بازدید 18710
۲

ثبت‌نام خودرو با کارت ملی مردم مناطق محروم!

برخی افراد به مردم شهرستان‌های محروم که پول برای خرید خودرو نداشتند پیشنهاد دادند با استفاده از کارت ملی خود، خودرو ثبت‌نام کنند
کد خبر: ۹۸۲۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 07 June 2020


روزنامه ایران در خبری از خرید خودرو با مدارک اجاره‌ای مردم مناطق محروم خبر داد! این روزنامه نوشت:

*طبق شنیده‌ها برخی افراد به مردم شهرستان‌های محروم که پول برای خرید خودرو نداشتند پیشنهاد دادند با استفاده از کارت ملی خود، خودرو ثبت‌نام کنند و در صورت برنده شدن ۳ تا ۵میلیون تومان بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۲
آسمان بروید، زمین بیایید. اقتصاد دولتی، رانتی، انحصاری یعنی فساد، اختلاس، سلطان قلان و قلان، اجحاف در حق مصرف کننده، تضییع منابع ملی، وابستگی به نفت!، عدم رشد تنوع تولید و کمیت و کیفیت و ناتوانی در ورود به بازار جهانی و نهایتاً فقر، بیکاری و هفتاد هزار بدی و بلا!
سی سال آزمودید، سی سال دیگر هم بیازمایید. البته اما و اگر ...
دلال ها برای همین تلاش کردند و موفق شدند پرداخت وجه قبل از قرئه کشی را از الزام بیاندازند. کسی که می‌خواهد خودرو بخرد اگر ۷۰ درصد مبلغ خودرو را ندارد چطور می‌خواهد بخرد؟
اگر حساب خانواده ها را کرده اند که پول یک خودرو دارند، برای خانواده هایی که می‌خواستند خانوادگی ثبت نام کنند امکان ثبت نام گروهی با یک بار پرداخت وجه کامل خودرو فراهم می‌شد و به تعداد گواهی نامه رانندگی شانس شرکت در قرعه کشی به آن‌ها داده می‌شد. اما فقط برای یک خودرو.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست