بازدید 11665
۱

وقوع اولین تصادف جرحی در آزادراه تهران -شمال

کد خبر: ۹۸۲۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 06 June 2020

رییس پلیس راه تهران بزرگ از ثبت اولین مورد تصادف منجر به جرح در آزادراه تهران - شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ نوراله خادم دراین باره گفت: حوالی ساعت 3:30 بامداد امروز یک دستگاه سواری تویوتا در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب این آزادراه بود که در تونل شماره ۱۳ با جداره کناری تونل برخورد کرده و به پهلو واژگون شد.

وی با بیان اینکه درپی این حادثه یک سرنشین تویوتا مجروح و از سوی عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، گفت: با حضور کارشناسان پلیس راه و بررسی شواهد مشخص شد که عدم رعایت سرعت مطمئنه علت وقوع این حادثه بوده است.

خادم با بیان اینکه این اولین تصادف جرحی آزادراه تهران - شمال بود، گفت: از ششم اسفندماه تاکنون که تردد در آزادراه تهران - شمال آغاز شده بود، این اولین تصادف جرحی رخ داده در این محور بود.

رییس پلیس راه تهران بزرگ همچنین در مورد نصب یکسری تجهیزات و امکانات بیشتر در این مسیر نیز گفت: با پیگیری های انجام شده به زودی دوربین های ثبت تخلف سرعت غیر مجاز در این آزادراه در داخل و بیرون تونل ها افزایش خواهد یافت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
با سلام
شخص تصادف کتنده دوست پدرم بودند. ایشان دلیل تصادف را بخواب رفتن ذکر کردند. خودروی تویوتای هیبریدی ایشان روی سرعت ۸۰ تنظیم بوده. به همین علت راننده چشمانش بسته می شود و به دیواره تونل برخورد می کند.
یک مرد ۷۰ ساله ساعت ۵ صبح چرا باید بخواهد از خودرویش در تونل تست سرعت و شتاب بگیرد!
اگرهم اینطور بوده، در یک تونل مستقیم چگونه کنترل خودرو از دستش در رفته! در حالی که به خودروی دیگری هم برخورد نکرده است و مواد یا الکل هم مصرف نمی کرده است!
لطفا کمی فکر کنید و بعد خبرهارو منتشر کنید.

با سپاس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر