بازدید 29142
۴
از سوی سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان؛

نام سرمربی ایرانی آینده تیم ملی فوتبال اعلام شد!

جواد نکونام سرمربی آینده تیم ملی است و حفظ این سرمایه‌ها برای ما مهم است. مربیان جوان مثل نکونام، گل‌محمدی، مهدوی‌کیا، هاشمیان و ... سرمایه‌های این فوتبال هستند
کد خبر: ۹۷۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 13 May 2020

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: هیچ‌کس به صورت عمد دنبال تعطیل کردن لیگ نیست و نباید در خصوص وضعیت برگزاری بازی‌های لیگ برتر حاشیه درست کنیم.

به گزارش تابناک ورزشی، سعید آذری در ارتباط با وضعیت مبهمی که برای ادامه بازی‌های لیگ برتر ایجاد شده است، گفت: ادامه یافتن مسابقات لیگ برتر فقط به تصمیم ستاد مبارزه با کرونا بستگی دارد و این موضوع دست فدراسیون یا سازمان لیگ نیست. این یک بحث مهم جهانی است و متولیان بهداشت باید باید در خصوص برگزاری مسابقات ورزشی تصمیم بگیرند. تا زمانی که آنها تصمیمی نگیرند چیزی مشخص نیست، در ضمن هیچ‌کس نمی‌تواند مسئولیت برگزاری مسابقات را بپذیرد و عاقلانه هم نیست که بپذیرد.

وی در قسمت دیگری از حرف‌هایش تاکید کرد: من شرایط تیم‌ها را درک می‌کنم، برخی تیم‌ها نگران قهرمانی و برخی هم نگران سقوط نکردن هستند. حتی فولاد هم می‌تواند در بازی‌های باقی مانده حرفی برای گفتن داشته باشد ولی نباید با این بیماری و شرایطی که ایجاد شده است ساده برخورد کنیم. مطمئن شاید هیچ‌کس به‌صورت عمد دنبال تعطیل کردن لیگ نیست و ما نباید در خصوص وضعیت برگزاری بازی‌های لیگ برتر حاشیه درست کنیم. فوتبال در برابر جان انسان‌‌ها هیچ ارزشی ندارد و اگر خدایی ناکرده برای یک مربی، بازیکن، داور، خبرنگار و همه آنهایی که درگیر برگزاری بازی‌ها هستند، اتفاقی رخ دهد، چه کسی می‌خواهد پاسخگو باشد. ما باید صبر کنیم تا ستاد مبارزه با کرونا در خصوص برگزاری مسابقات تصمیم بگیرد.

نام سرمربی ایرانی آینده تیم ملی فوتبال اعلام شد!

مدیرعامل باشگاه فولاد در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم برای فصل آینده و اینکه آیا قرار است جواد نکونام فصل بعد هم هدایت این تیم را بر عهده داشته باشد، تصریح کرد: ما با آقا جواد صحبت‌های ابتدایی را برای تمدید قرارداد انجام دادیم که مثبت هم بود. در مجموعه فولاد همه از نکونام رضایت دارند و این مربی هم شایستگی خودش را اثبات می‌کند. از نظر من نکونام سرمربی آینده تیم ملی است و حفظ این سرمایه‌ها برای ما مهم است. مربیان جوان مثل نکونام، گل‌محمدی، مهدوی‌کیا، هاشمیان و ... سرمایه‌های این فوتبال هستند.

آذری با بیان اینکه نکونام بعد از 24 سال نساجی را به لیگ برتر آورد، عنوان کرد: آقا جواد باید کار نیمه تمامش را در فولاد به اتمام برساند و هدف ما رسیدن به یک پیشرفت بزرگ است. ما کارهایمان را در مورد آینده طبق هماهنگی با نکونام شروع کردیم و ایشان هم به این موضوع هم اشاره کرده که مدیریت فولاد باید با ثبات بماند. امیدوارم که بتوانیم آینده خوبی را در فولاد رقم بزنیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
آخه سعید آذری چیکاره ی فوتبال کشوره که بخاد برای تیم ملی تصمیم بگیره ...



نکونام در حد تیم ملی نیست، تابناک شیطنت نکن ...
جای تاسف است که نام فوتبالیست باهوشی چون محرم نویدکیا در این لیست نیست.
این چه ربطی به سر مربی تیم ملی داشت؟
چرا اسم فرهاد مجیدی رو نگذاشتید اینکار فرهاد از اون گل محمدی بالا تره
واقن که
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر