بازدید 15267
گزارش

درجلسه سران فدراسیون با وزیر برسر اساسنامه چه گذشت؟

بد نبود مدیران وزارت ورزش کمی هم پاسخگو بودند و مسایل مطرح شده در این نشست سری و مهم را به اطلاع مردم می رساندند. آیا وزارت ورزش قصد ادامه دخالت در فوتبال و افزایش خطر تعلیق فدراسیون را دارد؟
کد خبر: ۹۸۲۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۶ 02 June 2020

با وجود گذشت چند ساعت از پایان جلسه امروز تعدادی از سران و مقامات فدراسیون فوتبال با مسعود سلطانی فر و مهدی علی‌نژاد در دفتر وزیر ورزش هیچ خبری در دست رسانه ها نیست.

به گزارش تابناک ورزشی، طی چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا مطرح شده که همین خبر نگرانی‌های زیادی را برای اهالی فوتبال ایران به همراه داشته است. فدراسیون جهانی فوتبال که از نیمه سال گذشته به طور جدی خواستار اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران شده بود، با بی محلی مخدی تاج و مدیران تحت امرش سرانجام مانع برگزاری انتخابات ریاست در اسفندماه شد و در آخرین نامه خود در چهار روز پیش که از چشم رسانه ها پنهان مانده بود، تا روز جمعه فرصت داد تا اساسنامه اصلاح شده طبق اصول خواسته شده فیفا به مقر سوییس ارسال شود.

درجلسه سران فدراسیون با وزیر برسر اساسنامه چه گذشت؟

مدیران فدراسیون در دو اظهار نظر هر گونه احتمال تعلیق فوتبال ایران را رد کردند، اما این تکذیب ها نتوانست باعث فراموشی این خطر در جامعه علاقمند و دوستدار فوتبال شود. به همین خاطر مسوولان فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی به عنوان دبیرکل امروز به محل ساختمان وزارت ورزش و جوانان احضار شدند و جلسه‌ای با وزیر ورزش و همینطور معاون قهرمانی این وزارتخانه برگزار کردند. این جلسه ظاهرا درباره موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار شد و روند اصلاح و مکاتبات اخیر فیفا نیز به بحث و بررسی گذاشته شد اما هیچگونه جزییاتی از این نشست به بیرون مخابره نشده و مشخص نیست چه صحبت هایی بین طرفین مطرح شده است.

بد نبود مدیران وزارت ورزش کمی هم پاسخگو بودند و مسایل مطرح شده در این نشست سری و مهم را به اطلاع مردم می رساندند. آیا وزارت ورزش قصد ادامه دخالت در فوتبال و افزایش خطر تعلیق فدراسیون را دارد؟ در این صورت مقدماتی جام جهانی و سرنوشت تیم ملی با شانس نصفه و نیمه ای که دارد، چه می شود؟

دیروز محمد دادکان رییس اسبق فدراسیون فوتبال در حملاتی کم سابقه علیه وزیر ورزش، او را به بی کفابتی و دخالت واضح در فوتبال از جمله تدوین اساسنامه جدید متهم کرد. درحالی موضوع تعیین ضرب‌الاجل برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران و هم‌چنین احتمال دخالت فیفا مطرح شده که دبیرکل کنونی این فدراسیون اعلام کرد که هیچ نگرانی درباره این مهم وجود نداشته و بحث تعلیق فوتبال ایران نیز موضوعیت ندارد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها