بازدید 16175
۱

کشف ۱۷۷ هزار دلار قاچاق

کد خبر: ۹۸۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۲ 31 May 2020

رئیس کلانتری ١١٢ ابو سعید از دستگیری یک قاچاقچی ارز در جنوب پایتخت و کشف ۱۷۷ هزار دلار قاچاق خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ" چنگیز ایدون" گفت: ساعت ۱۸:۰۰ روز گذشته عوامل گشت انتظامی کلانتری ۱۱۲ ابوسعید حین گشت زنی در چهار راه مولوی به عابر پیاده‌ای از اتباع خارجه که کوله پشتی نیز به همراه داشت، مظنون شدند.
رئیس کلانتری ابوسعید توضیح داد: ماموران گشت انتظامی پس از هماهنگی با مرکز کلانتری، کوله پشتی متهم را بررسی و مقادیر قابل توجهی ارز خارجی (دلار) از کیف وی کشف کردند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم ۲۵ ساله که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد، اضافه کرد: وی در تحقیقات اولیه اظهار داشت این دلار‌ها را قرار بود تا به حساب صرافی مشخصی واریز کنم.

وی افزود: پس از انتقال متهم به کلانتری و انجام تحقیقات مشخص شد که ارز‌های کشف شده به صورت باری از طریق مرز زمینی به صورت قاچاق توسط چند پیک وارد کشورمان شده است.

سرهنگ ایدون تصریح کرد: متهم قصد داشت تا پس از تحویل ارزها، آن‌ها را به حساب چند شرکت خاص واریز کند که در نهایت توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گفته رئیس کلانتری ابوسعید متهم اعلام کرد که برای دومین بار است دست به چنین اقدامی زده است و در مرتبه اول ۳۵ هزار دلار و در این مرتبه ۱۷۷ هزار دلار را تحویل گرفته است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
یعنی آوردن دلار از خارج کشور جرم است؟ خب، خواسته تجارت کند. حمل پول مگر جرم است؟ شاید خواسته دلار را تبدیل به تومان کند و بعد جنسی خریداری کند؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل