بازدید 55507
دو هزار و چهل و دومین بسته ویژه خبری «تابناک»

نوبخت می‌خواهد رئیس جمهور شود؟ / آرزوی عضو هیات رئیسه مجلس برای پیروزی مجدد ترامپ / قاضیِ فراری بازداشت شد؟ / واکنش یک نماینده به جوگیری نمایندگان در توییتر

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند امام جمعه کرج: دیگر نه از دِه و نه از کدخدا که کعبه آمال عده‌ای بود چیزی نمانده / چرا برخی از بانک‌ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده‌اند؟ / طرح مجلس برای تغییر نام فرودگاه مهرآباد به سپهبد سلیمانی و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۸۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۴ 12 June 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود

احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در برنامه دستخط گفت: من فکر می‌کنم برای ۱۴۰۰ اگر یک شخصیتی که بالاخره در تراز رئیس دولت جمهوری اسلامی و تراز انقلاب اسلامی باشد بیاید، نیرو‌های انقلاب دور او جمع می‌شوند. من فکر می‌کنم اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود.
 
امام جمعه کرج: دیگر نه از دِه و نه از کدخدا که کعبه آمال عده‌ای بود، چیزی باقی نمانده

آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز و امام‌جمعه کرج در پانزدهمین خطبه مکتوب جمعه خود گفت: جامعه آمریکا از بدو تأسیس از تبعیض نژادی به ‏خصوص علیه سیاه ‏پوستان رنج می ‏برد. سیاه‌پوستان آمریکا به خاطر سیاست‌های نژادپرستانه‌ی دولتی که مدعی حقوق بشر و آزادی‌های اجتماعی در دنیاست دائم محروم بوده‌اند. هنوز در این کشور مدارسی هستند که کودکان سیاه ‏پوست را ثبت‌نام نمی‌کنند و همیشه پلیس آمریکا با سه ویژگی (زور، خشونت و سرکوب) که دارد به‌ جای اینکه حافظ امنیت جامعه‌اش باشد، به کانون سلب امنیت فیزیکی و روانی جامعه‌اش تبدیل‌ شده است. در آمریکا عدالت اجتماعی وجود ندارد، چون فاصله طبقاتی، توزیع ثروت و خدمات بر اساس نژاد و رنگ پوست صورت می‏ پذیرد. سفیدپوست‏ بودن به‌ خودی‌ خود عاملی برای برخورداری هرچه بهتر از امکانات است و سیاه‌پوست یا سرخ‌پوست بودن دلیل موجهی برای فقیر و محروم بودن از امکانات تلقی می‏ شود؛ لذا فقر و نابرابری فقط یک مسئله اقتصادی صرف نیست بلکه یک موضوع سیاسی، فرهنگی است. خوب است آمریکا به‌ جای دخالت در امور کشور‌ها به مسائل داخلی خود اعم از فقر و بی‌عدالتی و نژادپرستی و فروپاشی اخلاقی و خانوادگی و شکاف طبقاتی بپردازد. مطلب دراین‌باره فراوان است، اما آنچه مسلم است این است که دیگر چیزی نه از دِه و نه از کدخدا که کعبه آمال عده‌ای بود باقی نمانده.

آرزوی عضو هیات رئیسه مجلس ایران برای پیروزی مجدد ترامپ

نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم‌های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد. حاجی دلیگانی اظهار امیدواری کرد که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم به این مقام انتخاب شود چرا که وجود وی و تحریم‌هایی که به واسطه ترامپ بر کشور ما تحمیل شده باعث ایجاد فرصتی برای خودکفایی و رشد بیشتر در کشور گردیده، شاید تحریم‌ها را ظالمانه ببینیم، ولی باعث ایجاد فرصت شکوفایی در کشور می‌شود. عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گاهی تغییر روش، فرصت ایجاد می‌کند. ما باید از لاک احتیاط بیرون آمده و ابتکار عمل را به دست بگیریم و بدین صورت می‌توانیم کشور را نجات دهیم ما باید اراده کنیم و تصمیم بگیریم که زیر بار ظلم نرویم، تا بتوانیم روی پای خود بایستیم. در این راه همه اعم از مسوولین و سردمداراننظام و مردم عادی جامعه، مسئول هستیم.
 
چرا برخی بانک‌ها هنوز پول سهام عدالت را واریز نکرده‌اند؟

سخنگوی سهام عدالت گفت: از بین ۹۰۰ میلیاردتومان ثبت سفارش سهام عدالت تا آخر وقت دوشنبه (۱۹ خرداد) ۶۲۳ میلیارد تومان به فروش رفته بود. بخشی از این سهام به این علت که کارگزار باید شرایط را بسنجد تا باعث ضرر و زیان عرضه‌کننده نشود و همچنین با در نظر گرفتن همه شرایط تصمیم بگیرد که به چه نحوی و چه زمانی سهام را بفروشد هنوز به فروش نرفته است، در هر صورت سهام باقیمانده به فروش می‌رود و مبلغ مورد نظر به تدریج به حساب سهامداران واریز خواهد شد؛ بنابراین علت عدم واریز وجه سهام عدالت برای برخی از سهامداران این است که اولا بخشی از این سهام به فروش نرفته است و دوما روزی که بانک، سهام عدالت مردم را به فروش برساند، فردای آن روز پول را واریز می‌کند. / ایرنا

از افزایش قیمت‌های نجومی تا یخچال و فریزر ۳۰۰ میلیونی!

کالا‌های ایرانی تا حدود ۲۵ تا ۳۰ درصد و کالا‌های خارجی که عمدتا قاچاقی وارد شدند تا ۱۰۰ درصد افزایش قیمت داشته است. مشاهدات میدانی نشان می‌دهد، قیمت یخچال و فریز سایدبای‌ساید ایرانی حدودا بین ۱۵ تا ۲۱ میلیون تومان و کالای خارجی از ۲۵ تا ۸۵ میلیون تومان است. یکی از مغازه‌داران می‌گوید، نمایندگی یک شرکت خارجی در ولنجک یخچال و فریزر سایدبای‌ساید ۳۰۰ میلیون تومانی هم می‌فروشد! /ایسنا

دستگیری در انتظار فروشندگان امتیاز خودرو‌های قرعه کشی شده

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: برخی از افراد در فضای مجازی و حقیقی اقدام به واگذاری امتیاز خودرو‌های قرعه‌کشی شده در ازای دریافت مبالغی از ۱۰ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان کرده‌اند که نسبت به شناسایی این افراد با شیوه‌ها و شگرد‌های پلیسی اقدام شد. با ورود پلیس، افراد متخلف دستگیر شده‌اند که برای آنان پرونده‌ای تشکیل شده و در حال رسیدگی است. /ایسنا
 
نماینده مجلس: باید در کشور طهارت اقتصادی ایجاد کنیم

یک نماینده مجلس گفت: مجلس باید بزنگاه‌هایی که موجب تعارض منافع میان منافع مدیران با منافع مردم می‌شود را پیدا کرده و قوانین مرتبط با آن حوزه را اصلاح کند، مدیر ما نباید در معرض تعارض منافع قرار گیرد و دچار فساد شود. علی اصغر عنابستانی نماینده مردم سبزوار در مجلس یازدهم در گفتگو با ایلنا، در خصوص اولویت‌های مجلس یازدهم گفت: اولویت‌های مجلس یازدهم باید اولویت‌های مردم باشد و آنچه اکنون اولویت اصلی مردم است، در نظر داشته باشد که قاعدتاً اولویت اول‌ امروز مردم مسائل اقتصادی است که معیشت مردم را با چالش مواجه کرده است، از همین جهت ما باید به اقتصاد به عنوان اولویت اول مردم رسیدگی کنیم و در این مسیر هم باید پیش از همه با فساد اقتصادی مقابله کرده و در فضای اقتصادی کشور طهارت اقتصادی ایجاد کنیم تا اعتماد مردم به ساختار اقتصادی احیا شود.
 
طرح مجلس برای تغییر نام فرودگاه مهرآباد به سپهبد سلیمانی

رحیم زارع نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با فارس، از تهیه طرح دو فوریتی نمایندگان مجلس برای تغییر نام فرودگاه بین المللی مهرآباد به نام فرودگاه بین المللی شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد.
 
ترکیه مرز‌های خود بجز ایران را بازگشایی کرد!

به دنبال بخشنامه ریاست جمهوری ترکیه، مرز‌های زمینی، آبی و هوایی ترکیه به روی کشور‌های دیگر بازگشایی شده و شهروندان ترکیه نیز می‌توانند وارد یا خارج شوند. به دنبال مقابله با شیوع کرونا و پس از پیک اولیه بیماری و اعلام کنترل آن در ترکیه، این کشور اعلام کرد که تمامی مرز‌های خود بجز مرز‌های ایران را بازگشایی کرده است. تمامی افراد وارد شده به ترکیه معاینه خواهند شد و اگر کسی نشانه‌های بیماری را داشته باشد، مورد تست PCR قرار خواهد گرفت.
 
احمدی‌نژاد مانند بقیه می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کند

عباسی ادامه داد: بنابراین احمدی‌نژاد نیز مثل سایر ایرانیان می‌تواند در انتخابات ثبت نام کند؛ حال اینکه تایید صلاحیت شود یا خیر، برعهده شورای نگهبان است. او درباره تلاش ها برای گرفتن تایید صلاحیت احمدی نژاد و اینکه آیا رایزنی‎‌ها از سوی اطرافیان وی در حال انجام است نیز توضیح داد: من این اطرافیان را نمی‌شناسم. برای احمدی‌نژاد، اطرافیان مختلفی تعریف می‌شود یعنی یکی حلقه نزدیک و یا عده‌ای دیگر؛ بنابراین، چندین گروه را می‌توان احمدی نژادی و یا طرفدار احمدی‌نژاد و یا حلقه احمدی‌نژاد نامید. اینکه این اطرافیان چه کسانی هستند، خبری ندارم. آنهایی که در این باره اطلاع دارند باید بگویند که این افراد در حال رایزنی و گفت و گو با شورای نگهبان هستند یا آن را قانع می‌کنند. اینکه از کلمات مبهمی چون حلقه استفاده کنند و چند کلمه را در کنار هم بیاورند، نمی‌توان مفهوم درستی را درک کرد.
 
واکنش یک نماینده به جوگیری نمایندگان در توییتر

سید کاظم دلخوش نماینده مجلس یازدهم در خصوص فعالیت رقابتی نمایندگان مجلس یازدهم در توییتر و فضای مجازی گفت: متاسفانه این جو وجود دارد و باید فرصت داده شود. نمایندگان متوجه خواهند شد که فعالیت‌شان در فضای مجازی تبلیغاتی نیست بلکه ضد تبلیغ است. نباید هم‌چنان در فضای انتخابات بمانیم، برخی می‌خواهند برای مردم خودی نشان دهند در صورتی‌که باید کارشناسانه صحبت شود. باید از تریبون مجلس برای ملت درست استفاده شود، زیرا در غیر این صورت، روسیاه می‌شویم. نماینده موظف است از پشت تریبون مجلس و از خانه ملت از حق مردم به صورت اصولی و کارشناسی، دفاع کند. کسانی که در فضای مجازی جوگیر شدند البته بعد از مدتی متوجه اشتباه خود می‌شوند.
 
نوبخت می‌خواهد رئیس جمهور شود؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه خاطرنشان کرد: عده‌ای سفر‌های استانی‌ام را مبنای گمانه‌زنی درباره حضورم در ‎انتخابات۱۴۰۰ قرارداده‌اند. ضمن رد آن، یادآور می‌شوم در هفت سال گذشته مستمراً سفر استانی داشته‌ام پس انگیزه انتخاباتی بی‌اساس است. محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در صفحه توئیتر خود نوشت: عده‌ای سفر‌های استانی‌ام رامبنای گمانه‌زنی درباره حضورم در ‎انتخابات۱۴۰۰ قرار داده‌اند. ضمن رد آن، یادآور می‌شوم در هفت سال گذشته مستمراً سفر استانی داشته‌ام پس انگیزه انتخاباتی بی‌اساس است. وی در ادامه تاکید کرد: انس و الفت با مردم که همواره مورد تاکید امام و رهبری بوده، با این گمانه‌های بی‌مبنا کم‌اثر نمی‌شود.
 
موضوعی که داد علم‌الهدی را درآورد

آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در مطلبی که تحت عنوان خطبه مکتوب نماز جمعه مشهد منتشر کرد، آورده است: قوای مقننه، مجریه و قضاییه دست‌به‌دست هم بدهند و با یک هماهنگی، مساله اجاره مسکن که به نقطه اضطراب مردم ما تبدیل شده است را برطرف کنند.وی ادامه داد: آنچه امروز جریان معیشت خانواده‌ها و اقشار آسیب‌پذیر را در یک تنگنا قرار داده، مساله اجاره مسکن است که برخی خانواده‌ها را تا مرز اضطرار پیش برده است.امام جمعه مشهد اظهار کرد: از دولت محترم و وزیر مسکن و شهرسازی انتظار داریم در جهت تعدیل اجاره مسکن و پیش‌گیری از ارتقای اجاره‌ای که افراد شروع کرده‌اند اقدام جدی کنند. دولت اقدام جدی در زمینه اجاره مسکن انجام دهد و در حقیقت خسارت مدیریت ناهنجار مسکنی که در دوره‌های گذشته صورت گرفته است را جبران کند.
 
قاضیِ فراری بازداشت شد؟

یکی از بستگان غلامرضا منصوری (قاضی و بازپرس سابق) که در بین متهمان پروند فساد اقتصادی اکبر طبری قرار دارد ساعاتی قبل در اینستاگرام مدعی شد: وی در بخارست (پایتخت رومانی) توسط پلیس اینترپل بازداشت شده است. این در حالی است که عبدالرضا سلطانی (فعال رسانه‌ای) دیشب در کانال تلگرام خود نوشته بود: «غلامرضا منصوری، بازپرس ویژه پرونده فاضل لاریجانی پیش از آنکه از آلمان سر در بیاورد ... در اوین بازداشت بود؛ سه موضوع مهم در این خصوص وجود دارد: اولا باید مشخص شود یک محکومِ (متهم) قاعدتا ممنوع‌الخروج چطور از امتیاز مرخصی (!) برخوردار می‌شود و پس از آن، از آلمان سر در می‌آورد. ثانیا آخرین اطلاعات ما نشان‌دهنده آن است وی با انتقال میزان قابل توجهی ارز (چند میلیون یورو) و اخذ اقامت اسپانیا، به‌همراه فرزندخوانده خود در این کشور سکونت پیدا کرده؛ لازم است نهاد‌های امنیتی با کمک گرفتن از اینترپل، اقدام به بازگرداندن این عنصر فاسد کنند. ثالثا اینکه همه می‌دانیم امثال منصوری، اکنون کم نیستند و قاعدتا کریدور انتقال این عناصر به خارج کور و غیرفعال نشده است؛ بد نیست نهاد‌های نظارتی برای عدم فرار این مهره‌های فاسد، تمهیدات لازم را اتخاذ کند.» /برنا
 
طرح جدید مجلس برای اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس از طرح جدید وکلای ملت برای اصلاح قانون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با تسنیم، از طرح نمایندگان برای اصلاح قاون هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس، خبر داد و گفت: در موضوع شفافیت دو موضوع شفافیت آرای نمایندگان و اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان مطرح شده است که طرح شفافیت آرا در جلسه علنی اعلام وصول شده است و طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان در حال بررسی بیشتر است. وی در توضیح طرح اصلاح قانون نظارت بر رفتار نمایندگان، اظهار داشت: طرح جدید برای نظارت بر رفتار نمایندگان ترکیبی از شفافیت و نظارت است که نمایندگان را به خود اظهاری در مورد عملکرد خودشان سوق می‌دهد. نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس، ادامه داد: یکی از موارد در طرح جدید این است که هر یک از نمایندگان به هر میزان هدیه که از شخصی می‌گیرد چه داخلی، خارجی، دولتی و یا خصوصی آن را ظرف مدت یک هفته در سایتی که به همین منظور راه‌اندازی می‌شود قرار دهند. ابوترابی در همین راستا اضافه کرد:مبلغ این هدیه مهم نیست، اما باید در سایت شفاف اعلام شود تا میزان همه هدایایی که توسط نمایندگان گرفته شده است، مشخص شود. وی تصریح کرد: علاوه بر آن سایتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا هر شکایت و هر اطلاعاتی از نمایندگان مجلس را در اختیار دارند، محرمانه در سایت بارگذاری کنند که بر اساس نظارت بر رفتار نمایندگان در این باره اقدام و بررسی صورت بگیرد.
 
توئیت سفیر ایران درباره سفر به عتبات عالیات

سفیر ایران در عراق، گزارشی از دیدار اخیرش با وزیران امورخارجه و بهداشت عراق ارائه کرد. ایرج مسجدی بامداد امروز جمعه در صفحه توییتر خود در این ارتباط نوشت: «‏وزیران محترم خارجه و بهداشت عراق وعده همکاری همه جانبه دادند، بازشدن تدریجی مرز‌ها هفته‌ای دو روز برای مبادلات تجاری، مجوز ورود کارکنان ایرانی باهماهنگی با بهداشت عراق و اجرایی کردن توافقات راهبردی روسای دو کشور را بررسی کردیم. شرایط برای سفر به عتبات عالیات فعلا ممکن نمی‌باشد.»
 
دستور روحانی به وزیر راه برای کنترل قیمت مسکن

رئیس جمهور با اشاره اهمیت و ضرورت بررسی علل و عوامل گرانی مسکن و راه‌حل‌های برون‌رفت از این وضعیت، بر اهتمام هرچه بیشتر برای تسریع در روند اقدامات و فعالیت‌ها برای به ثمر رسیدن این موضوع تاکید کرد. حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با مهندس محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی پس از استماع گزارش وی درباره اقدامات و برنامه‌های این وزارتخانه، از وی خواست تا طرح‌ها و دستورالعمل‌های لازم برای حل معضل و کنترل قیمت مسکن را برای بررسی، تصویب و تسریع در اجرا به جلسه روز یکشنبه ستاد اقتصادی دولت ارائه کند. رئیس جمهور تاکید کرد: شایسته نیست که مردم در این شرایط دچار معضل مسکن و افزایش قیمت آن باشند و دولت مصمم است که با برنامه ریزی، این مشکل را به سرعت حل و فصل شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۶
در انتظار بررسی: ۱۵
انتشار یافته: ۱۸۵
نمایندگان مجلسی که شعار تاریخ مصرف گذشته میدهند و دنبال کارهای تبلیغاتی پرسروصدا‌هستند، و همسایگانی که ایران را میدوشند و هروقت میتوانند ضربه میزنند با دولت ناتوان و درمانده در همه چیز، این نمای ایران از خواندن خبرهای بالاست...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
چرا تا اسم علی لاریجانی می اوریم که با اخوندی جلوی قانون مالیات از خانه هاراگرفت وباید مجازات و محکوم شوند سانسور می کنی در خبرهات؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
مردم و دولت محترم هم از آستان قدس رضوی انتظار دارند در جهت تعدیل اجاره مسکن اقدام جدی جهت پرداخت مالیات شرکتهای تحت پوشش خودرا به خزانه کشور پرداخت کند تا طرح ساخت خانه های ارزان اجراء گردد.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
نمایندگان مجلس فعلی اگر صداقتی در رفتار و گفتار و اندیشه انقلابی خود دارند چند تا کار در اولویت هست که انجام دهند . پراید سوار بشن . حقوق بالای دو میلیون نگیرند . در کپر زندگی کنند . حرف زدن ولش کن . عمل کن .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
پس حالا بمون تا نماینده که میلیاردی هزینه کرده تا وارد مجلس شود بره تو کپر زندگی کند و حقوق دومیلیون تمنی بگیره اینا رفتن تا بار سفر بندن برادر من تا حالا کسی پیدا شده برای مردم کار کند که این نماینده ها دومی باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
جالبه تو هرچی اخبار منفی تحریمها وتهدیدهابیشتر میشه رشد بورس نورچشمی هم بجای سقوط تصاعدی بیشتر میشه !!! بورس های همه دنیا توچند روزگذشته شدیداسقوط کردند بورس ایران امروزفقط تونیم ساعت ۳۰ هزارواحد دیگه رشد کرد !!!!!!!!!!!
ناشناس
| Germany |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
قاضی فاسد غلامرضا منصوری توسط اینترپل در رومانی دستگیرمیشه ولی محمودرضا خاوری چرا دستگیرنمیشه؟چون اساسا" نمیخواهید که خاوری دستگیربشه
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نکته مهم!
شعبه یک کیفری تهران قانونا امکان صدور حکم اعدام را برای طبری ندارد بهمین خاطر طبری براحتی در دادگاه گستاخی میکند.
لذا باید پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع شود تا وی بدلیل افسادقضایی و خیانت به مردم و انقلاب اعدام شود و الا اگر اعدام نشود شاهد سرخوردگی مردم و خانواده شهدا میشویم.
تابناک عزیز بخاطر شهدا پیگیری کن تا پرونده اش به دادگاه انقلاب برود.
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
ازدواج اجباری تغییر نام فرودگاه قرائت روزی یک ختم قرآن مجلس فعالتر از این در کجای دنیا سراغ دارید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
چه ربطی به آستان قدس داره؟؟؟؟؟؟؟؟ یعنی از آب کره گرفتن به این بابا میگن ها
چند روزی از شروع کار مجلس شعار نمیگذرد و عدم شرکت مردم به اقایان نشان داد چه نخبه هایی در نبود مردم وارد مجلس میشوند!!!
طرح دو فوریتی نامگذاری بزرگراه بنام سردار شهید سلیمانی میدهند!!! (اصل طرح بسیار خوب اما قید دو فوریت برای ان وقتی کارگر نفت از بی پولی خودکشی میکند مایه تاسف است)
طرح نامگذاری خیابان بنام جورج فلوید می دهند
ارزوی پیروزی برای مجدد ترامپ!!!!
و.....
از نمایندگان مجلس قبل شاکی بودیم که چرا غیبت دارند یا در مجلس میخوابند و کار نمیکنند.از نمایندگان مجلس شعار درخواست میکنم تا میتوانند غایب شوند یا در مجلس بخوابند و تا میتوانند طرح ندهند و حرف نزنند که ان عین صواب و به خدمت به خلق نزدیکتر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
نماینده فقط اونکه گفت در حمایت از مردم امریکا بگید مرگ بر امریکا
کاش میرسلیمم رییس میشد حیف شد
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
فکر کن شورای نگهبان چند تا ادم سیاستمدار و عاقل را برای چی رد صللحیت کرد ؟ چون اجازه نمیدن افرادی کاندید شوند که سطح سواد سیاسی و معلومات علمی از اعضای شورای نگهبان بیشتر باشد . شما حساب کنید از ۱۲ نفر اعضای شورای نگهبان کدامیک در درس پزشکی و مهندسی و فیزیک تحصیلات دارند .
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
طنز اول هفته:
اقای همتی لطف فرمودند درخواست تهاتر ۵۰ میلیون دلار پول در کره جنوبی را با خودرو دادند!!!!!
شایعه است و هیچ توجهی به این خالی بندی های خبری نکنید.دولت به دهانش ظاهرا واردات سری قبل ۱۰۰۰۰ خودرو ثبت نام شبانه طمع کرده حالا دوباره دنبال واردات خودرو هستند تا بچه ها ی خوددویی خوشحال باشند!!!!!
فقط غذا و دارو میتوانند درخواست کنند
کره متحد امریکا است و این حرفها شایعه ای بیش نیست
ناشناس
| Romania |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
انگار که از سر کوچه آدم جمع کردند و بردند نشوندند توی مجلس. چهار سال هم اینها حالشو ببرند.
ناشناس
| France |
۰۶:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نام فرودگاه امام را هم به حجی زاده تغییر دهید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
طرح ازدواج اجباری وخواندن قران یادت رفت داداش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
متاسفانه، شاهد مجلسی بشدت شعار گرا غیر متخصص و تنش آفرین هستیم
و خدا به فریاد مان برسد
واقعا سال به سال دریغ از پارسال
ز بد اصل چشم بهی داشتن

بود خاک در دیده انباشتن

ز ناپارسایان مدارید امید

که زنگی به شستن نگردد سپید
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
درود بر تو
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
این را هم من اضافه می کنم به
آرزوی عضو هیات رئیسه مجلس ایران برای پیروزی مجدد ترامپ
کسی کو خرد را ندارد ز پیش

دلش گردد از کردهٔ خویش ریش
احمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
دنیا به حال این بی خردی نماینده ای که آرزوی پیروزی مجدد ترامپ را دارد می خندد
کسی که آرزو دارد هموطنانش در رنج بیشتری زندگی کنند و منابع بیشتر کشور صرف دور زدن تحریمها شود حتما اگر مجنون نباشد یک منافعی از تحریم می برد
جناب حیاتی نمونه بارزی از کاریست که اقایان با مهره ها انجام میدهند.یعنی تا روزی که مهره منفعت دارد و اخبار را به صدای رسا و غلیظ تلفظ میکند از او استفاده میکنند و وای بروزی که مهره خودش دست به حرکتی بزند که در مورد جناب حیاتی ان حرکت باز شدن چشمهایش در مورد فرزندان خارج نشین اقایان مدعی مبارزه با غرب بود. سرنوشت جناب حیاتی میتواند برای دیگر عزیزان درس شود که ارزش خود را تا سطح یک مهره پایین نیاورند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
این اقای حیاتی شان خودش را باید حفظ می کرد با توجه به برخی حساسیت ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
جناب ۲۲:۳۳ باید بداند که قرار نیست آقای حیاتی رفتارش را با حساسیت بعضی ها وفق دهد
حامد الوفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
آقای حیاتی را بیخود بزرگ نکنید ایشان فقط یک کارمند است که اخبار نوشته شده را جلوی خود می گذارد و می خواند. فقط یک صدای صاف و رسا دارد که با آن نان می خورد.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اصل موضوع اینست که آقای حیاتی هم مانند دیگران وقت رفتنش بخصوص بعد از بازنشست شدن به خارج از کشور فرا رسیده.همین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
گوینده خبر تراز اول یک مملکت که سال هاست در رسانه ملی حضور داره نبایداز یک خواننده فراری از کشور که هزار جور مشکل داره تمجید کنه و در موردش حرف بزنه. حالا هم اتفاقی نیفتاده براش مگه اعدامش کردن؟؟؟
از ابر بدهکاران بزرگ چه خبر؟ اقای ع و غیره؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
از مستعان چه خبر
اقای نوبخت خود شیفتگیت رو بنازم، با این گفته ات برام یقین حاصل شد که چقدر از مردم و جامعه فاصله گرفته اید و نظر مردم رو در مورد خودتون و بخصوص خودت نمی دونی، خوبه یه نظر سنجی سطحی میدانی در مورد مقبولیت خودتون انجام بدی تا ببینی مردم در موردت چی فکر میکنن و چه جایگاهی در نزدشون داری، تعجب میکنم رو چه حسابی روت شد به فکر بیان شرکت در انتخابات رییس جمهوری بیفتی!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بزرگترین گناه نابخشودنی نوبخت و دولت روحانی
عدم افزایش و همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی پس از گذشت ۳ماه از سال۹۹
و عدم تسویه بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی
و فروش سهام شستا در بورس و مدیریت تامین اجتماعی است که بدون توجه به اوضاع اسفبار و فلاکت بار ۳ میلیون خانواده بازنشسته تامین اجتماعی که صاحبان واقعی صندوق هستند ظلم آشکار روا می دارند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مثل اینکه مطلب را نخوانده نظر دادی بخاطر شایعه چند روز قبل از نوبخت سوال شده است. اگر نخواد کاندیدا بشه باید با چه زبونی بگه که به شما برنخوره
مصیبت بدتر از ترامپ امثال این نماینده نما هستند که نمیداند تحریمها چه بسر امثال ما اورده است
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
و البته این نماینده محترم شاهین شهر هم باید مژدگانی بدهد چون از حالا معلوم است که دعایش مستجاب، و دونالد ترامپ مجددا به ریاست جمهوری آمریکا برگزیده خواهد شد
تیزبین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
این نماینده محترم میداند و شاید هم نمی داند اگر تحریم برای امثال ایشان فرصت های شغلی ایجاد کرد ولی کمر ما کارمندان و کارگران را نه تنها شکست بلکه خورد کرد فقط باید منصف بود تا صدای خورد شدنش را بشنوید.
چه دلیلی وجود دارد اسم یک فرودگاه عوض شود؟
شما یک فرودگاه جدید بزنید و اسم شهیدمان را بزنید بر سردرگاهش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
کار دیگری ندارند.
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
با با این بنده خدا کلی به مغزش فشار آورده که یه طرحی که هزینه نداشته باشه و لی تو دهنها بیفته که من انقلابی پیدا کنه. واقعا انتظار دارید این نماینده ها چکار کنند. مگر چقدر سواد و اطلاعات دارن. شما وضع موجود رو به کامپیوتر های ناسا بدی هنگ میکنه!. خ
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
خیلی مدت هست از خان محمدهلی خبری نیست . طرح های مجلس اصولگرا را کمی برای ما کنشگران سیاسی واکاوی کنه . محمدعلی خان کجایی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
همین بگو طرف خاسته اسمش بندازه سر زبونا از سردار بزرگ ایران حاج قاسم هزینه میکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
حرکتهای مجلس انقلابی:
غذا خوردن رییس مجلس با نمایندگان در سلف سرویس مجلس
دیدار رییس مجلس با خانواده یک شهید
تغییر نام فرودگاه مهراباد با قید دو فوریت!!!!
نامگذاری خیابانی به نامه جرج فلوید فقید
لابی های سنگین برای عضویت در کمیسیون های مجلس
فرار از شفاف کردن آرا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
هیچکدام از نمایندگان در مورد جانبازی که خودسوزی کرد
کارگرانی که خود را بخاطر عدم دریافت حداقل مساعده حقوق مانده خود حلق آویز کردند
و یا زن سالخورده ای که توسط شهرداری پس از خوردن کتک در زیر آوار آلونک محقر خود کشته شد
و یا صدها مراتع و جنگلهای که خاکستر میشوند
و یا بازنشستگان تامین اجتماعی که حقوق مسلم شان توسط دولت پایمال میگردد
و هزاران فلاکت و بدبختی و بیکاری و گرانی و فقر و فساد گسترده جدی و فوری کشور و مردم هیچ راه حلی ارائه ندادند
و فقط بدنبال دفاع از جورج فلوید
و دادن شعار مرگ بر آمریکا و تغییر نام فرودگاه و مشابه آن هستند
واقعا مردم دلشان به کدام یک از اینها خوش باشد ؟؟؟؟؟
وای به حال ان مسولانی که با رفع تحریم ها کشور را می خواهند وابسته کنند
البته الان هستند و در همین مدت کوتاهی از رفع تحریم ها نگذشته بوده البته رفع ناقص که بدو بدو رفتند!
پاسخ ها
سلطان
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خوبی؟
ان کسانی که برای تفریح به این کشور ترکیه می روند از این به بعد خائن هستند و تا مدت طولانی نباید سفر تفریحی به این کشور انجام داد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
بنظرم کسانی که پول سفر تفریحی به خارجه دارند کلا خائن اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
سفر زیارتی به کعبه چی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
تو برو تفریح ارمنستان
هر کی دلش خواست بیاد کاندید بشه

رای بی رای
دیگه گول نمی خوریم
انتخابات ۱۴۰۰ خداحافظ

از طرف یک ایرانی اصیل که هیچوقت برچسب های آمریکایی، منافق، روسی، آلبانی نشین ، وطن فروش ، خائن ، کمونیست، داعشی، تروریست و غیر ایرانی به او نمی چسبه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
رای بی رای
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
تا قدرت احزاب واقعی مثل در غرب و امریکا شکل نگیرد رای دادن فایده ندارد . قدرت باید در دست مردم باشد والسلام . رای بی رای
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
رای دادن کلا فایده ای نداره وتغییری در اوضاع ایجاد نمیکنه حتی بدتر هم میشه
حرفایی مثل خودتون رای دادید و انتخاب خودتون بوده یا رای حرام دادید را هم باید تحمل کنیم
خدایا آخر و عاقبت مجلس پانزده درصدی را ختم به خیر کن،بس که بیانات نورانی دارند دنبال عینک آفتابی خیلی خوب می گردم تا چشمام بیشتر از این اذیت نشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
خخخه هر چی ان ور می روید امارتون هم مانند....اب می رود
در ضمن این مجلس از مجلس قبلی بدون شک قوی تر خواهد بود
خدایا ببین سرنوشت کشور دست کیا افتاده ، . آقا به دادمون برس
قصد شرکت در انتخابات را ندارم اما کسی جز محمود احمدی نژاد نمیتواند مردم را به پای صندوقهای رای بکشاند

دل خوشی از محمود ندارم اما باید اعتراف کنم او تنها شانس مسلم و پیروز انتخابات است
فریب اغتشاشات و اعتراضات اخیر آمریکا را نخورید

ترامپ پیروز مجدد انتخابات است

تبریک به مسئولان و تسلیت به مردم ایران بخاطر این پیروزی .

ما مردم ایران قربانیان جنگ زرگری ، نمایشی ، فرسایشی و کذب سیاستمدارانیم
امام جمعه کرج: دیگر نه از دِه و نه از کدخدا که کعبه آمال عده‌ای بود چیزی باقی نمانده) ما گوشمان خسته شد از بس چهل ساله که میفرمایید امریکا اخر خطه !!! شما گلوتون خسته نشد ؟ هر روز هم قویتر میشه چرا چون 90 درصد اقتصاد دنیا را دارد چرا برای اینکه دموکراسی تو امریکا انقدر قوی هست که شهردار ها جلوی رییس جمهور(نفر اول امریکا) می ایستند هزاران مدیر و وکیل و قاضی و خبرنگار و شبکه خبری علیه او وارد عمل میشوند و مخالفتشان را ابراز می کنند حتی بسیاری از پلیسها ماموران انتظامی و ژنرالها مخالفت با او را ابراز میدارند کسی هم آنها را به جرم جاسوسی خودباختگی نمی اندازد بنابراین نهایتا مردم بخواسته هایشان تا حدودی زیادی خواهند رسید پس چرا باید سقوط کنند. ضمنا کسی نگفت کعبه آمال ما امریکاست هرچند شماها سعی می کنید اینطور القا کنید که مذاکره کنندگان خودباخته بودند و انچه ما از برجام بدست اورده ایم را از مردم مخفی کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
اول این که 25 درصد اقتصاد دنیا برای امریکا است
در ضمن امریکا ایالتی اداره می شود وهر ایالت برخلاف استانداری خود مختار است
سوم هم این که همه می دانند کسی در این جریان امریکا دخالتی نمی کند برخلاف کشور شما که امریکا هر ساله بودجه به شکل رسمی تعریف می کند برای اشوب در ایران و اثر گذاری بر مغز شما این چیز طبیعی است که سیستم با ان مقابله می کند
چهارم هم این که برجامی که حق و حقوق کشور رابدهد که جز نوامیس کشور است در حالی که همین کشور مورد نظر شما همین چند روز پیش بمب اتمی ازمایش کرد ان در قبال فروش نفت خودمان اسمش قهرمان سازی نیست بلکه از ترکمنچای است واگر با ترساندن مردم امدن سر کار کسان دیگری می امدن الان برجامی نداشتیم که نوامیس را داده باشیم و هم دیگر شوک به اقتصادوارد نمی شد با ان پول مفت نفتی که اقتصاد را سرکوب می کردن در همین مدت کوتاه برجامی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
از ملت بدبخت و اسایش و راحتی هم چیزی نمونده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مردم امریکا اعتراض میکنند و به خواسته خود میرسند
دعوا نکنید
همش مال خودتون
انتخابات هم مال خودتون
اصلا به شورای نگهبان هم کار نداریم. اونم مال خودتون
هر کی دلش خواست بیاد کاندید بشه
اگر فک و فامیلشم خواست بیاره اشکالی نداره اوناهم کاندید بشن

رای بی رای.
والسلام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
آفرین
رای بی رای
گوش ما خسته شد از دعوای این جماعت برای گرفتن قدرت
هر کی هر نظری داره واسه خودش محترمه . مهم هم نیست که مخالفین یا موافق. . انتخاب بنده فقط آقای دکتر احمدی نژاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
برای زدن تیر خلاص؟آآآآ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
ای خاک |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
آرزوی عضو هیات رئیسه مجلس ایران برای پیروزی مجدد ترامپ) ای کاسب تحریم برای کسب مقام . بخدا که اگر ترامپ بماند و اگر عاقلی بر سر قوه مجریه نباشد سر یک سال همین خود تو زار زار گریه می کنی چون امثال تو توان اداره کشور را در شرایطی که 800 میلیارد دلار پول را نداشتند در شرایط تحریم که واویلاست
مسکن باید از حالت سرمایه خارج شده و به کالایی مصرفی تبدیل شود ان هم با وضع مالیات شفاف وبازرسی مستمر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اونوقت سهام پارۀ چهار تا شرکت ورشکسته تو یک بورسی که بالای یک میلیون واحد شاخصش حباب داره بشه سرمایه ؟ آره دیگه !!! خخخخخخخ
امام جمعه کرج: دیگر نه از دِه و نه از کدخدا که کعبه آمال عده‌ای بود چیزی باقی نمانده)ترکیه مرز‌های خود بجز ایران را بازگشایی کرد!) بنظر شما از این دو جمله چه چیزی برداشت می شود و با این رفتار ترکیه در پیتی با کشورما . ما چه برداشتی از جملات حکیمانه امام جمعه کرج باید بکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
این آقایان حرفهاشانهمان ضرب المثل ندیم سلطان بودن ونه ندیم بادمجان را یادآوری میکند مطمئن هستم خودشان بیشترازما میدانند که بی ربط میگویند ولی نان .درهمین بیربط گویی است فعلا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
اصلا مهم هست ما چی برداشت می کنیم ؟؟
ایشون هم حرفهایی می زنه که کسانی که باید، خوششون بیاد
مردم اصلا مطرح نیستند داداش
وگرنه این افراد ملت را تا این حد بی اطلاع و بی سواد فرض نمی کردند
پس رای بی رای
نوبخت برای کدخدایی یک روستای سیصد نفره هم کارآیی ندارد
از طرف فریب خورده چندین باره اصلاح طلبان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نوبخت فقط برای خالی کردن صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی
آمده است
جناب علم الهدی دستور بدهند از چین و روسیه و ونزوئلا و سوریه و لبنان برایمان مسکن وارد کنند ما مسکن آمریکایی نمی خواهیم
ماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی؛ آیا چیزی از تحریم میداند؟؟؟؟؟ منظورم در زندگی ملموس همانند مردم منظورم رنجی که ملت از بابت تحریم میکشند منظورم گذران زندگی بخور ونمیر مردم است که ایشان وکلی آنهاست!!!!
کوته فکری را تا کی ادامه می دهید؟ حتی اگر سیاسیون فقط پیامهای سانسور شده و نصفه و نیمه مردم را در سایتهای خبری داخلی بخوانند متوجه فاااااااصله فکری خود و تفاوت فضا و بستر تفکر و عملشان با خواست جامعه می شوند.
آمدن احمدی نژاد و نوبخت و رئیسی حلال هیچ مشکلی نیست و نخواهد بود!
اگر نمی خواهید با آمریکا مذاکره کنید لا اقل برای بقای جامعه کمی از رانت خواری و ویژه خواریهای کسانی که تک به تک می شناسید کم کنید.
چطور ژاپن با آن شرایط در هم کوبیده با کشوری بدون منابع زیر زمینی و فقط با همت و هماهنگی و یکدستی مردم و مسئولانش به اینجا رسیده؟
شما را به دین محمد، این صفحات تبلیغاتی را که ناخواسته باز می شود، حذف کنید. به شدت آزاردهنده است. از تابناک بعید است واقعاً. ببخشید البته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
فقط فحش و ناسزا میخرن برای خودشون این تبلیغ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
کل ماجرا برای همین تبلیغات است.
نشنیده‌ای که مردم در اینستا برای فروش جنس‌شان «تولید محتوا» می‌کنند؟
رسانه‌های ما هم تولید محتوا برای فروش اجناس هستند، نهایت کارشان همین است
دستور روحانی به وزیر راه برای کنترل قیمت مسکن) آقای روحانی با این چیزها ( جیب خالی) نمی شود این امور را کنترل کرد سستی کردن در برابر تندروها و اجازه دادن به انها برای از کار انداختن مراودات مالی بین المللی بطوریکه حتی نتوانیم طلب خود را وضول کنیم یا اجازه به تندروها برای دخالت در امور سیاست خارجی متاسفانه ما را به تزلزل شدید مالی رساند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
همین شماهایین رفتید به روحانی رای دادید
به این روز افتادیم

اون موقع که مسکن مهر مسخره میکردید الان ملت باید تاوان بدن
مشکل مسکن هم از تحریم لابد
معترضین خودش جوش ایران همیشه بر علیه سیاست های اصلاح طلبان چه برای مجلس و چه دولت همیشه یه تکانی میخوردند و اعتراض میکردند . حالا پرسش این هست که تمتم ملت های دنیا بر علیه تبعیض نژادی قیلم کردند . خودش جوش ها و خود سرها قرار نیست اعتراض بر علیه تبعیض داشته باشند ؟ چون بعدا اعتراض جهانی فروکش میکند . بجنبید ؟ بهترین موقع بر علیه امریکا میشود شعار داد . فرصت را از دست ندهیید . دلتان برای راهپیمایی خودی تنگ نشده ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
تند رو ها خودشون حاصل تبعیض هستند
مردم عادی حق دارند برای هر موضوعی بیان توی خیابون و در طرفداری از عقاید یا اعتراض به موضوعی شعار بدن ؟؟
نه اصلا !
فقط تند رو ها همیشه حق اظهار نظر دارند
با سلام واحترام
متاسفانه نمایندگان مجلس بجای اینکه به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند . بدنبال ظاهر سازی و عوام فریبی هستتد.البته از مجلس با .۲درصد رای و ریاست آن جز این انتظاری نیست.
از طرفی کاسبان تحریم بدنبال انتخاب مجدد ترامپ هستند. آنها از رنج مردم بدلیل تحریم ها آگاه نیستتد وتحریم را نعمت می دانند.خدایا تو خود از رنج این مردم بدلیل فقر زیاد آگاهی. خدایا خودت کمک مان کن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
از تو حرکت - از خدا برکت
عباسی :احمدی‌نژاد مانند بقیه می‌تواند در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام کند . من اطرافیان احمدنژاد را نمی شناسم ) اولا که احمدنژاد همچین کاری نمی کنه چون الان پولی در خزانه بخاطر کاغذ پاره ها نمانده که حیف و میل کند و نفت قیمتی نداره او فقط گنده کوجه خالی است و فقط وقتی پول باشه خودش را نشون میدهد ثانیا تو که رفیق نزدیکش هستی نمی دونی اطرافیانش چه کسانی هستند ؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
نمایش و شوی سیاسی امثال احمدی نژاد با تفکر اصولگرایی فقط هزینه از جیب مردم هست . در کشور وقتی شادی جوانان جرم سنگین دارد . در کشوری که با تحریم را نعمت میداند ......
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مگر سال 84 قیمت چند بود همین حدود بود بعد هفت سال طلبکار نباشید پرچم انگلیس آیا هزینه از جیب مردم الان زیاد نیست ؟ نمی بینی یا نمیخوای ببینی
احمدامیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه مجلس: در انتخابات ۱۴۰۰ اگر آقای رئیسی بیاید همه مشکلات حل می‌شود) اینکه جز روسای مجلسه منتظره یک نفر دیگر بیاید مشکلات را حل کند !!!!!!! خودباختگی ضعف بله قربانگویی . بیاد رحیمی معاون اول احمدنژاد که برای کسب مقام چه چیزهایی و مقاماتی که به احمدنژاد نسبت نداد( «در سوریه یکی از مسلمانان به من گفت که من معتقدم اگر بنا بود بعد از پیامبر، پیامبری دیگر بیاید، آن احمدی‌نژاد بود.)
آقای نوبخت ما بازنشستگان را که بیچاره کرده حالا می خواهد کل ملت را بدبخت کند مبارک باد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
روزانه حداقل ۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی که صاحبان واقعی صندوق هستند
به نوبخت و واعظی و روحانی ناله میکنند
نماینده مجلس اصولگرا ..... باید برای معیشت مردم یک کاری بکنیم و باید طهارت اقتصادی ایجاد کنیم .....واقعا . آقای نماینده ای که سواد اقتصادی نداری و فقط با چند شعار دهن پر کن و با رای اقشار کم سواد جامعه به مجلس رفتنی . تو هنوز نمیدونی که اقتصاد یک مقوله علمی هست نه نظربه پردازی . تمام نطریات و فرضیه های اقتصادی توسط اقتصاد دانان عالم داده شد و تمام شد . وقتی اقتصاد کشور دولتی و شبه دولتی هست. چگونه ابنکار را انجام‌میدهی ؟ شما که لوازم اجرای تولید و توزیع و عرضه و قیمت و تورم را قبول نداری . نهایت امر این هست که از تولید کننده مالیلت بیشتر بگیری و بین فقرا تقسیم کنی و دوباره همان کارخانه داری که مالیات زیاد از معمول گرفنی . تولید کننده هم با گران کردن قیمت کالا دوباره از جیب مردم بیرون میکشد . خواب دیدی خیر باشد
تحریم نعمته و باعث پیشرفت و آبادانی کشور میشه، ارزش ریال الان اینقدر زیاد شده که همه مردم جهان دارن ریال ذخیره میکنند و ما چقدر خوشبختیم خدایاااااااااااااااا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
از حسودی ما چشماشون داره کور میشه
تا کی می‌خواهیم مشکلات این کشور را با یک «شخصیت» یا با یک برند (مثل اصلاح‌طلبی یا اصولگرایی) حل کنیم؟
آقای رییسی شخصیت پاک و محترم، ولی ساختارهایی ایجاد شده‌اند که متاسفانه پاک‌ترین شخصیت‌ها را هم تباه یا ناکارآمد می‌سازند. مهمترین‌شان هم ساختارهای اقتصادی است.
باید عظم و اهتمامی در جهت اصلاح این ساختارها وجود داشته باشد. آخر وقتی ساختارهایی وجود دارند که اجازه می‌دهند مسئولین و فرزندان و دوستان‌شان به این راحتی به ثروت مردم دسترسی داشته باشند و پاسخگو هم نباشند، چه کاری از دست یک یا چند شخصیت برمی‌آید.
فقط می‌خواهیم محاکمه کنیم یا قصد پیشگیری هم داریم؟
یک سوال ساده: آیا آقای رییسی می‌تواند تمام فرزندان و نزدیکان و رفقای مسئولین را به کشور برگرداند و پول‌هایی که خرج خود کرده‌اند را به مردم بازگرداند و ترتیبی بدهد که هیچ مسئولی حاشیه امن جهت کارهای اقتصادی نداشته باشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نه اصلا
برخورد جدی فقط با بد حجابی ممکنه چون زدن توی سر زنها بی هزینه و آسونه
مابقی امور هم سخته و هم خطرناک و امکانش نیست
نوبخت حالا کی هست که بخاد اسمش بعنوان رییس جمهوری نوشته بشه و هرگر در حد و اندازه اش نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خالی کننده صندوق
تامین اجتماعی
و به فقر کشاندن ۴ میلیون بازنشستگان تامین اجتماعی
که ۳۰ سال ۳۰ درصد حقوقشان را در آن پس انداز کردند
تا در پیری در رنج و فقر و شرمنده گی نباشند
حالا باید با ماهی یک میلیون و ششصد هزار تومان فقط زنده بمانند و دیگر هیچ
امام‌جمعه کرج . در امریکا باخاطر تبعیض نژادی از سیاهپوستان در مدارس ثبت نام‌نمیکنند و اکثر سیاهپوستان در فقر زندگی میکنند و بی عدالتی در امریکا موج‌میزند و امریکا در حال فروپاشی هست ..... سوال کردند که چرا فرزندت را در مدارس تهران و دولتی ثبت نام نکردی . جواب داد چون مدرسه خوبی برای فرزند ما وجود نداشت مجبور شدیم برای فرزندان مسولان کشور مدرسه جداگانه احداث کنیم . ....در صمن طبق روایت غیر رسمی گفته شده در ایران گروهی از مردم بنام دگر اندیشان و مداهب دیگر حق درس خواندن ندارند . درست هست . استانهای دیگری هم در ایران هست زیر خانه اش نفت مثل چشمه فوران میکند ولی در فقر هست . .......
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
انقدر که جناب علم الهدی و دوستانش دلشان برای شهید !؟ جورج فلورید میسوزد
برای مردم فلکزده کشور نمی سوزد
اقای رییسی بیاید رییس جمهور بشود و اقای روحانی برود رییس قوه قضاییه بشود. حسین رضا زاده وزیر بهداشت بشود و قاضی زاده هاشمی مربی تیم ملی فوتبال بشود و الی اخر
اقای فراهانی نمیدونی یا خودتو به ندونستن میزنی؟
اینجوری یک مملکتو نابود میکنین دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مملکت ما دقیقا اینجوری الان.آخرشم میرن مجمع تشخیص
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خبر ندارید که سالهاست که مشابه همین مدل تقسیم مسولیت شده
که به این فلاکت افتادیم
امیر آیادی ....اگر آقای رییسی کاندید انتخابات شود و رییس جمهور شود همه مشکلات کشور بخاطر گرد امدن افراد انقلابی دور اقای رییسی حل خواهد شد ،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بدتر هم خواهد شد
نماینده مردم شهرستان شاهین شهر و میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت:امیدوارم که ریاست جمهوری آمریکا برای بار دوم انتخاب شود چرا که تحریم‌های ترامپ باعث ایجاد فرصتی برای رشد بیشتر در کشور شد.

کاملا موافقم فرصت های بسیار را برای بعضی ها ایجاد کرده تا با تجارت نیازمندیهای مردم به ثروت های بی کران دست پیدا کنند.

آرزو به دل از دنیا نری ننه جون!!!!!!
طبق گزارش اخبار ۲۰،۳۰ هم اکنون امریکا در شرف انقلاب سراسری قرار گرفته و امریکا بخاطر فساد اقتصادی و تبعیض نژادی و عدم دمکراسی و آزادی و در حال متلاشی شدن هست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
همه معترضین آمریکا هم می خواهند سیستمی مثل ایران داشته باشند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
داری میگی ۲۰۳۰ دوست عزیز . تو دنیای ۲۰۳۰ ایران داروی کرونارو کشف کرده امریکا رو قحطی زده و خلاصه ایران مرکز قدرته جهانه
کارگر مظلوم باید به اجبار کارفرما روزی دوازده تا پانزده ساعت کار کنه یعنی اضافه کار اجباری
که خلاف قانون اساسی و قانون کار
قسمت غم انگیز ماجرا اینجاست که فقط حقوق هست ساعت کار را دریافت میکنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
این امر خیلی ساله که متداوله
وقتی بیکاری رایج بشه برده داری و ظلم هم عادی می شه
ما باید بتوانیم روی پای خود بایستیم ما باید ....ما باید هنوز 40 سال است دست از شعار بر نمی داید 400 سال دیگر هم باشید هی کار مثبتی از شما بر نمی اید
شایدمنصوری را پیش داداشش خاوری رفتاندند!!!
40 سال است قدرت دست اصولگرایان است و گاهی ظاهرا به مجلس اصلاحطلب یا رییس جمهور شبه اصلاحطلب رضایت میدهند تا تمام ناکامی ها را گردن انها بیندازند اما تلویزیون و اسلحه و پول و قدرت دست خودشان است و اینهم مملکت گل و بلبلی که تحویل دادند و حالا در این امپراطوری خود ساخته ارزوی باقیماندن ترامپ میکنند تا به هزار خود هزار دیگر بیفزایند و برایشان هم هیچ مهم نیست کمر مردم دیگر تحمل بار اضافه ندارد و صبرشان لبریز شده.شرم بر انکسی که هنوز برای ماندن ترامپ دعا میکند!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
شرم بر کسی است که امیدش به حاکمیت امریکاست
آقای زارع آیا مجلس کار مهمتری از تغییر نام فرودگاه مهرآباد ندارد که در طرح دو فوریتی خواستار آن شوید؟. لطفا کمی هم به مشکلات مردم بیاندیشید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
کدام مشکلات؟ کدام مردم؟ مردم فقط مردم آمریکا ، مشکل هم فقط کشته شدن فلوید قاچاقچی
مسکن را گذاشتید دلالان در برخی مناطق تا 5 برابر دو سال پیش بالا بردند
الان چگونه می خواهید کنترل کنید.
ضمنا نتیجه بی فعالیتی دولت در بخش مسکن در شش سال گذشته چیزی جزهمین گرانی نخواهد شد
پس آدرس غلط ندهید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
حد هم می گذارند برای مالیات گیری که اگر بالای 150متر باشد
خخخخه
دولت خودش خواهان سوداگری است بدون شک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
ربطی نداره دوست عزیز. وقتی شهرداری میزان عوارض بخش های مختلفش رو بین 70 تا 400 درصد افزایش داده، از اون طرف هم قیمت همه مصالح ساخت مسکن و نیروی کار افزایش چشمگیر داشته، انتظار داری قیمت مسکن ثابت بمونه؟ از نظر دلالی هم الان دیگه همه مردم ایران دلال شدند. شما حاضری مثلاً ماشین یا خونه ات رو به قیمت پارسال بفروشی؟ همه با هم مقصریم، دولت و کل سیستم روی اینها. تحریمها هم که جای خودش رو داره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مسکن سال به سال بدتر خواهد شد
چون مسئولین و آقازاده ها و نمایندگان مجلس در مسکن سرمایه گذاری کلان کرده اند و انتظار برداشت و سود چندین برابر دارند
واقعا آدم اظهار نظر نمایندگان مجلس رو میشنوه این چند روز لذت میبره از این همه بینش و دانش!
نوبخت!!!!! رئیس جمهور!!!! خخخخخخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
آقای روحانی و همسنگرانش چون نوبخت خدمات زیادی !!!! برای ملت ایران انجام دادند بهتراست سال 1400 سریعا خود را بازتشسته کنند
اقای حاجی دلیگانی مکنونات قلبی جنابعالی در ابقای ترامپ و ادامه دار بودن تحریم ها و حتی بیشتر شدن ان،نشانگر شمشیری است که از رو برای ایران و مردم بسته اید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
این حرفها برای خوشایند کسانی است که لقمه های چرب برای این افراد می گیرند
من و شما و بقیه اصلا مهم نیستیم
ناشناس
| United States of America |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
درست گفته انتخاب مجدد ترامپ بهشت کاسبان تحریم است
آقاى حاجى دليگانى
تحريمهاى ظالمانه آمريكا قطعاً براى شما كه هم كار داريد هم درآمد مكفى و هم مسكن قطعاً بى تأثير است ولى كاش يك كارگر روزمزد موقت بوديد و درك ميكريد دست خالى برگشتن پيش زن و بچه چه شرمندگى دارد تا آرزوى انتخاب مجدد مرتيكه ديوانه (ترامپ ) را نميكرديد !!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
کارگران روز مزد موقت دارند چوب بی لیاقتی مسئولین را می خورند و ترامپ فقط یک توجیه برای ندانم کاری ها است وگرنه ما در اوج جنگ هم در تحریم بودیم. هر وقت
دیدی که وزیر و وکیل بخاطر تحریم ها نتوانست حقوق
خودش را دریافت کند و یا حداقل کم شد آنوقت مطمئن باش که مشکلات معیشتی مردم به خاطر تحریم ها است
آقای نوبخت لگدت رو از روی گلویم بردار نمی توانم نفس بکشم . یک فرهنگی بازنشسته!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
زنده باد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
طرح رتبه بندی رو با دوسال تاخیر اجرا کردند تا به ماها نخوره .کاری کردن یه معلم با 20سال سابقه از من بازنشسته 1300 بیشتر بگیره..شما اینجوری عدالت رو اجرا میکنید اصلا حرامه تو این سیستم کار کنی چه برسه رییس
.جمهور بشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
جناب نوبخت
نمیتوانم نفس بکشم
یک بازنشسته ۶۵ساله تامین اجتماعی که ۴۰ سال کار کرده
و ۳۰ سال حق بیمه اش را پرداخته
و یک ریال حرام و حلال نکرده
و الان با اقدامات شما
در حال مردن تدریجی زیر بار فقر و نداری و شرمندگی است
و شما و دولت روحانی دارید حقوق مسلم او را به کسان دیگری میدهید
و بدهی دولت به صندوق تامین اجتماعی را نمی دهید
اقای حاجی دلیگانی! اگر امدن مجدد ترامپ انقدر شما را خوشحال می کند پس چرا از اقدامات او‌ و تحریم های جدیدش به این و ان شکایت می کنید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
ایشان حاجی هستندوپولدار
با این مجلس رفتیم به دوره مظفر آلدرین شاه. مبارکه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نه دیگه بگودوران صفویه یعنی کمی عقبتر!!!!
وقتی ترامپ امد هم یک عده ای ابراز خوشحالی کردند ولی بعد.... !
تجربه چندین ساله نشان می دهد که انانی که شعار های تند و تیزتری می دهند خودشان به شعار ها پایبند نیستند.
نوبخت که روحانی را بیچاره کرده ویکی ار دلایل بستن این کابینه ضعیف هست می خواهد کاندیدا بشود ، تابناک جان وقتی این خبر را خوندم از خنده داشتم غش می کردم . حالا که دلش می خواهد بیایید حتما بیاید یقینا رای او از آرای باطله کمتر خواهد بود .
خلاصه تابناک جان آخر شبی حسابی ما را خنداندی
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
همه کارمان ازاین دست است
دوستان آماده باشید که موج دوم کرونا با شدت بیشتر از قبل را زیارت کنیم از ما گفتن از شما انکار
این همه سیستان و بلوچستان گفت نمیتوانم نفس بکشم
این همه خوزستان گفت نمیتوانم نفس بکشم
اینهمه ایلام گفت نمیتوانم نفس بکشم
این مرحوم جورج فلوید چگونه گفت که از آمریکا به گوش صدا و سیمارسید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بخاطر شخصیت پاک !؟
و محسنات متعدد دلخواه !؟
و متشابهات زیاد با دوستان !؟
و اخلاق حسنه و خوش رفتار !؟
و مشاغل محترمه و نجیب !؟
و صفات عالیه و متعالیه !؟
سوابق درخشان مشعشع !؟
آثار باقیه مثبته مستند زیاد !؟
حسن رفتار با همکاران !؟ووووو
روحش شاد
یادش گرامی
تمام مطالب روخوندم از علم الهدا که از گرانی مسکن نالید تا قاضی فراری با میلیونها یورو!! دلم بحال خودم سوخت که سی سال تمام ایستاده پای تخته سیاه وگچ خوردم تا بابا آب دادرا تفهیم کنم..دلم به حال دخترم میسوزه که با بیماری خاصی که به آن مبتلا شده چشم به جیب پدری دارد که نصف حقوقش را اجاره خانه میدهد ومابقی اگرچیزی ماند خرج دوا ودرمانش کنم.اوفردا ۲۴خرداد باید تهران باشد مانند ۹ماه گذشته تا درمان کند...بله آقای علم الهدی من یک معلم بازنشسته ومستاجر در اهوازم....آقای قاضی فراری توهم بدان که من یک بازنشسته فرهنگی هستم...آقایان نماینده وووو!!من یک بازنشسته گرفتار تقدیر هستم.....توکل به خدا
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
شما هم دعاکن ترامپ بماند تا آرزوی حاجی دلیگانی و امثال اون محقق بشه
مجلس انقلابی انتطار هست در یک حرکت جهادی مردان استین کوتاه را ادب کنند و زنان کم حجاب را دستگیر .........مثل دوره ۶۰ با پاترول زرد در کوچه های محلات با یوزی و کلاشینکف بدست با یک ماشین اصلاح جهت زدن ضربددر و به اصافه بر سر هیپیها . چون حل فقر و گرانی و رانت و عدالت و ازادی دستیافتنی که نیستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
مرسی
من هم فکر می کنم که اگر ترامپ پیروز شود به نفع ایران است چون تاریخ نشان داده است که جوبایدن هم از همان قماش مخالفین بدتر برای ایران است و هیچ تفاوتی با ترامپ ندارد و حداقل حماقت ترامپ به نفع ایران است دوم اینکه ترامپ علی رغم ادعایش فردی ترسو است و جرات مقابله با ایران را ندارد و اگر داشت از روش تروریستی با ایران مقابله نمی کرد سوم اینکه ترامپ اعتماد بیشتر به ما ایرانی ها داد و کاری کرد که حقانیت ما به جهانیان ثابت شود همینکه ما توانستیم با موشک پایگاه های آمریکایی را بزنیم و در اوج تحریم و تهدید بنزین به ونزوئلا ارسال کنیم نشانه بالا رفت جرات و اعتماد به نفس ما است. سوم اینکه درست است تحریم ها باعث تورم افسار گسیخته در ایران شد ولی به ما فهماند که ما باید از درون خود را قوی کنیم و منافعی که از نفت و صادرات کسب می کنیم را برای اولویت های اقتصادی درجه درنظر بگیریم. چهارم اینکه اگر مردم آمریکا بدنبال حل مشکلات خودشان هستند باید بدانند که مشکلات آمریکا ترامپ نیست بلکه ساختار حکومتی آمریکا است که باید بازنگری و اصلاح شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
بخواب بابا
جناب نوبخت کسی که تو ۸ سال نتونه وضعیت پرداختی های دولت رو سر و سامان بده و هر کارمند اراده ای حقوق متفاوت با اداره دیگه بگیره و قادر به اصلاح قانون نظام ناهماهنگ پرداخت نباشه به درد لای جرز هم نمیخوره ؟؟ برو عمو کشکتو بساب ، فعلا سناتورهای اصلاحات برای خودشون ابرویی نذاشتند تو که جای خود داری ،
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
گرچه تمام مسئولان کاری برای مردم انجام نداده اند و فقط به جناح بازی و ثروت اندوزی پرداخته اند ولی شلوغ کردن انتخابات ریاست جمهوری را برای احمدی نژاد ها مهیا کردن هم نتیجه نمیدهد!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
تو که با تریلی از رو این بنده خدا رد شدی رفت.اما راست میگی.چنان بین دریافتی معلمان شاغل با بازنشسته فاصله انداختن که ادم فکر میکنه اینها تا تصمیم کبری بیشتر درس نخوندن..یه سیب رو بدی به اینها بلد نیستن بین دو نفر عادلانه تقسیم کنن.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
نوبخت علنا دستش را داخل صندوق تامین اجتماعی که دولت به آن بدهکار است
کرده و حقوق حقه ۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی را بناحق و بیعدالتی قبضه کرده است
ایشان چطور میتوانند خود را یک انسان مسلمان منصف عادل و یک مدیر لایق کاربلد بدانند ؟؟؟
ناله و نفرین ۳ میلیون بازنشسته تامین اجتماعی مدام بدرقه راه ایشان است
و قطعا از ایشان شکایت خواهند کرد
هر چند امید و فریاد رسی نیست
روحانی فقط روزی چند بار زنگ میزنه میگه اقا گرونش نکنین
فقط حرف
میخوای 110 زنگ بزنم بیاد مشکل حل کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۴
روحانی با آن نیشخندهای آزار دهنده اش!!؟؟؟
فقط مانند یک مفسر سیاسی و اجتماعی اقتصادی کم اطلاع !؟ که خارج از گود است حرف میزند !؟
و همه اش میگوید که : باید بشود !!؟؟؟
باید اجرا گردد !!!؟؟؟
باید میشد !!!؟؟؟
باید اجرا کرد !!؟؟
چرا نمی کنند ؟؟؟؟
انگار نه انگار که مسولیت اجرایی کشور با ایشان بوده و هست !!!؟؟؟؟
و متاسفانه تا ۱۴۰۰ با ایشان است !!!!؟؟؟؟
تیترهای این صفحه از بالا به پایین آیینه تمام نمای مملکته!
برای ایرانم فقط باید گریه کرد.
رحیم زارع نماینده مردم آباده نمانیده ای که میخواهد با نام سلیمانی برای خودش کاسب شود . مگر مهراباد چه ایراد و اشکال قانونی شرعی حقوقی ادبی و تعارض با منافع ملی و دینی دارد که این نماینده میخواهد بر مبنای ان، اسم فرودگاه را عوض کند . ایا این نماینده میداند که اسم عوض کردن چه هزینه سنگینی تو این وضعیت اقتصادی در بر دارد . شاید این نماینده میخواهد خود شیرینی بکند ولی به چه بهایی . فقط تابلوی مهراباد را بخواهند عوض کنند 100 ملیون هزینه در بر دارد و اگر سربرگ ها را عوض کنند بالای 300 میلیون . این نماینده را کی رای داده است . وای به حال ملتی که این نماینده اش است
اگر یک نفر را به زندان انفرادی بفرستند فرصت کشف مجدد آتش و چرخ و برق را دارد ولی آیا امکانات هم دارد؟ نه

تحریم تورم دلار را از ۷ تومان در اول انقلاب به ۱۸ هزار تومان رسانده و ما به نان شب محتاج شده ایم.
پراید ۹۰ میلیون تومانی فرصت است یا خانه متری سی میلیونی ؟
همه نقدها را کاربران دیگر بیان کردند مخصوصاً نقد به سخنان آقای حاجی دلیکانی که واقعاً سخنانی به غایت نامناسب و دور از نیازهای امروز کشور است. این مجلس وقتی با شعار های به ظاهر انقلابی کارش را شروع کند به چنین نمایندگانی شعار پرداز هم تا آخر دوره احتیاج دارد. اما کار بیهوده و شعاری دیگری که مجلس در صدد انجام آن است و از چشم و نظر کاربران دور مانده و یا تابناک سانسور کرده موضوع تغییر نام فرودگاه مهراباد است. ضمن ارج نهادن به سردار سلیمانی و انزجار از ترور ایشان سؤال این است که این تغییر نام پاسخگوی کدام یک از نیازهای کشور است که بر زمین مانده ؟ این عمل جز یک شعار چیزی نیست ؟ من پیشنهاد می‌کنم در هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان چند نفری هم مسئول جلوگیری از ارائه هر طرحی و سخنرانی در مجلس که بوی شعار می‌دهد باشند تا از شعارزدگی که در نقطه مقابل عملگرایی است جلوگیری کند. چند دهه شعار ما را بس. همه کسانی که در فساد و توسعه آن نقش داشته اند شک نکنید که در شعار دادن سرآمد دیگران بوده اند و هر شعاری را در قالب شعاری انقلابی گفته اند .
اگرازخانه های خالی مالیات گرفته شودمطمئنید اجاره خانه پائین میآیدویادودش بچشم مستاجرمیرودوسودش بجیب دولت کمی فکرکنیدوصبرکنیدجواب آنراپس ازیکی دوسال دریافت میکنیدهمانگونه که هدفمندی یارانه هاباعث پولدارشدن طبقه متوسط وبی بضاعت شدوباعث رفاه آنهاودرپی آن همه اقشاراینگونه طرح هافقط ازدست مدیران اقتصادی ماساخته است وبس
1- مجلس شعار لقب خوبیه برای مجلسیان ، همانند لقب مجلس خواب و غایبین برای مجلسیان قبلی
2- نوبخ هم می خواد قیمتش رو بالا ببره ، خیلی باحال می شه بیاد خودش رو کاندید کنه ، با ژستش البته قیافه اش شیوخیت هم داره برای ریاست جمهوری.....
3- واقعا کسی میاد بره مسافرت برون مرزی ؟
واولا اگر نوبخت رئیس جمهور شود این لقمه نان بخورونمیر که داریم آن رانیز قطع خواهد کند خدانکند روزی ایشان مسئولیتی درین مملکت داشته باشند انشاء الله تاچندماه دیگر رئیس سازمان برنامه وبودجه خواهدشد بعدازآن بیکار میشود انشاء الله
ضمن ارادت خاص که به سردار دلها دارم، ولی با تغییر نام فرودگاه مهر اباد مخالفم، نتیجه معکوس می دهد، اگر قصد نام گزاری دارید پروژه های جدید و بزرگ را به نام ایشان نام گزاری کنید
نظام می خواهد از سیاست بد و بدترین در انتخابات آتی استفاده کند. مردم ایران اسیر شده اند.
بیزار باشه
موضوع مسکن در ایران جناحی است:
1- اصلاح طلب ها بساز بفروش هستند.
2- اصولگراها آمدند مسکن مهر را راه انداختند تا بساز بفروش ها را زمین بزنند.
3- اصلاح طلب ها پس از روی کار آمدن مجدد، ابتدا مسکن مهر را قفل کردند و سپس قیمت ها را به آسمان چسباندند.
داستان مسکن خیلی ساده هست.
آفای نمایند شاهین شهر و میمه شما که این همه ادعا دارید یکبار به عقل شما رسیده است که فقط برای یکبار به اصطلاح فرصت های پیش آمده از تحریم را در مقابل فرصت های از دست رفته، زندگی های نابود شده و آینده نا معلوم جوانان را با هم مقایسه کنید و ببیند کدام طرف ترازو سنگین تر ا ست مگر شما نماینده ملت نیستید
قاضی منصوری ها درایران زیادهستند حالا شاید بخاطر مصونینت کاری دستگاه قضا باانها کاری نداشته باشد ولی بایستی دسگاههای امنیتی مراقب شان باشند که بعداز اتمام دوره شان فراری نشودوپاسخ اعمال شان باشند ومثل قاضی منصوری فراری ندهند دستگاه قضا اسامی ازنزدیکان دولت منجمله برادر رئیس جمهور وبرادر معاون اول و.. بعنوان سو استفاده ازبیت المال رانام برده ومردم انتظار همه انهایی که از مردم سو استفاده نموده اند خواهان رسیدگی هستند به امید ان روزی که مردم شاهددادگاه علنی انها باشد تاکسی درحکومت اسلامی جرات دخل وتصرف بیت المال را نداشته باشند
آره فقط این مونده بود که نوبخت هم رییس جمهور بشه.
بنظرم برای تشکیل دولت در کشور ما باید مناقصه بین المللی برگزار بشه و ژاپن هم در اولویت باشه و رییس جمهور و هیات دولت خارجی باشند هر کسی برنده شد تشکیل دولت بده و تو بند قرارداد امکان ابطال قرارداد هم باشه که در صورت گند کاری دوباره منقصه برگزار بشه.اگه احیانا دولتی خوب کار کرد و مشکلات را حل کرد قراردادش تمدید بشه. والله ما از داخلی ها غیر از بخور بخواب و ببر چیزی ندیدیم
نوبخت برای ماهیگیری در سواحل گیلان هم کارایی ندارد.
نوبخت برای ماهیگیری در سواحل گیلان هم کارایی ندارد.
این نماینده های یک درصدی که معلوم نیست چگونه وارد مجلس شدن حالا آرزوی رای اوردن مجدد ترامپ شدن گویا اینا از تحریم خبر ندارن که چه بلای بسر مردم اورده . اینارو باید اول کلاس اموزشی براشون گزاشت بعد حرف بزنن
بله جناب حاجی دلیگانی، تحریمها فرصت خیلی خوبی بود که عده ای ملت رو به اسم خودکفایی به سیاه ترین روزها بیاندازن و خودشون تابعیت دوگانه بگیرن و تا میتونن همراه با آقازاده هاشون عشق و صفا کنند پس ما هم دعا میکنیم ترامپ دوباره بیا
سلام .هزینه ساخت مسکن در تهران مرکزشهر>>>زمین 200متری ......200*60%=120+5=125متر هرطبقه *6طبقه ساخت (5طبقه مسکونی+یک طبقه پارکینگ)6*125=750 متر بنا *متر ساخت 3ملیون هرمتر = 2250000000تومان کل ساخت قیمت زمین متری 30 ملیون میشه 6میلیارد جمعا 8225میلیون تومان حالا فروش متری 30 میلیون در 625متر بنای قابل فروش =18750هجده میلیاردو هفتصدو پنجاه میلیون تومان ...ده میلیارد سود یکساله !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مردم دارند با این همه بدبختی زندگی میگذارانند. ایشان اگر توان دارند چرا باید تا 1400 منتظر بود. مگر نمیگن مملکت امام زمان است.
این اخرین نطر من است تبلیغات وحشتناک خسته کننده چشم مگس روی لقمه اعصابم را بهم میریزد کسی انجا نیست صدای مارامیشنوی ؟۰
آقای نوبخت بفرمائید برادر خانمم تو روسیه برای شما چکار می کند ؟
بفرمائید خانم خیلی جوان‌برادر شما که قبلا نماینده بود در کدام‌کشچر خارجی مستقر شده و برای چی ؟
آخه به نماینده آباده چه ربطی داره که نام فرودگاه در تهران رو نام گذاری کنه .تهران خودش نماینده نداره .ایشون به امور مربوط به اباده برسه .
طرح نامگذاری خیابانی بنام جورج فلوید !!
طرح دو فوریتی نامگذاری فرودگاه بنام سردار شهید سلیمانی !!
ارزوی پیروزی برای مجدد ترامپ!!
چه مجلسی بشود ....
پسر کاکل به سر های های
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان