بازدید 15875
۴

بورس باز هم نزولی شد

شاخص کل بورس که روز گذشته روندی صعودی در پی گرفته و باز هم به کانال یک میلیون واحد بازگشته بود، امروز مجددا نزولی شد و به زیر یک میلیون واحد بازگشت.
کد خبر: ۹۷۹۶۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ 20 May 2020
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل این بازار با ۱۵ هزار و ۸۸۳ واحد کاهش رقم ۹۸۶ هزار و ۲۴۱ واحد را ثبت کرد. این در حالیست که شاخص کل با معیار هم وزن امروز صعودی بود و با ۷۵۵ واحد رشد در رقم ۳۲۱ هزار و ۹۱۴ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله انجام دادند که ۱۱۰ هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال ارزش داشت. صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، معدنی و صنعتی گل گوهر، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل مخابرات ایران نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر مثبت را روی بازار گذاشتند. بانک‌های ملت، تجارت و صادرات ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت اصفهان، ملی صنایع مس ایران و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو نماد‌های پر بیننده بورس بودند.

شاخص کل فرابورس هم با ۱۷۸ واحد کاهش رقم ۱۱ هزار و ۱۱۳ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۶۷۹ هزار معامله به ارزش ۴۳ هزار و ۱۰۵ میلیارد ریال انجام دادند. در این بازار سرمایه گذاری صبا تامین سهامی ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، توسعه مولد نیروگاهی جهرم و تولید نیروی برق دماوند نسبت به سایر نماد‌ها بیشترین تاثیر منفی را داشتند. لیست نماد‌های پربیننده فرابورس از سهامی ذوب آهن اصفهان، بانک دی، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، پتروشیمی زاگرس، سیمان لار سبزوان، گروه کارخانجات صنعتی تبرک و ریل پرداز سیر تشکیل شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
جماعت آماتوری که پول خود را روانه بورس کرده اند و با این کار ارزش سهام شرکت ها و بانک های ورشکسته را 10 تا 20 برابر کرده اند ،به دنبال درخت پول هستند نه یک سرمایه گزاری معقول در درازمدت.پس اگر چند روز دیگر هم توقف بورس ادامه پیدا کند و از سود های موهوم ماهی 30 تا 40 درصدی خبری نباشد ،برای فروش سهام خودشان هجوم می اورند که در آن شرایط دیگر از بازی حقوقی ها برای جلوگیری از سقوط شاخص هم کاری بر نمی اید و شاخص کل تا 400 هزار سقوط خواهد کرد.
فولاد مبارکه اصفهان و صنعتی گل گهر بجای بودجه صرف تحقیقات، میلیاردی خرج فوتبال می کنند. تیمداری پرهزینه اینان هیچگونه توجیهی ندارد نه احتیاج به برندسازی دارند و نه نیاز به تبلیغات فروش.
را سهامداران عمده، مدیرعاملانش را برکنار نمی کنند؟
چرا دولت برای معافیت مالیاتی در هر رشته ورزشی سقف تعیین نمی کند؟
بابا به چه زبانی بگیم بورس نورچشمی بای بای؟!
بقول شاعر
افتاب لب بومه
بورس کارش تمومه (:
چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۹ ساعت ۱۵:۳۰
دلار (اسکناس) ۱۷۹۰۰
دلار ( حواله) ۱۸۳۰۰
سکه ۷۷۵۰۰۰۰
علی برکت الله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر