بازدید 17227

رئیسی: ساختارهای فسادزا را اصلاح کنید

رئیس قوه قضائیه در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح ساختار‌های فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است. مسئله محوری در تعیین اولویت‌ها و ارائه راهکار برای این مسائل نیز حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۸۰۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 27 May 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از صدا و سیما، رئیس قوه قضائیه در حاشیه مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: نکته اول درباره مجلس آن است که مانند همه جای نظام باید همواره خداباوری را در راس امور قرار دهد و خدا را مدنظر داشته باشد که این اخلاص برای همه امور گشایش ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی افزود: نکته دوم نیز مردم باوری است که منتخبان، نماینده مردمند و داشتن دغدغه مردم، مشکل مردم و گرفتاری‌های مردم باید مسئله اصلی باشد و ارائه راهکار‌ها در این خصوص هم باید مسئله محوری باشد.

وی ادامه داد: مسئله محوری در تعیین اولویت‌ها و ارائه راهکار‌ها و راه حل‌ها برای این مسائل، بسیار مهم است که مجلس باید دنبال کند.

رئیس قوه قضائیه در ادامه گفت: اصلاح ساختار‌های فسادزا از سوی مجلس یازدهم بسیار مهم است و نظارت بر دستگاه‌های اداری با همکاری قوه قضاییه که خود نیز مسئولیت نظارت را بر عهده دارد، بسیار اهمیت دارد.
وی با بیان اینکه تنقیح قوانین در مجلس بسیار اهمیت دارد، افزود: ما نیز در خدمت مجلس خواهیم بود و امیدواریم محصول این همکاری که با دولت، مجلس و همه بخش‌ها داریم؛ افزایش اعتماد عمومی و رضایتمندی مردم باشد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان