بازدید 49409
دو هزار و شانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

طلایی: با اتهام‌ سکه می‌خواهند قالیباف را بدنام ‌کنند / واکنش یک اصولگرا به پیشنهاد جدید سیدمحمد خاتمی / پاسخ صریح علی مطهری به درخواست روزنامه کیهان برای بیان دلایل ردصلاحیت / جسد سفیر چین در اسرائیل در خانه اش پیدا شد

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند مسیح مهاجری: چون «اصل برائت» دست‌شان را می‌بندد، از عنوان جعلی «عدم احراز صلاحیت» استفاده می‌کنند / بند «عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی» از طرح مجلس حذف شد / سردار رحیمی: در مورد صدور گواهینامه موتورسواری بانوان تابع قانون هستیم و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۹۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰ 17 May 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

مسیح مهاجری: چون «اصل برائت» دست‌شان را می‌بندد، از عنوان جعلی «عدم احراز صلاحیت» استفاده می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین مسیح مهاجری در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: اصل برائت، که راه را بر مجرم دانستن افراد قبل از اثبات جرم می‌بندد و حکم می‌کند که تمام انسان‌ها از هر جرمی پاک هستند مگر آنکه خلاف آن ثابت شود، یک اصل پذیرفته شده در تمام مکاتب حقوقی در سطح جهان است و ادیان نیز آن را قبول دارند. او در ادامه این یادداشت نوشته است: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران در اصل ۳۷ با صراحت تمام مقرر داشته است: «اصل، برائت است و هیچکس از نظر قانون مجرم شناخته نمی‌شود، مگر اینکه جرم او در دادگاه صالح ثابت گردد.» اینکه به اصل برائت چقدر عمل می‌کنیم، موضوع مهمی است که بسیاری از مشکلات امروز جامعه ما به آن مربوط می‌شود. در احراز صلاحیت‌ها این اصل، کاربرد زیادی دارد و، چون استفاده صحیح از آن دست کسانی که می‌خواهند سلیقه‌ای عمل کنند را می‌بندد، عنوان «عدم احراز» را جایگزین آن کرده‌اند و با استفاده از این عنوان جعلی، خود را از پای‌بندی به اصل برائت نجات داده‌اند. البته آن‌ها تصور می‌کنند خود را نجات داده‌اند، ولی واقعیت این است که هم خود را و هم کشور و ملتی را از مهم‌ترین اصل عقلی و شرعی و اخلاقی دور می‌نمایند و مهم‌تر اینکه بنیانی‌ترین پایه اعتقادی مردم را که «عدالت» است خدشه‌دار می‌کنند. عدالت، فقط اقتصادی نیست. سیاست، اخلاق، قضا و اجتماعیات، عرصه‌های مهم عدالت هستند و یک جامعه فقط هنگامی از عدالت برخوردار خواهد بود که در تمام این زمینه‌ها عادلانه رفتار شود.

بند «عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی» از طرح مجلس حذف شد

سید حسین نقوی حسینی اظهار داشت: روز گذشته کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه‌ای به بررسی جزییات طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی پرداخت و مواد پانزده گانه آن را تصویب کرد. وی افزود: در آخرین بررسی کمیسیون بنا بر پیشنهاد و درخواست وزارت ورزش بند مربوط به عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم صهیونیستی حذف شده است. هفته گذشته، دو فوریت طرح مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی به تصویب رسید، در همان جلسه علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی خواست که هرچه سریع‌تر این طرح را در دستور کار و بررسی قرار دهد که این کمیسیون روز گذشته مواد آن را تصویب کرد.

جسد سفیر چین در اسرائیل در خانه اش پیدا شد

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی اعلام کرد که صبح امروز (یکشنبه) جسد «دو وی» سفیر ۵۸ساله چین در اراضی اشغالی در خانه وی در «هرتزلیا» پیدا شد. طبق این گزارش، یکی از مقام‌های وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هم‌اکنون ضمن تأیید خبر درگذشت سفیر چین اعلام کرد که نیرو‌های پلیس در حال حاضر در خانه دو وی مستقر شده و در حال بررسی علت این حادثه هستند. بنا به گزارش روزنامه صهیونیستی «هاآرتص»، دو وی در ماه فوریه سال جاری میلادی بعنوان سفیر چین در اراضی اشغالی منصوب شده بود و به همراه همسر و پسر خود در اقامتگاهش در هرتزلیا در تل‌آویو به سر می‌برد. هنوز هیچ‌گونه جزئیاتی درباره این خبر منتشر نشده و اخبار تکمیلی متعاقباً به این خبر افزوده می‌شود.

سردار رحیمی: در مورد صدور گواهینامه موتورسواری بانوان تابع قانون هستیم

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در موضوع گواهینامه موتورسواری برای بانوان نیروی انتظامی تصمیم گیر نیست اعلام کرد: برای این مساله تابع قانون هستیم که فعلا اجازه نمی‌دهد.

واکنش یک اصولگرا به پیشنهاد جدید سیدمحمد خاتمی

ناصر ایمانی گفت: گفت‌وگوی ملی لوازمی دارد که همه طرف‌ها باید به آن پایبند باشند تا امکان بررسی و شرایط صحبت کردن درباره مسائل فراهم شود. آشتی ملی و ضرورت انجام آن موضوعی است که دوباره و با مطرح شدن توسط سیدمحمد خاتمی به عرصه نقد در بستر سیاسی ایران بازگشته است. ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، در این باره اظهار داشت: اینکه آقای خاتمی برای بار چندم از ضرورت آشتی ملی حرف می‌زند، فی‌نفسه اشکال ندارد، اما نکته قابل توجه این است که ایشان چه پیشنهادهایِ اجرایی برای این امر دارد. در واقع هیچ کسی از آشتی ملی بدش نمی‌آید، اما اینکه به طور کلی‌گویی موضوع ضرورت آشتی ملی طرح شود و وارد مصادیق نشویم، نمی‌تواند کارایی لازم را داشته باشد. او در ادامه سخنانش گفت: باید دید ملزومات آشتی ملی چیست و آیا گروه‌ها به ملزومات این امر اعتقاد دارند یا نه؟ همچنین باید پرسید جریان اصلاحات چقدر آمادگی آشتی ملی دارد و حاضر به پرداختن هزینه‌هایش است. اصلاح‌طلبان در مسائل مختلف موجی از تخریب‌ها و به هم ریختن صحنه را اجرایی می‌کنند؛ مثلاً از همین حالا نسبت به مجلس جدید سیاه‌نمایی می‌کنند و بعد از سه ماه همچنان درباره سلامت انتخابات ابهام‌زایی می‌کنند.

پاسخ صریح علی مطهری به درخواست روزنامه کیهان برای بیان دلایل ردصلاحیت

علی مطهری در نامه‌ای خطاب به روزنامه کیهان که در کانال تلگرامی خود منتشر کرده است؛ نوشت: با اهداء سلام، نظر به این که در شماره چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت آن روزنامه، صفحه ۱۱، مطلبی تحت عنوان «علی مطهری اگر جرئت دارد علت رد صلاحیت خود را بیان کند» درج شده بود، مستدعی است طبق قانون مطبوعات مطلب ذیل در اولین شماره آن روزنامه در همان محل عیناً درج گردد: در صفحه ۱۱ روزنامه کیهان شماره چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت مطلبی با عنوان «علی مطهری اگر جرات دارد علت رد صلاحیت خود را بیان کند» درج شده بود و در ذیل آن بخشی از مصاحبه آقای کدخدایی با روزنامه شرق آمده بود که عنوان مطلب و متن آن تناسبی با هم نداشت. آنچه به بنده به عنوان دلیل رد صلاحیت گفتند سه چیز بود. یکی این که چرا گفته‌اید «نهم دی اگر موجب تفرقه شود دیگر یوم الله نیست بلکه یوم الشیطان است.» گفتم درست است، الان هم همین را می‌گویم. دیگر این که گفتند «چرا گفته‌اید ما با آقای ابراهیم یزدی رفتار خوبی نداشتیم؟» گفتم هنوز هم همین را می‌گویم، نیازی نبود آن پیرمرد را بازجویی و زندانی کنیم. سوم اینکه گفتند چرا درباره رفع حصر خانگی محصوران صحبت کرده‌اید؟ شما باید بگویید نظر من بر رفع حصر بوده، ولی وقتی نظر رهبری را شنیدم نظرم عوض شد. گفتم اولاً من دروغ نمی‌گویم. ثانیاً خود مقام رهبری گفته‌اند ممکن است کسی نظری مخالف نظر من داشته باشد، باید آزاد باشد حرفش را بزند. بعد به آن حقوقدان شورای نگهبان گفتم من متأسفم که شما با این طرز فکر عضو شورای نگهبان هستید. حیف خون شهید مطهری که به زمین ریخت تا من امروز این حرف‌ها را از شما بشنوم؛ بنابراین آنچه که به بنده برای دلایل رد صلاحیت گفتند همین بود و البته اگر به آن حقوقدان شورای نگهبان می‌گفتم «درست می‌فرمایید، من اشتباه کردم» قطعاً صلاحیت من تأیید می‌شد، ولی من پا روی اصول نگذاشتم و نخواستم این رویه غلط یعنی رد صلاحیت به خاطر اظهارنظر ادامه پیدا کند و این بلا به سر دیگران نیز بیاید. اما موضوع خبرنگاران را که آقای کدخدایی گفته‌اند آقای مطهری می‌توانستند خبرنگاران را به داخل جلسه ببرند، اولین بار است که می‌شنوم. موضوع خبرنگاران اصلاً به من گفته نشد که می‌توانید خبرنگار به داخل جلسه ببرید. فقط زمان خروج، یک نفر به من گفت: می‌توانید با خبرنگار مصاحبه کنید. من ملاحظه شورای نگهبان را کردم. اگر به خبرنگار می‌گفتم به این دلایل مرا رد صلاحیت کرده‌اند، به ضرر شورای نگهبان تمام می‌شد و شاید اصلاً منتشر نمی‌کردند.

طلایی: با اتهام‌سکه می‌خواهند قالیباف را بدنام‌ کنند

مرتضی طلایی در پاسخ به این که «گفته می‌شود که آقای قالیباف در جلسات خود سکه هم به بعضی از منتخب‌ها می‌دهد.» گفت: این‌ها از آن شیوه‌های بد اخلاقی است که وجود دارد و ما به آن متوسل می‌شویم تا طرفمان را بدنام کنیم و من تضمینی به شما می‌گویم که هرگز چنین چیز‌هایی اتفاق نیفتاده است، چون من آقای قالیباف را می‌شناسم، پس این‌ها اتهامات و جوسازی‌هایی است که علیه آقای قالیباف صورت می‌گیرد تا با این فضاسازی‌ها ایشان را از میدان به در کنند. آیا واقعا به نظر شما عقل و فکر سیاسی آقای قالیباف انقدر کم است که همچین کاری را انجام دهد؟ او هرگز چنین کاری را نکرده است و نخواهد کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۵
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۴۰
جناب طلایی در این کشور عقل و فکر سیاسی را با تمام وجود حس کرده ایم!!
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اینارو ول کن
شیش ماه گذشت
اونو بگو
منتظری
| Bulgaria |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
حرفای مطهری برای محللهای جاخوش کرده گران تمام میشود
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
رائفی پور ... در چین مهمان بودم در جلسات حزب انها وقتی مشارکت کردم کلا سرم سوت کشید که چرا در کشور ما این چنین دمکراسی اجرا نمیشود . از جمعیت یک و نیم میلیاردی چین ۸۰ میلیون نفر در حزب حاکم کمونیست در رای گیری مشارکت میکنند و کسی حق رای ندارد مگر اینکه در حزب حاکم ثبت نام کند . واقعا من تعجب کردم که چرا ما در ایران چنین شکل اداره کشور را نداریم ......اصولگرایان توجه فرمایید تیوریسین ها شما دارن کم کم هزیان میگن . کسی نیست این بیسوادهای سیاسی را از گردونه سیاست به بیرون پرتاب کنه . حداقل بخاطر حفظ ابروی جناح سیاسی خودتان بد نیستا ؟ اگر فکر انقلاب مردم ۵۷ نیستید حداقل یک گوش کشی همان روال خودتان تذکر میدادید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اقای طلایی چندتا سکه که چیزی نیست خدارو شکر بهشون املاک نجومی بذل و بخشس نکردن ی
خدایا شکر که ایرانیان گرسنه به جان هم افتاده اند و خون هم را میمکند...ایرانیان گرسنه و بیکار
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بدبختانه حرفت درسته
و در حالیکه مردم یه گوشه مملکت برای خرید نان کارت یارانه را گرو میگذارند در گوشه دیگر افرادی یک شبه میلیاردر میشوند
عدالت طلب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
فعلا که در کشور اربابت یعنی آمریکا هست که مردم گرسنه و بیکار به جان هم افتاده اند.
لطفا فرار به جلو نکنید
اگر دادگاه مورد نظر شما برگزار می شد نصف افراد حاضر در دولت و مجلس مجرم بودن جناب مهاجری
آقای مسیح مهاجر عدم احراز را نسبت به حد اقل های تعیین شده ابراز می کنند مثلا شرط نمایندگی داشتن حد اقل کارشناسی ارشد است حالا اگر کسی مدرک کارشناسی ارشد یک موسسه را در گرجستان بیاورد و وزارت علوم ان را اعتبار سنجی نکرده باشد می شود عدم احراز صلاحیت... یعنی نمیتوانند تایید کنند این کارشناسی ارشد معتبر است. همچنان راجع به داشتن تابعیت اعم از دائم و موقت برای بسیاری این وضعیت وجود دارد. یا مثلا در دادگاه اول حکم برای فرد به مجرم بودن صادر شده ولی چون در مرحله تجدید نظر است حکم قطعی ندارد در اینجا طرف نه مجرم است و نه مبرا
پاسخ ها
ناشناس
| Russian Federation |
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
شمام گشتی بین پیامبران جرجیس رو پیدا کردی؟عزیزم برای چند استثنا قانون کلی صادر نمیکنن.اگر قانون بشه که هر گاه قوه قضاییه حکم صادر کرد طرف از مجلس اخراج بشه و قوانین هم شفاف و محکم باشه مطمئن باش مجرم یا مدرک تقلبی خودش هیچوقت جرات شرکت پیدا نمیکنه و فرضا شرکت هم کرد و انتخاب شد بیرونش میکنن.ضمنا این موارد یک در هزار احتمال داره و برای احتمال ضعیف همه رو محروم نمیکنن جناب
به چه حقی یک کمیسیون چند نفری مصوبه رسمی مجلس را ابطال می کند؟
شما اقای مطهری به جای این همه حرف های تکراری و بی خاصیت که نصف عمرت را در مجلس به این حرف ها گذراندی به وظیفه امور نمایندگی ات می پرداختی کمتر دشنام می شنیدی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ایا حرف تکراری اشکال دارد ?
وظیفه نمایندگی یک نماینده دفاع از حق نیست ?
این وظیفه را تو تعریف می کنی ?
تو می دانی مطهری وجدان بیدار جامعه ایران است ?
مطهری تربیت شده روح مطهر است .
نان حلال خورده و شیر پاک .
خوش بحال مطهری .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خطاب به 21:53
وظیفه اصلی نماینده قانون گذاری است و نظارت بر عملکرد دولت
در ضمن کمتر حرف های اشتباه بزند(چون سانسور می کند با ادب نوشتم)
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سانسور چی حلالش را برای تایید این اقا منتشر می کنی ولی برای من حذف می کنی
خجالت بکش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تنهانماینده شجاع وآزاد مرد مجلس ، فرزند خلف شهید مطهری بوده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آقای مطهری بنا به وظیفه نمایندگی که دارد آیا شده یک باردر مورد مفاسد اقتصادی.قاچاق رانت خواری. حقوقهای نجومی. بیکاری جوانان. وگرفتاری جامعه ووو یک بار صخبت کند؟. همه هم و غم ایشان دفاع از هم حزبش وتابوشکنی واظهارات حاشیه دار بوده ومورد پسند رسانه های دشمنان این مرز وبوم بوده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بلی تکرار حرف های غیر قانونی وعدم تمکین از قانون اشکال دارد2-بلی وظیفه نماینده دفاع از حق است ایشان از کدام حق دفاع کرده تابه حال که درمدت نمایندگی ایشان تاحال دیده نشده که ایشان از حق مردم دفاع کند2-بلی وظیفه را به عنوان شهروند من . تو .آن. او وهمه میتوانند تعریف کنند.-و3-اما مطهری کدام وجدان بیدار جامعه است؟ واگر 3مورد آن را بیان کنی من گفته های شمارا تایید میکنم4- این آقای مطهری از لحاظ افکار وبینش باآن پدر شهیدش زمین تا آسمان فرق دارد5- شکی نیست در پیش پدر نان حلال حورده ولی بعدها پیش اصلاح طلبان غذاهای پر چرب ونرم زیاد خورده است6 نباید گفت خوش به حالش ایشان مسئولیتها ووظیفه بس سنگین درقبال مردم دارد .اگر در پیشگاه خداوند جوابگو شد آن موقع خوش بحالش
آبدارچی جهنم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
آقای محترم الان شما بخاطر ویروس کرونا به صورت نصف ونیمه در قرنطینه ای اون هم حدود سه ماه الان چه حالی داری حالا این رو مقایسه کن با 11 سال حصر کامل ببین به اونا چی گذشته
چرا نباید مطهری راجع به حصر حرف نزنه
یا اون آقایون مجرمند ودادگاه صالحه تشکیل بدن وبه جرمشون رسیدگی کنن یا اینکه اگر بیگناهان چرا باید 11 سال تو حصر باشن البته من طرفدار هیشکدوم نیستم فقط میگم اگر جرمی مرتکب شدن یه دادگاه علنی بزارن وبه اونا هم حق دفاع از خودشون رو بدن واگر مجرم بودن اشد مجازات در موردش اعمال بشه
رپورتاژ آگهی خبری اخبار ساعت ۱۹ شبکه یک. چهارتا جوجه دانشجو و دلال بورس رو آوردن میگن بورس داره اصلاح میکنه و ریزش نیست. جالبه که دقیقا بعدش خبر حباب حبوبات و دوبله شدن قیمت تو بازار حبویات رو اعلام کرد. با شاخص یک میلیونی باید منتظر دوبل شدن همه چیز بود.
قبول کنیدکه مادرکشورمان مسئول ومدیرودیپلمات و...نداریم!قالیباف ولاریجانی ومحمدخاتمی وباهنرو...هیچ تخصصی درمدیریت ودیپلماسی و...ندارندوای کاش ازاینهمه شوق!خدمت به مردم دست بردارندتاملت نفسی به آسودگی بکشد!باورکنیدکشوربدون مدیرومسئول خیلی بهتراداره میشود!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
شما اول افطار کن چون یه ذره حالت بده بعدا حرف بزن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
شرايط مملكت بخوبي نشون ميده كي حالش بده
خوب جناب مطهری شما می توانید از آقای کدخدایی شکایت کنید بجرم نشر اکاذیب و هتک حیثیت چون ایشان در مصاحبه اشان گفتند موارد دیگری هم در پرونده شما بوده است
پاسخ ها
سید محمد
| Bulgaria |
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
به کدام دادگاه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
گفته مورد دیگر این دیگر ایجاد شبهه می کند و قابل پی گیری قضایی است.
سرمایه ام تو بورس قفل شده. غلط کردم طمع کردم. اگه بتونم سهاممو بفروشم دیگه الفرار بورس جای من نیست.
پاسخ ها
مسچی
| Bulgaria |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خالی نبند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
طمع زیادمرض میاره سرمایه ات تو یه سال ۷ برابر شد بسه دیگه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بورس بالا و پائین داره
اگر تجربه و صبر نداری از بورس خارج شو
اقای طلایی کاش حرفاتون طلایی بود نه اسم تان . این مجلسی که شما براه انداختید هم ابی گرم نخواهد شد و بیشتر به حاشیه های سیاسی خواهد پرداخت و شاید سنگ در لای چرخ پنچر دولت خواهد شد یا در دولت بعدی اگر خدای ناخواسته از اصول گرایان بود بله قربان گو خواهد شد و پدیده ی احمد نژادی بروز و ظهور خواهد یاعت که باعث عقب ماندگی خواهد شد . اقای طلایی خواهیم دید !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دوست عزیز شما هنوز امید به این اصلاح طلبهای خود شیفته دارید خوب است خودت میگی چرخ اینها پنچر است چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشی تا کار دستت بساد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دوست عزیز چطوری بنظر شما از خارج نماینده ودولت بیاورند
اینکه شورای نگهبان در تایید صلاحیت ها اکثرا سلیقه ای برخورد میکنه اما در مورد فقره مطهری میتوان گفت در رد صلاحیت ایشان شورا ی نگهبان هیچ دخالتی نداشته .و ....
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
شما علم غیب بلدی، مدرکی داری، که یک نهاد رسمی معتمد مردم رو بهش اتهام انتخاب سلیقه ای میزنی؟
ناشناس
| France |
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خخخ امیر خدا نکشتت من فقط به امید شماها میام تابناک
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نهاد رسمی معتمد مردمممممممممم !!!!!!!!!!!!!!!!! عجب
سلام سهامداران بورس گرسنه هستند و مجبورند دزدی کنند و شکمشان را سیر کنند...دزدی پراید گران شده خدایا شکرت مجبورند دزدی کنند...الحمدلله
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
اگر خودت هم سهام دار بورس بودی، میشدی دزد؟؟؟؟؟
چقدر نااگاه و نتونم بین هستین
چه هدفی داشتی برای روزی که مردم اعلام برائت کردن از کسانی که به امام حسین ما توهین کرده بودن بگویی ....؟!!!
شما قبلا زیاد .... می گفتی که خلاف ان ثابت شده
از ماه قبل تا الان سرمایه ۲۰۰ میلیونیم تو بورس شده ۴۰۰ میلیون. به موقع سیگنال ریزش شدید اومد و رو شاخص ۱ تومن خروج زدم. ۲۰۰ تومن سود مفت و بی زحمت بدست آوردم. برای پولدار شدن باید مخ داشت نه اینکه عرق ریخت و بیگاری کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
متاسفانه با تبلیغات غلط مردم عادی و بی اطلاع را می کشن تو بورس و بدبختشون می کنند
کاش همه بفهمند بورس جای افرادی هست که روش کار رو بلدن
اقای لاریجانی فقط باید اداره کننده مجلس باشد و نه همه کاره ان و ایشون زیاد از این کارهای ....انه !!!! انجام دادن که مجلس به این روز افتاده و خدا را شکر دیگر نیستند و مجلس به روال قبلی خودش باز می گردد
پاسخ ها
طناز
| Bulgaria |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آخه خیلی چیزها هم اجرائیه نه حرفی
گفتگوی ملی پشت سفره در حال خوردن مرغ بریان
طبق اعلام کارشناسان اقتصادی شاخص ۸۰۰ هزار بورس یعنی دلار ۲۵ هزار تومنی. باید از کسانی که در آتش بورس میدمند بازجویی شود که هدفشان واقعا چیست.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
دمندگان بورس مطمئنا سرمایه دارای اصلی و قانون گذاران بورس و متصل به مسولین هستند
سالها عربستان را مسحره میکردند که نمیگذارند زنان رانندگی کنند
حالا عربستان همان آخرین مانع را هم برداشت
اما اینها به زنان اجازه نمیبدهند موتورسواری کنند
عدالت فقط اقتصادی نیست . بلکه عدالت در حقوق . سیاست و تجمعات هم هست . در در برابر قانون یکسان هستند و هیچکس تا جرمش در دادگاه صالح ثابت نشده مبری از پیگیری و مصون هستند ...
پاسخ ها
بیقوش
| Bulgaria |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عدالت زکییییییییییییییییییییییییییییییییییییع
ای کاش اینایی که با حرفاشون برای یه ملت دردسر درست میکنند هیچ وقت حرف نمیزدند
پاسخ ها
کفعمی
| Bulgaria |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
مثل کیهان وبعضی از ائمه جمعه
طلایی ....قالیباف هیچوقت اینکار را نمیکند بلکه مخالفان ایشان‌میخواهند ایشان را بدنام کنند . بخشش املاک نجومی چی .؟ از سکه که ارزشش بیشتر بود .‌تازه مال مردم تهران بود ...
هر شب یادی از تو میکنم ای وطن دار
مسیح مهاجری: چون «اصل برائت» دست‌شان را می‌بندد، از عنوان جعلی «عدم احرازصلاحیت» استفاده می‌کنند) بازی با کلمات بدون توجه به اصل موضوع سالهاست گریبانگیر این مملکت است بعضی ها سفسطه را از حالت تمرین به واقعیت اورده اند برچسب زنی هم سکه رایج این افراد است فلان شخص طاغوتیه ان یکی لیبراله ان یکی وهابیه ان یکی منافقه ان یکی محاربه ان یکی جاسوسه ستون پنچمه آن بازیچه استعماره هنوز هم برای معترض جایگاهی قائل نشدند
شورای محترم نگهبان بدعت خطرناکی در احراز صلاحیت گذاشته است.گرچه ازتایید صلاحیت شدگان نامزدمجلس بودم و روش اصلاح طلبی را شکست خورده ومنهدم میدانم اما طبق قانون بآید رفتارگردد.باچشمان دیدم برخی اصول گرایان فراقانونی رفتارکردند وعدالت انتخاباتی دیده نشد.قآنون باید اصلاح شود
75% مردم سیستان و بلوچستان سوء تغذیه دارند
بند «عدم رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی» از طرح مجلس حذف شد) واقعا باعث وحشت میشوند انهاییکه با جار و جنجال و برای تظاهر سعی در تصویب قوانینی دارند که عواقب ان را نمی دانند الان هنوز کسانی هستند که یک کم ترمزشون را بکشه مجلس اینده سرشار از این افراد است خدا بفریاد مردم با قوانینی که اینها مصوب کنند برسد
مطهری ....از من سوال کردند در مورد ابراهیم یزدی . گفتم چرا ایشان را ادیت کردید . گفتم الان هم همبن نطر را دارم . گفتند چرا در مورد رفع حصر حرف زدی . گفتم الان هم همین حرف را میزنم . گفتند ....‌‌...ایا کاربران فکر نمیکنند که وقت ان هست که ایدولوک کارشناسان سیاسی در حوزه دمکراسی را ارج بگدارند و بدانند که جای قدرت احزاب در دمکراسی و مردم سالاری خالی هست . یعنی قبل از اینکه نمایده ای از طرف مردم در انتخابات رد شود توسط دستگاه و حزب حاکم رد میشود .
آقای مسیح مهاجری توشیرپاک خوردی که براصول واخلاقیات پایبندی _____اما آدمی که ریخت عوض کرده به قول هادی غفاری دنبال شاه آیه میگرده که درهرمجلسی آنرا بخواند وخودراز اصحاب لحیه معرفی کند این حرفا مطرح نیست ________به همینه دیگه طرف دهسال نخورد تا خونشو بزرگترکنه تا فروخت رفت بخره گفتند دلار گرون شده زد توسرش حالا باپول اندوخته وپول فروش خونه همون آلونک قبلی رو هم نمیتونه بخره _____تابی جون بزار12 شب که همه خوابیدند درجش کن مبادا ضمیر صاحبش را پیداکند
یعنی چی که حذف شد؟ باز قراره موش و گربه بازی ورزشکاران ما ادامه پیدا کنه؟
ایمانی اصولگرا :اصلاح‌طلبان در مسائل مختلف موجی از تخریب‌ها و به هم ریختن صحنه را اجرایی می‌کنند؛ مثلاً از همین حالا نسبت به مجلس جدید سیاه‌نمایی می‌کنند ) مجلس جدید سرشاره از افرادی که رفقای همگروه ذوالنور هستند این اشخاص افکار و اعمالشان برای همه پیداست قانون انتخاب وکیل مدافع مجرمان سیاسی توسط قوه قضاییه و همین قانون مسابقه با اسراییل از کرامات ایشان است حالا اینها نیاز به سیاه نمایی دارند ؟!!!
عدم احراز صلاحیت . التزام عملی . اصل برا ئت. چرا اینقدر کلمات و صفات عربی استفاده میکنند . چرا از فارسی استفاده نمیکنند . چه گرفتاری ملت ایران شدند . همش هربی . . چه خبر این عربی . اتفاقا بجای ایاب و دهاب . معادل فارسی هست ، رفت و آمد .....‌ به جای قال و قول و قیل ..... گفتار . پندار . رفتار ....آیا فارسی قشنگ تر نیست ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
واژه های " کلمات " و "صفات" هم که شما بکار بردید عربی است
سردار عزیز بانوان سوار موتور میشوند.اگر ندیدید تشریف ببرید داخل شهر حتما میبینید.انچه فعلا محل بحث است فاصله سی سانتی نشستن ترک موتور یا جلوی موتور میباشد که هر وقت به ان فکر میکنم خنده ام میگیرد.درست همانطور که صدا و سیما برای انکه خدای نکرده یک بیمار با دیدن گرگ لوگوی اینترمیلان تحریک نشود انرا سانسور کرد!!! البته من منع قانونی سوار شدن به موتور برای بانوان را ندیدم ولی اگر هم وجود داشته باشد
طلایی:با اتهام‌سکه می‌خواهندقالیباف را بدنام‌کنند) قابل توجه اقای ایمانی .اقای طلایی هم اصلاح طلبه ؟که میگی اصلاح طلبا سیاه نمایی میکنند
بند روبا رویی ورزشکاران را اسراییل حدف شد و جای ان بند مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی جایگزین شد ....‌یعنی دوباره باید مربیان در میادین ورزشی بگویند خودتو زمین بزن . بیفت زمین . ۵ ثاینه بیشتر فرصت نداری . این دور اول که تمام شد دور دوم دوباره قرعه عوض که شد باید خودش به مریضی بزند . بعد دنبال گواهی و این داستان ادامه دارد . .....کلا جودو و کشتی و
......را تعطیل کنید
ما ایرانی ها
دزد هستیم
اختلاس می کنیم.
دروغ زیاد می گوییم
چاپلوس و پاچه خوار کار کشته هستیم
فریب کار و حقه باز هستیم
کلاهبردار حرفه ای هستیم
قدر نشناس وناسپاس
افراطی
احساساتی
کم مطالعه وسطحی نگر
بی رحم وشقی
شعار زیاد می دهیم
و اینها همه در فرهنگ ما نهادینه شده
وجالب اینکه مسلمان هم هستیم.
و بلاخره زندگی کسی که هیچکدام از صفات بالا را نداشته در بین ایرانیان بسیار سخت وطاقت فرساست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دقیقا همینطوره،نمیخوام ازخودم تعریف کنم لااقل تاحالا شرافتمندانه زندگی کردم توچهل سالگی کل زندگیم یه یخچال وتلوزیون21اینچ ودراین حد هستم، اقوام همسن وسال خودم که باهم واردزندگی وکسب وکارشدیم من نفهم دنبال کارگری وپول حلال رفتم اونا دنبال قاچاق..الان اونا برای تولد فرزندانشون مغازه هفتصد میلیونی کادو میدن منم بایه موتور هوندا ومستاجر دارم درد میکشم، تصمیم دارم برخلاف میل باطنیم وارد کارخلاف بشم زندگی باکارگری یعنی مرگ تدریجی باعذاب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اینها صفات انسان است یا شیطان؟
علی مطهری نشون داد فرزندی صالح برای آن شهید عزیزاست من عقیده دارم اگه شهید مطهری درحیات بودند کار به هتاکیهای کیهان نمیکشید با مطهریها و باکریها مقایسه نکنید
پاسخ ها
ذبی
| Bulgaria |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تابناک چنان سانسورکردی که مرغ پخته هم میفهمد
نسیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اگر شهید مطهری بود که کیهان او را هم می نواخت...چون نیست عزیزش دارند
اصولگرایان کی برنامه عدالت و ازادی و دمکراسی خود را در قم و مشهد پیاده میکنند که حداقل کل کشور ایران را در تنش های سیاسی دچار نکنند . ایده های جالبی که در کلیپ ها از پیام رسان ها دست بدست میشه در دو و سه شهر مدهبی اجرا کنند . حداقل این دو شهر ایده های جالب اصولگرایان را با موست و گوشت و استخوان خود لمس کنند . اینقدر سخنان ارمانی گفتند واقعا من خودم در فصای ابرها سیر میکنم اما وقتی چشم باز میکنم میلینم که از روزی که بدنبا امدم سه مقوله رنجم میدهد . جنگ . فقر و گرانی .
جناب ایمانی این مردم هستتد که در امار تشکیک میکنند و البته با توجه به سوابق مثلا در همین قضیه مرگ بر اثر کرونا
و بیماریهای تنفسی چندان بی راه هم نمیگویند و محدود کردن ان به اصلاحطلبان ادامه جفای همیشگی طیف شما به انان است.گویا بلاخره نمیخواهید قبول کنید اصلاحطلبان به خودی خود کسی نیستند و دنباله روی مردم و خواهان خواستهای انها یند.در مورد سیاه نمایی راجع به مجلس جدید فرمودید؛ سوال؟راجع به مجلس شبه اصلاحطلب فعلی از طرف طیف شما سیاهنمایی نمیشود؟ برای دوستان شما خوبست و برای بقیه بد؟ترازویتان سنگهایش متفاوت است؟ جناب ایمانی حرفهای شما فی نفسه خوبست بشرطی که متر و ترازویتان برای همه یکی باشد!!!!
طلایی؛ عقل و فکر سیاسی آقای قالیباف؟!!! فقط رسیدن به پستِ ریاستِ یک قوه. اگر رئیس جمهور نشد قوه مغننه
پس عقل و فکرش ریاست است نه خدمت
هر ایرانی به طور متوسط پنج دندان خراب در دهانش است بعد اینا میخوان دنیا رو مدیریت کنند
پاسخ ها
ناشناست
| Netherlands |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عالی بود کلی خندیدم مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
عالی بود
مدار حمت کنه شهید مطهری بزرگوارو من هم اکثر کتابا ش رو خوندم هم مصاحبه هاش رو گوش کردم اصلا آدم سیاست باز نبود خداروشکر راشادکنه
این آقای سردار طلایی باید هم از قالی باف حمایت کند. در جریان کو ی دانشگاه با هم هم رزم! بودند.
ترسم نرسی به کعبه ای اعرابی این ره که تو میروی به ترکستان است
خدا وکیلی این ره که تو میروی به هیچستان است ای کاش ترکستان بود
سالهاست دور خودمون میچرخیم هشت سال میافتیم دنبال احمدی نژاد دوباره برمیگردیم سر جای اول خودمون دوباره هشت سال روحانی دوباره میبینیم همون جای اول هستیم به خدا قسم این راه به هیچ جا ختم نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
تازه فهمیدی که رای دادن نمایشی بیش نیست
اینکه در وجوب اصلاح رویه شورای نگهبان اتفاق نظر وجود دارد و امثال مطهری و مهاجری و دیگران از ضرورت ان میگویند بحثی نیست.بحث اینجاست که چطور اعضای این شورا که به مدد فضای مجازی خودشان و تفکراتشان کم کم برای همه مردم شناخته میشوند کمتر ان امیال شخصی را در تصمیمگیریهایشان دخالت دهند.نقش پیامکهایی که به نمایندگان مجلس داده میشود گاهی تهدید امیز و گاهی همانند پیامک اخیر جناب خورشیدی اغوا کننده، در این تصمیمات تا چه اندازه است؟
دشمنی بین ملت ایران نیست که با هم آشتی کنند مسئولین باید با هم آشتی کنند و مشکلات اقتصادی را با مشورت همدیگر حل کنند.
در سال ۱۲۸۵ خورشیدی وقتی اولین بار مجلس ایران با فرمانی گشایش یافت . واقعا برای من دو پرسش مطرح بود و هست که هدف انها از داشتن مجلس چی بود ؟ پرسش دوم این هست که طبق بند ۶ و مفاد ان کسانی نیتوانند کاندید مجلس و نماینده شوند که یا شاهزاده . بازاری . درباری میبودند .....تکلیف رعیت چی میشد . انها مطالبات چه گروهی را میخواستند تصویب کنند .‌ایا انها میخواستند دخالت حکومت در سرنوشت مردم را کنترل کنند یا مطالبات رعیت جامعه را به پیش ببرند . کسی جوابی دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
چه انتظاری داشتید همان یک تار مو را هم از خرس استیداد قاجاری کندن غنیمت بود ضمنا اصناف و بازاریان و مشاغل مختلف نمایندگانی داشتند اینها طبقات میانی جامعه بودند رعیت وابسته به زمین و فئودال بود مجلس اول از این مجلس آخر خیلی بهتر بود
دفاع سردار طلایی فرمانده سابق نیروی انتظامی تهران از سردار قالیباف فرمانده سابق نیروی انتظامی کشور !!!!!

چرا برخی اینقدر اصرار دارید که در مناصب بالای سیاسی کشور جای بگیرید ؟؟ این تقوای شماها مارا کشته !!!!
اگه از آشتی ملی منظورتون هموناییه که باعنوانهای اصلاح‌طلب واصولگراچهل ساله تو راس هستید وهیچ فرقی باهم ندارید که برای ماهم نیست جنگ زرگری یا آشتی تان؟اگه احتمال خیلی کم منظورتون ملته که من وخانوادمو هیچکدومتون را قبول نداریم
پاسخ ها
تیمور
| Bulgaria |
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
عین گلابی لهیده که از وسطش دوچرخه ردشده
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
۵۰۰ خانواده اصولگرا و اصلاح طلب در مجالس بحث و شب نشینی سیاسی که در طول چهل سال خانه به خانه رفتند و با اشنایی فرزندان انها و ازدواج انها با همدیگر اینقدر اختلاط نژاد سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب انجام شده که کلا بین انها هیچ فرقی نیست . یعنی اینقدر اختلاط نژاد پیدا کردند که هم به دمکراسی مردم ضربه میزنند و هم با داشتن قدرت برای ثروت یعنی بیت امال مردم و خزانه اصلی کشدر خطرناک هست . بیایید به جای اینکه شورای نگهبان برای مردم تصمیم بگیرد به دستاورد دمکراسی احترام کنید . دمکراسی ممکن هست اشکالاتی باشد و ممکن هست مذهبیون را راضی نکند اما امعه را از تنش سیاسی ودرگیری سیاسی و اختلافات و رشد سیاسی و بیکاری و تورم نجات میدهد
بله شما راست ميگوييد
کاشکی فقط مسئله سکه بود.
فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در موضوع گواهینامه موتورسواری برای بانوان نیروی انتظامی تصمیم گیر نیست.
بفرمایید پس آیت اله جنتی تصمیم گیر است! ببینید میتونید نظام را از چشم مردم بیندازید!!!
وقتی بخاطر ترس از کرونا مسولان خود را قرنطینه میکنند . حتی جا کفشی و دوربین و میگروفون و سیم دوربین ها و کتابخانه محل کار استریل میکنند . از انطرف نردمی بخاطر فقر و بیکاری و گرانی تا کمر تو سطل زبابه فرو میروند ایا واقعا این تفاوت ها را چگونه یک جا در دهنم جمع و تحلیل کنم .
چقدر خوب که مطهری تایید صلاحیت نشد. معلومه که با بقیه عصاره های شورای نگهبان فرق دارد
سن 32 سال
دارایی یک خودرو
2 واحد مسکونی
و یک تکه زمین به ارزش 5 میلیارد تومان
سن 54 سال
دارایی چندین منزل مسکونی
یک آپارتمان با یک پارکینگ پر از اتومبیل
زمینی به مساخت 5000 متر مربع
سن 45 سال
دارایی یک دامداری
ماشین شاسی بلند
زمین طلا خانه....شغ دولتی
سن 57 سال
دارایی چندین خانه
جند ماشین سنگین
موقعی که از اقتصاد جهانی حذف شده ایم ورزش چه ایرادی دارد؟
سن 27 سال
دارایی یک گوشی موبایل فرسوده
یک چشم پر از اشک
یک دنیا آرزو
سن 52 سال
دارایی
یک خانه مخروبه
چند بچه یتیم
سن نامعلوم
دارایی یک گونی زباله
دو پا و یک جفت دمپایی کهنه
مطهری گفت ان‌پیرمرد ابراهیم یزدی را خیلی اذیت کردند . سوال یزدی کی بود و چرا اذیتش کردند . چه کسانی اینکار را کردند ؟
میدونی چی ماراآزارمیده وعصبانی میکنه
اینکه به خاطردشمنی باامریکا ماباید زیرخط فلاکت زندگی کنیم
وبعد آقايون حقوق بالادریافت میکنند
خودشون وبچه هاشون دررفاه کامل زندگی میکنند
واکثریت بچه هاشون توکشورهای غربی درکناردشمن باارامش زندگی میکنند
ظلم خودروسازان در حق ملت ایران خیلی بیشتر از ظلم صهیونیست ها در حق فلسطینیان است‌.ولی نمایندگان هیچ طرحی علیه آنها ارائه نمی دهند؟
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
نمایندگان دست و پرشان با بودن نطارت استصوابی بسته شده . کمی بیشتر تحقیق کن . اندکی بیشتر تلاش کنند به درد سر میفتن
مردم از اسامی بدون تغییرکه چهل سال است میشنوند خسته شده اند: لاریجانی ها سردار قالیباف ناطق نوری رفسنجانی ها شمخانی .. پدر و پسر و دختر و نوادگان.اینان چه برای مردم و مملکت کردند که حالا خیز بلند برای ریاست جمهوری و رییس مجلس برداشته اید.
مجلس دهم در آخرین روزهای فعالیتش با اقدام برای قانونی کردن عدم مسابقات ورزشی با یک کشور جعلی, دینامیتی را روشن کرد و آنوقت دید که جایی برای انداختن آن ندارد و در نتیجه در دست خودشان ترکید. دقیقا شبیه کارتون میگ میگ.
چه زمانه ای شد مرد با شرف نمیتواند زندگی کند
آقای طلایی همه در مملکت سالم هستن . نمی دونم از کدوم کره میآیند زمین و هزاران هزار میلیارد تومان و صدها میلیارد دلار این ملت مظلوم رو می خورن و نمی برن کره خوشون بلکه میبرن آمریکا ، کانادا ، اروپا ، آمریکای لاتین و ... عجب موجودات کار درستی هستن اصلا چیزی برای خودشون‌نمیخوان همش به فکر آدم های زمینی هستن.
هر طوری که حساب کنیم حتی اگر جایی آخر دنیا باشد بعید است قیمت ۴۰متر مسکن از ۱میلیارد عبور کرده باشد.
من هنوز فکر میکنم بهترین پدر دنیا حداد عادل است
برای پسرش مدرسه مناسب پیدا نکرد مدرسه مخصوص ساخت
با تجهیزات و 10 15 پرسنل اسم مدرسه را هم گذاشت فرهنگ
بعد فرهنگ 2 و فرهنگ 3 فرهنگ 4.... را ساخت
در ایرانستان فرهنگستان ساخت
وای بر مسوولینی که پول ایران را میدن به کشورهای دیگه
فقط حیف خون شهید مطهری ؟! بقیه شهدا چی ؟! این است طرز تفکر علی مطهری ؟
فردوسی فرمود:

یکی گفت کاندر سرای سپنج / نباشد خردمند بی‌درد و رنج

چه سازیم تا نام نیک آوریم / درآغاز فرجام نیک آوریم

بدو گفت شو دور باش از گناه / جهان را همه چون تن خویش خواه

هران چیزکانت نیاید پسند / تن دوست و دشمن دران برمبند

دگرگفت کوشش ز اندازه بیش / چه گویی کزین دوکدامست پیش

چنین داد پاسخ که اندر خرد / جز اندیشه چیزی نه اندر خورد

بکوشی چو در پیش کار آیدت / چوخواهی که رنجی به بار آیدت

سزای ستایش دگر گفت کیست / اگر برنکوهیده باید گریست

چنین گفت کان کو به یزدان پاک / فزون دارد امید و هم بیم و باک
بند مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیل باید قانون شود . فرار مجلس و اجبار ورزشکاران به عدم انجام مسابقه ، همخوانی ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
این لایحه برای رد شدن حکم حکومتی نداشته ؟
آقای طلایی باز فهمیدی کره کدوم ور نون مالیده شده؟؟؟!!!!!!! ۶۰۰۰۰ میلیارد تومان بدهکاری شهرداری تهران از سوابق ایشان است
آقای طلایی ما هنوز جوابی در مورد اتهامات قبلی آقای قالیباف نگرفته ایم شما آنها را برای ما توضیح دهید من خود به شخصه قول می‌دهم که قضیه سکه ها را همه فراموش کنند
آقای طلایی چطور می‌شود شخصی مانند آقای مطهری که بگفته خودشان بخاطر سه اظهار نظر که در قانون اساسی آزاد است تایید صلاحیت نمی‌شود وشخصی چون آقای.. با اون همه پرونده واتهام تایید صلاحیت میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
اقای طلایی کوتاه بیا مردم دیگر همه چیزها را رتجع به این اقایان میدانند .اگر حرفی نمیزنند دلیل برنادانی انها نیست .
سن جوان
دارایی تناسب اندام
سن 80 سال
دارایی کهکشان
سن 97 سال
دارایی مجلس شورای اسلامی
فردا من و خیلی های دیگه که از زندگی ناامید شدیم راه دیار نیستی رو در پیش میگیریم
شورای نگهبان نماینده ای را تایید صلاحیت کرده که بله و چشم و قربانگو باشد . یعنی هر دستوری داده شد اطاعت کند . در صورتی انتخابات و شکل دمکراسی تعریفش این نیست . رای گیری و رفراندوم و صندوق برای این هست که مردم چه میخواهند ......شکل جدید از دمکراسی اصولگرایان خیلی تابلو هست .
دلیل اینکه خبر مربوط به ۸ روز قبل شورای نگهبان را دوباره بالا اورده اید چیست؟ شورای نگهبانی که روسای جمهوری اخیر را تایید صلاحیت کرده مثل هاشمی خاتمی و احمدی نژاد و بعد گفته اشتباه کردم و انها را رد کرده، چرا باید به اشتباهاتش ادامه بدهد و این رویه اشتباه اصلاح نشود؟؟؟
من از طرح آشتی ملی خاتمی خبری ندارم ولی آنچه آشکار است بن بست سیاسی اقتصادی است که کشور با آن روبروست. نمودارآ ن هم در سقوط ارزش پول, انقباض اقتصاد و رشد منفی, دلسردی و عدم امنیت در مورد آینده (اقتصادی) .... که موجب شده بسیاری که پس از انقلاب به دنیا آماده اند در صورت امکان از کشور مهاجرت نمایند. اگر اصل این مسائل مورد قبول مسولین هست بجای سوال کردن از خاتمی باید پرسید: بیش ۱ز چهل سال از انقلاب گذشته ما چگونه می توانیم با استفاده از همه ظرفیت ها مسیر کشور را به گونه ای هدایت کنیم که مردم بگویند خوشا به حال ایرانیان! کاش من هم شیعه بودم, چرا از کشور کوچ کنم؟ ... مگر این در بهترین حالت ان نیست که خواستار ش هستید؟ اگر هدف این است, راهش هم این است که از اکثریت ظرفیت استفاده نمایید نه اینکه در درون کشور عرصه را حتی برای خودی ها دیروز هم تنگتر کنید. شما یک لحظه فکر کنید که حتی امثال مطهری ها هم دیگر جایی ندارند. شما اصلا روز به روز در حال تنگ تر کردن حلقه هستید آشتی ملی یعنی هرکه خواست نقد کند نقد کند اگر مسلحانه نخواهد وارد کار شود . هر کس خواست سوال کند بتواند سوال کند. اگر روابط شما با بخشی از دنیا معاندانه نباشد شاید خیلی از این ایرانی ها بتوانند در کشور سرمایه گذاری کنند ولی با شرایط کنونی این محال است که خودی ها ی کشور هم پولشان را به خارج می فرستند .
درست ما هممون در یک کشتی نشستیم
اما شما مسئولین و پزشکان، اعضای هیات علمی دانشگاه ها و کارکنان شرکت نفت در VIP هستید
و مردم عادی در پایین ترین قسمت کشتی
پاسخ ها
قاسم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
این جریان هیات علمی چی بود قاطی بقیه کردید؟ من خیلی از هیات علمی هائی را می شناسم که بعد از 30 سال تدریس وتحقیق یک زندگی ساده دارند. آواز دهل از دور خوش است
استاد دانشگاه
| United States of America |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
جهت تصحیح اطلاعات جنابعالی :
یک استاد دانشگاه صفر کیلومتر بعد از ۲۵ سال درس خواندن که در سی سالگی تازه شروع میکنه درآمد داشتن حدود چهار میلیون‌میگیره و یک استاد تمام بعد از ۲۵ سال درس خواندن و چهل سال کار کردن ده تا یازده میلیون حقوقش است! تازه همیشه مالیاتش را میده و برای پول درآوردن دروغ نمیگه، احتکار نمیکنه، ، تقلب نمیکنه و کارش آدم تربیت کردنه . ملتی که استاد دانشگاهش را با دلالها و ... یکی میدونه سرنوشتش بهتر از این نمیشه!
عنقریب است مطهری از قطار پیاده شود . رهبر در زمان پیروز شدن احمدی نژاد گفتند با دولت همکاری کنید افرادی نه تنها همکاری نکردند بلکه کار شکنی کردند و آخر امر در مقابل انقلاب ایستادند و فتنه 88 را رقم زدند. اکنون رهبری می گویند تضعیف شورای نگهبان درست نیست افرادی گوش نمی دهند. ببینیم چه می شود.
گیرم مطهری تایید صلاحیت می شد که نشد گیرم مطهری رای می آورد که نمی آورد حالا یکی بمن جواب بده
مطهری جون!
8 سال گذشته چه قدمی برای زندگی مردم برداشته بودی که دوباره داری جنگ زرگری واسه قدرت راه انداخته ای
خاتمی قرار است جای چه کسی را بگیرد
میشه حدس زد
همين دلاليل را اقاي مطهري چندين بار گفته اند نميدانم چرا روزي نامه كيهان انرا نشنيده و يا نخوانده اند فكر كنم به گوش كيهانيان وسيله اي نصب شده كه فقط صدا هاي مخالف را ميشنوند
مطهری
یک زحمت بکشه ، کارهایی در مجلس انجام داده را فهرست کنه تا مردم ببیند .
محمد خاتمی بهتره بیشتر ازین حرف نزنه
خاتمی سال 78 و با خیانت به ازادیخواهی مرد
خاتمی اشتباه کرده پیشنهاد داده 20 سال ملت را سرکار گذاشت
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل