بازدید 11764

دوربین چهره ام را ضبط کرد، من هم دزدی کردم

کد خبر: ۹۸۱۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱ 28 May 2020

مهدی ۳۸ ساله، به سرقت از تولیدی همسایه اش، اعتراف کرد.

به گزارش میزان،‌ مهدی سارقی است که در سی و پنجمین مرحله از طرع رعد توسط کلانتری ۱۰۵ سنایی دستگیر شده است.

وی درباره نحوه سرقت گفت: مواد مصرف کرده بودم و حال خوبی نداشتم. می‌دانستم همسایه ام به شهرستان رفته تا پدرومادرش را ببینید، برای همین بی اجازه وارد تولیدی اش شدم.

این متهم ادامه داد: نمی‌دانستم تولیدی اش دوربین مداربسته دارد، وقتی از پنجره وارد شدم دوربین چهره من را ثبت کرده بود برای همین دیگر نباید دست خالی بیرون می‌آمدم.

مهدی افزود: هر چیزی که دم دست بود را برداشتم. از مانتویی‌های که به تازگی دوخته بود و برای فروش گذاشته بود تا قیچی‌های مخصوص خیاطی اش که می‌دانستم آن‌ها را گران خریده است.

این سارق با اشاره به اینکه چیز دیگری در کارگاه نبود، گفت: حتی کامپیوتر، مودم اینترنت و سیستم صوتی اش را هم سرقت کردم، چون نمی‌دانستم از فروش مانتو‌ها چیزی دستم را می‌گیرد یا نه.

وی ادامه داد: دو روز بعد که همسایه برگشت و متوجه سرقت شد، از آنجایی که دوربین چهره ام را ثبت کرده بود، سراغم آمدند و من هم به سرقت از همسایه ام اعتراف کردم.

مهدی درباره سایر سوابق کیفری خود گفت: قبلا هم سرقت کرده ام. اما جوان‌تر که بودم چیزای با ارزش تری می‌زدیدم، مثلا سرقت خودرو و ماشین بسیار برایم لذت بخش‌تر بود.

به گزارش میزان، این سارق به عنوان برق کار مشغول به کار بوده و دارای زن و فرزند است. وی دو روز پس از سرقت توسط پلیس دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل