بازدید 13114

رهایی گروگان پس از ۴۵ روز اسارت

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان ۴ نفر از اعضای یک باند مسلح و مخوف گروگانگیری در شهر زاهدان دستگیر و جوانی ۳۲ ساله پس از ۴۵ روز اسارت از چنگال آن‌ها آزاد شد.
کد خبر: ۹۸۵۰۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹ 16 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از میزان،  سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان بیان داشت: دهم اردیبهشت ماه سال جاری، در پی ربایش جوانی ۳۲ ساله، در یکی از محلات شهرستان دلگان موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان پلیس آگاهی در محل آدم ربایی و انجام تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد که چند فرد مسلح ناشناس با سر و صورتی پوشیده به وسیله ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵، با تهدید سلاح گرم، این جوان را سوار بر خودروی خود کرده و از محل متواری شده اند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه آدم ربایان طی تماس تلفنی با خانواده این جوان، درخواست مبلغ ۵۰ میلیارد ریال برای رهایی و آزادی او کرده بودند، گفت:: سرانجام تیم رسیدگی کننده به پرونده در نتیجه تحقیقات علمی و تخصصی خود سرنخ‌هایی از آدم ربایان به دست آورده و مشخص شد که آن‌ها به دلیل اختلافات مالی موجود این فرد را گروگان گرفته و سپس وی را به شهرستان زاهدان منتقل کرده اند.

وی خاطر نشان کرد: پس از یک ماه تلاش شبانه روزی پلیس، محل اختفای گروگان گیران در یکی از روستا‌های حومه شهر زاهدان شناسایی و عصر روز گذشته پس از هماهنگی قضائی، تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی، با همکاری یگان تکاوری، طی یک عملیات ضربتی و منسجم، وارد مخفیگاه متهمان شده و ضمن آزاد سازی گروگان، هر ۴ فرد گروگانگیر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به توقیف یک دستگاه سواری پراید و ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ استفاده شده در این آدم ربایی، خاطر نشان کرد: در بازرسی از محل اختفاء اعضای این باند مخوف، ۶۱ کیلو گرم تریاک به همراه یک قبضه سلاح گرینف، یک قبضه سلاح کلاش و مقادیری قابل توجه مهمات جنگی کشف شد.

سردار قنبری در پایان با بیان اینکه فرد ربوده شده صحیح و سالم به آغوش خانواده خود بازگردانده شد، خاطر نشان کرد: دراین رابطه، پرونده تشکیل و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر