بازدید 19488
۴

دفاع فعال سیاسی اصولگرا از ختم قرآن در مجلس

محمدصادق کوشکی گفت: آقایانی که به قرآن خواندن نماینده‌ها حساس شده و ابراز نگرانی می‌کنند بهتر است به این مساله ورود کنند که چرا به هر یک از نماینده‌ها مبلغ بالای ۵۲۸ میلیون تومان بابت مسکن پرداخت می‌شود و اینکه چرا این پول حتی به نماینده‌هایی که از قبل ساکن تهران بوده و مشکل مسکن ندارند پرداخت می‌شود؟
کد خبر: ۹۸۳۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳ 08 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از اعتاد آنلاین،مجلس یازدهم هر چند این روز‌ها درگیر بحث اعتبارنامه سه نماینده است که پیشنهاد یکی از نمایندگان همچنان موضوع روز بحث‌های مختلف شده است. چندی پیش حسین جلالی، نماینده رفسنجان و انار در مجلس یازدهم پیشنهاد ختم روزانه قرآن کریم از سوی نمایندگان را مطرح کرد. پیشنهادی که حالا تبدیل به یکی از بحث‌های رسانه‌ای حول محور مجلس یازدهم شده است.

محمدصادق کوشکی، فعال سیاسی اصولگرا، در گفتگو با اعتمادآنلاین در این باره اظهار داشت: اینکه عده‌ای به تصمیم برخی از نمایندگان مجلس یازدهم برای ختم روزانه قرآن حساس شده‌اند، منطقی نیست. هر شخص مسلمانی می‌تواند قرآن بخواند یا تسبیح در دست بگیرد، این چه اشکالی دارد که برخی موضع‌گیری می‌کنند؟

این استاد دانشگاه در ادامه گفت: گروهی در این اثنا با یادآوری کار‌های موسوم به احمدی‌ن‍ژادی دوباره اسم او را بر سر زبان‌ها می‌اندازند. به همه آن‌ها باید هشدار داد، تحت هیچ شرایط و به هیچ بهانه‌ای نباید اسم این شخص مطرح شود. در واقع باید گفت «یک کلام، ختم کلام»، احمدی‌نژاد تمام شده و برای همیشه به تاریخ پیوسته است. پس هر کسی که اسمی از او می‌آورد به کسی که در هیچ کجا جایی ندارد خدمت کرده است.

او توضیح داد: یک نماینده مجلس می‌تواند قرآن بخواند و هر کاری که دوست داشت انجام بدهد. مهم این است که نمایندگان مجلس وظیفه شرعی، عقلی و عرفی دارند که باید در طول چهار سال دوره نمایندگی همه تلاش‌شان را برای کاهش مشکلات مردم به کار گیرند تا بلکه آرامش خاطر به جامعه برگردد. در واقع انجام آداب دینی بدون انجام وظایف نمایندگی بی‌فایده خواهد بود.

او ادامه داد: آقایانی که به قرآن خواندن نماینده‌ها حساس شده و ابراز نگرانی می‌کنند بهتر است به این مساله ورود کنند که چرا به هر یک از نماینده‌ها مبلغ بالای ۵۲۸ میلیون تومان بابت مسکن پرداخت می‌شود و اینکه چرا این پول حتی به نماینده‌هایی که از قبل ساکن تهران بوده و مشکل مسکن ندارند پرداخت می‌شود؟

محمدصادق کوشکی در پایان گفت: شرایط کشور به گونه‌ای است که باید فقط تلاش کرد و به جای حاشیه‌سازی‌های بی‌مورد و پرداختن به موضوع‌هایی که اهمیت ندارند، تلاش کرد تا بلکه مردم از شر گرفتاری‌ها خلاص شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۴
افرین ما حاضریم در مجلس قران بخوانند ولی به معانی ان هم توجه کنند و در امور نمایندگی به کار گیرند ان وقت است که ایران گلستان می شود نه این در ظاهر.....
دادن یکمبلغ ۵۸۰ میلیون هم صدالبته اشتباه هست
اما این دلیل نمیشود چون یک کار اشتباه شده پس یک کار اشتباه دیگه بکنیم
نماینده رفته مجلس که از حقوق مردم دفاع کنه نه اینکه قرآن بخونه.
قرآن خواندن رو میشه در ماشین هنگام اومدن به مجلس خوند
میشه وقت استراحت در منزل خوند.
درثانی حساب اون نماینده های اقلیت دینی غیر مسلمان جی؟
اونها باید چکار کنند؟
آیا مجبور به خواندن هستند؟
وانگهی قرآن خواندن صفحه ای که مهم نیست
مهم اینه عمل کنند به قرآن
یک آیه در رابطه با حق الناس رو چاپ کنند در ورودی مجلس هر روز که وارد میشوند نگاهش کنند بهتر از اینکه وقت مردم رو که راضی نیستند و هزار مشکل دارند به کارهای دیگه بگذارند
بنده خدا مگه کسی گفته که این کار خوبه که میگی سراغ این کار رو بگیرید؟!!!!!! مگه قبلا تصویب نکردن حقوق دیر کلی بهشون برسه ؟ قالیباف با این پولا جز کدوم دسته حساب میشه 4 درصدیا یا ؟
شخصی در باغ مردم رفته و مشغول چیدن میوه های درختان باغ شد. صاحب باغ رسید و با تعجّب دید غریبه ای در باغش بالای نردبان رفته و میوه هایش را داره ... صاحب باغ از غریبه پرسید چه کار می کنی؟ گفت: دارم نردبان می فروشم . گفت: چرا توی باغ من؟
کسی به (قرآن خواندن) نمایندگان اعتراض ندارد. به قرآن خواندن در مجلس شورای اسلامی با پول ملّت و وقتی که باید به رتق و فتق امور موکّلین بگذرد که بابت آن دارند حقوق و بیت المال این مملکت را هزینه می کنند بپردازند. قرآن همه جا و همیشه می شود خواند. در حال راه رفتن در منزل در خارج از مجلس در مسجد در عتبابت عالیات و در مجالس قرائت قرآن خارج از وقت مجلس و خارج از وقت قانون گذاری موکّّلین. چرا بعضی ها پشت مقدسات سنگگر می گیگرند تا خواسته های مردم را ناحق جلوه بدهند آخه این چه پیشنهادی است که یک نماینده مطرح کند این در شآن نمایندگی نیست نماینده باید ایده، فکر، اندیشه، و قدرت طرّاحی اش را در طول دوره نمایندگی خرج نیاز مردم کند وگر نه مدیون مردم است. بی خودی هم دعوای زرگری بر سر نام فلانی و فلانی راه نیاندازید دیگه بسه بگذارید مردم به زندگیشان برسد اسم فلانی و فلانی برای این مردم دردی را دوا نیمکند. باید دید خروجی انتخاب این نمایندگگان و اسم هایی که برایشان قهرمان شده اند چه سودی برای زندگی دنیایی و اخروی این مردم خواهد داشت
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
آخرین اخبار
وب گردی