بازدید 75071
۶

تعرفه جدید سئو سایت

زمانیکه می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که میخواهید سایت شما در کدام صفحه از نتایج موتور جستجو گوگل و یا سایر موتور های جستجو برای کاربران نمایش داده شود. به این کار در ایران سئو سایت گفته میشود.
کد خبر: ۹۸۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ 06 June 2020

زمانیکه می خواهید وب سایت خود را راه اندازی کنید، باید به این مسئله توجه داشته باشید که میخواهید سایت شما در کدام صفحه از نتایج موتور جستجو گوگل و یا سایر موتور های جستجو برای کاربران نمایش داده شود. به این کار در ایران سئو سایت گفته میشود. (در خارج از ایران اینگونه تلفظ میشود s/e/o به صورت جدا جدا خوانده میشود)

بدون شک شما هم دوست دارید سایتتان در نتایج نخست گوگل برای کاربران نمایش داده شود.در واقع هدف تمام سایت ها قرار گرفتن در صفحه اول گوگل است،  خب برای این منظور باید در جهت بهبود سئو سایت خود اقداماتی را انجام دهید که این کار نیاز به راهنمایی و مشورت گرفتن از یک تیم متخصص در زمینه سئو سایت دارد تا به شما کمک کنند اقدامات و اصول اصلی سئو را به گونه ای بر روی وب سایت خود انجام دهید که بتوانید رتبه و جایگاه مناسبی را در نتایج موتورهای جستجو برای سایت خود بدست آورید.

اما تمام این اقدامات و کارهایی که باید انجام دهید مانند هر کار دیگری نیازمند هزینه هایی می باشد که به قول معروف همانقدر که پول دهید آش می خورید.

درباره سئو کردن سایت هم باید بگوییم که این ضرب المثل قدیمی بسیار کاربردی می باشد. ما می خواهیم امروز شما را با تعرفه جدید سئو سایت آشنا کنیم تا بهتر و با دید بازتری بتوانید برای سئو کردن سایت خود قدم بردارید.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/17/1190751_939.jpg

قبل از انجام هر اقدامی در جهت بهینه سازی و سئو کردن سایت باید از سئو داخلی وب سایت خود مطمئن باشید. زیرا که برای انجام سئو خارجی سایت می بایست ابتدا سئو داخلی سایت را در اولویت قرار دهید.

شاید شما جز آن دسته افرادی باشید که تازه با سئو آشنا شده اید و در اصل درباره سئو چیز زیادی نمی دانید و اینجا برایتان جای سوال است که منظور از سئو داخلی و سئو خارجی سایت چه چیزی است؟

سئو داخلی

سئو داخلی سایت همان کارهایی است که شما در داخل وب سایت خود انجام می دهید که باعث می شود مطالب و محتواهایی که در سایت خود تولید کرده اید در موتورهای جستجو ایندکس شده و کاربران به راحتی به آن ها دسترسی داشته باشند. سئو داخلی شامل: اصلاح کد ها و تنظیم بخش های مختلف و ساختار url ها نیز می باشد.

سئو خارجی

سئو خارجی سایت هم اقداماتی همچون بک لینک گرفتن و رپورتاژ آگهی رفتن در سایت های خبری معتبر می باشد. برای اینکه کمی درباره تعرفه های مربوط به سئو سایت اطلاعات داشته باشید باید بگوییم که این موضوع با توجه به وضعیت حال حاضر به حجم و اندازه سایت بستگی دارد که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد و البته توجه داشته باشید که برای کلمات پر رقابت حتما به سئو خارجی سایت نیاز دارید.

نمونه هزینه سئو، در شرکت های سئو سایت خارجی

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/17/1190750_604.jpg

مهمترین کارهایی که در پروژه های سئو انجام می شوند

قبل از هر گونه اقدامی برای سئو کردن سایت شما باید بدانید تیم و شرکتی که سئو وب سایت شما را برعهده گرفته است چه کارهایی را قرار است بر روی سایت شما انجام دهد و به شما کمک کند تا در نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی را بدست آورید.

مهم ترین کارهایی که بر روی پروژه های سئو انجام می شود

  • سئو و بهینه سازی عنوان صفحات، کلمات کلیدی و متا تگ ها
  • بهینه سازی کردن هدینگ های صقحات سایت(H1، H2، H3،H4 و...)
  • ساخت سایت مپ و بهینه سازی کردن آن
  • بررسی کردن URL های سایت و تصحیح کردن آن ها در صورت نیاز
  • جلوگیری از اجرا شدن فایل های جاوا اسکریپت سنگین در زمان رندر شدن سایت خصوصا در بخش هایی که محتوا محور هستند
  • مرتب سازی بارگزاری و اجرای فایل های CSS  و جاوا اسکریپت
  • تولید محتوای اصولی و دسته اول
  • بهینه سازی کردن تصاویر وب سایت
  • بهینه سازی کردن حجم سایت
  • ثبت سایت در وبمستر گوگل
  • افزایش سرعت سایت
  • بررسی و تصحیح ایندکس مطالب
  • آنالیز سایت هایی که در سئو سایت با شما رقابت می کنند
  • و...

علاوه بر تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم شما باید هزینه های دیگری را هم برای سئو کردن سایت خود پرداخت کنید که آن ها مربوط به سئو خارجی سایت میباشند. سئو خارجی طیف گسترده ای از فعالیت هایی است که یک تیم سئو کار حرفه ای بر روی سایت شما انجام می دهند تا نتیجه بهتری را در موتورهای جستجو برای وب سایت خود بدست آورید.

باید بگوییم که در حالت کلی سئو خارجی سایت به تنهایی نمی تواند برای بهبود وب سایت شما فایده داشته باشد و بهتر است که سئو داخلی و خارجی را همزمان و در کنار یکدیگر انجام دهید تا نتیجه مطلوب تری را بدست آورید.

حالا بریم سراغ تخمین تعرفه ی سئو

تعرفه ی سئو سایت در گذشته

در سال های خیلی دور یعنی از اواسط دهه 80 که روند سئو در ایران شکل میگرفت تا سالهای 1392 1393 هزینه های سئو و رتبه گرفتن در گوگل بیشتر برای نوشتن مقاله و درج آنها در سایت میشد(البته بخش زیادی از هزینه ها برای رفع مشکلات فنی هزینه میشد) اما با گذشت زمان و از سال 1394 به بعد و تا سال های 1396 1397 هر بودجه ای برای سئو سایت در نظر گرفته میشد بیشتر برای خرید بک لینک و رپرتاژ هزینه میشد اما از سال 1398 به بعد بیشترِ هزینه ی سئو سایت برای کارهای فنی تر و تحلیلی تر هزینه شده و خود این مسئله باعث شده تا تیم هایی که با روش های قدیمی تر به میخواهند در موتور های جستجو رتبه بگیرند با مشکلات زیادی روبرو شوند.

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/17/1190748_980.jpg

هزینه نهایی سئو سایت

تعرفه جدید سئو سایت و هزینه هایی که برای سئو سایت باید پرداخت کنید به عوامل بسیاری وابسته می باشند به همین خاطر است که هزینه نهایی سئو سایت با سایت های دیگر متفاوت بوده و نیاز به آنالیز های چند ساعته دارد.

در واقع تعرفه سئو سایت به این شکل می باشد که یک کلمه کلیدی در سایت شما دارای عددی است که از پیش تعیین شده است که این مسئله از نظر منطقی کمی اشتباه می باشد و اگر کسی قبل از بررسی سایت شما و بدون هیچگونه تحقیقی به شما قیمت دهد باید بدانید که صحت نداشته و حتما خودتان درباره آن تحقیق کنید.

برای اینکه کمی درباره هزینه ای که باید برای سئو سایت خود در نظر داشته باشید بیشتر بدانید باید بگوییم که قیمت سئو و بهینه سازی کردن وب سایت به خدمات سئو و مواردی همچون موارد زیر وابسته می باشد.:

  • میزان رقابت در بین کلمات کلیدی
  • عمر سایت و دامنه
  • وضعیت و میزان فعالیت رقبا
  • مقدارمحتوای اختصاصی و کیفیت آنها
  • وضعیت و جایگاه فعلی سایت
  • تعداد کلمات کلیدی جهت سئو
  • تضمین جایگاه سایت بعد از اتمام قرارداد سئو
  • مشاوره، آموزش و پشتیبانی

https://cdn.tabnak.ir/files/fa/news/1399/3/17/1190749_240.jpg

نکته:

تجربه به ما نشان داده که بسیاری از افرادی که در زمینه سئو فعالیت دارند قادر به درک پروسه قیمت گذاری واقعی نمی باشند و تنها برای اینکه کار راه بیافتد قیمتی را عنوان می کنند که متاسفانه این نوع قیمت گذاری با توجه به رقابتی بودن فضای کسب وکار و تغییر شرایط یک سایت و همچنین تغییر رقبا و برنامه ریزی آنها، در دراز مدت هیچ اعتباری ندارد.

چرا که اگر فرضا سئوکاری با یک هزینه مشخص سایت شما را به رتبه یک گوگل هم برساند و در ادامه هیچ فعالیت جدیدی روی سایت انجام ندهد، این جایگاه دائمی نخواهد بود و پس از مدتی به واسطه ی فعالیت حرفه ای سایر سایت ها، سایت شما با افت رتبه مواجه خواهد شد. در نتیجه از تیم سئو خود کار حرفه ای بخواهید نه اینکه فقط به این دلیل که 200 ، 300 هزار تومان به شما قیمت پایین تری داده اند با آن مجموعه کار کنید.

 

 


این خبر تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶
چی گرون نشده که تعرفه سئو زیاد نشه
ممنون از سئو ایران
خیلی ممنون از توضیحات کامل
من واقعا نمیدونستم هزینه سئو چرا این قیمت ها هست، الان توجیح شدم
و به نظرم در طولانی مدت ارزش داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۱
هنوز توجیه نشدید
سلام
من یه سایت درباره فروش ساعت دارم می خوام بدونم که تعرفه سئو سایت من چه جوری حساب میشه و اینکه تعرفه سایت با سایت فرق داره یا اینکه همه سایتها تعرفه سئو شون یکی هست؟
تشکر
خیلی ممنون از توضیحات کامل
من واقعا نمیدونستم هزینه سئو چرا این قیمت ها هست، الان توجیح شدم
و به نظرم در طولانی مدت ارزش داره
من تجربه فوق العاده ای با سئو ایران داشتم و هنوز سایتم با خیلی از کلمه کلیدی ها رنک یک هست. ممنون
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی