بازدید 11126
با خروج ثمربخش رخ داد

اختلاف و چنددستگی در کشتی مازندران برسر یک صندلی

کد خبر: ۹۸۱۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴ 31 May 2020

روز 19 اسفند ماه دوره چهار ساله ریاست اصغر ثمربخش در هیات کشتی مازندران به پایان رسید و همان وقت همزمان با معرفی عادل عالیشان به عنوان سرپرست هیات، ثبت نام از کاندیداهای ریاست این استان انجام شد تا هر چه زودتر مازندران که قطب اصلی کشتی ایران به شمار می‌رود، رئیس جدیدش را بشناسد.

به گزارش تابناک ورزشی، با توجه به تایید صلاحیت هر 11 نامزد احراز ریاست هیئت کشتی مازندران، همه این روزها در انتظار اعلام زمان برگزاری مجمع انتخاباتی بودند و فدراسیون کشتی نیز در این باره اعلام کرده بود این انتخابات نهایتاً تا تیر ماه به انجام خواهد رسید. با این وجود روز گذشته عالیشان که به صورت همزمان معاونت امور ورزشی اداره کل ورزش مازندران را نیز برعهده داشت، در نامه‌ای به فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان مازندران، استعفای خود را از سرپرستی این هیئت اعلام کرد.

در نامه استعفای عالیشان خطاب به حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، به برگزاری انتخابات داخلی کشتی مازندران جهت معرفی 5 رئیس هیئت شهرستان برای عضویت در مجمع انتخاباتی این استان و همچنین برکناری وی از سمت معاونت ورزشی اداره کل مازندران در راستای تسهیل و تسریع در امر برگزاری انتخابات اشاره شده است.

با استعفای عالیشان از سرپرستی هیئت کشتی که چند روز بعد از برکناری‌اش از سمت معاونت ورزشی اداره کل ورزش مازندران اتفاق افتاده، باید دید تکلیف برگزاری انتخابات و انتخاب سرپرست جدید چه خواهد شد. این در حالی است که از مازندران شنیده می شود کشتی این استان در مسیر انتخابات دچار چند دستگی شده که طبیعتاً با برگزاری هر چه زودتر انتخابات، می‌شود حاشیه‌های پیرامون کشتی را کاهش داد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان