بازدید 56619
دو هزار و بیستمین بسته ویژه خبری «تابناک»:

پیش‌بینی یک اصلاح‌طلب از رئیس جمهور بعدی / سنگ تمام واعظی برای علی لاریجانی / دلیل رفتار‌های غیرعادی زن و شوهر بازیگر چیست؟

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: هشدار روسیه به آمریکا درباره اعزام نفتکش ایران به ونزوئلا / حمله تند شریعتمداری علیه فلاحت پیشه: اظهارات او دروغ است / دفتر احمدی نژاد دخالت در انتخابات مجلس را ردکرد و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۶ 21 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
دلیل رفتار‌های غیرعادی «ریحانه پارسا» و همسرش چیست؟

ریحانه پارسا بازیگر جوانی که با سریال «پدر» مشهور شد، همسر مهدی کوشکی است. این زوج هنرمند اخیرا حاشیه‌های زیادی درست کرده‌اند و در آخرین نمونه ماجرای اظهارنظرشان درباره طلاق جنجال به پا کرد.این جنجال‌ها به قدری زیاد شده که احتمال عمدی بودنشان نزد برخی قوت گرفته است. در جنجالِ جدید مهدی کوشکی و ریحانه پارسا / آیا این یک بازی است؟! به این ماجرا پرداخته شده است.البته جنجال آفرینی هنرمندان یا به تعبیر برخی «اعمال نامتعارف» شان دلایل عمیق‌تری هم می‌تواند داشته باشد. پیر بوردیو جامعه‌شناس بزرگ فرانسوی در کتاب سترگ خود تحت عنوان «تمایز» به نکته ظریفی اشاره می‌کند. او معتقد است، تمام تلاش‌های انسانی در راستای متمایز شدن فرد در میان قشر اجتماعی‌ای که در آن زیست می‌کند صورت می‌گیرد. به عبارت دیگر، هر فرد می‌کوشد تا خود را به نحوی از انحاء در میان افرادی که متعلق به آن گروه اجتماعی است، برجسته و شاخص سازد. /آفتاب نیوز
 
مونالیزا را بفروشید، مشکلات دوران کرونا را حل کنید!

مدیرعامل یک کمپانی محصولات دیجیتالی پیشنهاد داده است که فرانسه برای جبران خسارت‌های مالی دوران کرونا «مونالیزا» یکی از مشهورترین تابلو نقاشی‌های جهان را به قیمت دست‌کم ۵۰ میلیارد یورو به فروش برساند.تابلو نقاشی «مونالیزا» اثر «لئوناردو داوینچی» در حال حاضر در موزه «لوور» فرانسه نگهداری می‌شود. این موزه به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعطیل است.موزه لوور با گنجایش ۳۰ هزار تا ۵۰ هزار بازدیدکننده در طول روز، هر ساله میزبان حدود ۱۰ میلیون بازدیدکننده است. نزدیک به ۸۰ درصد این افراد برای تماشای «مونالیزا» به این موزه می‌آیند.
 
پلیس: دختر پارکورکار را هم دستگیر کردیم

پلیس اعلام کرد: در چند روز گذشته تصاویری از دختر و پسر جوانی که در حین انجام حرکات ورزشی (پارکور) رفتار‌های ناشایست و خارج از عرف و شرعی از خود به نمایش می‌گذارند در فضای مجازی منتشر شده است و از آنجاییکه این موضوع از مصادیق بی اخلاقی و اشاعه منکر است این افراد با حکم مقام قضایی توسط پلیس فتا پایتخت دستگیر شده اند.
 
سایت برخى مراکز و نهاد‌ها در اسرائیل هک شد.

ابتدا همه حدس‌ها به ایران بود و آن را نشانه تلافى هک سایت‌ها در بندرشهید رجائى دانستند، اما رهگیرى‌ها نشان داد مرکز آن غزه و نیز آفریقاى شمالى و ترکیه است. بر روى صفحات این پیام نوشته شده: شمارش معکوس براى ویرانى اسرائیل و براى یک شگفتى آماده باشید/رصد
 
مجازات سلطان خودرو بازار را آرام نمی‌کند

مرتضی افقه، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه چمران اهواز: مجازات سلطان‌ها تاثیری بر بازار نخواهد گذاشت. قطعا با مجازات شدن سلطان‌ها در هر بخش از اقتصاد، ما شاهد به تعادل رسیدن بازاری که حوزه کاری آن‌ها بوده است، نخواهیم بود؛ چرا که علت اصلی مشکلات در بازار‌های اقتصادی وجود چند سلطان نیست.به عنوان مثال حکم اعدام را برای سلاطین خودرو در نظر گرفته‌اند. آیا پس از اعدام آن‌ها قیمت‌ها در بازار خودرو متعادل خواهد شد؟ قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد چراکه بازار با مشکل تولید روبه‌رو است.اگر مشکلات تولید در این بخش از اقتصاد حل می‌شد و میان عرضه و تقاضا تعادل برقرار بود سلطان همچین بازاری شدن اصلا به‌صرفه نبود و نباید فردی به میان می‌آمد و با احتکارِ خودرو ریتم بازار را تغییر می‌داد.

مکاتبه عارف با رئیس قوه قضاییه در مورد حکم صادره برای محمود صادقی

رئیس کمیته سیاسی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از مکاتبه رئیس این فراکسیون با رئیس قوه قضاییه در مورد حکم صادره‌ی اخیر برای محمود صادقی خبر داد.جلال میرزایی اظهار کرد: آقای دکتر عارف از همان ابتدا که در جریان حکم صادره برای آقای صادقی قرار گرفت نامه‌ای را به آقای رئیسی نوشت و مجددا آن را پیگیری کرد تا رئیس قوه قضاییه موافقت کند که ماده ۴۷۷ در ارتباط با پرونده دکتر صادقی اعمال و در حکم صادره برای ایشان با نظر رئیس قوه قضاییه تجدید نظر شود.وی افزود: در آخرین جلسه فراکسیون امید که سه شنبه گذشته نیز برگزار شد بعد از این که آقای صادقی توضیحاتی را درباره حکم قطعی صادره برای خود دادند در این‌باره صحبت‌هایی شد که یکی از آن‌ها پیگیری شخص دکتر عارف بود که البته این پیگیری پیش از جلسه انجام شده بود و آقای مطهری هم پیشنهادی برای ارسال نامه به رئیس قوه قضاییه داشت که این نامه روز گذشته منتشر شد.این نماینده مجلس معتقد است: در کشوری که مدعی پاسداری از حقوق شهروندی است زیبنده نیست که قوه قضاییه برای نماینده‌ای به خاطر به کاربردن یک لفظ حکم جلب صادر کند.به گزارش ایسنا، محمود صادقی در روز‌های گذشته به ۲۱ ماه حبس و ده میلیون جزای نقدی محکوم شده است.
 
دفتر احمدی نژاد دخالت در انتخابات مجلس را ردکرد

دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم تاکید کرد: احمدی نژاد در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد.دفتر محمود احمدی نژاد رئیس‌جمهور دولت‌های نهم و دهم در نامه‌ای تاکید کرد که احمدی نژاد در انتخابات مجلس دخالتی نداشت در انتخاب هیات رئیسه مجلس جدید هم دخالتی ندارد.

حمله تند شریعتمداری علیه فلاحت پیشه: اظهارات او دروغ است

حسین شریعتمداری نوشت: اظهارات اخیر آقای فلاحت‌پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ‌های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلو‌دار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند... و این تردید جدی وجود دارد که عوامل خزنده دشمن با استفاده از نگاه دم‌دستی و معلومات اندک فلاحت‌پیشه، ایشان را در پس‌معرکه طوطی‌صفت کرده باشند.حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان، طی یادداشتی در این روزنامه نوشت: آقای حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، نماینده مردم اسلام‌آباد غرب در مصاحبه‌ای که بلافاصله با استقبال گسترده رسانه‌های دشمن رو‌به‌رو شد، ادعا کرده است: «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم و باید از سوریه پس بگیریم»!
آقای فلاحت‌پیشه اگرچه عضو کمیسیون امنیت ملی بوده است، ولی اینگونه اظهار‌نظر‌های غیرکارشناسی و عوامانه از ایشان دور از انتظار نبوده و نیست. اما، اظهار‌نظر اخیر وی را به سختی می‌توان مانند موارد قبلی به «کم‌دانی» و نگاه «عوامانه» او نسبت داد! توضیح آنکه اظهارات اخیر آقای فلاحت‌پیشه ضمن آنکه عوامانه است، با دروغ‌های شاخداری همراه است که حتی دشمنان تابلو‌دار انقلاب هم به خاطر حفظ پرستیژ خود حاضر به طرح و بیان آن نیستند... و این تردید جدی وجود دارد که عوامل خزنده دشمن با استفاده از نگاه دم‌دستی و معلومات اندک فلاحت‌پیشه، ایشان را در پس‌معرکه طوطی‌صفت کرده باشند، بخوانید!
۱- می‌گوید «ما شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه پول دادیم»! و معلوم نیست این عدد و رقم را از کجا آورده است؟! ادعای ایشان در حالی است که آمریکا به عنوان اصلی‌ترین دشمن جمهوری اسلامی ایران که در این موارد به اغراق‌گویی شهرت دارد، مدعی است که ایران ۱۶ میلیارد دلار در منطقه هزینه کرده است! یعنی آمریکا ادعا می‌کند در کل منطقه۱۶ میلیارد دلار هزینه کرده‌ایم (البته به دروغ) و حتی نه اینکه این ۱۶میلیارد دلار را به این یا آن کشور یا این و آن گروه مقاومت داده باشیم. حالا باید از آقای فلاحت‌پیشه پرسید رقم ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار را از کجا آورده‌اید؟! و از طرح این دروغ شاخدار چه انگیزه‌ای داشته‌اید که حتی در دروغگویی علیه وطنتان روی دست آمریکا نیز بلند شده‌اید؟!
۲- می‌گوید «شاید ۲۰ تا ۳۰ میلیارد دلار به سوریه داده‌ایم»! و توضیح نمی‌دهد که بالاخره ۲۰ میلیارد دلار یا ۳۰ میلیارد دلار؟! یعنی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس فرق میان ۲۰ و ۳۰ میلیارد دلار را نمی‌داند؟! و در ادعای ۲۰ و ۳۰ میلیارد دلاری ایشان ۱۰ میلیارد دلار فاصله آنهم به «احتمال»! و «شاید»! مطرح کرده است! خنده‌دار نیست؟!
۳- این مبلغ کلان از کجا تهیه شده و به سوریه داده شده است؟! ظاهراً آقای فلاحت‌پیشه فرق میان خزانه دولت و دخل بقالی سر کوچه خودشان را نمی‌داند! و تصور می‌کند به همان آسانی که بقال سر کوچه دست توی دخل می‌کند و فلان مبلغ را به شاگردش می‌دهد تا مثلاً برای ناهار دوتا دیزی آبگوشت بخرد، می‌توان از خزانه دولت هم برداشت کرد! و متاسفانه ایشان عنوان نمایندگی مجلس را هم یدک می‌کشیده است!
۴- این روز‌ها دولت آمریکا از سوی افکار عمومی جهانیان به شدت تحت فشار است که چرا در جریان شیوع کرونا نیز تحریم‌های ایران را لغو نکرده و حتی دارو و ملزومات پزشکی را هم در فهرست تحریم‌ها قرار داده است (بگذریم که به لطف خدای مهربان امروزه نه فقط در تامین لوازم و دارو‌های مورد نیاز خود به خودکفایی رسیده‌ایم بلکه به کشور‌های بزرگ صنعتی نیز صادر می‌کنیم). دولت آمریکا در پاسخ به این اعتراض‌ها ادعا کرده است که اگر دارایی‌های ایران را از انسداد و بلوکه‌بودن آزاد کنیم از آن برای کمک به کشور‌های منطقه استفاده می‌کند!
حالا کلاه خود را قاضی کنید! آیا اظهارات آقای فلاحت‌پیشه غیر از توجیه جنایت آمریکا علیه مردم ایران وکمک‌رسانی به ترامپ، کاربرد دیگری هم می‌تواند داشته باشد؟! و در این باره گفتنی‌های دیگری نیز هست که بگذریم!
خوشبینانه‌ترین احتمال درباره اظهارات سخیف آقای فلاحت‌پیشه، کم‌دانی و عوامی ایشان است و احتمالات دیگر اگرچه با برخی از شواهد همراه است، ولی ان‌شاءالله که صحت نداشته باشد!
 
مجلس یازدهمی‌ها خودی هستند

عبدالرضا هاشم‌زایی، نماینده مجلس دهم و عضو کمیسیون شورا‌ها و امور داخلی کشور در پاسخ این پرسش که در مجلس دهم به دنبال چه موضوعی بودید که محقق نشده است گفت: با توجه به ساختار جمهوری اسلامی، بعد از ۴۰ سال لازم است که قانون اساسی اصلاح شود که این اتفاق در این دوران می‌توانست محقق شود.او با انتقاد از بی‌تاثیری مجلس در تعاملات بین‌المللی ادامه داد: مجلس چه در این دوره و چه در دوره‌های قبل نتوانست در تعاملات بین‌المللی نقشی ایفا کند. تنش‌زدایی باعث می‌شود از امکانات بالقوه‌ای که خداوند در کشور به ما داده است اعم از نیروی انسانی، معادن، نفت و... نتوانیم بهره ببریم؛ بنابراین عدم تعاملات بین‌المللی باعث شد که از پتانسیل‌ها بهره‌مند نشویم و مشکلات معیشتی مردم لاینحل باقی بماند.این نماینده مجلس تاکید کرد: در حال حاضر بزرگ‌ترین مساله در کشور برقراری تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی است.هاشم‌زایی در واکنش به اینکه آیا مجلس یازدهمی‌ها می‌توانند اقدامی در این راستا انجام دهند یا نه پاسخ داد: مجلس یازدهم، چون به قول ما خودی هستند و به قول دوستان انقلابی، می‌توانند مشکلات موجود بر سر راه عدم تعاملات بین‌المللی را حل کنند، اما متاسفانه ما نتوانستیم.
 
سنگ تمام واعظی برای علی لاریجانی

رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: ریاست قوه مقننه با مشی خردمندانه و اعتدال‌گرایانه خود در سپهر سیاسی و قانونگذاری کشور نقشی ماندگار ایفا کرد.محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت: دیروز آخرین جلسه مجلس دهم برگزار شد.حق و انصاف این است که بعنوان عضوی از دولت تدبیر و امید از نمایندگان مجلس، روسای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها، اعضای هیات ریٔیسه و بویژه ریٔیس محترم مجلس، جناب آقای دکتر لاریجانی که در سه دوره ریاست قوه مقننه با مشی خردمندانه و اعتدال گرایانه خود در سپهر سیاسی و قانونگذاری کشور نقشی ماندگار ایفا کردند، قدردانی کنم.مدارا، تعامل و همگرایی میان ارکان کشور، خواست مردم و شرط لازم حرکت کشور به سوی پیشرفت و توسعه است. حرکت دولت تدبیر و امید پیش از این بر همین مدار بوده و از این پس نیز خواهد بود.برای تمامی نمایندگان محترم مجلس دهم، موفقیت، کامیابی و توفیق روزافزون در عرصه خدمت به مردم را از درگاه خداوند متعال مسیٔلت می‌کنم.
 
پیش‌بینی یک اصلاح‌طلب از رئیس جمهور بعدی

ناصری تاکید کرد: «اگر نامزد اصلی اصلاح طلبان ردصلاحیت شود، نه اصلاح طلبان اصلی شرکت خواهند کرد ونه مشارکت بالاخواهد بود.»وی در پاسخ به این سوال که آیا احیا و بازگشت محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ۱۴۰۰ محتمل است، گفت: «اگرهواداران او در مجلس عملکرد مطلوب حاکمیت را داشته باشند که حتما دارند، نه خود او بلکه نیروی مورد نظرش اجازه ورود پیدا خواهد کرد.»این فعال سیاسی اصلاح طلب احتمال کاندیداری قالیباف و رئیسی را نیز جدی ندانست و گفت: «اگر قالیباف رییس مجلس شود، حتما اجازه نمیدهند که وارد انتخابات ۱۴۰۰ شود. کانداتوری رئسی هم به نظر من منتفی است، زیرا موقعیت او هم اکنون هم تثبیت شدهاست».وی در ادامه گفت: «من ترکیب سه قوه را بعد از انتخابات ۱۴۰۰ چنین می‌بینم. قالیباف؛ رئیس مجلس. رییسی؛ رئیس قوه قضاییه و سورنا ستاری رییس جمهوری».ناصری در پاسخ به این پرسش که چرا ستاری را باید یک گزینه جدی دانست، گفت: «ستاری مصداق بیانیه گام دوم است. جوان است و از نسل دوم. فرزند است و همراهی روحانی و تیم او را هم دارد.»عضو شورای هماهنگی اصلاح طلبان در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا مردم به خاطر ستاری پای صندوق رای خواهند آمد؟ گفت: «اگر اجماع صورت بگیرد، خواهند آمد. ضمن اینکه دیگر با توجه به انتخابات دوم اسفند، قبح رای مشارکت کم ریخته شده است».وی درباره اینکه نظر اصلاح طلبان درباره ستاری چیست نیز گفت: «اصلاح طلبان اصلی او را قبول ندارند، چون کاملا در اختیار هسته سخت قدرت قرار دارد».
 
هشدار روسیه به آمریکا درباره اعزام نفتکش ایران به ونزوئلا

العالم نوشت:معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل متحد به واشنگتن هشدار داد که خطرات ناشی از حوادث را هنگام استقرار ناو‌های خود در منطقه‌ای که نفتکش‌های ایران در نزدیکی ونزوئلا فعالیت‌های قانونی دارند، کاملا درک کند.دیمیتری پولیانسکی در نشست شورای امنیت که به صورت مجازی و با موضوع ونزوئلا برگزار شد، افزود: وضعیتی که امروز پیرامون ونزوئلا با آن روبرو هستیم، نه در داخل کشور بلکه حوادث اخیر نقض حاکمیت ونزوئلا توسط عوامل خارجی است که تهدید مستقیم برای صلح این کشور و همچنین امنیت منطقه‌ای محسوب می‌شود.وی، این وضعیت را نقض آشکار منشور سازمان ملل دانست و گفت: در روز‌های نخست ماه مه، یک گروه مسلح حداقل ۶۰ نفره از طریق کلمبیا و با کشتی وارد خاک ونزوئلا شدند. ۴۷ نفر از آن‌ها دستگیر شدند که ۲ شهروند آمریکا هم جزو آن‌ها بودند.معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل متحد یادآور شد: این ۲ نفر اعتراف کردند که ماموریت آن‌ها آموزش نیرو‌ها در کلمبیا برای عملیات نظامی در ونزوئلا و کنترل فرودگاه برای انتقال امن رئیس جمهوری نیکلاس مادورو به ایالات متحده بوده است.پولیانسکی با طرح این پرسش که نقش کلمبیا در این ماجرا چه بوده است، اظهار کرد: تصور اینکه این عملیات مخفی بدون آگاهی آن‌ها انجام شده باشد، دشوار است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۱۲۹
انتشار یافته: ۲۵
فرهنگ رو داشته باش سالی 8 میلیون نفر فقط برای تماشای یک تابلو
فرهنگ رو داشته باش بازداشت دختری که حتی هنوز اسم ندارد
این بچه و شوهر شو ممنون الکار کنید تا این دلقک بازیها رو بزارن کنار
مردم دیگه اعصاب این ها رو ندارن تو این اوضاع
حمله تند شریعتمداری علیه فلاحت پیشه: اظهارات او دروغ است_____ إِنْ تَحْمِلْ عَلَيْهِ يَلْهَثْ أَوْ تَتْرُكْهُ يَلْهَثْ ۚ ذَٰلِكَ مَثَلُ الْقَوْمِ الَّذِينَ كَذَّبُوا بِآيَاتِنَا ۚ این تیپ نان خورها درهرحال حمله میکنن
پلیس: دختر پارکورکار را هم دستگیر کردیم____این آقای پارکوکار خودش کیه که همه جا ازدخترش مینویسن
اصولگرایان در سه جناح بدون رقیب حزبی و با نطارت و حمایت استصوابی واقعا اینقدر ناز و پز دادن داره ؟ حالا چه موردی را میخواهید حل کنید مشکلات اکثریت جامعه یا اقلیت جامعه . اقلیت جامعه که دنبال حجاب اجباری هستند یعنی اجباری ترش کنید . دیگه نتیجه این حجاب اجباری به زدن پرقه بر صورت زنان خواهد بود . ایا الان مشکل جامعه در حوزه سیاسی و فرهنگی این هست . یا نه گیر دادن دوباره به زنان که چرا ورزشگاه میروید . چرا دوچرخه سواری میکنید . فکر نمیکنم عدالت و ازادی و رفع فقر دست یافتنی نیست . اگر بود دول اروپا قبل تر اجرا میکردند . رفتی مجلس چگار کنی . دستور اجرا کنی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
واقعا برات متاسفم که خودتون رو اکثریت می دونید واقعا خنده داره
دین داری از ترس چه نفعی برای خداوند داره . دین داری باید با تفکر و تعقل باشه .
۲۰ تا ۳۰ میلیارد نباشد و دو تا سه میلیارد باشد!!! از چه کسی پرسیده اند؟کی نظر ملت را خواسته اند؟ چطور بدون اجازه مردم روی اسب بازنده شرط بندی کرده اند؟ چطور میخواهند این پول را برگردانند؟؟ دستاورد اینکار چه بوده است؟؟؟
کشور بازگشته به قرون وسطای سوریه بخواهد هم توان قدر شناسی نخواهد داشت چون انقدر ضعیف شده که هر قسمت خاکش را یک کشور تصاحب کرده ، از نیروهای امریکا و روسیه و ترکیه بگیر تا دیگران .از ایالت(بخوانید کشور) خودمختار کرد نشین بگیر تا سرزمینهای سنی نشین؛ و زین پس دیگر هرگز نمیتواند به عنوان کشور واحد بلندیهای اشغالی جولان خود را طلب کند!!! حال حسین شریعتمداری بگوید این حال فعلی سوریه در نهایت بنفع چه کشوری تمام شد و ان شواهد مشکوک که راجع به اقای فلاحت پیشه میگوید در کجای این معادله قرار دارد؟؟؟؟
پارکور اشاعه منکر نیست،فساد بی عدالتی فقر اختلاس پارتی بازی حقوق نجومی اینا اشاعه نابودی ونابرابریه... شماهی بگید روسری وپارکور وحجاب
ضمن اینکه دیگر با توجه به انتخابات دوم اسفند، قبح رای مشارکت کم ریخته شده است»._____قبح انتصابم بشکنید
روزنامه کیهان . فلاحت پیشه اصلا نمیداند ۳۰ میلیارد دلار اصلا از کدام منابع تامین شده است . ...حالا شما بگو ای کیهان طی ۸ سال جنگ که هنوز هم ادامه دارد چقدر هزینه کردی . اگر نگفتی خیلی ....؟
پلیس: دختر پارکورکار را هم دستگیر کردیم !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
البته اینکه عملیات این دختر خانم کمی خارج از عرف جامعه ما است درست ولی حقیقتش را بخواهید کار غیر شرعی و جلف و زننده ای در حرکاتشان وجود نداشت و یک نوع ورزش را انجام میدادند !
پلیس محترم به جای دلگیری از حرکات این دختر و پسر جوان یک سری به اینستاگرام بزند که بعضی از صفحات عملاً تبدیل به مجلات پورنوگرافی شده و عکس زنان را با شکل و شمایل مختلف تبلیغ میکنند !در صورت درخواست آمادگی دارم این صفحه ها را معرفی کنم !
مسئولان اگر یک سال سیاست بازی و حرافی را کنار بگذارند و فقط پی معاش ملت رنجور که رنگی به صورت ندارند بروند جای دوری نمی رود آقایان لطفا یکی این تورم افسارگسیخته را که حلقوم مردم را فشرده کنترول کند.بورس دلال گونه و سکه و دلار و مسکن که نماد و لیدر تورم برای سایر کالاهای مصرفی هستند را به خاطر خدا کنترول کنید.البته اگر گوش شنوایی باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
ببین اگه قرار باشه مشکلات مردم حل بشه راهش اینه که دلسوان واقعی و واقع بینان قدرت بگیرند. که این امر ممکن نیست. زیرا قدرت شیرینه و افراد دلسوز نما فراوان. بنابراین تو ایران منتظر اصلاح امور نباش
فکر کنید سال۱۴۹۹ که ما زنده نخواهیم بود فرزندان و نوه های ما کاربران در تاریخ کلاس ششم میخوانند که در سال ۱۳۹۹ در ایران برای ارزان شدن کالا و خدمات و ارز و طلا و خودرو و قیر تاجران را اعدام‌میکردند . واقعا خودت را جای ان دانش اموز و دانشجو بگدارید و سوال از استاد و معلم میکند که واقعا مردم بیسواد بودند یا مسولان معلومات اقتصادی و قصایی و سیاسی نداشتند . سوال دانشجو و دانش این خواهد بود که پس چگونه در انموقع انتخابات برگزار میکردند . یعنی دمکراسی داشتند ولی اقتصاد علمی نبود ؟
فقط موند مسئولان پارکورکار
دلیل رفتار‌های غیرعادی ریحانه پارسا، مهدی کوشکی و فلاحت پیشه چیست؟
شخص احمدی نژاد هیچ وقت به قدرت برنمیگرده خیلی آدم منحصر به فردی بود یه سیاستمدار خوب باید راز نگه دار باشه این بنده خدا از اسنودن و آسانژ بدتر بود
دختره که دستگیر شده کیه یک معما شده؟! ایا یک آقا زاده است که خون و ژنش رنگیه که اسمی ازش نمیبرید بعد آن پسر بدبخت را دستگیر و بی آبرو میکنید؟
دستگیری یک بیگناه چقدر عادی شده

در حالیکه مجرمان آزادانه می گردند !!!!!!!
و در ادامه مطلبم باید عرض کنم حسین شریعتمداری تنها فردیست که اجازه دارد هر فرد و حزب و گروه و تشکیلاتی را مانند اقای فلاحت پیشه مشکوک و دارای شواهد و احتمالات دیگر بداند اما هیچکس به اینهمه تلاش ایشان برای مشکوک سازی دیگران مشکوک نمیشود!!!
اگر نماینده فساد مالی یا اخلاقی داشته باشد باید محاکمه شود. اگر رانت خواری کرده، برای اشنایان و اقوام سفارش و پارتی بازی کرده، اگر از اطلاعات مجلس بنفع خود و نزدیکان سو استفاده کرده،اگر چراغ قرمز عبور کرده ،اگر به سرویسهای خارجی متصل بوده، اگر..... باید محاکمه و مجازات شود. اما اگر نماینده ای صادق و کاملا پاک و بدون سو پیشینه موارد فوق بوده صرفا بخاطر اظهار نظر که انهم وظیفه یک نماینده است نباید محاکمه و بازخواست شود و اگر چنین شد باید رسما اعلام شود زین پس مجلس دیگر در راس امور نیست تا مردم هم تکلیف خود را بدانند و به نمایندگانی همچون صادقی و سلحشوری و مطهری دل نبندند و نمایندگان نیز سخن اضافی جز بله قربان و احسنت قربان نگویند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۱
راه حلش این موارد نیست . راه حل این هست که افراد با سواد سیاسی و حقوق بین امللی به مجلس از طریق تشکل احزاب به مجلس راه پیداکنند دوم اینکه فرزندان فقرا اکل در مجلس بفکر خودشان هستند .چون تعهد به مردم ندارند
دکتر احممدی تژاد را اگر تایید صلاحیت کنه بقیه باید بزنن کنار
شک نکنید رییس جمهوربعدی دکترفتاح است وبس.ان شاءالله
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان