بازدید 21662
۱

ترافیک سنگین در محور‌های شمالی

رئیس پلیس راه گفت: افرادی که بخواهند نظم تردد را بر هم زده و از شانه خاکی راه تردد کنند، خودرو به مدت ۵ ساعت در محل توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 02 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از فارس، سردار سید تیمور حسینی رئیس پلیس راه راهور ناجا در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور با توجه به تعطیلات پیش رو اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور‌های شمالی به خصوص جاده چالوس سنگین است.

وی گفت: آزادراه تهران - قم محدوده جاده امام رضا نیز ترافیکی پرحجم و روان را داراست.

سردار حسینی به پیش‌بینی پلیس در این باره اشاره و تصریح کرد: مأموران پلیس راه با آماده باش صددرصدی برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد هموطنان در جاده‌ها حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راه در پاسخ به دیگر پرسش فارس در خصوص اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در جاده‌ها اعلام کرد: تمهیداتی جهت تسهیل تردد هموطنان در جاده‌ها پیش‌بینی شده و به ترتیب به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد؛ بر این اساس در ساعات بعد از ظهر امروز بحث یکطرفه کردن محور هراز و چالوس در دستور کار است که با توجه به وضعیت ترافیک اعمال خواهد شد.

سردار حسینی خط قرمز پلیس را سرعت و سبقت غیرمجاز، عدم توجه به جلو، رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی و نبستن کمربند ایمنی در خودرو‌های شخصی و عمومی عنوان کرد.

رئیس پلیس راه خاطر نشان کرد: متاسفانه هنگامی که حجم تردد‌ها افزایش یابد تعدادی راننده از شانه خاکی جاده تردد می‌کنند.

وی گفت: پلیس با رانندگانی که بخواهند نظم تردد در جاده‌ها را به هم بزنند حتما برخورد خواهد کرد؛ در این راستا خودرو‌هایی که اقدام به حرکت در شانه خاکی کند به مدت پنج ساعت با نصب بنر در محل توقیف خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
بدترین تخلف همین شونه خاکی هست. کاش مجازات شدیدتر در نظر میگرفتین.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر