بازدید 7159
۲

سخنگوی پوتین کرونا گرفت

دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه که از او به عنوان سخنگوی کرملین یاد می‌شود، به ویروس کرونا مبتلا شده است.
کد خبر: ۹۷۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ 13 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا؛ دمیتری پسکوف سخنگوی رئیس جمهوری روسیه روز سه شنبه به خبرگزاری دولتی تاس گفت که اکنون تحت نظر و مداوا قرار دارد.

پسکوف در واکنش به این پرسش که از آخرین دیدار او با ولادیمیر پوتین چند روز می‌گذرد، اعلام کرد: بیشتر از یک ماه است که با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیداری نداشته است.

تاکنون میخاییل میشوستین نخست وزیر روسیه، ولادیمیر یاکوشف وزیر شهرسازی روسیه و اولگا لیوبیمووا وزیر فرهنگ این کشور کرونا گرفته اند.

میشوستین از دو هفته پیش تحت مداوا قرار دارد و معاون وی کفیل مقام نخست وزیر روسیه شده است.

بر اساس آخرین اطلاعات ستاد مبارزه با کرونا در روسیه، 232 هزار و 243 نفر در این کشور به ویروس کرونا آلوده شده، 43 هزار و 512 نفر بهبود یافته‌اند و 2 هزار و 116 نفر مرده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
من آمار اعلام شده تو سایت خودتون رو بررسی کردم تعداد مبتلایان 110767 نفر و فوت شده ها 6733 نفر که با یه تقسیم ساده میشه فهمید درصد فوت شده ها 6/08 درصد می باشد نه 7/1 درصد ، مگر اینکه شما بصورت غیر مستقیم بخاین آمار واقعی فوت شده را رو اعلام کنید که اگه نسبت 7/1 درصد رو به تعداد مبتلایان در نظر بگیرم در نتیجه تعداد فوت شده ها 7864 نفر خواهد بود یعنی 1131 نفر بیشتر از آمار فوتی اعلام شده
کشورهای اروپایی بخاطر اب و هوای خاص خود در این زمینه -بیماری کرونا- آسیب پذیرند.شاید برای همین هست تلفات آنها در جنگ های بین الملل بیشتر بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست