بازدید 40507

«پایتخت ۷» برای نوروز ساخته می‌شود؟

گمانه زنی‌های زیادی برای ساخت فصل ۷ سریال پایتخت مطرح بود که بالاخره سیروس مقدم با توضیحاتش به این حواشی پایان داد.
کد خبر: ۹۸۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ 17 June 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، سیروس مقدم کارگردان سریال «پایتخت» خبر از تولید پایتخت ۷ برای نوروز ۱۴۰۰ داد و گفت: وقتی سفارش به ساختن ادامه پایتخت می شود یعنی مشکلات حل شده و تلویزیون از ما طرح پایتخت ۷ را خواسته است، انشاءالله با رفع دلخوری ها این مجموعه نوروز ۱۴۰۰ پخش می‌شود.

وی افزود: عوامل «پایتخت» انتظار یک تشکر خشک و خالی داشتند و با درایت دوستان ماجرا در حال حل شدن است و تمامی این حواشی از بین می رود. تلویزیون خانه ماست و در هر خانواده‌ای دلخوری پیش می آید ولی دائمی نیست و بازهم سر یک سفره هستیم.

سیروس مقدم بیان کرد: مجموعه پایتخت متعلق به فرد خاصی نیست و ما همه یک خانواده هستیم و این صمیمیت بین اعضای خانواده باعث سودآوری روزافزون برای همه(سازمان و ما)شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۱
فینال پایتخت ۶ رو کی میسازن ؟
آقای تنابنده گفته بود دیگه با تلویزیون همکاری نمی کنه. چی شد پس؟ نکنه نقش نقی و ارسطو حذف میشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
حتما دیگه برگشتن
اگه قراره پول بیت المال صرف ساختن این مزخرفات بشه ساخته نشه بهتره ، من منتظر نون خ هستم نه پایتختی که اعضای خانواده به هم دروغ میگن ،رفاقت قدیم به نامردی تبدی شده ، و میهمان پشت در میمونه وکوچکتر ها توی روی بزرگترها وای میسن ... به مشاهیر ایران باستان توهین میشه . اسکندر کثیف که ایران رو غارت کرد بارها اسکندر زمانه ازش یاد شد و به پوشش هخامنشیان توهین شد ، بکثیفترین و دزد ترین دلال فوتبال نامش کوروش است و...پایتخت شش یک هجو نامه علیه فرهنگ ملی اران بود .
بله اقای مقدم وقتی پای پول وسط می اید همه حرفهایتان را فراموش میکنید....به هر حال بیت المال خود ماست حداقل سریال ساخته شود یه مقدار بخندیم....بهتر از این است که عده ای. آن را هاپولی کنند.
دیگه بسه همونهم گه ساختند خراب کردید
باید ساخته شود اما با رعایت جنبه های اخلاقی و احترام به بزرگتر هاو بی ادبی نکردن به مقدسات از جمله تفسیر قران. آقای تنابنده و مقدم نباید آنچه از بی اخلاقی در خانواده های اطراف خود میبینند به کل جامعه تسری دهند. ایران کشور اخلاق و ادب است هرچند برخی مدیران فاسد و غربزده ها طور دیگری زندگی میکنند
ان هم بحث نفوذ پس چی شد؟
مثل همیشه یک سر وصدا که ما بی تفاوت نیستیم ولی در اصل هستیم!!
آقای مقدم سری ششم چه شد ؟ ایکاش ازش میپرسیدن
این هجو است نه طنز چرا پول حرام می کنید
عالییییی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار