بازدید 18370

شرط وزیر بهداشت برای اجرای طرح ترافیک

وزیر بهداشت، در مورد اجرای طرح ترافیک در تهران، شروطی را مطرح کرد.
کد خبر: ۹۸۱۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۷ 01 June 2020

به گزارش تابناک به نقل از مهر: سعید نمکی، روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، گفت: برای ما امروز مهم‌ترین عامل مهار کرونا است، آلودگی هوا آنقدر برای ما مهم نیست.

وی افزود: وقتی استفاده از ماسک را در ساعات پیک تردد اجباری می‌کنیم و مردم در گرمای هوا وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شوند، ممکن است چند دقیقه آن را بردارند، چراکه نمی‌توانند نفس بکشند و در همان لحظه ویروس می‌تواند منتشر شود.

وزیر بهداشت گفت: وقتی نمی‌توانیم ناوگان حمل و نقل عمومی اعم را ترمیم کنیم، قطعا ما به عنوان متولی سلامت اصرار داریم که حداقل مردم بتوانند از خودروی شخصی استفاده کنند تا خطر را کاهش دهیم.

نمکی ادامه داد: در جلسه‌ای که با شهردار تهران و وزیر کشور داشتیم، دوستان عنوان کردند می‌خواهیم به نحوی عمل کنیم که در ساعاتی که مردم به سمت محل کار می‌روند و در ساعاتی که از محل کار بازمی‌گردند، طرح ترافیک را حذف کرده و دوربین‌ها را خاموش کنیم و فقط مانع ورود بعضی از پلاک‌های شهرستان‌ها شویم که وارد تهران و محدوده طرح ترافیک می‌شوند و همه چیز را به هم می‌ریزند.

وی افزود: ما اعلام کردیم چند روز با شما راه می‌آییم، اما باید بدانید که در موضوع سلامت مردم با احدی رودربایستی ندارم. اگر ببینم که حتی دو درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته و به این دلیل فاصله‌گذاری‌ها به هم می‌ریزد، قطعا اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک به قبل بازگردد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱۱
واقعا چرا این قدر راحت با جان مردم بازی می کنید؟ کاملا مشخص است که این اقدام باعث استفاده بیشتر از وسایل حمل و نقل عمومی می شود. واقعا باید آزمایش شود و جان عده ای به خطر بیفتد؟ بعد بفهمید که اشتباه بوده!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
خب درآمدی که از طریق طرح بهشون میرسید مبلغ کلانی بود و تامین اون بودجه از جای دیگه ممکن نیست من دیروز بازار بودم خیابون بهشت قدم به قدم ماشین پارک بود و با سختی منم یه جا پارککردم بعد که برگشتم دیدم چهل هزارتومن جریمه شدم اینا طرح رو برداشتن ولی از هزار روش دیگه دارن جبران میکنن اولین بار بود اونجا جریمه شدم
مشکل اساسی حسن روحانی و سیاستهای اوست. هیچ مسئولیتی را نمی پذیرد. یک کمیته مشورتی و بدون قدرت و اختیارات تحت عنوان ستاد کرونا درست کرده که هفته ای یکبار چند موعظه و امر به معروف تحویل مردم میدهند. راه مبارزه و مهار کرونا این نیست. با آمارسازی و بی مسئولیتی مسئولین و صدالبته بی خیالی مردم با فرهنگ ما کرونا وارد پیک دوم شده.
طرح ترافیک هیچ نقشی در کاهش آلودگی هوا ندارد فقط موجب آسایش مسئولان و مدیران برخوردار از طرح ترافیک رایگان در راحتی به محل کارشان میشود.
کرونا ثابت کرد آلودگی هوای تهران هیچ ربطی به خودروهای شخصی مردم ندارد روزهایی بود که مردم در خیابان ها نبودند اما هوای تهران به شدت آلوده بود آلودگی هوا کاسبی شده است برای شهرداری و دولت ، اگر ادعا می کنند کرونا مهار شده است چرا نماز جمعه تهران را برگزار نمی کنند؟؟؟!!!! می دانید چرا چون ادعای مهار کرونا فقط یک دروغ است و بس و نه تنها مهار نشده است بلکه تلفات بیش از پیش است هر موقع نماز جمعه تهران را برگزار کردید و همه مقامات آمدند پهلو به پهلوی هم نماز خواندند کمی باور می کنیم کرونا مهار شده است.
سر نحوه تقسيم پولش كه به توافق برسن مشكل حل ميشه
برای ما امروز مهم‌ترین عامل مهار کرونا است، آلودگی هوا آنقدر برای ما مهم نیست!!!

میزان مرگ ومیر روزانه بر اثر آلودگی هوا سه برابر مرگ ومیر بر اثر کروناست (روزی حدود ۱۵۰ نفر) ولی برای وزیر ظاهراً چندان مهم نیست. لج و لجبازی کار را به کجا کشانده است.
اینها از پول طرح ترافیک نمی گذرن . بیاییم برای دولت و شهرداری و پلیس گلریزون کنیم و پول اینها رو بدیم ....
مشکل شهرداری هم الودگی نیست و عوارض هست و جریمه هست جانم
سلام .
یکی از موثر ترین راه کارها ادامه دورکری کارکنان است.
پیشنهاد می شود دورکاری ها ادامه یابد . دراین صورت ترافیک سبک تر و تراکم جمعیت در مترو و اتوبوس هم کم می شود. و نیازی به محدودیت ترافیکی هم نیست .
این تجربه نشان داده در کنترل کرونا موثر بوده است . چرا این تجربه موفق را ادامه نمی دهید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امسال طرح ترافیک را بی خیال شوید برای ساکنین طرح
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر