطفا ناراحت نشو ولی خیلی نامربوط و غیر منطقی حرف زدی. یعنی به گمان شما، زشتی و عقوبت یک معصیت نهان، کمتر از یک گناه عیان است؟!! اتفاقا کاملا برعکس می باشد. لطفا کمی در این خصوص فکر نمایید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
چه ربطی داره. چرا افکار شما اینجوریه؟ قرار نیست که چون یکی یه غلطی کرده دیگه بگذارند هر کس هر کاری می خواد بکنه . هر چیزی جای خود داره. حرف شما مثل اینه که یکی خونه شما رو خالی کنه و فرار کنه یکی دیگه هم بچه شما رو بکشه بعد که به یارو قاتله رو بگیرند بگه هر وقت اون دزده رو گرفتی منم اعدام کنید.
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
عجیبه که بعضی ها در فرن 21هنوز فکر می کنند فساد فقط در یک چیز هست .همین نکته که در کشوری که ادعای ارزشی بودن دارد این همه فساد مالی نجومی هست به این علت است که دوستان به دنبال گناه قابل رویت هستند.در وافع بعصی ها عمدا و بعضی اه از روی گمراهی به ظواهر قفط اهمیت میدهند ومتاسفانه این گروه اخیر خود را آگاه و خق به جانب میدانند و با عمل غیر اخلاقی توهین و خشونت مثلا سعی در گسترش اخلاق در جامعه دارند
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دختران باید شتر سواری کنن تا حواس جوانها به شتر برود و به انها توجه نکنن تا دانشگاه کانون فساد نشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۲۲:۵۶ نظرات شما بر خلاف عرف جامعه است و گناه به .
شمار نمی اید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ناشناس 22:56
شما اول اثبات حکن دوچرخه سواری گناه است !
در کل دنیا و در تمام کشورهای مسلمان حتی عربستان حجاب اختیاری است
مگر مردان ما با مردان ترکیه و امارات و مالزی و عمان و ... فرق دارند ؟
شاید از نظر شما از خانه خارج شدن زنان گناه آشکار باشد
چرا جامعه باید مطابق میل شما رفتار کند ؟
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
پویای فقه بدرد چنین مواقعی میخورد . فقه باید بر حسب مقتضیات و امکانات زمان خودش ترقی کند . اگر اینکار انجام نشود هم از مردم جامعه و هم از دنیا عقب میفتد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
آقای ظریف شخصیت محترمی است و زحمات زیادی در
وزارت خارجه کشیده است که نتایج زحمات بیهوده اش بر همگان واضح و مبرهن است امید که هم او کاندید برخی ها شود تا معلوم شود که نظر مردم چیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اقا این چه حور استدلالی ست .هر گناهی بد است چرا اسمان ریسمان می بافی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
فرافکنی چیزی بود که فروید مطرح کرد و آن عبارت از این است که شما آنچه در فکر خودتان می گذرد به دیگران نسبت می دهید. خودت خسیس باشی آن را در دیگران نسبت می دهی و غیرو!
ناشناس
| France |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما اول یه ساندیس برا پاسخ اولی باز کن تا مغزش خنک بشه متوجه بشه اولویت یعنی چی
خوش به حال طبری که به یه توبه آزاد میشه چه آدمایی که جرم های سبکتری داشتند ولی این فرصت بهشون داده نشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
آقا اصلا این خودش نمیخواد توبه کنه
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ما به هیچ وجه توبه این ناجوانمرد طبری رو نمی پذیریم.
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کسی که حق الناس کرده خدا هم از گناه او چشم پوشی نمی کند
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
رستی هادی جون مرتضوی حالش خوبه . زندان که ندیدمش نکنه رفته مرخص خارج از کشور.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اینکه خوبه
ب.ز حتی توبه هم نکرده و 10 ساله به ریش همه هم می خنده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
حالا مگه توبه کرده و پذیرفته شده و آزاد هم شده که روی هر احتمالی فورا قضاوت میکنید؟
واقعا میرسلیم ۲۵ سال از روزگار عقبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اتفاقا در این زمینه خیلی هم خوب گفته
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اینها راه حل های عملی هستن و کارگشا بجای توهم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
۴۲ سال
چرا ۲۵ سال؟
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
آقای میر سلیم انگار شما در جریان امور بین الملل نیستی فکر کردی لبنان یک کشور توانمند و مستقل است
اکنون که اژدهای هفت سر فساد قاضی منصوری را انهم در کشوری اروپایی بلعید؛ سوالی برایم پیش امده !!!! میفرمایند جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را تحویل فرانسه میدهیم. کشور کانادا و جناب ترودو که شدیدا پیگیر جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی هستند ایا اطلاع دارند که دزد و جعبه سیاه اختلاس ۳۰۰۰میلیاردی در کانادا بسر میبرد و ۸۰ میلیون ایرانی برای محاکمه وی و باز شدن اسرار ان جعبه سیاه لحظه شماری میکنند؟؟؟ ما که دانشمندان ایرانی را با جاسوس امریکایی مبادله کردیم مگر نمیشود که جعبه سیاه هواپیما بدهیم و جعبه سیاه اختلاس بگیریم؟انهم نه با واسطه فرانسه که مستقیما با خود جناب ترودو معامله کنیم!!! قوه قضاییه با همکاری وزارت خارجه این مهم را انجام دهند و این لکه کثیف بر تاریخ کشورمان را پاک کنند و دل میلیونها ایرانی را از عدالت مطمئن و خشنود سازند.البته ممکن است اژدهای هفت سر فساد ان پادوی کثیر الفاصله را نیز مانند قاضی منصوری خود مجازات کرده ببلعد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اصلا شما بگو چرا اقایان در اینجا بازخوانی نمی کنند؟
چرا اینقدر بی دست و پا هستند
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
نظرت اشتباه هست . چون اگر قرار بود مبادله ای انجام بشه اصلا به هواپیما اجازه پرواز نمیدادن ........
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اگر کمی اهل تحقیق بودین متوجه میشدین در ماجرای اختلاس سه هزار میلیاردی آقای خاوری طبق کیفر خواست فقط جرم تبدیل چک به وجوه نقد را داشته اند و اصل ماجرا هنوز در ایران فعال است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
احسنت پیشنهاد بسیار خوبی است
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اصلا باید همینجا بخونیمش وبه دنیا بگیم توش چی بوده همه که مارو قبول دارن جز دشمن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بابا فقط یک جعبه سیاه اختلاس ، ماشالله ایرا انبار انبار اختلاسگر داره!1
توبه را فقط خداوند میپذیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
دوچرخه سولری و اسب سواری و ورود زنان به ورزشگاه و حجاب اجباری ......این‌موارد همش برای کنترل جامعه هست یعنی ابزار برای کنترل کردن مردم جامعه . در صورتی این ابزارهای کنترل جامعه دیگر فایده ندارد . جامعه از سبک سنتی به مدرنیته برگشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
آقای نماینده ی اردبیل به نظر میرسه ... را به حد اعلاء رسونده
از جناب غلم الهدی باید پرسید مگر ما تنها کشور مسلمان در جهانیم ؟؟
مگر قران فقط زنان ایران را مورد خطاب قرار داده ؟؟
مگر مردان ما با مردان کل جهان و یا با مردان دیگر کشورهای مسلمان فرق دارند ؟؟
مگر خدا و قران و پیامبر ما مسلمانان یکی نیست ؟
چرا این همه بگیر و ببند و گرفتاری فقط برای زنان ایران تعیین شده ؟؟
مردان کشورهای دیگر چکار می کنند که در کشورشان هم حجاب اختیاریه و هم زنان دوچرخه سواری می کنند ؟
مدام در حال حمله به زنان هستند یا تحریک شده و عصبانی در کنار خیابان نشسته اند و به افق خیره شده اند ؟؟
انسان از هر چیز نهی شود نسبت به آن حریص تر می شود
هر چند نیمی از جامعه را محدود و سرکوب کنید - حتی اگر آنها را در کارتن یخچال در جامعه تردد کنند تا زمانی که حضور و وجود زن برای مردان عادی نشده باشه اوضاع همچنان بد تر می شه
مردان باید بپذیرند که نیمی از جامعه زنان هستند و آنها باید امیال خود را کنترل کنند وگرنه با قانون طرف هستند
شما بر عکس دارید به مردان القا می کنید که موجوداتی بی اراده و ضعیف در برابر امیال خود هستند و فقط زنان باید خود را بپوشانند و از دسترس دور نگهدارند تا صدمه نبینند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
ان وقت چرا در جامعه مدینه فاضل تو که به قول خودت سرکوب نمی کنند چرا خانواده هاشون سقوط کردن و در کارهای غیر اخلاقی و خیانتی غرق هستند؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
و برای همین است که طبق وعده خدا منجی با یارنش از حضرت مسیح و دیگران باز خواهند گشت تا بساط این دنیا پرستان دنیای مورد نظر شما را جمع کنند و به راه درست و اصلی بازگردانند
پس فعلا خوش باشید با دنیا پرستی!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
قرآن در آیه 30 و 31 سوره نور میگه که مردان مومن باید چشماشونو کنترل کنند و پاکدامن باشند و به زنان مومن میگه باید چشماشونو کنترل کنند و پاکدامن باشند و خودشون رو کامل بپوشونن (مگر قسمت هایی از صورت که پیداست) و زینتشون رو شکار نکنن.
هم آقایون مومن و هم بانوان مومن باید این حدود رو رعایت کنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
باید متناسب با روزگار و زمان خود حرف زد و یا تصمیم گرفت
مثلا زن سوار اسب شود اندامش بیشتر مورد توجه است یا دوچرخه ؟ حالا اگر دوچرخه و موتورسیکلت را اسب آهنی فرض کنیم ایرادش چیست ؟ اگر در صدر اسلام اسب آهنی بود مطمئنا الان ایراد نداشت...چند درصد این جامعه فلک زده این حرف ها را می پسندند ؟
ناشناس
| Netherlands |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دوچرخه سواری بانوان و ورزشگاه و این مسایل همیشه برای پرت شدن حواسها از مسایل اصلی کشور بوده که در تعجبم هنوز که هنوزه خیلیها بازی میخورن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
مردان میپذیرند که نصف جامعه بانوان هستند اما امثال ایشان نمیتوانند بپذیرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
واقعا برای اندیشه سطحی شما متاسفم
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما اگه مثل اقای علم الهدی به تمام قران تسلط داشتی ویک عمر در ان تدبر وتحقیفق میکردی وبا رمز ورموز وان اشنایی داشتی این حرفهارو نمیزدی ایشون مفسر قران مدیر مدبر کارشناس ود نهایت یک طلبه ساده هستن
نقد و پرسشگري
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
جملاتتان كافي بود فقط اين را اضافه كنم كاسه داغتر از آش مثلي است بسيار خوب.
زمان پيامبر و اسب سواري دختران را ايشان گناه ندانستند و تفسير آيه اي كه ايشان عنوان كرده اند كاملا شخصي و در نكوهش همچين تفسير كنندگان است و لاغير
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما با آقای فروید نسبتی ندارید؟؟ این چه توجیهیه؟ تنها راه مقابله با طغیان غریزه جنسی رعایت کامل حجاب و کنترل چشم هست . در ضمن احکام قرآن برای همه مسلمانان هست،اینکه بعضی کشورا مراعات نمیکنن امریست جدا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در این آیه هیچ صحبتی از اجبار نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در تمام دنیا خانواده سقوط کرده فقط ما خوبیم !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
کاش یه نگاه به منفی و مثبت ها می کردین !
خیلی چیزها دستتون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ناشناس 1:17
زنان محدودیتی برای مردان ایجاد نکرده اند
این مردان هستند که صبح تا شب برای محدودتر کردن زنان نقشه می کشند
اگر اشتباه نکنم دوماهی میشود که دیگر نام هیچ مسئول و صاحب نامی را در میان درگذشتگان بخاطر کرونا نمیبینیم وفقط شاهد فوت روزانه 50 الی 100 نفر از مردم عادی هستیم / آیا داروی "رمدسیویر " که فقط در اختیار عده ای خاص است باعث این مطلب است و دولتمردان همانقدر که خودشان را در امان دیدند با اعلام طبیعی شدن اوضاع فقط برای مردم عادی نسخه مرگ پیچیدند ؟؟؟ کسی هست توضیح بدهد چرا بر خلاف ماه نخست دیگر نام هیچ مسئول پیر ویا جوانی در میان خیل درگذشتگان بخاطر کرونا نیست ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
چون آقایون مسیولین در خانه هستن و از خانه مشغول خدمت رسانی اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
به نکته ی جالبی اشاره کردی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تشخیص شما کاملا درست است. داروی مزبور فقط در اختیار از ما بهتران می باشد
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
جناب آقای سوال
موثر بودن این دارو در هیچ جای دنیا اثبات نشد و رد شد.
...جو درست نکن
...اون هم از اون ور آب
شما که آمریکا هستی این سوال رو از مسئولین کشور خودت یعنی آمریکا بپرس
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
تمام امکانات برای مسولین است
میر سلیم چند وقتی بود ساکت بودی اسباب تفریح نشو.بازسازی لبنان یا سوریه یا هر کجای دیگه دنیا نیاز به انتقال پول و تجهیزات داره که معمولا از طرف ایرانی به هر سختی انجام میشه ولی طرف مقابل چون نمیخواد خودشو با امریکا در بندازه به تعهداتش عمل نمیکنه. شما همون کارهای فرهنگی رو پیگیر باش گلم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
کلا از دنیا عقب هستی در این دوره و این سال انتقال پول خیلی راحت از تحریم های دوره گذشته می شود انتقال داد با ابزارهای الکترونیکی نوینی که پیدا شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ناشناس 23:02 می شه یکی از این راه های خیلی راحت رو مثال بزنید و تشریح کنید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
حتما او ابزار های الکترونیکی ساخته دست شماست و هیچ کس از نقل و انتقال پول با خبر نمیشه
کی تا حالا دیده یه روحانی خودکشی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
این بنده خدا اگر قصد خودکشی داشت با یک چمدان پول از کشور فرار نمیکرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شیر مادرت حلالت
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
روحانیت اگر دنبال حرمت و احترام خود است باید از بسیاری مشاغل کنار برود
من نمیفهمم چرا کسی به این اقایان جواب نمیده هر چند که ادرس غلط هست و وارد شدن در بازی رد گم کنی پرونده طبری ولی مگه زنان صدر اسلام با کفشهایی که اونزمان وجود نداشت در ریگزارهای عربستان دنبال کاروان و قافله میدویدند که اینها مدعین زنان به زین سوار نشوند؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
امام صادق (علیه السلام) در ضمن روایت دیگری که علائم آخر الزمان را بیان می کنند، چنین فرمودند: « ( در آن زمان) زنان بر زین ها سوار می شوند» . ( ۳)
امیرمؤمنان علی (علیه السلام) در حدیثی با اشاره به این نهی، می فرمایند: « زنان خود را، بر زینها سوار نکنید، که این کار باعث تحریک و تهییج شدن آنان به سمت فساد و گناه می شود. » ( ۴)
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
در زمان حضرت علی عایشه را بعد از جنگ جمل زنان زین سوار بدرقه کردند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
محمل و کجاوه وجود داشته و یا ممکنه اونا در قسمتی از کاروان حرکت می کردن که توی دید آقایون نباشن هرچند گمان نمی کنم اسب سواری و مرکب سواری بانوان حرام باشه و این اشکال رو گمان کنم بعضی از مراجع در خصوص موتور سواری و دوچرخه سواری در نظر گرفتن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
قیاس مع الفارق میکنید، جوری حرف میزنید که انگار همراه کاروانهای صدر اسلام بوده و از نزدیک وقایع را تماشا میکرده اید
قطعا امام جمعه ساوه تنها فرد نیست. وقتی میگیم انتخابات شرکت نمیکنیم یعنی بهتر از شما اقایون این مسائل رو میدونیم
سخنان این امامان جمعه شاید برای خوانندگان در ایران عادی باشد، ولی ازین ور دنیا وقتی حرفهای ایشان را میخونی عمق مشکلات ایران بیشتر برایت روشن میشود...
بلاخره یکنفر اعتراف کرد دوچرخه سواری زنان برای خود زنان مضر نیست و برای مردان ایجاد مشکل میکند.سوالی که بوجود میاید اینکه زنان برای خوشایند مردان دیگر باید چه محدودیتهایی تحمل کنند؟ مسلمانان خارج از ایران مردانشان مرد نیستند یا دل ندارند و یا اسلامشان حقیقی تر است؟ روز جزا خداوند بین مرد مسلمانی که مسکرات در کشورش ممنوع بوده با ان مردی که سر هر کوچه اش یک مشروب فروشی بوده ولی دینش را حفظ کرده به کدامیک عزت بیشتری میدهد و ایمان کدامیک را میپذیرد؟ مردی که نتواند متمدن باشد و اگر زن دوچرخه سوار ببیند به هوس و گناه میفتد حتما هر جا پول ببیند هم میدزدد !!!!.اینگونه مردها را زیاد جدی نگیرید!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Hong Kong |
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خب به همین دلیله که اختلاس و فساد و دزدی در کشور ما زیاده. اگر پول چاپ نمی کردند و پولی نبود فساد و اختلاسی هم نبود. مفسدین عزیز اقتصادی چه می کشند از دست ما که پولهایمان را جلوی چشمان زود تحریک شواشان گذاشته ایم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
همونجور که زنها توقع دارند مردها از خیلی حقوق قانونی و شرعی خودشون مثل چند همسری یا ازدواج موقت یا ... بخاطر خوشامد اونها بگذرند. اونها باید از یه سری موارد که غیر شرعی هم هست حتما بگذرند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
شما در مورد خودتان صحبت میکنید که مدارج عالی تقوا را طی کرده و کاملا بر نفس مسلط شده اید، غلبه بر نفس برای عموم کار مشکلیست و طبق دستور قرآن احتیاج به رفع عوامل تحریک غریزه جنسی دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
منظور شما دقیقا اینه که افراد متمدن غریزه ندارن یا اینکه هر کی غریزه داره متمدن نیست؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
ظاهرا شما به ساختار پیچیده خلقت انسان و جامعه بشری بسیار رویایی نگاه میکنید، قطعا نمیتونید ادعا کنید که انسان رو بهتر از خداوند میشناسید،
به اين نماينده اردبيل بگيد تو چكاره اي كه حرف از توبه ميزني
قدر و اندازه خودت رو بدون
فكر كردي چون نماينده مجلس شدي مي توني هر حرفي را به زبان بياري
بايد بررسي بشه ايشون چه نفعي از طرح اين موضوع مي بره؟!
بزار مهر اعتبارنامه ات خشك بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
درود بر شرافتت
بنده ی خدا می خواد دوره بعدی صلاحیتش هرچه سریعتر تایید بشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
وقتی نمایندگان این دوره، با حداقل رای وارد مجلس میشن، همین میشه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
درست نخوندي. نماينده كه حرف از توبه نزده، معاون قوه قضاييه گفته.
نماينده، خودشم مخالفه
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
رابطه این نماینده و طبری باید مشخص بشه و زیر ذره بین بره سازمانهای اطلاعاتی هم باید کمک کنند.
من یک مادرم نمیخوام با دوچرخه یا موتور تفریح کنم فقط میخوام راحت برم تا سر خیابون خرید روزانه مو انجام بدم وقتی دیگه نمیشه با این قیمتها ماشین بخری پس حداقل موتورسبک رو آزاد کنین
میر سلیم . همکاری در توسعه برق و نفت لبنان برد . برد هست ..... من سخن‌میر سلیم را با دلایلی رد میکنم . چون تجارت و روابط سیاسی و اقتصادی باید برابر باشد یعنی هم از لبنان و عراق و سوریه کالا صادر کردی از این کشورها باید کالا هم وارد کنی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دلایل تون همین بود؟ این که یه دلیل بود تازه اگه دلیل درستی باشه.
اروپا با اصلاح طلبان دوره دوم خرداد نیز در سالهای آخر بسیار بد تا کرد.
هر روز به بهانه های حقوق بشری علیه دوم خردادی ها و ایران قطعنامه صادر می کرد
تا در نهایت قدرت به دست احمدی نژاد افتاد.
با افزایش دادن قیمت نفت اروپا به احمدی نژاد بسیار کمک کرد..
گمانم با دولت بعدی اروپا بیشتر راه بیاید.
محمود صد برابر تو محبوبیت دارد.
حتی از رییست نیز بیشتر محبوبیت دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
منم با نظرت موافقم
چون یه عوام فریب بود
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
سیلی آب دار احمدی نژاد بهت نخورده ؟
انها که توبه گرگ را مطرح میکنند فقط زحمت خود را زیاد میکنند.ملت به کمتر از اشد مجازات برای فردی که سالها مالک جان و مال و ناموس مردم این سرزمین بوده ،قانع نیستند
چقدر این" آشنا" ... است.
غرب خدایان دریوزه
سال گذشته مبادلات ما با عراق سه برابر کل 28 کشور اروپایی بوده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
ضمنا عراقیها میخوان جای پول دارو بهمون بدن جناب با افتخار!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اینم از اون آمارهای احمدی نژادی بود
بعنی درموردتوبه آقای طبری اگرمطالبی که نماینداردبیل فرمودندجدی گفته باشند یعنی نیازبه بخشش ازطرف خداوندنیست بهمین سادگی ، نماینده محترم تقاضاکردندکه بقول سعدی علیه الرحمه سنگ رابسته وسگ رارهاکنند
چرا بعضی از مسئولین و رجال از این همه بحران فقط نگران ظواهر هستند .آیا بهتر نیست علاوه بر سلیقه خودشان نیم نگاهی هم به نیازهای ابتدایی مردم داشته باشند.یعنی واقعا بی اطاع هستند که بیشمار افراد عاجز از پرداخت هزیته های اولیه زندکی هستند آنهم در کشوری بینهایت ثروتمند.آیا اگر خودشان توان خرید دارو برای عزیزشان را نداشتند .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اولا که از نظر منابع مادی مثل معادن و منابع نفت و گاز ثروتمند هستیم اما نه بی نهایت چون منابع همیشه محدود هستند حتی نفت، بگذریم، شما بفرمایید که چطوری این ثروت رو باید فروخت و تبدیل به پول و کالا کرد؟
چرا «توبه» سلطان طلا پذیرفته نشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
حتما اون خودی نبوده دیگه
مردان کل دنیا یا اصلا مردان کشورهای مسلمان مثل ترکیه و امارات و اندونزی و عمان و .... که هم حجاب اختیاری است هم زنان دوچرخه سوار می شوند و هم آواز می خوانند با فوران شهوت مردانه چکار می کنند ؟؟
مردان ایرانی نرمال نیستند یا آنها ؟؟
شاید هم مردان ایرانی اصلا درگیر فوران ناخواسته ی شهوت با دیدن مو و شنیدن آواز و حضور زنان نیستند ولی مدام این تهمت به آنها زده می شود
پاسخ ها
آلزایمر سیاسی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
فقط مردان نیستند بلکه خانمها هم همچنین وضعیتی دارند!!! و متاسفانه متاهلین از همه بدتر شدن!!

یکی از علتهای شهوت زیادی موادی هست که به دام و طیور تزریق و یا خورانده میشودکه نسبتا دوز بالایی هم دارد.

به نظرتون این داستان تزریق ها از روی عمد هست یا سهوی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
هیچی خیانت می کنند مثل اب خوردن
فکر کردی یک کاری را بر خلاف طبیعتی که بنا بر ان نهاده شده انجام دهید اتفاقی نمی افتد؟
نخیر و کشور شما هم کم کم دارد وارد این مرحله میشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
جناب آلزایمر سیاسی
از قول دکتر زنانی که دوست من است می گویم که یکی از مشکلات رایجی که زنان با دکتر مطرح می کنند ناتوانی و بی میلی جنسی مردان است که طی 10 سال اخیر به شدت افزایش داشته
این خانم دکتر بسیار معروف است و مراجعین بسیار دارد و این امر را یکی از دلایل جدی طلاق می داند
اینکه بعضی حضرات از فوران شهوت صحبت می کنند باید پرسید این فوران در کدام طبقه ی جامعه انجام می شود ؟
چون مردم عادی درگیر گرفتاری های دیگر هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
من فکر می کنم این شهوت زیاد که می فرمایید تهمت به مردان و زنان این مملکت است
مردان ایرام که به خارج از کشور مسافرت کرده اند بدون استثنا اقرار می کنند فقط چند ساعت اول نسبت و ظاهر افراد کنجکاو بوده اند و لی همه چیز به سرعت برایشان عادی شده
در ایران به مردان تلقین می شود که زنان موجودات عجیبی هستند که فقط برای این آفریده شده اند که زنان را درگیر گناه کنند
و به دختران از کودکی القا می شود که مردان موجودات وحشی و شهوتران هستند که امکان داره حمله کنند و تجاوز کنند
در کدام کشور دنیا اینطور رفتار می شود ؟؟
آیا امامان و پیامبر مخالف سوار شدن زنان بر اسب و غیره بودند که بدعت ممنوعیت سوار شدن زنان بر مرکب درست شده است؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اگر واقعا دنبال جواب هستین ، بله . اسب سواری زنان نهی شده. البته نه این که حرام باشد در مواقع لازم اشکالی نداشته ولی در صورتی که لزومی نداشته نهی شده بود. کجاوه را برای همین اسفاده می کردند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۰
اگر واقعا دنبال جواب هستی الان هم مواقع لازمه دیگه. بعد حالا کجاوه از کجا پیدا کنیم روی موتور ببندیم؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
خوب برادر من اگر حرام هست شما هم از نظر قانون ممنوع کنید. اگر حرام نیست و فقط مکروه هست شما هم از نظر قانونی آزاد بزارید و زبانی نهی کنید
سید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اسرای کربلا و کاروان حج از قدیم سوار بر شتر و اسب و غیره می شدند، هر کار خوبی یک نهی ای میتوان برای آن آورد. استفاده از چاقو نیز نهی دارد.
بسیارکاربدوپلیدی کرده که سگ حامله راکشته بایدبه اشدمجازات محکوم شودالبته یادم آمدچندوقت پیش درپارکی دراصفهان سگی به خانم حامله ای حمله کرد وباعث سقط جنین نامبرده شدولی سگ و مالکش بخشیده شدندومجازاتی نشدند درضمن چندی بعدازآن سگی کودکی رالت وپارکردولی ازمجازات فرارکرد
من اگر کاره ای بودم همین امشب دستور می دادم آن نماینده ای. که خواهان توبه طبری است را دستگیر روانه زندان کند.. توبه باید در درگاه الهی بشود
توبه گرگ مرگ است
عده ای آنگونه سخن میگویند که انگار در ایران زندگی نمیکنند ؟ از اقتصاد درهم ریخته ،و فروپاشیده که باعث شده دلار ،و یورو بمرز بیست هزار تومان برسد ،و قریب نود ،و پنج درصد مردم ایران به زیر خط فقر بروند ، ایشان فرمایش میکنند ، اقتصاد چند کشوری را بازسازی نمایند ؟ آیا اینهمه قتل و جنایت ،و خودکشی ،و طلاق ،و فساد ،و بیکاری ،و اعتیاد بجز محصول اقتصاد آشفته بازار نمیباشد ؟ اگر هنری دارید اول به ملت ایران خدمت نمایید ؟،، عراق بهای گاز ،و برق ایران را با کالاهای غذایی ،و دارویی میخواهد به پردازد ؟،، چیزهایی که ندارد
۶۰ درصد ایمه جمعه بصورت هماهنگ در مورد دوچرخه سواری زنان بحث غیرت را امروز بکار بردند . یعنی حجم خشونت و فشار بر مخاطبان و ادرس اشتباه نتیجه این میشود که شب وقتی به خانه برمیگردند با داس و چکش و تبر به جان فرزندان خانواده میفتند . پیدا کنید پرتقال فروش را . انجای که باید غیرت و عبرت و عزت گل کند خاموش هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
دوست عزیز خطبه نماز جمعه را ستاد نمازجمعه تنظیم میکند وبرای انان با فاکس میفرستد تا همه انها ازمورد خاص صحیت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
اینا مغز ندارن که
از بالا بهشون صادر شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۳۱
قتل های فجیع نسبت به مردها بارها حتی سر مسائل مالی هم اتفاق افتاده و من خودم دیدم و توی همین هفته قبا هم اتفاق افتاد که یه نفر خانواده سه نفره رو کشت که یکی شون یه کودک 4 ساله بود و قاتل و مقتول با هم پسرعمو بودند.
طبری:
من توبه کردم از عشق که رفته برنگردم
بی تو به جون رسیدم از توبه توبه کردم
دلی که شد اسیرت از تو جدا نمیشه
کسی که شد گرفتار دیگه رها نمیشه
حال پریشون منو از سر زلفام بپرس
نگاهتو آینه کن از دو تا چشمام بپرس
هر طلبه جدیدالورود حوزه میداند که شرط اول توبه این است که توبه کار خود را گناهکار بداند...
کسی که گناه خود را نپذیرفته و حتی طلبکار هم هست از چه توبه کند؟؟؟
از آقای اژه ای بعید بود..
آقای تقوی منظورتان از پرواز چه پروازی هست؟ پرواز در آسمان خدمت مشابه پرواز طبری و زنجانی و این آخری پرواز به ابدیت قاضی منصوری؟ مردم از این ادبیات خدمت وارگی خسته هستند.بجای این حرف های نخ نما و تکراری از واژه های بهتری استفاده کنید.
آقای اژه ای چرا وقتی پدر گیلکی دخترش را بناحق کشت توبه را مطرح نکرد?
حالم بهم میخوره در این دنیای نا امیدی همش گیر دوچرخه سواری بانوان و.. هستند ول کنید این چیزارووو انقدری که شما بفکرش هستید مردم کوچه بازار تو فکرش نیستن
-سلطان سکه برای چی اعدام شد؟
-چون طلا داشت.
- طلاهاش کوش؟
-مگه طلا داشت؟
...
تداركارچي
اگر یک زن موتور یا دوچرخه سواری کنه میتونه راحت تردد کنه بدون اینکه سوار ماشین مسافربرنماها بشه و سر از بیابون و خیابون خلوت دربیاره و مورد ... قرار بگیره یا حتی شته بشه
گر مسلمانی به این است که حافظ دارد، وای اگر از پی امروز بود فردایی!!!!
واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند چون به خلوت می روند آن کار دیگر میکنند!!!!

حساب این آقایان واعظ از صدها سال پیش روشن بوده است. مشکل مردم ایران این است که فراموش کاریم!!!
مال مردم رابخورند.دزدی کنند.اختلاس کنند.جنایت کنند آنوقت توبه کنند؟!!...چقدر مسخره!توبه فقط مربوط به حق الله است و از سوی خداوند پذیرش میشود و لاغیر...کسی که این پیشنهاد را میدهد به یقین خود از بزرگترین مفسدان است و این را از روی ترس و برای فرار خود مطرح کرده....شخصی که این پیشنهاد را داده به سرعت باید مورد تحقیق قرار گیرد.
توبه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
با ورزش و تفریح سالم خانمها اقایان دچار مشکل میشن وفریاد وا اسلامای اقایون بلند میشه اما با تکه پاره کردن زنان و دختران توسط محارم و مردانی که باید حامی و پشتیبان دختران و زنانشان باشند اسلام به خطر نمی افته؟؟ چه مظلوم است اسلام عزیز این دین محبت که پیامبرش رحمت العالمین بود و زنان را بیش از مردان احترام می کرد
جناب حجت الاسلام سید کاظم موسوی ، مردم محترم اردبیل شما رو به عنوان نماینده به مجلس فرستادن تا به فکر حل مشکلات اونا و سایر هموطنان باشی نه به فکر توبه طبری و امثال اون .
دوچرخه برای یک خانم امنیتی به مراتب بیشتر از تاکسی به همراه دارد.
شنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۱:۴۵
دلار(اسکناس) ۱۹۱۰۰
دلار(حواله) ۱۹۵۰۰ به بالا
سکه ۸۰۰۰۰۰۰ ناقابل !
دزدی کنی
بیت المال را غارت کنی
صدها پرونده را دستکاری کنی
دهها بیگناه را زندانی کنی
بعد توبه کنی و اقا قبول کنه و متهم آزاد بشه؟؟؟!!!!
این سطح درک نماینده مجلس ما ... هستش
وقتی دفاعیات آقای طبری رو می شنوم ناخودآگاه یاد این تبلیغ رادیاتور می افتم که میگه پشتم گرمه.........
توبه.........!!!؟؟؟
این فرصت توبه برای اکبر طبری چه صیغه ای است مگر میشود از مال بیت المال و مردم و این همه اختلاس او استفاده از موقعیت شغلی برای تحصیل مال بگویند بجای مجازات بیاید توبه کند مگر میشود پس علنا بگویید دست درازی به بیتالمال ازاد است و بعنوان قانون بدهید مجلس هم تصویب کنند بعد از ان هرکس دستش برسد و اختلاس میکنند
با قاطعیت تمام از نظر جناب علم الهدی راجع به ممنوعیت دوچرخه سواری بانوان اعلام حمایت می کنم چون بانوان دهه شصتی به این طرف عملکرد اجتماعی بسیار ضعیفی داشته اند و رویکرد پول محوری و خود محوری در ازدواج داشته اندپس این یک تنبیه اجتماعی و مدنی در حق انهاست
بااال زدن و در اسسمان خدمت پرواز کردن مدیریت جهادی رو هم دیدیم
وام گرفتن از جنگ کافیه هرچی تو جنگ بود هم کار مردم بود نه شما مدیرانش
توبه مخصوص خداست و خدا باید قبول کند و از مسائل درونی است و مجازات طبری نه بیشتر و نه کمتر بر اساس قانون سر جای خودش باید باشد. مردم باید در انتخاب نماینده دقت کنند که افرادی را انتخاب کنند که بتوانند مسائل را آنگونه که است بفهمنند
توجه فرمایند اگر لازم شد جلای وطن فرمایند لاقل در جایی سکنی گزینند که پنجره نداشته باشد
هیچ مردی باديدن دوچرخه سواری وموتورسواری خانمها تحریک نمیشود
گردن مانندازید
حاج‌آقای علم و الهدی : با سلام . آیا میدانید دلار چند شده ؟ مسکن چه ؟ خودرو ؟ اختلاس‌ها ؟ غارتها ؟ بیت المال چه خبر ؟
تابناک منفی و مثبت ها را دستکاری می کنی چرا ؟؟

آفتاب زیر ابر نمی مونه تابناک جان
آقای علم الهدی هر هفته فقط نطق میکنه که بگه مشهد تافته جدا بافته است.
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل