بازدید 7693

نشست سران عشایر خوزستان با موضوع مقابله با کرونا

نشست سران عشایر خوزستان با مسئولان بهداشت استان با موضوع مقابله با کرونا در اهواز برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۸۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 17 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان در این نشست نماینده ویژه وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در خوزستان گفت : رعایت فاصله گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی بهترین راهکار برای کنترل و مقابله با کرونا است. نشست سران عشایر خوزستان با موضوع مقابله با کرونا

دکتر افشار افزود :با کمک وهمیاری بزرگان ومعتمدان عشایر و با کاهش دید و بازدید و تردد در ایام عید فطر میتوان شاهد سیر نزولی کرونا در استان باشیم.

وی ادامه داد : امیدواریم با همکاری همه جانبه مردم و اصناف، تلاش کادر درمان و پزشکان و مسئولان مربوطه و شیوع گسترده ویروس کرونا در استان پهناور خوزستان با جمعیت زیاد، در روز‌های آینده نوید کنترل و مهار این ویروس را به شهروندان فهیم بدهیم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان نیز در این نشست گفت :بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری مردم مطابق دستورات ستاد مقابله با کرونا عمل کنند كه رهبر معظم انقلاب فرمودند مردم انشالله مطابق دستورات ستاد مبارزه با كرونا عمل كنند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد تاکید کرد : باتوجه به فرارسيدن عيد سعيد فطر از تمامي مردم خوزستان درخواست مي شود كه فاصله گذاريِ اجتماعي را رعايت بخاطر احترام به بزرگان تبريكات اين عيد بزرگ را از طريق فضای مجازي انجام دهيم .

دکتر ابول نژادیان ، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت : از سرانِ عشاير ، أقوم خوزستان ، بزرگان و معتمدين مردم تقاضامنديم كه مردم را در تعطيلات به خانه ماندن دعوت کنند زیرا مشاركت مردمي قطعا تاثير بسزايي در كاهش تعداد مبتلايان خواهد داشت.

همچنین نماینده ویژه وزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی در خوزستان با حضور در مراکز 16 ساعته خدمات دهی به بیماران کرونایی بازدید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی