بازدید 11553

ماجرای حکم جلب مدیرعامل استقلال + سند

متأسفانه شانتاژ‌هایی صورت گرفته که ما حکم جلب گرفته‌ایم، در حالی که مراجع قضایی برای توضیحات از فردی که شکایت صورت گرفته، دعوت می‌کنند و شاید مدیرعامل استقلال در تاریخ مقرر به مراجع قضایی مراجعه نکرده
کد خبر: ۹۸۴۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۱ 13 June 2020

مدیر عامل کارگزار پیشین باشگاه استقلال توضیحاتی را پیرامون شایعات مطرح شده برای گرفتن حکم جلب احمد سعادتمند ارائه کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، مجید خاکساری در خصوص شایعاتی که پیرامون صدور حکم جلب برای احمد سعادتمند توسط کارگزاری آریابرتر مطرح شده است، اظهار داشت: این شایعه کذب محض است و حکم جلبی برای مدیرعامل استقلال نگرفته‌ایم. شرکت ما قراردادی را با باشگاه استقلال منعقد کرده بود، اما به یکباره باشگاه استقلال بدون در نظر گرفتن قرارداد با ما، قراردادی را با یک شرکت دیگر منعقد کرد. همین مسأله باعث شد از طریق مجاری قانونی خواستار حق نادیده گرفته شده شرکت‌مان شویم و مراجع قضایی نیز طبق قانون از مدیرعامل استقلال برای ادای توضیحات دعوت به عمل آوردند.

خاکساری تأکید کرد: متأسفانه شانتاژ‌هایی صورت گرفته که ما حکم جلب گرفته‌ایم، در حالی که مراجع قضایی برای توضیحات از فردی که شکایت صورت گرفته، دعوت می‌کنند و شاید مدیرعامل استقلال در تاریخ مقرر به مراجع قضایی مراجعه نکرده است. این که برخی با شانتاژ فضا را به سمتی ببرند که ما حکم جلب مدیر عامل استقلال را گرفته‌ایم، کار درستی نیست.

مدیرعامل کارگزار پیشین باشگاه استقلال با اشاره به این که سعادتمند هنوز هم برای ارائه توضیحات به مراجع قضایی فرصت دارد، یادآور شد: ما پیش از این دو جلسه با آقای سعادتمند برگزار کردیم و خواستار حل مشکل بودیم. متأسفانه در یکی از جلسات تهدید رسانه‌ای شدیم و رفتار خوبی با ما صورت نگرفت. صحبت ما هم این است که اگر قراردادی امضا شده نباید یکطرفه فسخ شود، ولی متأسفانه این اتفاق در قبال شرکت ما رخ داده و ما هم باید از حقوق جایی که در آن کار می‌کنیم دفاع کنیم. بنده خودم یک استقلالی قدیمی هستیم و فکر نمی‌کنم کسی در این مدتی که ما به باشگاه استقلال خدمات می‌دادیم یک عکس یا مصاحبه از من دیده باشد.

مدیرعامل آریابرتر خاطرنشان کرد: نکته جالب‌تر اینجاست که پیش از حضور آقای سعادتمند به عنوان مدیرعامل، وی در زمان عقد قرارداد با شرکت ما ریاست هیأت مدیره استقلال را برعهده داشت و در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال گذشته قرارداد ما امضا شده و ۲ ماه قبل از آن هم کش و قوس‌هایی وجود داشت که این قرارداد به مرحله نهایی برسد. خود آقای سعادتمند در جریان همه این اتفاقات به عنوان رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال قرار داشته است.

وی تأکید کرد: فکر نمی‌کنم تا امروز کسی دیده باشد که شرکت ما از برند استقلال سوءاستفاده کرده باشد، ولی متأسفانه دوستان فضا را به سمتی می‌برند که ما از حقمان دفاع کنیم. آقایان در حال حاضر پول شفر و بویان را ندارند و فضا را به این سمت برده‌اند. این که بگویند شرکت آریا برتر حکم جلب سعادتمند را گرفته کار غیراخلاقی است، در حالی که ما اصلاً اطلاع نداریم که مراجع قضایی مدیر عامل استقلال را احضار کرده است.

وی با بیان این که این کارگزاری در استقلال زیرساخت ایجاد کرده است، یادآور شد: باز هم قرار است جلسه‌ای با حضور اعضای هیأت مدیره برگزار شود و ما در مورد مسائل مختلف صحبت کنیم، اما روش‌های پوپولیستی را نمی‌پسندیم و اجازه نمی‌دهیم با آبروی شرکت بازی شود.

خاکسار با تکذیب فعالیت یکی از اعضای هیأت مدیره استقلال در این کارگزاری گفت: متأسفانه هر روز ما را به یک عضو هیأت مدیره وصل می‌کنند در حالی که نوع فعالیت شرکت ما مشخص است و کارگزاری آریا برتر هیچ ربطی به اعضای هیأت مدیره استقلال ندارد.

مدیرعامل آریابرتر در خصوص متأسفانه باشگاه استقلال همچنان رویه نادرستی را در پیش گرفته است یادآور شد: با وجود این که بعد از ما با یک کارگزاری دیگر قرارداد بسته شده، همچنان به موازات ما با دو سه شرکت دیگر برای فعالیت اپلیکیشن باشگاه در حال مذاکره هستند که واقعا معنی این کار را هم متوجه نمی‌شوم. در هر صورت مواردی را که در برخی رسانه‌ها پیرامون شرکت ما مطرح کرده‌اند نمی‌پذیرم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل