بازدید 6273

شهردار لندن مخالف ازسرگیری لیگ برتر

شهردار لندن مخالف از سرگیری رقابت های فوتبال لیگ برتر انگلیس است.
کد خبر: ۹۷۸۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 13 May 2020


به گزارش تابناک به نقل از فارس، در شرایطی که بحث از سرگیری رقابت های ناتمام لیگ برتر انگلیس جدی شده، «صادق خان» شهردار لندن با این امر مخالفت می ورزد.

با توجه به موافقتی دولت انگلیس کرده، به نظر می رسد سران فوتبال انگلیس به طور جدی در حال رایزنی هستند تا مشخص کنند آیا فصل ناتمام جاری از ابتدای ژوئن(دهه دوم خرداد 99) شروع خواهد شد یا نه.

در این ارتباط «صادق خان» شهردار پاکستانی الاصل لندن تصور می کند شهرش با وجود داشتن تیم های مانند آرسنال، چلسی و تاتنهام هنوز فاقد امکانات لازم برای ادامه بازی هاست.

طبق گزارش روزنامه استاندارد، با وجود کاهش افراد مبتلا به بیماری کرونا، مسئول شهر لندن فکر می کند از سرگیری رقابت ها هنوز زود است.

به همین خاطر سخنگوی دفتر شهردار به خبرنگار این نشریه گفت: شهردار بسیار مشتاق است که لیگ برتر و دیگر فعالیت های ورزشی ازسرگرفته شوند، اما کشور همچنان درگیر بحران کرونا و مرگ ومیر صدها نفر به صورت روزانه است.شهردار بحث در مورد از سرگیری لیگ برتر و ورزش انگلیس را کلا زود می داند.

این مقام افزود: شهردار خودش طرفدار لیورپول است. قطعا او علاقمند است موفقیت تیمش را ببیند.اما وی نگرانی هایی در مورد ایمنی ورزشکاران نه فقط در فوتبال دارد. با توجه به فضای کنونی، پرسش های وجود دارند که تحت این شرایط، چگونه بازیکنان می توانند با خیالی آسوده، تمرین کنند، به سفر روند، بازی انجام دهند و خطری هم آنها را تهدید نکند.

صادق خان، هشتمین فرزند یک خانواده مهاجر پاکستانی است که در بیمارستان سنت جورج در محله توتینگ لندن زاده شد. اجدادش در پی جنگ‌های جدایی هند و پاکستان در سال ۱۹۴۷، از هند به پاکستان مهاجرت کردند.
پدر و مادر صادق خان، اندکی پیش از تولد او، به لندن مهاجرت کردند. پدرش، امان‌الله خان، به مدت ۲۵ سال در لندن راننده اتوبوس بود و مادرش خیاطی می‌کرد.

لیگ برتر انگلیس که صدرنشین آن لیورپول است، از اوایل ماه مارس دچار تعلیق است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل