بازدید 12724

رئال مادرید با بسته جدید برای خرید امباپه وارد شد

مبلغ فروش هازارد ۸۸ میلیون پوند اعلام شده است. باید دید با ارائه این پیشنهاد مسئولان تیم رئال مادرید، پاریسی‌ها حاضر به فروش ستاره ۲۱ ساله خود هستند یا خیر؟
کد خبر: ۹۸۱۸۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 01 June 2020

مسئولان تیم فوتبال رئال مادرید قصد دارند با ارائه پیشنهادی به مسئولان باشگاه پاری سن ژرمن، ادن هازارد ستاره تیم خود را با کیلیان امباپه معاوضه کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، کهکشانی‌ها برای این اقدام خود ۲ دلیل دارند. اولین علت این کار عملکرد ضعیف ادن هازارد در تیم رئال مادرید است. این بازیکن نتوانست انتظار مسئولان تیم رئال مادرید برآورده کند و زین الدین زیدان سرمربی کهکشانی‌ها نیز از عملکرد او نا راضی است.

دومین دلیل رئالی‌ها برای این کار، مشکلات مالی این تیم پس از شیوع ویروس کرونا است. با شیوع این ویروس و تعلیق بازی‌های لالیگا (لیگ برتر فوتبال اسپانیا) باشگاه رئال مادرید نتوانست درآمد مورد انتظارش را کسب کند و با مشکل مالی مواجه شده است. معاوضه این بازیکنان بار مالی این انتقال گران قیمت را تا حد زیادی سر شکن می‌کند.

مبلغ فروش هازارد ۸۸ میلیون پوند اعلام شده است. باید دید با ارائه این پیشنهاد مسئولان تیم رئال مادرید، پاریسی‌ها حاضر به فروش ستاره ۲۱ ساله خود هستند یا خیر.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل