بازدید 9539
۷

اول خرداد کرایه‌های حمل و نقل عمومی گران می‌شود

نرخ کرایه‌های تاکسی ۲۳ درصد در سال جاری افزایش یافته است و در اواخر سال گذشته هم با توجه به افزایش نرخ حامل‌های انرژی ۱۱ درصد کرایه‌های تاکسی افزایش یافته بود.
کد خبر: ۹۷۹۰۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 17 May 2020

به گزارش تابناک، معاون عمرانی فرمانداری تهران گفت: از اول خرداد افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اعمال می‌شود.

غلامحسین آرام معاون عمرانی فرمانداری تهران درباره افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اظهار داشت: از اول خرداد افرایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی اعمال می‌شود.

وی در مورد افزایش نرخ کرایه تاکسی در شهر تهران اظهار داشت: نرخ کرایه‌های تاکسی ۲۳ درصد در سال جاری افزایش یافته است و در اواخر سال گذشته هم با توجه به افزایش نرخ حامل‌های انرژی ۱۱ درصد کرایه‌های تاکسی افزایش یافته بود.

وی بیان داشت: نرخ کرایه مترو و اتوبوس نیز بین ۲۰ تا ۲۵ درصد افزایش یافته است و نرخ بلیط تک‌سفره مترو از ۱۲۰۰ تومان به حدود ۱۵۰۰ تومان رسیده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۷
در اين دوران كرونا و افت درآمدهاي مردم، دولت از موقعيت سوء استفاده كامل را كرده و همه چيز را گران كرد و زندگي را بر مردم سختر از قيمت بنزين، مواد پروتئيني، حبوبات، حمل و نقل و...
و این زنجیره سالها ادامه میبابد بدون آنکه کسی بداند آخرش به کجا ختم میشود
تواین منلکت هرکس هرجقدر که دوست داشته باشه کالا وخدمات خودشا بالا میبره.این سازمانها وادارات چند وقت یه بار میان یه چیزی میگن که ما هم به کاره ای هستیم .والله هیچ کس به حرف اینا نه گوش میکنه نه توجه.
حقوق کارمندان 15 درصد و کرایه 23 درصد؟؟؟!!!
خدا بده بركت نوبتي كه باشه نوبت تاكسي هاست ديگه اوانام بايد تاوان تحريم و گراني قطعات يدكي و گراني سوخت رو از جيب هموطنشون در بياره اين سيستم باينري كار ميكنه و هر چي بره پايينتر بيتشر اسيب ميبينيم .
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
تنها هنر آقایون مسئول گران کردن هست. واقعا خدا خیرتون بده این همه برای مملکت زحمت میکشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی