بازدید 6147
آیا دوخارجی آبی‌ها بدون دریافت مطالبات به تمرینات برمی‌گردند؟

استقلال دیاباته و میلیچ را به تهران فراخواند

با نامه رسمی سازمان لیگ؛ مدیرعامل استقلال در پیامی رسمی به این دو بازیکن کلیدی؛ خواستار بازگشت آنها به تهران و حضور در تمرینات تیم شد.
کد خبر: ۹۷۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷ 19 May 2020

بازیکن کروات استقلال که دیروز پیام داده بود که منتظر اعلام مسئولان این باشگاه برای آغاز مجدد تمرینات است، امروز با اغلام زمان رسمی بازی ها به ایران فراخوانده شد.

به گزارش تابناک ورزشی ، یکی از این دغدغه‌های مهمباشگاه استقلال بعد از حضور کادر مدیریتی جدید، ماندن قطعی بازیکنان خارجی این تیم یعنی شیخ دیاباته و هرویه میلیچ بود. بعد از ممنوعیت جذب بازیکن و مربیان خارجی توسط وزارت ورزش، اهمیت این مساله برای استقلال دو چندان شد و مسئولان باشگاه استقلال برای ماندن این دو بازیکن توجه بیشتری به خرج داده‌اند.

استقلال دیاباته و میلیچ را به تهران فراخواند

حالا با نامه رسمی سازمان لیگ؛ مدیرعامل استقلال در پیامی رسمی به این دو بازیکن کلیدی؛ خواستار بازگشت آنها به تهران و حضور در تمرینات تیم شد. با اعلام شدن آغاز مسابقات ورزشی بعد از پایان یافتن ماه مبارک رمضان، تمرینات تیم‌های فوتبال از سر گرفته خواهد شد و یکی از مسائل مهم استقلال، بازگشت بازیکن کروات آبی پوشان به ایران است. البته باشگاه باید مطالبات این دو بازیکن را کاملا پرداخت کند که تا امروز موفق به این کار به طور کامل نشده است.

با وجود اتفاقات پیش آمده و شروع مسابقات لیگ برتر، باید دید بازیکنان خارجی استقلال با توجه که مطالباتی که دارند، چه زمانی به ایران باز می‌گردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان