بازدید 17874
۴

پلیس کنیا ناقضان مقررات مقابله با کرونا را کشت

۱۵ تن از شهروندان کنیا به علت نقض مقررات منبع آمد و شد مربوط به مقابله با ویروس کرونا به ضرب گلوله پلیس این کشور کشته شدند.
کد خبر: ۹۸۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 06 June 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، منابع خبری گزارش دادند که پلیس کنیا، از روز ۲۷ ماه مارس تاکنون پانزده شهروند این کشور را به علت نقض مقررات منع آمد و شد مربوط به جلوگیری از شیوع کرونا کشته است.

خبرگزاری فرانس پرس به نقل از هیأت مستقل نظارت بر پلیس گزارش داد که این هیأت از زمان اعمال مقررات منع آمد و شد در ماه مارس ۸۷ شکایت از اقدامات پلیس کنیا دریافت کرده است.

این هیأت در این ارتباط گزارش داد که تحقیقات اولیه اثبات کرده که کشته شدن پانزده تن و همچنین ۳۱ حادثه دیگر در زمان منع آمد و شد در این کشور ناشی رفتار پلیس کنیا بوده است.

روزنامه کنیایی «Star» هم در این خصوص گزارش داده که یک مأمور پلیس این کشور به اتهام کشتن «یاسین حسین مویو» (سیزده ساله) که به هنگام اعمال مقررات منع آمد و شد در بالکن خانه ایستاده بوده، بازداشت شده است.

به نوشته این روزنامه کنیایی تحقیقات در خصوص پنج مأمور پلیس این کشور همچنان ادامه دارد.

در همین ارتباط، اهالی منطقه فقیرنشین «متاری» در «نایروبی» پایتخت کنیا، روز سه‌شنبه، در اعتراض به رفتار پلیس این کشور تظاهرات به راه انداختند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۴
مردم را میکشند زبانشان هم دراز است اما ما نمیکشیم و زبانمان هم کوتاه است
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۷
چرا برای مرگ جرج فلوید مسئولین طراز اول کشور مراتب دلسوزی خودرا اعلام و در مشهد به یاد او از طرف آستان قدس شمع یادگاری روشن کردند ولی برای مرگ این 15نفر که مظلومانه به قتل رسیده اند سکوت اختیار کرده اید؟.
صدا و سیمای میلی کجایی؟ خوراک درست شد یا با یک اشاره ای از کنار آن می گذرید. یادم رفت کینا امریکا نیست که اخبار 24 ساعته تلویزیون را به بدرفتاری (که البته زشت و مرد قبول هیچ انسانی نیست) پلیس امریکا اختصاص دهید!!!!
موجودی به نام انسان ، فقط در اروپا و آمریکا وجود دارد . کساییم ک توی افریقا یا خاور میانه کشته میشن ، احتمالن نوع انسان شناخته نمیشن ....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر