بازدید 20501
۱

علت شیوع گسترده کرونا در خوزستان اعلام شد

سخنگوی دولت با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت شیوع کرونا در خوزستان در جلسه هیئت دولت به بیان دلایل این موضوع پرداخت.
کد خبر: ۹۷۸۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ 13 May 2020

 

به گزارش  تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت اظهار کرد: مراعات فاصله‌گذاری اجتماعی قطعاً مورد نیاز است و اگر به همین سیاق جلو برویم مواجه ما با یک اپیدمی جدید، مواجه بعیدتری خواهد بود.

وی با اشاره به وضعیت استان خوزستان در شیوع کرونا ادامه داد: امیدواریم مردم خوزستان نیز با تجربه تلخ اخیر مراعات بیشتری داشته باشند. امروز گزارشی که از علت شیوع گسترده کرونا در این استان ارائه شد، نشان داد که به دلیل رعایت نکردن فاصله‌گذاری اجتماعی ، حضور مردم در مراسم‌های عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر سبب افزایش مبتلایان شده است.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به پیش‌رو بودن عید فطر اظهار کرد: ما به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در عید فطر هم نیازمندیم و باید همین روند را ادامه دهیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱
خوزستان فاصله گذاری رو روعایت نکرد ، تهران چی ؟ مازندارن چی ؟ قم چی ؟

در کل استرالیا از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز با توجه به جمعیت زیاد چینی ها در استرالیا و نزدیکی به استرالیا و پروازهای بیشمار هر روز از چین ، فقط 80 نفر تلفات داشتیم که با توجه به جمعیت 25 میلیونی استرالیا و 80 میلیونی ایران باید حدود 320 نفر در ایران فوتی داشته باشیم اما چرا قاجعه در حال رخ دادن هست؟

مطئناً مسئولین باید مسئولیت خود رو بپذیرند و کم کاری و ندام کاری های حودشون رو به گردن مردن نندازند

چرا استرالیا فقط 80 نفر قوتی داشته؟
و ایران چند هزار نفر؟

چرا برای برگذاری یک مراسم (شهید سلیمانی ) 80 نفر فوتی داشتیم ؟ چرا باید در رانندگی در هر سال اگر اول جهان نباشیم دوم هستیم؟ چرا هر روز یک حادثه و تعداد زیاد فوتی داریم؟ یک روز موشک به هواپیما ، یک روز موشک به کشی ، یک روز ...

کی و کجا باید این مسئول پاسخ بده ؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف
وب گردی