بازدید 60211
دو هزار و پانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

خاطره‌ای از گفت‌وگوی حاج قاسم با رهبر انقلاب / جنجال پیامک پدر داماد احمدی‌نژاد به منتخبان مجلس یازدهم / پیشنهاد جنجالی عبدی به رئیس دولت اصلاحات / از داخل دولت سیگنال دلار ۲۵ هزار تومانی صادر می‌کنند!

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند نیکزاد: اولویت مجلس با دغدغه مردم و رهبری یکی شود / پزشکیان: برای من مهم نیست چه کسی رئیس مجلس یازدهم باشد / کتاب ناگفته‌های احمدی نژاد در راه است؟ و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 16 May 2020
تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.
 
روایت کیهان از ماجرای جنجالی محسن چاوشی

کیهان نوشت: «در سالگرد شهادت امام اول شیعیان انتشار یک قطعه موسیقی در وصف مولای متقیان توسط یکی از خوانندگان ایرانی، باعث شد تا همسر خواننده ایران‌ستیز (ابی) در فضای مجازی با وضعیتی نامتعادل علیه باور‌های مذهبی مردم ایران و امام علی (ع) صحبت کند. طی هفته‌های اخیر، ابراهیم حامدی مشهور به «ابی» به خاطر اظهارات ضد ایرانی و خوش‌رقصی‌اش برای عربستان سعودی، با واکنش‌های منفی بسیاری مواجه شده است. ابی به همراه تعدادی دیگر از خواننده‌های کاباره‌ای و فراری چندی قبل با حضور در یک جشن به میزبانی ولیعهد عربستان، ترانه‌هایی را خواندند. کنسرتی که با استقبال سردی مواجه شد! این بار و همزمان با به شهادت رسیدن امام علی (ع) با شمشیر جهل، همسر ابی به طور مستقیم علیه باور‌های مذهبی مردم ایران و حتی امام علی (ع) شمشیر جهل و نفرت کشید! نکته قابل تأمل این است که همسر ابی در حالی از خواننده داخلی به خاطر ابراز ارادت به حضرت علی (ع) با عنوان «هنرمند حکومتی» یاد کرده است که همسر خودش اخیرا به خاطر گرفتن چند دلار بیشتر، به پا بوس ولیعهد یکی از عقب‌افتاده‌ترین و جانی‌ترین رژیم‌های جهان یعنی رژیم آل‌سعود رفت؛ ابی حتی برای خوشایند پادشاهان عربستان علیه کشور خودش حرف هم زد! در واقع کنسرت مبتذل و ضد ایرانی عربستان، باعث رسوایی خوانندگانی شد که سال‌ها تظاهر به ایرانی بودن و وطن‌دوستی می‌کردند، اما همین مدعیان به خاطر چند دلار، ماهیت سلطنت‌طلب تجزیه‌خواه خود را برملا کردند.»

انتقاد هاشمی طبا از تصویب قانون ممنوعیت مبارزه با رقبای اسرائیلی

سید مصطفی هاشمی‌طبا فعال سیاسی اصلاح طلب که سابقه ریاست سازمان تربیت بدنی را هم در کارنامه دارد در واکنش به تصویب طرح «مقابله با اقدامات خصمانه اسرائیل» و ممنوعیت رسمی مبارزه ورزشکاران ایرانی با اسرائیلی در گفت‌وگویی با «آزادی» گفت: «این موضوع به قول معروف تحصیل حاصل است، زیرا ورزش ما هیچ وقت با اسرائیل مراوده‌ای نداشته است؛ بنابراین آوردن یک امر حاصل دریک قانون، زائد و مهمل است. مثل اینکه قانون بگذاریم و بگوییم آب شفاف است.» وی افزود: «تصویب چنین بندی در قانون یک نود خودزنی است. این کار زمینه‌ای را ایجاد می‌کند که که نمایندگان اسرائیل در کمیته بین المللی المپیک و فدراسیون‌ها فعال شده و مستند به این قانون، عضویت ایران را در کمیته المپیک تعلیق شده یا همه فدراسیون‌های بین المللی به تبع ورزش ما را تحریم کنند.» هاشمی‌طبا با تاکید بر اینکه «دچار یک انزوای ورزشی می‌شویم» گفت: «تصویب چنین قانونی بی‌مورد بود و احیانا موجب انزوای ورزشی ایران می‌شود» به تشریح تبعات اجتماعی این اقدام پرداخت. هاشمی‌طبا گفت: «توجه داشته باشید که تنها فعالیتی از ایران که باعث می‌شود پرچم ما در رده‌های جهانی بالا برود، ورزش است. ما در هیچ زمینه دیگری اینچنین افتخارات ملی که بتواند در جراید و رسانه‌ها منعکس شود، نداریم؛ بنابراین در درجه اول از این جهت لطمه می‌بینیم. در درجه دوم هم ممکن است که ورزشکاران ما به دلیل این تحریم‌های احتمالی دچار نوعی سرخوردگی شوند. مهم‌تر از همه اینکه تصویب این قانون اصلا ضرورتی نداشت. برای امری که تحصیل حاصل است که قانون وضع نمی‌کنند. قطعا این قانون تبعات بدی در عرصه ورزش و اجتماع به دنبال خواهد داشت».

انتقاد سردبیر سابق کیهان از حرف‌های رییس حوزه‌های علمیه کشور

مهدی نصیری پژوهشگر با انتشار متنی در کانال تلگرامی اش نوشت: آیت الله علیرضا اعرافی رییس حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقهای شورای نگهبان و امام جمعه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ... و. اخیرا اظهار داشته اند: "حوزه باید پاسخگوی هفت میلیارد بشر باشد؛ نمی‌توان بعد از تحولات جهان کار کرد؛ بلکه باید قبل از آن برنامه ریزی‌های لازم را انجام داد. " آقای نصیری در واکنش به این سخنان یادداشتی نوشت که در بخشی از آن آمده است:. آیا واقعا حوزه ما سرشار از پاسخ‌های متقن و منقح و علمی برای مشکلات بشریت و دنیاست؟ ما که در پیش پا افتاده‌ترین مسائل فقهی خود مانند وقت نماز صبح تا مهمترین مساله کلامی و فلسفی مان یعنی توحید، اختلافات در حد تضاد و تناقض داریم؟ ما به ازای عملی ما در قبال شعار‌ها و ادعاهایمان برای عرضه به دنیا چیست؟ کشوری مملو از مشکلات عدیده اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و سیاسی و. با قوای سه گانه‌ای گرفتار ضعف‌های اساسی ایده‌ای و ساختاری و مدیریتی و انضباطی و ...؟ کشوری گرفتار دوقطبی‌های مزمن فرساینده و ویرانگر اجتماعی و سیاسی با کاهش حضور مردم در میدان انتخابات و سطوح بالای طلاق و اعتیاد و کاهش زاد و ولد و بیکاری و فقر و تورم لجام گسیخته و شکاف طبقاتی و گرفتار در چنبره اژد‌های هفت سر فساد و چپاول بیت المال و مسئولان اشرافی و...؟

بازگشایی محدود صحن‌های روباز حرم‌های مقدس پس ماه رمضان

حسن روحانی، رئیس جمهور در جلسه ستاد مقابله با کرونا گفت: صحن‌های روباز حرم مطهر امام رضا (ع) و دیگر اماکن مقدس از ابتدای ماه شوال به صورت محدود در برخی ساعات بازگشایی می‌شود. به گفته روحانی، صحن‌های روباز حرم مطهر رضوی ۳ ساعت صبح و ۳ ساعت عصر به روی مشتاقان زیارت حضرت بازگشایی می‌شود.

راهپیمایی خودرویی روز قدس با هدایت سپاه در تهران انجام می‌شود

یانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: بیشترین موارد شناسایی شده کرونا را موارد سرپایی تشکیل می‌دهند و کمترین تعداد مبتلایان بستری را طی ماه‌های اخیر داشته ایم. او ادامه داد: کماکان جزو ۵ کشور برتر در زمینه بهبودیافتگان کرونا هستیم، اما به هیچ وجه در وضعیت عادی به سر نمی‌بریم و هیچ کجای جهان نیز از این شرایط برخوردار نیست. سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: روند بیماری کرونا مدیریت شده است، اما رعایت نکات بهداشتی فردی باید با جدیت از سوی مردم تداوم داشته باشد. جهانپور با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور گفت: راهپیمایی روز قدس به جز در مناطق سفید که به صورت تجمع در محل نماز جمعه‌ها خواهد بود، در شهر تهران به صورت خودرویی و با هدایت سپاه برگزار می‌شود.

ادعایی درباره هزینه‌های بادیگارد ویلموتس

خبرآنلاین نوشت: هر روز اخبار جدیدتر و عجیب‌تری از همکاری جنجالی مارک ویلموتس و دستیارانش با فدراسیون فوتبال ایران منتشر می‌شود. آخرین خبر این بود که او در فیفا به ایران اتهام کلاهبرداری و دست بردن در قرارداد مورد توافق را زده است. حالا هم خبری از فدراسیون به بیرون درز کرده که شنیدن آن برایتان عجیب خواهد بود. مارک ویلموتس به اصرار همسرش، همراه با یک بادیگارد به ایران سفر می‌کرد. او بر خلاف مصاحبه‌هایش که می‌گفت: ایران کشور امنی است، در عمل بادیگارش را به خود چسبانده بود و بدون او هیچ جا نمی‌رفت! این فرد سرجه بورلی نام داشت و قبلا در رقابت‌های توردودفرانس (معتبرترین رقابت‌های دوچرخه سواری جهان در کشور فرانسه) و کنار دست دوچرخه سواران دیده می‌شد. بورلی همزمان با حضور ویلموتس در ایران، به تهران سفر کرد و در تمرینات کنار زمین می‌ایستاد و چهارچشمی همه را می‌پائید تا مبادا خبرنگاران و عکاسان حاضر، به ویلموتس حمله نکنند! اما بد نیست بدانید هزینه‌های بادیگارد شخصی ویلموتس در ایران را هم فدراسیون فوتبال می‌داد! هزینه پرواز‌های فرست کلاس (که مدام همراه با ویلموتس در حال سفر به خارج از ایران بود)، هزینه هتل و هزینه غذای بادیگارد او را فدراسیون پرداخت می‌کرد. با وجود آنکه تاج و علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال مدام تاکید داشتند قرارداد ویلموتس عالی بسته شده و نسبت به قرارداد کی‌روش، قرارداد بهتری است، اما در عمل یکسری شرایط را پذیرفته بودند که کلا قرارداد را به نفع مربی بلژیکی می‌کرد.
 
از داخل دولت سیگنال دلار ۲۵ هزار تومانی صادر می‌کنند!

راغفر استاد اقتصاد دانشگاه الزهرا: برخی از اعضای داخل دولت سیگنال ارز ۲۵ هزار تومانی صادر می‌کنند، سال‌هاست که دولت‌های مختلف برای جبران کسری بودجه خود و افزایش درآمد دائم در حال افزایش نرخ ارز هستند و این مختص امروز نیست در حالیکه دولت به جای این بیاید ارز را گران کند، باید از فعالیت‌های سفته بازانه در همه عرصه‌های اقتصاد از جمله، سهام، مسکن، خودرو، طلا، ارز، سکه و... مالیات بگیرد، تا اینطور بازار‌ها متلاطم نشود، تا موقعی که این نگاه تغییر پیدا نکند، اوضاع درست نخواهد شد. در ماه‌های اسفند و فروردین، در بورس بیش از ۵۰۰ هزار میلیارد تومان درآمد کسب شده، دولت اگر ۲۰ درصد از این مبلغ را به عنوان مالیات اخذ می‌کرد، می‌توانست با این ملبغ کسری بودجه خود را حل کند، یا اینکه این پول را برای بحران‌های غیرقابل پیش‌بینی مانند کرونا کنار بگذارد تا در صورت وقوع چنین رویداد‌هایی غافلگیری به وجود نیاید. /فرارو
 
ماجرای پلمب کلینیک‌های دامپزشکی چه بود؟

تعدادی از کلینیک‌های دامپزشکی در برخی از مناطق تهران در یک و ماه نیم گذشته پلمب شدند. اگر چه هنوز علت دقیق این اقدام مشخص نیست، بنا بر گفته رئیس سازمان دامپزشکی کشور به زودی این موضوع در جلسه مشترک میان سازمان دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی، سمن‌های دامپزشکی و شهرداری حل خواهد شد. بیش از یک ماه است که برخی مناطق شهرداری تهران اقدام به تعطیلی و پلمب کلینیک‌های دامپزشکی کرده اند. اقدامی که نارضایتی و نگرانی بسیاری از فعالان در عرصه دامپزشکی را در پی داشته است و معتقدند پلمب این مراکزی که در راستای ارتقای بهداشت جامعه تلاش می‌کند در نهایت به ضرر شهروندان خواهد بود و در شرایط حساس کنونی یعنی شیوع ویروس کرونا و احتمال بروز بیماری مشترک بین انسان و حیوان وجود این مراکز و خدمات آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
پیشنهاد صلح کرونایى میان ایران و آمریکا

کتایون لامع زاده مدیرکل اخبار داخلی خبرگزاری ایرنا از طرح موضوع پیشنهاد صلح کرونایى میان ایران و آمریکا خبر داد. خانم لامع زاده نوشت که این طرح پیشنهادى از سوی دایان فاینستاین، سناتور دمکرات مطرح شده و جزئیات آن به این شرح است: ١- وزیران دفاع و خارجه ایران و آمریکا دیدار‌های رودررو داشته باشند تا با کاهش تنش امکان بروز جنگ تصادفی را به حداقل برسانند
‏٢- تحریم‌ها علیه ایران به صورت محدود و موقت رفع شود، ‏تامین تجهیزات مورد نیاز پزشکی تسهیل شود.
‏رفع تحریم‌ها نیز شامل این موارد شود: ‏خرید نفت و محصولات نفتی و پتروشیمی، ‏نهاد‌های مالی خارجی در تعامل با بانک‌های ایرانی، ‏نهاد‌های مالی خارجی که تراکنش پولی خرید محصولات نفتی ایران را انجام می‌دهند. همچنین ‏یک مجوز عمومی ۹۰ روزه برای خرید تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای مقابله با کرونا صادر شود. ‏آمریکا از درخواست وام ۵ میلیارد دلاری ایران در از صندوق بین‌المللی پول به صورت پرداخت از طریق کانال‌هایی مشابه کانال سوئیس حمایت کند. /باشگاه روزنامه نگاران
 
کیهان: دستِ گران‌کنندگانِ خودرو را قطع کنید

در شماره امروز کیهان و در ستون «کیهان و خوانندگان» آن درباره افزایش قیمت خودرو آمده است: صعود باورنکردنی قیمت خودرو و اظهار بی‌اطلاعی مسئولان دولتی و حتی خودروسازان! نشان می‌دهد دست‌های پلیدی در پشت آن قرار دارد که باید دستگاه‌های مسئول برای قطع آن دست‌ها وارد یک کارزار همه جانبه شوند.
 آیا کسی قادر به شکستن طلسم مافیای خودرو نیست؟ وزیر ۲۴ ساعت برای مهار قیمت خط و نشان کشید، ولی خودش برکنار شد! چرا؟!
آن گرانی که اصحاب کهف بعد از بیدار شدن از خواب طولانی مشاهده کردند بعد از ۳۰۰ سال اتفاق افتاده بود. ولی در دولت آقای روحانی پراید ۲۳ میلیون تومانی در طول ۴ سال ۹۰ میلیون تومان شد. گویا جهش قیمت را به جای جهش تولید در دستور کار قرار داده‌اند!
 رئیس جمهور دستور توقف سیر صعودی قیمت خودرو را صادر کرد! یاد آن جمله معروف ایشان افتادم که گفت: از شنبه همه چیز به حالت عادی برمی‌گردد!
وزیر صمت در استعفانامه خود بیان کرد به خاطر لابی نکردن با نمایندگان از سوی رئیس دفتر رئیس جمهور تهدید به برکناری شدم! ولی دولت وانمود می‌کند و به خاطر گرانی خودرو برکنار شده است! اگر چنین است پس چرا وزیر سابق راه و شهرسازی (آخوندی) به خاطر گرانی مسکن و وزیر نفت به خاطر افزایش ناگهانی قیمت بنزین بر کنار نشدند؟!
 
دعوت به‌ مراسم انتخاب اسم برای یک آفتاب‌پرست!

آخر هفته‌ای که گذشت یکی از کاربران توئیتر عکسی از یک آفتاب‌پرست در خانه‌اش به اشتراک گذاشت و از بقیه خواست که برای این حیوان خانگی او اسم پیشنهاد کنند. این ماجرا بهانه‌ای شد تا بعضی بحث‌های محیط‌زیستی در شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد.خیلی از کاربران توضیح دادند که آفتاب‌پرست یا ایگوانا را نباید یک حیوان خانگی محسوب کرد، چون محیط زندگی او متفاوت است و نگهداری این موجودات در خانه به اکوسیستم ضربه می‌زند. بعضی هم گفتند واردات و خرید و فروش این موجودات غیرقانونی است و چطور و از کجا اصلا ممکن است آن‌ها را خریداری کرد؟ خیلی‌ها هم البته لایک کردند و اسم پیشنهاد دادند و ظاهرا مخالفتی با قضیه نداشتند. بیشتر از همه، اما فعالان محیط زیست نسبت به این اقدام اعتراض داشتند. این حیوانات از کشور‌های اندونزی، تایلند، ویتنام و ترکیه غیرقانونی وارد کشور و با سود‌های هنگفتی هم خرید و فروش می‌شود. ایگوانا در بازار‌های تهران بین ۲ تا ۲٫۵ میلیون تومان قیمت دارد. /هفت صبح
 
نظر جالب سلیمی نمین در مورد مجلس

مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران، گفت: مجلس شورای اسلامی در این چهار دهه با آفاتی مواجه شده بود که برخی از این آفات مربوط به افراد و جریان‌ها و برخی هم متوجه جایگاه و روابط مجلس با سایر قواست. عباس سلیمی‌نمین درباره عملکرد مجلس دهم اظهار کرد: مجلسی که این روز‌ها به پایانش نزدیک می‌شویم قطعا دارای قوت‌ها و ضعف‌هایی بوده است. اینکه گفته شود هیچ قوتی نداشته شاید خیلی بر اساس تحقیق و تامل جدی نباشد. بی شک مجلس اقداماتی در مسیر حل مسائل جامعه داشته و در کنار آن از ضعف‌ها و ایرادات جدی هم رنج برده است. وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی در این چهار دهه با آفاتی مواجه شده بود که برخی از این آفات مربوط به افراد و جریان‌ها و برخی هم متوجه جایگاه و روابط مجلس با سایر قواست. در این بین بعضی معتقدند در چهارچوب قانون موجود می‌توان این آفات را حل کرد. برخی هم چنین اعتقادی ندارند. بعضی این مسئله که قوه مجریه ابزار‌هایی برای آلوده سازی نمایندگان و نمایندگان هم ابزار‌هایی برای امتیاز گیری از قوه مجریه داشته باشند را به ساختار قانون مجلس مرتبط می‌دانند و برخی معتقدند در همین ساختار قانونی فعلی هم این آفات قابل رفع است.سلیمی نمین در ادامه چنین ابراز عقیده کرد: در این دوره امتیازگیری نمایندگان از دستگاه‌های اجرایی و آلوده‌سازی نمایندگان از سوی این دستگاه‌ها بیشتر متوجه قوه مقننه شد و مجلس از این لحاظ لطمه جدی دید. علت عمده رشد این آفت، نبودن یک جریان قوی در مجلس بود. هیچ جریانی در مجلس دهم بر دیگری برتری نداشت و اصولگرایان و اصلاح طلبان در یک خط بودند و با توجه به گرایش جریان امید به دولت، وزن دولت در مجلس تقویت شده بود.

پیشنهاد جنجالی عبدی به رئیس دولت اصلاحات

فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: من در یک سال اخیر یک بار آقای خاتمی را دیدم و به ایشان پیشنهاد کردم که شما کلاً کنار بکشید.عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در واکنش به اظهارات اخیر خاتمی گفت: کسانی که آقای خاتمی را خوب می‌شناسند، می‌دانند که از حرف‌های آقای خاتمی نمی‌شود دقیقا استنتاج کرد که چه کار می‌خواهند بکند؟ نه اینکه حرف‌هایش با اهدافش بی‌ربط باشد، ولی رابطه چندان مستقیمی هم بین ذهنیت و سخنان وی با هدفش وجود ندارد.ی در ادامه گفت: به نظر من از سخنان اخیر خاتمی نمی‌توان استنتاج کرد که ایشان می‌خواهد بازنشستگی خودش را اعلام کند. در عین حال خاتمی هم می‌خواهد باشد هم می‌خواهد نباشد.عبدی تصریح کرد من در یکسال اخیر یک بار آقای خاتمی را دیدم و به ایشان پیشنهاد کردم که شما کلاً کنار بکشید و این موضوع را اعلام کنید و دیدار‌های سیاسی‌تان را هم حذف کنید. وقایع سیاسی هم هر طور که می‌خواهد پیش برود. در این صورت خیال سیستم از خاتمی راحت می‌شود و خیال خود خاتمی هم راحت خواهد شد.البته این پیشنهاد به این معنا نبود که آقای خاتمی دیگر هیچ وقت به سیاست نپردازد بلکه به این معنا بود که ممکن است شرایط به گونه‌ای عوض شود که بازگشت به خاتمی میسر شود. ولی وقتی هم هستید هم نیستید، نتیجه همین وضعیتی فعلی می‌شود. در این شرایط، گروه‌های اصلاح‌طلب به جان هم می‌افتند و همه ما شاهد این وضع هستیم. /یورونیوز
 
کتاب ناگفته‌های احمدی نژاد در راه است؟

چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است. این کانال نوشته بود که اطلاعات تکمیلی درباره این کتاب، زمان و نحوه رونمایی و توزیع آن به‌زودی اعلام خواهد شد، احتمالا جریان احمدی‌نژاد تصمیم دارند در ماه‌های نزدیک به انتخابات ۱۴۰۰ از این کتاب رونمایی کنند.علی‌اکبر جوانفکر، مشاور محمود احمدی‌نژاد، در حالی تلویحا از ورود محمود احمدی‌نژاد به انتخابات ۱۴۰۰ پرده‌برداری کرده که شنیده‌های خبرنگار ما نیز حاکی از این است که نزدیکان رئیس سابق دولت تکاپو و تحرکات خود را برای یارگیری به‌نفع او با رایزنی اقشار مختلف آغاز کرده‌اند.چندی پیش یکی از کانال‌های تلگرامی نزدیک به احمدی‌نژاد در خبری نوشته بود که کتاب «ناگفته‌های احمدی‌نژاد» چاپ شده است که شامل مصاحبه بی‌پرده و مفصل محمدرضا تقوی‌فرد با دکتر محمود احمدی‌نژاد و بخشی از ناگفته‌های دوران هشت سال ریاست جمهوری در سال‌های ۸۴ تا ۹۲ است که برای نخستین‌بار منتشر می‌شود. این کانال نوشته بود که اطلاعات تکمیلی درباره این کتاب، زمان و نحوه رونمایی و توزیع آن به‌زودی اعلام خواهد شد؛ گرچه بعد از آن دیگر خبری دراین‌باره منتشر نشد. احتمالا جریان احمدی‌نژاد تصمیم دارند در ماه‌های نزدیک به انتخابات ۱۴۰۰ از این کتاب رونمایی کنند. به نظر می‌رسد که احمدی‌نژاد برخلاف یکی، دو سال اخیر بر تحرکات شخصی‌اش هم بیفزاید؛ از سفر‌های استانی تا انتشار ویدئو، نامه، سخنرانی و... .
 
ده هزار تذکر نمایندگان مجلس دهم به اعضای دولت

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: نمایندگان در طول ۴ سال عمر مجلس دهم، حدود ۱۰ هزار و ۱۰۰ تذکر را به رئیس‌جمهور و وزرای کابینه داده‌اند که رئیس‌جمهور بیشترین سهم را از این تذکرات داشته است.یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: از حدود ۱۰ هزا رو ۱۰۰ تذکر کتبی نمایندگان ۲۲۰۰ مورد آن مربوط به رئیس‌جمهور بوده که بیشترین تذکرات را داشته و کمترین تذکرات نیز مربوط به علی‌اصغر مونسان وزیر میراث فرهنگی و گردشگری است که شامل ۲۱ تذکر از نمایندگان می‌شود.
 
جنجال پیامک پدر داماد احمدی‌نژاد به منتخبان مجلس یازدهم

روز چهارشنبه بود که پیامکی برای منتخبان پارلمان آینده ارسال شد؛ پیامکی از سوی «سردار احمد خورشیدی‌آزاد». او پدر داماد محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهوری سابق ایران است و در این پیامک از منتخبان خواسته «در صورت صلاحدید» از علی نیکزاد برای ریاست قوه مقننه و پیروزی بر قالیباف حمایت کنند.این پیامک، اما با واکنش‌های بسیاری در شبکه‌های اجتماعی همراه شد تا اینکه خورشیدی‌آزاد روز گذشته در اظهاراتی که خبرگزاری برنا آن را منتشر کرد، با تاکید بر تصمیم شخصی‌اش برای حمایت از نیکزاد اظهار کرد: «نه، این کار‌ها نیاز به مشورت ندارد؛ من با کسی مشورت نمی‌کنم. حرف خودم است و حرف هیچ کسی نیست. اگر حرفم عملیاتی نشود، به ‎‌عنوان کسی که کار راهبردی و مطالعاتی می‌کند این را می‌گویم؛ خواهید دید که یک خاندان جدیدی در جمهوری اسلامی ظهور و رشد پیدا می‌کند که یک تابلوی ایثارگری بالای سر دارد و هیچ کس حریفش نیست.» پدر داماد احمدی‌نژاد در بخش دیگری از اظهاراتش در پاسخ به پرسشی درباره محل تامین هزینه این تبلیغات برای نیکزاد گفته است: «کدام تبلیغات؟ دو خط پیامک؟ چگونه است شما هیچ حرفی از شام و افطاری‌های پرهزینه و شاهانه‌ای که بعضی می‌دهند و هزینه‌های سنگین نمی‌زنید؟ اما یک پیامک نگران‌تان کرده؟ به نظر بنده متن این پیامک برای برخی دلهره آفریده است. متاسفانه دیگران جنگ روانی و تبلیغ را بلد نیستند، ولی من بلدم، با یک کانال خورشید مرجع خبرِ بسیاری از رسانه‌ها می‌شوم. واقعی و حقیقی می‌نویسم، از کسی هم خرده و بُرده ندارم، ترس را بلد نیستم آن زمان که خدا ترس را آفرید من غایب بودم و به همین علت بیشتر از خیلی‌ها جنگیدم و جبهه رفتم.» او همچنین جریان مقابل نیکزاد در مسیر رقابت برای تصاحب کرسی ریاست مجلس را «خطرناک» توصیف کرده و در وصف آن گفته است: «برخی در حال پرورش خاندانی هستند که حاکمیت کنند و این برای کشور زیان دارد.»
 
پزشکیان: برای من مهم نیست چه کسی رئیس مجلس یازدهم باشد

منتخب مردم تبریز از احتمال تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم خبر داد. سعود پزشکیان روز شنبه درباره وضعیت اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم، گفت: ممکن است فراکسیونی به وجود بیاید، اما آن چیزی که همیشه دنبال آن بوده و هستم درست شدن سیستم داده‌هاست که منجر به تحقق شعار شفافیت می‌شود.منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم افزود: این اتفاق موجب می‌شود تا در تمام زوایای اقتصادی و زندگی برای مردم شفاف‌سازی شود به این شکل که معلوم می‌شود چه کسی رشوه گرفته و اقدام به قاچاق کرده، چه کسی از رانت و دلالی استفاده کرده، چه کسانی فرار مالیاتی داشتند بر این اساس اگر سیستم داده‌ها را درست نکنیم قابل مشکلات موجود در کشور قابل حل نیست.پزشکیان بیان کرد: در مجلس یازدهم برای من مهم نیست چه کسی رییس باشد و به دنبال ریاست فراکسیونی نیستم بلکه باید اهداف مورد نظر به منظور تحقق پیگیری شود.
 
نیکزاد: اولویت مجلس با دغدغه مردم و رهبری یکی شود

منتخب مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اولویت مجلس باید با دغدغه مردم و رهبری یکی شود.علی نیکزاد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «باید اولویت مجلس با دغدغه مردم که دغدغه رهبر معظم انقلاب هم هست یکی شود.اینگونه نباشد که در شرایط حاضر که اقتصاد و معیشت دغدغه اول مردم است، مجلس به مواردی بپردازد که بیشتر سیاسی باشد.»
 
خاطره‌ای از گفت‌وگوی حاج قاسم با رهبرانقلاب

فرمانده سابق نیروی قدس سپاه خاطره‌ای از گفت‌وگوی خود با رهبر انقلاب را نقل کرده بود.سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با اشاره به خاطره‌ای از گفت‌وگوی خود با رهبر انقلاب، این خاطره را چنین نقل می‌کند؛ یک‌بار آقا مرا صدا زدند و اشاره کردند که جلو بیا، وقتی نزدیک رفتم، کتابی را که در دستان‌شان بود، باز کردند و عکس چند تن از شهدا را نشان من دادند؛ شهید باکری، شهید باقری و شهید زین‌الدین. یکی از عکس‌ها، عکس خودم بود.آقا به من گفتند که عکس شما با بقیه عکس‌ها چه مطابقتی دارد؟ من هم از این‌که عکس دوران جوانیم بود، عرض کردم ما هم سن و سال بودیم.آقا فرمودند: آن‌ها وظایف خود را انجام دادند و رفتند. مصلحت خداوند بر این بود که شما بمانید و باشید و کاری که چه بسا سخت‌تر از کار آن‌هاست، انجام دهید. اگر شما نباشید، چه کسی می‌خواهد این کار را انجام دهد؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۶
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۳۸
جنجال پیامک پدر داماد احمدی‌نژاد به منتخبان مجلس یازدهم) اوف حسابی جوگیر شده حرفهاش شبیه احمدنژاده که ترمز هم بریده . ما اینیم و ما اونیم و ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
حتم دارم عده زیادی از قصد دولت برای بالا بردن بورس خبر داشتند و میدانستند قرار است بورس در مدت 6 ماه حدود چهار برابر رشد کند و درآمد بسیاری را نیز از این راه کسب کردند و همانها هم با سودهای بادآورده و معاف از مالیات بورسیشان اکنون وارد بازارهای طلا و ارز و خودرو و مسکن شده اند.
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
در حدود 50 من کاغذ باطله
شامل 10 من تراوشات ذهنی سعید حجاریان در رابطه با اصلاحات از بالااصلاحات از پایین اصلاحات از چپ.اصلاحات از راست واصلاحات از هر طرف
5 من بیانات عباس عبدی در رابطه با اصلاحات قبل اصلاحات.اصلاحات ضمن اصلاحات واصلاحات بعد از اصلاحات واصلاحات در اصلاحات
10 من کاغذ باطله مربوطه به گفتگوهای قبل قبل از برجام.گفتگوهای قبل از برجام.گفتگوهای در حال اجرای برجام و گفتگوهای بعد از برجام و ترک برجام
10 من کاغذ باطله مربوطه به مدیریت جهانی وفضایی احمدی نژاد وشرکاو وعده های احمدی نژاد
4 من کاغذ باطله شامل طرح تثبیت قیمت ها ی حداد عادل ودلار جهانگیری
و بلاخره 11 من انتقادات صریح حسین شریعتمداری در مورد همه ی موارد بالا به اضافه انتقاداز کج بودن محور زمین وارتباط تنگاتنگ عطسه ترامپ در تعطیلات تابستانی با همه گیری بیماری کرونا به
قیمت عمده از قرار هر من (6کیلوگرم)240000 ریال بفروش می رسد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
ناشناس 22:22
هر من 3 کیلو گرم است
وای بر گران فروشان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
لازم است که دمکراسی واقعی ایجاد شود.تا زمانی که دمکراسی واقعی و نمایندگان واقعی مردم کارها را بدست نگیرند.افراد فرصت طلب،همینطور عنان کارها را بدست دارند.
شب قدر است ! دست به دعا برداریم!
فرصت مناجات با خداوند در بهترین لحظات را ازدست ندهیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بورس ما یک ترفند پانزی است که به انتهای راه رسید و رانت خوارها پیش از سقوط بورس پول هایشان را خارج کردند و سودهای هنگفتی نصیبشان شد معاف از مالیات.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دوست عزیز که میگی بورس . شما اول ثابت کن که این بورسه نه یک قمارخونه برای به آتیش کشیدن سرمایه پت و مت ها و تریلیاردرکردن دلالان و کارگزاران صاحب رانت . هر چی که هست با کشوندن کل نقدینگی بخودش بخاطر سود روزانه 5 درصد تا ابد و رسیدن شاخص به کره اورانوس ، کل اقتصاد کشور رو از هم پاشونده و تموم کسب و کارها رو بطور کامل تعطیل و راکد کرده . تبلیغ کنش هم که صدا و سیماست و بس
بهترین راه برای جبران کسری بودجه همین حباب ۷۰ درصدی بورس هست اگه دولت بتونه پول مردم رو تو یورس فریز کنه بهترین کار رک انجام داده ؟ طرف پارسال همین موقع ۱۰۰ میلیون گذاشته ۷۰۰ میلیون به جیب زده این وسط کی باید جور ۶۰۰ میلیون سود اقایون رو بده یه عده اماتور که پول قلک بچه شون رو بردن تو بورس ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
این استراتژی دولت در سال آخر برای تحویل زمین سوخته و لشگر شکست خوردگان بورسی مشابه با مال باختگان موسسات مالی برای دولت بعدی بود زیرا مشخص است که دولت بعدی هم مثل مجلس از جناح رقیب اتخاب خواهد شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
چقدر حسودی شما ؟؟
بورس هر چی هست از دلالی دلار و سکه و احتکار ماشین و مسکن بهتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
بله درسته خیلی بهتره چون یک جورایی به تولید کمک می کند ولی اگر دولت سیاستش بازی باشد این پول به راحتی می تواند خارج شود از این بازار والبته سقوط هم نمی کند و بر گردد به عدد های 500 هزار یا 600 هزار واحدی
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تا وقتی سیستم سود جویی پا برجاست ،تولیدی در کار نیست و داستان مثل گذشته ادامه می یابد!
ناشناس
| Germany |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
وقتی که سهامی خریدی چگونه پول را خارج می کنی باید بفروشی و یا به ریشت بسته است و یا کسی دیگر باید بخرد ،حال همینطور حرف زدن کار ما ایرانیان بدون تعقل پدیده ای غیر باور کردنی است
بورس مال کم پول ها نیست مال اونهاییست که پول مفت دارند و حوصله ،خرید پشتوانه مال اون بالایی هاست!!
ناشناس
| Germany |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بزرگترین فاجعه اقتصادی کشور بزودی از همین بورسی رقم میخوره که برای جذب نقدینگی بطور مصنوعی و دستی کهکشانها رو رد کرد . شده عین سازه های ماکارونی که موقع ریزش نهایی و سهامهای بی ارزش بادکرده ای که 12 برابر ارزششون قیمت خوردن و دیگه خریداری ندارن ، فلک نمیتونه نجاتش بده . تا کی حقوقیها میتونن با خرید سهام پاره های بادکرده بحران نهایی رو به تعویق بندازن ؟ تا کی ؟ آخه این شد مشی اقتصادی و طرز اداره اقتصاد ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
حق مردم طمع کار همین هست
مردمی که پیش فروش لگنی بنام پراید را در ده ثانیه تمام می کنن
پول باد آورده و بدون پشتوانه ای که طی سالهای متمادی در اختیار سازمانها و نهادها و افراد خاص قرار داده شده است ، بعد از هدایت به سمت و سویی خاص میتواند ارز خارجی را با هر قیمتی بخرد . چون برایش کالا یا خدمتی را ارائه نکرده است که احساس ضرر و زیان کند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
معروف است که بورس هر کشور دماسنج اقتصادی آن است. آیا اتفاق خاصی در اقتصاد ما افتاد که بورسمان روزی 5 درصد سود داد؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
حرفت حقه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نه اتفاق خاصی نیافتاده و فقط دولت محترم سیگنال داده ای مردم به جای گذاشتن پول در بانک یا بازارهای دیگر هجوم ببرید در این بازار
یعنی اگر دولت به فکر اقتصاد باشد به راحتی می تواند با ایجاد ساز و کار میان مدت و بلند مدت این پول ها را به تولید ببرد و دیگر اقتصاد را شرطی و تورمی نکند ولی حیف که دولت های ایران وقتی میایند سیاسی کاری می کنند با اقتصاد
ناشناس
| Germany |
۰۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
۲۱:۹۵
اتفاقی که افتاده است و هیچکس به آن اهمیت نمی دهد ،پشتوانه کشور یعنی نفت و گاز و معادن است که در بورس به حراج گزارده شده است،روح مصدق آرامش ندارد!
ناشناس
| United States of America |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
این نظر شما ...حرف دل شهروندان کنجکاو و پرسشگر جامعه هم هست نه شهروندان خفته
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
سود 500 درصدی ظرف یکسال برای قماربازان و دلالان سهام پاره ، بزودی امواج تورمی بسیار شدیدی در بازار کالاهای فیزیکی بخصوص املاک ایجاد میکنه
در کل خواهشمندم اخبار مرتبط با مجلس را حذف کنید چون کسی رغبت به خواندنش نداره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
لطفا اخبار مرتبط با دولت را هم نزنید چون فقط اوضاع را بدتر می کنه. با این دولت هاتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
تابناکُ لطفا از کشورهای اسکاندیناوی و اروپای غربی و ژاپن خبر بذار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
ولی متاسفانه تصمیماتشان بر زندگی مردم تاثیر بسیار دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
خطاب به:
ولی متاسفانه تصمیماتشان بر زندگی مردم تاثیر بسیار دارد

امیدوارم وقت رای دادن هم حواسمون باشه به این جمله و دو هر دولتی آدم مطالبه گر باشیم و یقه اش را بکیریم.
تا مردم متحد نشوند هیچ فایده ای ندارد
در این وضعیت خر تو خر باید هم دلار و دولت گران بشه مردم کیلویی چند استاد دانشگاه حقوق ماهانه سیصد دلار باید مرد.
دلار هنوز به قیمت ۱۹ هزار تومان شال ۹۷ نرسیده ، ولی تمام اجناس طی این دوسال ۵ برابر شدند پارس ۳۰ میلیونی ۱۵۰ میلیون هر وقت قیمت ارز رو دستوری نگه داشتیم ۳ سال بعد یه جهش بزرگ رلشتیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
دقیقا اگر همان زمان که ارز تومان ۲۰ شد همان جا نگه داشته بودند مطمئن باشید خودروها و مخصوصا خودروهای داخلی این
قدر گران نمیشد و سایر کالاها نه فقط خودرو ولی نوسانهای مختلف ۲ سال اخیر که انجام شده در هر مرحله نوسان ۵۰ درصد روی اجناس رفته و خودرو ۲ برابر شده با اینکه ۸۵ درصد تجهیزاتش داخلی است
الان هم اقای راغفر دوباره ادعای دلاری کرده و ان زمان هم یک ادعای خاص کرد و باعث شد استمرار ارز اشتباه ۴۲۰۰ را به عده ای خاص اختصاص دهند برای اینکه امثال اقای جهانگیری و دولتی ها به امثال اقای راغفر و همفکران او بگویند نه دلار قیمتی که شما گفتید نشد ما به اِزای خالی شدن خزانه و در صورتی که همان زمان امثال دکتر نیلی گفته بودند ارز نباید ان قیمت باشد و ارز ارزان خزانه را خالی خواهد کرد و همان شد و الان هم اقای راغفر ادعای دیگری کرده که باعث میشود دولت مجددا ارز فعلی را مفت دست افراد خاص بدهد و بر اساس تورم ارز همین قیمتی است که اقای راغفر گفته منتهی اینکه بیاید جوی بدهد که ارز روی ان قیمت نرود هم اشتباه است چرا که مسئول اقتصادی باید برای حفظ خزانه تصمیمات خاص بگیرد
نوسان روزانه ارز یکسال اخیر بالای صدهزارتومان بوده مجموعش یعنی ببینید چه خبر بوده روزانه نوسانات و دولت و متاسفانه بانک مرکزی چه پولی از پایین و بالاکردن بازار ارز بدست اورده
اقای هاشمی طبا برو اول کشورهایی که مشکل سیاسی دارند و اتفاقا با هم مسابقه نمی دهند و در مجامع جهانی ورزشی هم پذیرفته شده است مطالعه بفرمایید بعد افاضه کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
میشه یه چن تا از این کشورها رو اسم ببری؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مانند روسیه بوسنی مونته نگرو و....
ناشناس
| France |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
روسیه با کدام کشورها مسابقه نمیدهد؟
تا نباشد چيزكي مردم نگويند چيزها دلار25 هزاري هم ممكن است دراين كشور نشد نداريم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
شایعه پراکنی گناهه نزد خدا.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
اگر تورم ایران هم چنان دور قمی باشد اخرش می رسد البته در سال های دیگر
و اگر تورم به زیر 5درصد برسد دیگر خبری از این رقم ها نیست وچون با تورم دیگر کشورها خصوصا امریکا برابر می شود و ارز بالا نمی رود البته اگر برود بر می گردد مانند همین کشور امریکا
اقای راغفر این دولت که افتخارش این است که دنبال بازار ازاد است ولی ساز و کارش را بلد نیست چون یک جایی سرکوب می کند ویک جایی ازاد که نمونه ان در طول چند سال گذشته بارها امتحان کرده و دنبال رو تفکر غربی ظاهرا در اسم دنبال رو است وگرنه یک کار خوب این غربی ها که مالیات گیری از سوداگران است را اجرا نمی کند چون منفعت در این است که اقتصاد تحت فشار باشد برای باج دادن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
راغفر حرفها و ادعاهای خاص زیاد میکند
کیهان باز هم حرف مفت زد.


پیشنهاد صلح کرونایی بسیار عالی است و از این فرصت برای ترمیم روابط با امریکا باید استفاده کرد.البته اگر بفکر مردم ایرانید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
برو دوغت را بنوش دوستان شما با این کاسبی مذاکرات گند زدند به مملکت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مگر خام اندیشان بعد از این همه تجربه در سالیان دور و نزدیک وجود دارند؟!!!!
ناشناس
| Norway |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
کیهان خار چشم امسال تو. پس کارش درسته..
ناشناس
| United States of America |
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
کیهان را برای همین ساختند
پس لطفا هر وقت با اسراییل مسابقه داشتید و اجازه به ورزشکار ندادین در پشت خودتان را قایم نکنید وبگویید کی بود کی بود ما نبودیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
این که گفتم اسلام با دورویی مخالف است چرا حذف کردی
خانه ای که تا دیروز 500 میلیون بوده الان یک و نیم میلیارد تومان شده
همین چند ماه قبل میشد این خانه را با 500 میلیون خرید
خدایا مرگ ما را نزدیک کن
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
متاسفانه الان وقت دستوری کردن زمین و مسکن است منتهی دولت تدبیر و امید همه کارهایش برعکس زمان هر اتفاق بود.
سال ۹۲ تا ۹۶ مسکن را دستوری قیمتش را نگه داشتند که تمام سرمایه گذاران مسکن ان زمان نابود شدند در اثر فریز قیمتی مسکن و ۴ سال اول این‌دولت مسکن در ۴ سال ۴۰ درصد گران نشد و بعد از اواخر ۹۶ تا الان مسکن را رها کرده اند و گرانی ان
سالانه از ۷۰ تا ۸۰ درصد دارد میزند بالا
اقای روحانی الان وقت دستوری کردن بازار مسکن بود نه ان زمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
مثل اینکه شما از گرانی ها جلو زدین در این دو ماه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
چراخدا مرگ ما را نزدیک کنه، مرگ اونایی که این مشکلات را ایجاد میکنن را نزدیک بکنه
زندگیمان تمام شده هول و ولا
با ترس از گرانی سکه و طلا از خواب بیدار میشویم
با هراس از گرانی خانه و ماشین به خواب میرویم
فقط ترس و احساس مرگ به قول آن ترانه معروف

این که اسمش زندگی نیست
جون به لب هام میرسونم
زندگی کردن من مردن تدریجی بود
آنچه جان کند تنم عمر حسابش کردم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عارف قزوینی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
عارف قزوینی نه دوست عزیز فرخی یزدی هرچند اشعار و تصنیف های عارف هم جانگداز است و وصف زندگی امروز ما
سر دبیر سابق کیهان و بک چنین حرفهایی؟ لابد بهمین خاطر هم برکنار شده اند چون کیهان فقط باید در راستای تجزیه خواهان بین مردم، سیاسیون ،دولت،ورزشکاران،هنرمندان،سلبریتیها،و..... اختلاف و تفرقه افکنی کند و انها که وظیفه شان را به درستی انجام ندهند و حرف حق بگویند بابد مثل اقای نصیری کنار گذاشته شوند.
باز بگم بگم جدید از احمدی نزاد

البته این بار بصورت کتبی

هردم ازین باغ بری میرسد کهنه تراز کهنه تری میرسد
وقتی امسال گوهر خیراندیش و دیگر هنربازها ! دعوت میکنند از آنها و برای تولد شاهماهی! می خونند .این گستاخها به ان گستاخها وطن فرش ،این میدون میده. بعد میگن زندگی خصوصی مردم چکار دارید.
اولا عامل اصلی نابسامانی اقتصادی و گرانی خودرو.. خودیها هستند که قانون قضائی برای پیگرد انها وجود ندارد تا دستشان را هم قطع کنند دوما سودی که از تورم وگرانی عاید مدیران به اصطلاح مسئول در بانکهای خارج کشور واریز میشود بسیار جهشی و خارق العاده میباشد پس سکوت کنید تا نمک به زخم ملت نپاشید
خوب یادم هست که سیگنال دلار ۳۰ هزار تومنی را سال گذشته خود روزنامه کیهان در روزنامه بدون خواننده اش داد و اینکه حالا برای گرانی دلار و خودرو و مسکن و بنزین یقه پاره میکند من را یاد مثل دم خروس یا قسم حصرت عباس می اندازد!!!! دوست عزیز دلار ۴۲۰۰ تومنی نصیب ما که نشد ولی نصیب شما شد پس قاعدتا الان از گرانی دلار خوشحالی!!
کیهان معلومه بد جوری میسوزه به قول محمود اب رو بریزید جایی که مبسوزه شاید ارام شوید ؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آفرین
قشنگ از کلماتش معلوم بود با حرص نوشته خبرو
اینقدر به فلاکت افتاده ایم و دولت فقط دنبال جبران کسر بودجه خود با بیچاره تر کردن مردم است
سال ۹۰ من ۷۰۰ تومن حقوق می گرفتم با دلار هزار تومنی حالا باید ۷۰۰ دلار حقوق بگیرم که میشود ۱۲ میلیون اما ۴ میلیون حقوقم هست
علیرغم مخالفت با نظرات سیاسی خورشیدی، در این مورد که ریاست امثال قالیباف شروع یک الیگارشی مالی و سیاسی بمراتب خطرناکتر از نمونه های موجود خواهد بود صد در صد موافقم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
احسنت درود بر شما
آقای شریعتمداری کیهان. اگر همین فردا دستور رسید که با همین عقب افتاده ترین کشور دنیا روابط بر قرار شود. نه تنها این کلمات را تیتر نمیزنی بلکه بعنوان کشور برادر. دوست و...به پیشواز خواهی رفت
پدر داماد دکتر رو ول کن، جمال خود دکتر احمدی نژاد رو عشقه. انشاا.. 1400 با دکتر احمدی نژاد به کوری چشم هر چی بدخواهه.
بابا از علی ع واین ایام کمی شرم کنید این همه سر کرسی مجلس دعوا برای چیست؟ مگر رییس مجلس چکار می کند که اون همه نماینده بلد نیستند خب بجای مجلس واین همه هزینه انتخابات یک نفر را رییس قوه مققققنننننننهههههه کنید تمام.
قوانین خیلی مشخصی در مورد مالیات از بورس و بقیه فعالیتها در دنیا اجرا میشه فقط کپی کنند خیلی مغز نمی خواهد.
مالیات بورس هم وقتی گرفته میشه که سال مالی برسه و طرف سهام را به پول نقد تبدیل کنه.
با آقای راغفر کاملا موافقم. چرا دولت از دلالان بورسی که یک ماهه سرمایه شان دوبله شد مالیات نگرفت ولی از خریداران سکه های پیشفروشی باوجود اعلام معاف از مالیات بودن مالیات گرفت؟
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
استاد ناشناس تنها صنفی که در این کشور شفاف و بدون کم و کاست مالیات میده فعالان بورس هستن در هر معامله مالیات و هزینه ها همان لحظه از حساب فعال بورس کم میشه تا سر سال هم صبر نمیکنن و یه پارتی هم پیدا نمی کنن تا مالیات کمتری بدن یه بورس باز شاید در سال چندین برابر اصناف دیگه البته به صورت فوری و بدون کم و کاست مالیات میده حالا شما چی صلاح میدونید بمونیم تو بورس یا بیایم دلار بخریم به امید اینکه یکی و دو سال دیگه بشه حداقل 150 هزار تومان شما کدومش رو صلاح میدونید بگید همون کارو بکنیم
علت تصویب قانون ممنوعیت مبارزه ورزشی با ورزشکاران اسرائیلی، انداختن توپ به زمین شورای نگهبان است
شورای نگهبان یا باید این قانون را تأیید و یا آنرا رد کند
اگر آنرا تأیید کند ، آنگاه ورزش ایران با خطر تعلیق مواجه می شود
اگر آنرا رد کند آنگاه باید توضیح دهد که چه مانع شرعی یا قانونی ای برای ممنوع کردن مبارزه ورزشکاران ایرانی با اسرائیل دیده که این ماده را رد کرده است
به هر حال هر چه باشد ظاهرا مجلس با تصویب این ماده قانونی به دنبال تعیین تکلیف موضوع است. آنها چیزی را گفته اند و برعکسش را اراده کرده اند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
علتش نماینده هایی همچون محمد عزیزی هستند که میخواهند با این کار از مجازات بعد از نمایندگی فرار کنند
واقعا اقتصادمون از هم پاشیده منظورم اقتصاد دولت نیست اقتصاد طبقه فرودست است که زندگیمان نابود شده
اگر خدا توی دل روحانی میانداخت که استعفا بدهد چقدر خوب میشد
متاسفانه دلال ها در سایه دولت ایشان مثل قارچ دارند رشد میکنند
اگر ایشان برود دلالیسم هم تا حدودی از نفس میافتد
ولی اگر یک سال دیگر بماند طبقه فرودست جامعه محو میشود
دلال ها خون فرودستان رو در شیشه میکنند
مشتاقم که بدانم آیا آقای (ح . ف) که مدرک تحصیلیشان هم تحت مناقشه است هم سرمایه ای وارد بورس کرده اند و یا خیر و اگر آره دقیقا چه زمانی وارد کرده اند و اگر خارج کرده اند دقیقا چه زمانی خارج کرده اند.
نظر شخصی:
سیاست دولت اینه که در سال آخر با استفاده از بورس و ترفند پانزی تورم رو تا یک سال و شروع دولت بعدی به تعویق بیاندازه و دولت بعدی رو از همان ابتدا با چالش لشکر بزرگ سرمایه سوختگان بورس و تورم فوق عظیمی که از سودهای روزانه 5 درصدی بورس ایجاد شده مواجه کنه. در واقع میخواد زمین سوخته تحویل دولت بعدی که نود درصد از جناح رقیبه بده. کشورهای دنیا برای مقابله با چنین اقداماتی اومدن و بانک مرکزیشونو مستقل کردن ولی بانک مرکزی ما مستقل نیست و تابع دولت دوره خودشه و در واقع شعبه ای از وزارت اقتصاده.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دولت ها بحران و خرابی راا همیشه انتقال دادند ،متاسفانه تئوری جناب عالی چندان جا نمی افتد!
مقداری سرمایه داشتم و میخواستم کار تولیدی راه بندازم و چند نفرم مشغول میشدن ولی وقتی دیدم با دلالی تو بورس بدون زحمت کشیدن و هیچ مالیاتی میشه روزی 5 درصد سود کرد و فقط یه لپتاپ و یه پریز برق میخواد کلا بیخیال زحمت و تولید شدم . تو ماه گذشته 60 درصد سود داشتم و این ماه اصل پولم دوبله میشه. حتی قاچاقچیان مواد و اسلحه هم چنین سودی رو انتظار ندارن
پاسخ ها
آشنا
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
شما نه سرمایه ای داری و نه از بورس سر درمیاری . بروس تنها جائیه که هر کس سر وقت و بدون کم و کاست مالیات میده . دوما بورس متشکل از همان شرکتهای تولیدی هست که امثال شما باصطلاح قصد ایجادش رو دارن
نگهداری آفتاب پرست یاهرحیوانی درآپارتمانهای چندوجبی که هم مزاحم همسایگان میشوندوهم ایجادکثافت میکنندبشدت کاراشتباه وخلافی است ماحیوان گوشتخوارخانگی یابهتربگویم آپارتمانی نداریم مثلا اینجاکشوری اسلامی است ازنظردنیابه آن شهرت داریم درآپارتمانها حیواناتی نگهداری میشوندکه ازنظرشرعی نجس وکثیفندواقعاچه کارمااسلامیست که به آن ببالیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
به داخل خانه ی مردم چه کار داری؟؟؟ مثلا کشور اسلامیست .
در کیهان روتخته کنید ایرانیها آرامش پیدا می کنند
خدا به این کیهانی ها و حسین شریعتمداری کمی توفیق عنایت کنه تا خود را به سطح زن ابی پائین نیاره. ابی کی هست که زنش کی باشه .
مرگ بر دلار ۲۵۰۰۰
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
درودبردلار ۳۰۰۰۰ تومانی و بالاتر !
مزخرفترین رسانه عالم، تابناکه. فقط چرندیات و دری وری تحویل میده. خاک دو عالم بر سرت تابناک. منتشر کن اگه میفهمی دموکراسی چیست و اگه به آزادی بیان اعتقاد داری.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
نمیدونم از چه زاویه ای این حرف را زدید ولی در کل همه رسانه های ما تبدیل به همین کل کل های بی ارزش شده اند و مردم را فراموش کرده اند به هر حال در نبود یک رسانه ملی مقتدر باید با همین رسانه های موجود بسازیم
عزیز
| United States of America |
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
چه آزادی بیان جالبی داری . سو استفاده از آزادی بیان و عقیده با توهین . شما همان اصولگرایلن نیستید که وقتی در بحث سیاست و اقتصاد علمی و عقلی محکوم‌میشن یا قایم میشن یا دست به خشونت میبرند . شما از همین گروه هستی . اینجا سایت بی طرف هست اگر شعور سیاسی داری در قالب لنتقاد بیان کن نداری خوش امدی کسی به شنا دعوت نامه نداده که توهین کنی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
آزادی بیان آزاد بودن برای توهین کردن نیست هموطن عزیز ما هم به تابناک انتقاد داریم ولی اینکه حق توهین کردن را ازادی بیان بنامیم به نظر من که صحیح نیست ما متاسفانه ظرفیت ازادی بیان را هم نداریم یعنی اگر روزی در کشور ما ازادی بیان هم داده شود قطعا نیازمند محدود کردن خواهد شد چون حد و مرزی برای خود مشخص نمی کنیم ناچارا فرد دیگری میاد و تعیینش میکنه
ضمنا رسانه ها در داخل محدودیت هایی دارند شما باید این مسائل را هم لحاظ کنید
در رسانه های اصلاح طلب همین کامنتها هم منتشر نمیشه
احترام به دیگران را باید از خود شروع بفرماییم تا ازادی بیان در جامعه فرهنگش جا بیفته
تابناک ای کاش خبری از .... و امپراطوری کوچک او هم کار میکردی ظاهرا دارد خدایی میکند
در کتاب ناگفته های احمدی نژاد موارد زیر مشخص می شود ،:
جایی که دقیقاً می سوزه ،
چیزی که دقیقاً توسط لولو برده شده ،
منظور از اوه ، اوه ،
حالات روحی بغل ننه چاوز ،
میزان تشعشع هاله نور، و
مقدمات معجزه هزاره چهارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۷
در کتاب روحانی هم مینویسند 18 میلیارد دلار مردم چه شد؟
چگونه با خنده هایمان نمک بر زخم مردم بپاشیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
متاسفانه شماها به این زودی از خواب بیدار نمیشید به همین جهت که باید بی تدبیرها بر شما سوار شند
بورس ایران تورم میچرخه و هیچ گونه استراتژی دیگه ای ندارن به همین خاطر مدام اجناس گرون میشه که بگن شاخص بورس رفته. کی این راه غلط فرو بریزه و این مردم غرق بشن خدا بدونه
هیچ مملکتی مثل ایران از نظر قیمت گذاری بی صاحب نیست
مثلا ملک و خانه را قبلا بنگاه ها قیمت میگذاشتند که آن هم نظارتی نبود
الان چند تا سایت پیدا شده اند که همه مرزهای بی صاحبی را در زمینه قیمت گذاری پشت سر گذاشته اند بدون هیچ نظارتی
یک چیز دیگر هم قیمت گذاری محفلی و مجلسی است که مثلا چند نفر شب دور هم مینشینند و از اول مجلس تا آخر قیمت یک خونه یا زمین را چند برابر میکنند و خونه مردم را خراب
پاسخ ها
Mohammad
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
قیمت رو عرضه و تقاضا تعیین می کنه

طرف نمی تونه خونش رو به شما زیر قیمت بفروشه و ۲ برابر اون قیمت خانه ضعیف تر گیرش نیاد!!!

مصالح و بنا به شدت گرون شدند و دولت زمین به کسی نمیده

شما هم خونه بخری، ۳ برابر قیمت هم نمی فروشی

به همین خیال باش که قیمت دستوری بیاد پایین

وبسایت ها کار خودشون رو انجام می دن و ۲۰ ساله دارن قیمت میدن، به دولت ربطی نداره که چوب لای چرخ قیمت گذاری کنه

شما خونه نداری برو مسکن اجتماعی ثبت نام کن
همه مشکلات زیر سر دولت و عمدی است یه بچه دبیرستانی این و ضع افتضاح را جمع و جور کنه اینا خودشون نمی خواند چون کسه هاشون با این روش خوب پر میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دولت بخشی از سیستم است
از کم تیراژترین روزنامه چهل سال اخیر چقدر مقاله و نقل قول می گذارید !؟
شاید خط و استراتژی همگان را روزنامه کیهان مشخص می کند که البته حاصل آن هم هویدا است : آشفتگی و بی اعتمادی و آینده نا معلوم ایران و ایرانیان
به خداخیلی هادیگه نميتونن این وضعیت راتحمل کنند
اصولگرایان ؟ چرا رفتار سیاسی شما در حوزه فرهنگ و سیاست اینقدر مشمیز کننده هست ؟ ها ؟ چرا ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
تو قران هست که بعضیها برا نشنیدن قرآن پنبه تو گوششان میکردند تو مریضی عزیز شخص میض از بهترین غذا حالش بهم میخوره
قیمت زمین چه ربطی به تحریم آمریکا دارد؟چرا باید دلالان یکشبه قیمت زمینی که ۱۰۰میلیون بوده را ۵۰۰میلیون اعلام کنند؟بیشتر تورم مسکن ناشی از افزایش قیمت زمین است خواهشا قوه محترم قضائیه جلوی بانگاه داران و دلالانی که به مردم خیانت می کند را بگیرد‌.زمین چه ربطی به تحریم دارد؟
استاد حیف و میل منابع و نعمت ها هستیم ... بهتر نیست کمی هم به فکر تنظیم خانواده و کنترل جمعیت باشیم آیا کشوری که بیش از نیمی از آن کویر و بیابان است ظرفیت جمعیت 80 میلیونی را دارد ؟
تند روها با گفتمان پوپولیستی و فقر پروری با رای اقلیت به مجلس جلوس کردند با بودن شورای نگهبان و نطارت استصوابی چه موتردی را میخوان به قانون تبدیل کنند . حجاب که اجباری هست . اقتصاد که باید دولتی بماند چون خودیها بیکار نشن . علوم انسانی هم که کلا فقط دروس اخلاقی و امر و نهی هست . سیاست هم که در حال تنش با اکثریت مردم و راصی کردن اقلیت جامعه هست . مثلا قانون بنویسید که مردم را راضی کنید یا شورای نگهبان و سیاست های بالادستی ها را .....‌اگر قرار هست مطالبات اکثریت را نداشته باشید اصلا چرا انتخابات برگزار میکنید . منطور از مجلش،شجاع و انقلابی چیست . اصولگرایان جواب.‌...
اگر افراد سیاسی و برخی روحانیون به عنوان‌کارشناس در شبکه های تلویزیونی وقتی دعوت میشوند ۵۰ درصد سخنان انها غیر کارشناسی هست . یعنی وقتی از مجلس دوره قاجار و مجلس دوره شاه وقتی بحث میکنند میگویند ان مجالس اختیار نداشتند . ان مجالس قوی نبودند . ان مجالس دست نشلنده بودند . ان مجالس عرب زده و شرق زده بودند . ان مجالس استقلال نداشتند . حالا مرسش این هست بعد از ۲۰۰ سال الان‌مجلس مستقل هست . مجلس با نبودن احزاب مردمی چقدر قدرت قانون گداری دارد . اصلا نمایندگان مصونیت پارلمانی دارند . ؟ ایا قانون انها بعد از تصویب تایید میشود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بیش برخی روحانیون از سواد کافی مخصوصا درسیاست واقتصادی برخوردار نیستند ولی متاسفانه اظهارنظرمیکنند ومیگویند حتما باید نظر ماباشد
چاوشی تا به حال کنسرت نداده چرا؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۸
بدون ادیت و برنامه نمیتونه بخونه
دولت های ایران به گرفتن مالیات از فقرا عادت دارد. تورم یعنی مالیات فقرا
وای بر کسانی که زندگی ما را به این روز انداختند.
داعیهٔ مدیریتی هفت میلیارد جمعیت جهان ،با اقتصاد نیمه ویران ،و پیشنهاد صلح کرونایی ،و تضادهای سیاسی ، ملغمه ای است که در هیچ دکان عطاری یافت نمیشود ؟ ،
با سلام
آیت الله علیرضا اعرافی رییس حوزه‌های علمیه کشور و عضو فقه های شورای نگهبان و امام جمعه قم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و ...
آقای آیت ا... اعرافی باید خیلی به لحاظ فیزیکی و ذهنی توانمند باشند که از عهده این همه مسئولیت فوق ذکر برآیند و در ادامه به فکر هفت میلیارد نفر ساکن در دنیا باشند. یا 24 ساعت زمان شبانه روز مشغولا و بین محل این مسئولیت ها طی الارض میکنند یا صرفا مثل همین به فکر هفت میلیارد نفر بودن کارها رو شعاری اداره می کنند.
در این کشور علما بزرگ فراوانند که به یک مسئولیت بسنده کردن یا در حوزه مشغول فعالیت هستند.
اخه چطور میشه خوزستانیها هم کولر بزنن هم پنجره رو بازکنن یا خاکه یا شرجیه پشه و جونور هم که فراوونه
نتیجه اینه که هرچینی دیدیم تو کشور شکمشو سفره کنیم
جناب عبدی . متاسفانه چند سالی است که شما با مشکلات روحی مواجه شده اید و دوستانتان را نگران کردید امیدوارم که پیشتهاد دلسوزانتان را بپذیرید و قبول کنید که نیاز به درمان و بستری شدن داریبه هر حال مشکلات روحی و رونی نیز درمان لازم دارد
سوالی که برای من ایجاد شده اینه که پدر داماد احمدی نژاد شماره همه نماینگان رو از کجا آورده؟
با خواندن این اخبار فقط از آینده ایران این چیزها پدیدار میشود..تاریکی و نفرت و یاس..کلا خانه ای هستیم بر روی آب...
چرا با امريكا يى ها مسابقه ميدهيم انها كه بدترند و شيطان بزرگ هستند.
دیگه واقعا بداداین مردم مظلوم و جوانان بیکار برسید و. ....با صلح با شیطان بزرگ تحت هر عنوانی کشور را ازلبه پرتگاه سقوط نجات بدید.
من فکر میکنم کیهان پول میده تا اخبارش اینجا نوشته شه . روزنامه ای که هیچی نداره و کسی نمیخونه .
کیهان ی گوشه واس خودش روزنامه چاپ میکنه بعدشم که میشه کاغذ باطله
وقتی به نمایندگان مجلس فعلی اصلاح طلب برای طرح قانون کودک آزاری و چند همسری و خشونت علیه زنان و اف ای تی اف و ......پیامک تهدید به نماینده مجلس میدهند . چگونه دیگران نه اینکه تهدید نکردند بلکه تشویق به کاری خیر میکنند . انکار درست هست اینکار نیست ؟
يكي نيست به اين پزشكيان بگه بابا تو خودت سردمدار مافياي فساد و رانت هستي.
در دوران نايب ريسي شما در مجلس ياران غار شما در علوم پزشكي تبريز چه جفاها كه در حق همكاران نكردند.
چگونه كلينيك سلامت را به نام دولت مجوز گرفتيد و به كام خودتان با رانت رياست به پزشكان فروختيد.
تابناک دلالان بازار سهامدران را از بورس میترسانند تو را خدا شاخص را صعودی کنید تا سکته نکرده ام فرزندانم یتیم نشده اند یا خدا به دادمان برس
چند راهکار برای کاهش قیمت دلار وجود دارد اول جلوگیری کامل از مسافرتهای تفریحی توریستی به خارج از کشور حداقل برای سه سال آتی ،که فعلا بخاطر وجود کرونا صورت پذیرفته و دوم جلو گیری کامل از قاچاق کالا. با انجام این دو کار تقاضای خرید دلار سالانه حدود 35 میلیارد دلار کم می شود ،که در فرایند تکمیلی نگاه به تولید داخل . اگر واقعا هدف واردات است نه استفاده از رانت دلار ،گمرک به کمک وزارت اقتصاد و وزارت صنعت معدن تجارت باراه اندازی سامانه ای که کلیه واردکنندگان قبل از واردات کالا لیست اقلام مورد نیاز خود را اعلام نمایند و در صورتی که تولید کننده داخلی اعلام آمادگی برای ارائه آن محصول با کیفت و قیمت مورد تقاضا نمود ،وارد کننده حق ورود کالای فوق را نداشته باشد. یعنی ایجاد بستری برای ارتباط وارد کنندگان با تولید کنندگان داخلی. با این شیوه می توان طی کمتر از دو سال حداقل از 50 درصد واردات قانونی کم نمود.
به تیتر روزنامه های امروز نگاه کنید بجز یکی دو تیتر بسیار کوچک هیچیک به سقوط تاریخی وبیسابقه ۳۵۰۰۰ واحدی دیروز کوچکتربن اشاره ای نکردند ! دراین میان عبارت بکاررفته ازسوی روزنامه سینه چاک بورس یعنی د.ا. خیلی جالب است که نوشته « بورس از کانال یک میلیون واحد پایین آمد» !!!! حال اگر بورس نورچشمی همینقدر رشدکرده بود همین روزنامه بادرشت ترین فونت ممکن انرابا عبارت های حماسی تیترمیکرد !!!
شب قدر کجا چگونه . راهپیمائی روز قدس چطوری بازگشائی اماکن مقدس بابا کمی هم به فکر مردم باشید. سکه شده هفت وسیصد دلار 17هزار تومان
امیرکبیر می گفت برای ثبات در کشور هم باید آمریکا وهم روسیه را در دست داشته باشیم.
جنگ بشه
این زندگی نیست که داریم میکنیم
خدایا چرا باید تو این دوره به دنیا می اومدم .البته تو ایران؟!!ما از پس اینها بر نمیاییم
تنها راه حل مشکلات کشور ایجاد دمکراسی و سپردن امور کشور به دست کاردان هست.تمام گزارش هایی که در اینجا ارائه شده نشان از سیستم فلج کشور داری در ایران است.
نیکزاد بدون تردید در کار و سلامت در کار از قالیباب بهتر عمل می کند چون کمتر درگیر زدو بند سیاسی و خاشیه است. مسکن مهر که حدود دو میلیون ایرانی بسیار ضعیف از نظر مالی را صاخب مسکن کرد حاصل پیگیری و تلاش نیکزاد است . قالیباف نامزد رییس حمهوری بوده و موفق نشده است و اگر رییس مجلس شود به جرای تمرکز بر قانونگذاری و اجرای قانون بیشتر از موضع رییس جمهوری سخن می گوید همانگونه که این روزها اقای رییسی خرف می زند
دلار عملاً ۲۵ هزار تومان است اگر قیمت پراید را ۳۵۰۰ دلار در نظر بگیرید و آن را در عدد ۲۵۰۰۰۰ تومان ضرب کنید می شود حدود نود میلیون تومان
کارخانه های خودرو سازی کشور همیشه قیمت واقعی دلار را در فروش محصولات خود لحاظ می کنند
از داخل دولت سیگنال دلار ۲۵ هزار تومانی صادر می‌کنند!
خدا باعث و بانی این گرانیها و بالا رفتن قیمت سکه و دلار را هرچه زودتر به زمین گرم بزنه.وقتی مردم دارند زیر گرونیها کم کم نابود میشند، کسی ازدواج نمی کنه و جمعیت پایین بیاد؛ ؟ یه کم فکر کنید این انرژی هسته ای چه فایده ای داره که نسل مردم ایران را نابود کرد؟ ما کارمون هرروز نفرین بر کسانی هست که درد مردم را می بینند و کاری نمی کنند.
پزشکیان گفته برای من مهم نیست چه کسی رئیس مجلس باش. خواستم بعه عرض برسانم برای ما ملت هم مهم نیست
هر چی آشوب هست از خود دولته ، الان درآمدش کم شده دوباره با دلار کاسبی می کنند ، شرکتهای دولتی رو هم آوردند تو بورس که دیگه هزینه های ارز روی اوان هم تاثیرش کمتر بشه و راحت بتازن
آیت الله اعرافی چند تا شغل داره؟
احمدی نژآد تا زمانی که زنده هست . دست از سر ایران و مردم ایران بر نمی داردو هر چهار سال معرکه ای می گیرد!!!!!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر