بازدید 20833
پیمانه اقتصادی

همتی: اصلاً تورم ۵۰-۶۰ درصدی نخواهیم داشت / اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی ۲۴ ساعته بازار خودرو / افزایش قیمت دلار در صرافی بانکی / توصیه پلیس به تازه واردان بورس

این پیمانه تیتر‌هایی همچون بورس به روند صعودی ادامه داد، پراید ۶۷ میلیونی هم خریدار ندارد، سکه به مرز ۷ میلیون تومان رسید، قیمت‌های فعلی بازار خودرو، ساختگی و دست چند نفر است، وزیر اقتصاد برزیل: در صورت رکود، بازار را غرق در نقدینگی می‌کنیم، مخالفت مجلس با طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و مشاور ترامپ: خبری از تعطیلی اقتصاد نیست را در بر دارد.
کد خبر: ۹۷۷۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 10 May 2020

تابناک هر روز بسته‌ای خبری از مطالب اقتصادی با اهمیت و مهم ایران و جهان همچون تغییرات در بازار انرژی، بازار طلا، سکه، مسکن، نفت، خودرو و ... تا خبر‌ها و رویداد‌های جذاب اقتصادی را گردآوری می‌کند.

به گزارش «تابناک اقتصادی»؛ این پیمانه تیتر‌هایی همچون بورس به روند صعودی ادامه داد، پراید ۶۷ میلیونی هم خریدار ندارد، قیمت‌های فعلی بازار خودرو، ساختگی و دست چند نفر است، وزیر اقتصاد برزیل: در صورت رکود، بازار را غرق در نقدینگی می‌کنیم، مخالفت مجلس با طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی و مشاور ترامپ: خبری از تعطیلی اقتصاد نیست را در بر دارد.

بورس به روند صعودی ادامه داد

شاخص کل بورس تهران امروز با رشد ۲۳ هزار و ۷۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۴۳ هزار و ۲۹۲ واحدی قرار گرفت، شاخص قیمت وزنی ارزشی نیز با رشد ۶۱۳۷ واحدی رقم ۲۷۷ هزار و ۴۷۳ واحدی را به نمایش گذاشت، شاخص کل هم وزن با تقویت ۵۴۹۷ واحدی به کانال ۳۲۴ هزار و ۸۷۸ واحدی صعود کرد، شاخص قیمت هم وزن نیز با افزایش ۳۶۴۷ واحدی به میانه کانال ۲۱۵ هزار واحدی رسید، شاخص آزاد شناور با جهش ۳۶ هزار و ۶۷ واحدی رقم یک میلیون و ۳۲۴ هزار و ۴۰۷ واحدی را به نمایش گذاشت و شاخص بازار اول با رشد ۲۴ هزار و ۹۵۸ واحدی به ارتفاع ۷۶۵ هزار و ۵۱۹ واحدی صعود کرد، شاخص بازار دوم نیز با افزایش ۱۳ هزار و ۱۳۹ واحدی رقم دو میلیون و ۱۰۰ هزار و ۱۷۷ واحدی را نمایش داد.

توصیه پلیس به تازه واردان بورس

سردار محمدرضا مقیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا گفت: با توجه به استقبال مردم از بازار بورس، پلیس امنیت اقتصادی تلاش می‌کند با توجه به اشراف اطلاعاتی که دارد چالش‌های پیش روی بازار بورس و سرمایه را رصد کند تا از هرگونه سوءاستفاده‌های احتمالی از سوی افراد سودجو در این بازار جلوگیری شود، به همین دلیل، پلیس امنیت اقتصادی با حساسیت بیشتری موضوع بورس را دنبال می‌کند. در بحث بورس و ورود نقدینگی آنچه پر اهمیت جلوه می‌کند این است که تعدادی از سهامداران با سرمایه و پول کمی که فراهم کرده اند و شاید آگاهی چندانی هم از بازار بورس ندارد، به عنوان تازه واردان، وارد عرصه بورس شده و فعالیت اقتصادی خود را شروع کرده اند. برای آنکه تازه واردان بازار بورس عاقبت اقتصادی ناخوشایندی نداشته باشند، از رفتار‌های هیجانی پرهیز کرده و حتماً زیر نظر کارشناسان باتجربه در سازمان بورس فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

افزایش قیمت دلار در صرافی بانکی

امروز هر اسکناس دلار آمریکا در صرافی‌های بانکی و مجاز سطح کشور، به نرخ ۱۵۸۵۰ تومان از مردم خریداری و با رشد ۱۵۰ تومانی نسبت به روز قبل، به رقم ۱۵۹۵۰ تومان فروخته شد. همچنین هر اسکناس یورو در این صرافی‌ها به نرخ ۱۷۲۵۰ تومان از مردم خریداری و به قیمت ۱۷۳۵۰ تومان به متقاضی دریافت یورو فروخته شد که نسبت به روز قبل، ۱۵۰ تومان گران‌تر شده است.

عقب نشینی سکه امامی از رکورد ۷ میلیون تومان

محمد کشتی آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران در گفت‌وگو با تابناک اقتصادی در خصوص روند بازار امروز اظهار داشت: قیمت‌ها در بازار امروز با توجه به نرخ دلار ۱۶۵۴۰ تومانی و ثبات نرخ جهانی طلا در محدوده ۱۷۰۳ دلار، با رشد نسبی تا میانه‌های روز همراه شد که دلیل این روند، ورود تقاضا در بازار برای خرید سکه به ویژه سکه امامی بوده است. حال بر اساس آخرین قیمت‌های بازار امروز، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (سکه امامی) که صبح به رقم ۷ میلیون تومان معامله شده بود، در نهایت با ۱۱۰ هزار تومانی به قیمت ۶ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان رسید. هر قطعه سکه تمام طرح قدیم نیز به رقم ۶ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان رسید که نسبت به ابتدای روز، ۵۰ هزار تومان کاهش داشته است.

همچنین هر نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است که نسبت به نرخ صبح، ۵۰ هزار تومان ارزان شده است. هر ربع سکه بهار آزادی که در معاملات ابتدای روز، یک میلیون و ۹۸۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود، در نهایت با کاهش ۲۰ هزار تومانی به رقم یک میلیون و ۹۶۰ هزار تومان رسیده است. هر سکه یک گرمی نیز در بازار امروز، با افت ۱۰ هزار تومانی نسبت به قبل از ظهر، به رقم ۹۹۰ هزار تومان فروخته شد. هر مثقال طلای ۱۷ عیار که به عنوان مبنا برای محاسبات نرخ گذاری است، ۲ میلیون و ۸۸۹ هزار تومان قیمت گذاری شد. این در حالی است که صبح امروز، هر مثقال طلای ۱۷ عیار، ۲ میلیون و ۹۱۰ هزار تومان قیمت گذاری شده بود. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار که صبح امروز به رقم ۶۷۲ هزار تومان رسیده بود، در پایان فعالیت بازار امروز، به رقم ۶۶۷ تومان معامله شد.

همتی: اصلاً تورم ۵۰-۶۰ درصدی نخواهیم داشت

رئیس کل بانک مرکزی ضمن تأکید بر اینکه تمام هدف‌مان مهار تورم است، گفت: بر خلاف آنچه در افکار عمومی اعلام می‌کنند که تورم ۵۰-۶۰ درصدی خواهیم داشت، تأکید می‌کنم که اصلاً این تورم‌ها اتفاق نخواهد افتاد. روند تورم را کاملاً کنترل شده می‌بینیم. همتی اضافه کرد: هرچند شرایط اقتصادی سختی داریم که ناشی از فشار تحریم، کاهش شدید قیمت نفت، مشکلات بودجه‌ای و کسری که می‌تواند دولت در بودجه داشته باشد، است، برای همه این مشکلات در دولت تصمیم گرفته شده است. /تسنیم

اولتیماتوم وزیر صنعت برای ساماندهی ۲۴ ساعته بازار خودرو

رضا رحمانی در حاشیه جلسه بررسی وضعیت بازار که با حضور جمعی از صاحبنظران، دانشگاهیان و انجمن‌های مرتبط که در وزارت صنعت برگزار شد، اظهار داشت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان مکلف است در روش‌های کنترل و نظارت خود بر بازار خودرو تجدیدنظر کند و در سریعترین زمان ممکن و برای فروکش کردن تلاطم به وجود آمده در این بازار، اقدامات مقتضی را انجام و نتایج را به مردم گزارش کند. شورای رقابت نیز باید تا فردا، طبق دستورالعمل‌های خود نسبت به تعیین قیمت خودرو، اقدام و نتیجه را به ستاد تنظیم بازار کشور جهت تصویب نهایی ارائه کند.

در همین راستا، ستاد تنظیم بازار نیز ضرورت دارد در اسرع وقت نسبت به تصویب نهایی تصمیمات اعلامی شورای رقابت با اولویت تامین حداکثری حقوق مردم اقدام و اطلاع رسانی نماید. وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تاکیدات انجام شده به مدیران خودروسازی کشور در جلسه روز گذشته خود با آنها، تصریح کرد: خودروسازان تکلیف دارند در نحوه ثبت نام متقاضیان، اصلاحات لازم را اعمال کنند و در این خصوص شفاف سازی کنند. رحمانی گفت: هر یک از این اقدامات باید تا ۲۴ ساعت آینده به گونه‌ای برنامه ریزی و عملیاتی شوند تا بازار به نحو مطلوبی مدیریت شود و مصرف کنندگان واقعی خودرو بتوانند به سهولت دسترسی به خودرو داشته باشند.

پراید ۶۷ میلیونی هم خریدار ندارد

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با بیان اینکه قیمت پراید در روز‌های گذشته تا ۹۰ میلیون تومان نیز بالا رفته بود، گفت: در حال حاضر قیمت سایپا ۱۳۱ در بازار به ۷۲ میلیون تومان رسیده و البته برای این قیمت هم مشتری وجود ندارد و حتی کسی حاضر به خرید این خودرو با قیمت ۶۷ میلیون تومان هم نیست. وی تصریح کرد: کاهش ۲۰ میلیون تومانی قیمت سایپا ۱۳۱ در مورد سایپا ۱۱۱ نیز اتفاق افتاده و در حال حاضر این خودرو هم تقریباً هم قیمت سایپا ۱۳۱ در بازار عرضه می‌شود. وی با بیان اینکه قیمت برخی خودرو‌های داخلی نیز در بازار ۵ و یا ۱۰ میلیون تومان کاهش یافته است، گفت: پژو ۴۰۵ نیز که قیمتش در بازار تا ۱۵۰ میلیون تومان بالا رفته بود، امروز با قیمت ۱۲۷ میلیون تومان عرضه شد که البته با همین قیمت هم مشتری برای خرید وجود ندارد. قیمت تیبا نیز در بازار با افت ۱۰ میلیون تومانی به ۸۰ میلیون تومان رسیده است. پژو پارس هم با کاهش ۷ میلیون تومانی قیمت در بازار روبه رو شده و امروز با قیمت ۱۴۳ میلیون تومان عرضه می‌شود. /فارس

قیمت‌های فعلی بازار خودرو، ساختگی و دست چند نفر است

رضا شیوا، رئیس شورای رقابت گفت: همه قیمت‌های فعلی ساختگی و دست چند نفر است و اگر قوه قضاییه وارد شود و این چند نفر را بازخواست و خودرو‌های دپو شده را وارد بازار کند، قیمت‌ها شکسته خواهد شد. قیمت‌های کنونی اگر بشکند امکان دارد ۳۰ تا ۴۰ درصد قیمت‌ها کاهش یابد. قیمت کنونی خودرو حباب دارد و عده‌ای در تلاش برای نگه داشتن این حباب هستند و این حباب را باید بترکانیم تا قیمت‌ها واقعی شود.

وزیر اقتصاد برزیل: در صورت رکود، بازار را غرق در نقدینگی می‌کنیم

وزیر اقتصاد برزیل می‌گوید، بانک مرکزی این کشور در صورت رکود ناشی از پاندمی ویروس کرونا، احتمالا "بارانی از نقدینگی" را به اقتصاد برزیل تزریق خواهد کرد. به گزارش ایبِنا از رویترز، با وجود این، «پائولو گوئدس» در این نشست آنلاین اقتصادی اعلام کرد که براساس پیش بینی وی، با توجه به نشانه‌های اصلی احیای سریع که تاکنون نمود کرده است، بزرگ‌ترین اقتصاد منطقه آمریکای لاتین به سرعت با ریکاوری V. شکل احیا خواهد شد. کنگره برزیل پنجشنبه هفته گذشته با تصویب اصلاحیه قانون اساسی در خصوص هزینه‌های مضاعف و تدابیر اضطراری در راستای تعدیل آثار ناشی از بحران بهداشتی جاری، به بانک مرکزی این کشور اجازه داد تا دارایی‌های بخش دولتی و خصوصی را خریداری کند. گوئدس گفت که در صورت وقوع رکود، بانک مرکزی برزیل قادر است برای شرکت‌ها و حتی کسب و کار‌های کوچک نقدینگی فراهم کند. وی در این باره گفت: در صورت وقوع رکود و تقاضای نامحدود برای نقدینگی، مجموعه اقتصاد را با بارانی از نقدینگی اشباع می‌کنیم. وی در ادامه گفت که اقتصاد برزیل تا اینجای کار و تحت تاثیر کاهش رکوردشکن نرخ بهره نشانه‌هایی از احیای سریع را از خود بروز داده است.

مخالفت مجلس با طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی

نمایندگان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) مجلس شورای اسلامی با طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی اعاده شده از سوی شورای نگهبان مخالفت کردند. طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمات بازرگانی که پس از رفع ایراد شورای نگهبان در تاریخ اول بهمن ماه سال ۹۸ جهت بررسی مجدد از صحن علنی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شده بود، که امروز با توجه به نیاز به دو سوم آرای نمایندگان مورد بررسی قرار گرفت، اما مورد موافقت مجلس شورای اسلامی قرار نگرفت.

مشاور ترامپ: خبری از تعطیلی اقتصاد نیست!

مشاور اقتصادی ترامپ گفت، حتی در صورت همه گیری دوم نیز اقتصاد آمریکا دیگر قرنطینه نخواهد شد. به نقل از بیزینس اینسایدر، لری کودلو با اشاره به نگرانی برخی از کارشناسان نسبت به بروز موج دوم همه گیری کرونا در این کشور در صورت بازگشایی زودهنگام اقتصاد گفت: برخی می‌گویند اگر موج دیگری شیوع پیدا کند، چه؟ ببینید قرار نیست بار دیگر اقتصاد را تعطیل کنیم. ما بیشتر از قبل راجع به این ویروس می‌دانیم و بیشتر از قبل باتجربه هستیم و بیشتر از قبل برای مقابله با آن مجهزیم. مشاور اقتصادی ترامپ با بیان اینکه روند تدریجی بازگشایی اقتصاد آمریکا ادامه خواهد یافت افزود: حتی در صورتی که با موج دوم همه گیری مواجه شویم نیز برنامه‌ای برای قرنطینه مجدد اقتصاد نداریم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۳
بکشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۲:۴۴
سکه ۷۱۰۰۰۰۰
دلار ۱۶۶۰۰
پراید ۱۰۵ میلیون
پژو ۲۰۶ صندوقدار ۱۷۵ میلیون
مملکت به حال خودش رها شده
علی برکت الله
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
به گفته دکتر پروفسور رحمانی تا 24 ساعت آینده مشکل گرونی خودرو حل میشود.
سلام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
یادتونه روحانی امد در تیوی و به مجری گفت خیالتون جمع باشه دلار تغییری نمیکنه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ ساعت۱۲:۳۰
سکه ۷۱۰۰۰۰۰
دلار ۱۶۷۰۰
علی برکت الله !!!!!!!!!
(((((((((((((( اصلاً تورم ۵۰-۶۰ درصدی نخواهیم داشت)))))))))))))))))))))
هورااااااااااااااااااااااااااااااا
هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
میگم جشن و پایکوبی رو از همین لحظه شروع کنیم!!!!!!!!!!
واقعا دستتون درد نکنه
هی میگفتم اگه تورم بیشتر از 40 درصد بشه چیکار کنم
ممنون
البته این برمیگرده به ما مردم که فورا عادت میکنیم
الان تورم چقدره؟
اوتیماتوم وزیر صنعت !!!!!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
فکر کنم خوررو توسط آدم فضایی ها ساخته و فروخته میشه
اصلا زیر دست وزیر صنعت نیست.اصلا هم دولت نقشی نداره. اصلا مرگ بر آمریکا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
وزیر 24 ساعته مشکل را حا میکند
دارن به بازار جو میدن. ملت هم باید پولی داشته باشن تا جوگیر بشن. مملکت الان اینطوری شده: عده کمی پول دارن که نمیدونن با پولشون چکار کنن میرن خارج از کشور ملک می خرن یا عده زیادی آه ندارن با ناله سودا کنن.
تولید جهش کرد اما آیا کسی هست که این تولید انبوه رو بخرد؟
آقای همتی مثل اینکه تو ایران زندگی نمی کنید .تورم ۲۰۰ درصدی نه ۶۰ درصدی شما راست می گوئید
جدا همین چند جمله تیتر این صفحه ترسناکه
خدا به دادمون برسه. وقتی رئیس بانک مرکزی بگه، یعنی حتما اتفاق می افته.
بازار ایران واقعا عجیبه و از همه عجیبتر بازار خودروست .اجناس همه گرون شده تقریبا دو برابر،گوشت تنظیم بازار رو که کیلویی 100000 تومان میخری در بسته های دو کیلویی بیش از نیم کیلو چربی و آشغال دارد که باید دور بریزی و درنهایت همان قیمت یازار آزاد کیلویی بالای 140000 تومان در میاد. مردم با درآمد پایین این رو حس میکنند نه آمارها رو. توی این چهل سال روش این است
1 - جنسی صد در صد گرون میشه میگن دست چند نفره ،بایدمعرفی بشه ،محاکمه بشه و....
2 - بعد از کلی توی بوق کرنا کردن درصد کمی قیمت ارزان شده و تثبیت میشه ودر نهایت نه خانی آمده ،نه خانی رفته
نه کسی معرفی شده ونه کسی محاکمه و فشارش میمونه روی مردم بدبخت ایران
...
تمام اخبار صفحه تان کاهشی الا بورس!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
خوب اون بورس نورچشمیه
اقایون اصلا نیاز مصرفی بازار را در حساب و کتابهایشان نمی اورند و فکر میکنند تمام خودروهای تحویلی این شرکتها مازاد نیاز مردم است.
نه بابا با اوضاع اقتصادی مردم حداقل ۷۰درصد خودروها مربوط به مصرف خانوار هست و طرف برای خانمش یا بچه اش خریده.
جالبه اقايان مثل اينكه براي زندگي خود خريد نميكنند عدس قبل عيد 10هزار تومان بود حالا22هزار تومان وووووووو تورم چند درصدي حساب ميشود
اینا همیشه از افعال معکوس استفاده میکنن
آقای رحمانی اولتیماتومت خیلی خشن بود. بابا ترسیدن بنده خداها! یکم آرومتر اولتیماتوم بده :/
همه اش وعده و وعید.
آقای وزیر عزیز، شما به بدیهیات اشاره می کند. این فرمایشات شما رو همه مردم عادی هم می دانند. چیز جدیدی بگو ...
الانه که دلالا حساب کاردستشون بیاد قیمتارو بیارن پایین.
ایا به راستی می خواهید کشور را سر و سامان بدهید؟
ایا بودجه بیکران می خواهید؟
ایا دولتی پولدار می خواهید؟
ایا به راستی تابع شریعت علی ع هستید؟
ایا حسین برای شما الگوست؟
ایا خود را شیعه امام زمان می دانید؟

اگر ادعا دارید که هستید؟؟

تمام اموال کسانیکه طی ۱۵ سال گذشته دارای ثروت بالای ۲۰۰۰ میلیارد هستند را مصادره و به حساب دولت واریز نمایید.

خیلی بد نگفتم. ۲۰۰۰ میلیارد؟؟؟

چگونه می توان دید عده ای طی ۱۵ سال گذشته دارای دارایی هایی به این میزان هستند؟؟

چگونه ؟؟؟

مگر زمان انقلاب ثروت کسانیکه از طریق طاغوت ثروتمند شده بودند را مصادره نشد.

اگر این ثروت را مصادره نمایید. خواهید دید که ما چقدر پول داشتیم که در اختبار عده ای به ناثواب قرار گرفته است. حال انکه ما به جان مردم عادی کشور افتاده ایم و می خواهیم با هر روش از سرمایه اندک مردم عادی کشور را مدیریت کنیم.
تورم 500-600 درصدی خواهیم داشت. راست می گه.
اولیتماتوم وزیر صنعت به به قراره پراید ۸۰ میلیون بشه وزیر متشکریم
مهم نیست شما تورمو چقدر اعلام میکنید مهم اینه که چقدر هست....مثلا سال 97 همه چی 3-4 برابر افزایش قیمت داشت یعنی تورم 200-300 درصد . ولی شما اعلام کردید 32 درصد...مثل بقیه امار وارقامتون.
تورم هم اکنون بالای پنجاه درصد است ، لاکن چونکه حضرات از باز مایحتاج مردم بی خبرند ، اینگونه خیالبافی میکنند ؟،،
بله آقاي همتي تورم ٥٠ ،٦٠ درصدي نداريم ، اما تورم ٤٩٪‏ داريم كه هر شش ماه اتفاق مي افته
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۲
احتمالا منظور آقای برادر
بیش از ۶۰ درصد
اصلا هروقت یک مسول حرف میزنه ۴ستون بدنم میلرزه
من چند ساله منتظر خبر خوب از زبان این مسولین هستم.
...ازاین التیماتوم هاهم خیلی دادن وهرکسی هم هرکاری دلش خواسته کرده..مگه تونستین جلوی افزایش قیمت لبنیات وگوشت ومرغ روبگیرید؟...
هیچ راه نجاتی برای اقتصاد وجود ندارد . باید دعا کرد برای یک چیز
۱_ ترامپ رییس جمهور نشود
وزیر محترم صنعت. واقعاً نمی‌دانند که هر روز که ایشان صحبت و از خودروسازها برای گران کردن محصولاتشان جانبداری می‌کنند، فردایش خودرو چند میلیون گران می‌شود؟ ... این خط و نشان کشیدن ها نیز هیچ فایده ای ندارد
روند تورم را کاملاً کنترل شده می بینیم
پس چرا هرروز 100 تومن ارزش پول ما دربرابر دلار افت میکنه؟
پروپاگاندا یعنی چی؟
یعنی اگر بورس نورچشمی ۵۰ درصدهم حباب داشته باشه شتر دیدی ندیدی!
اما اگر سکه کمی افزایش پیداکنه فورا یک عده مصاحبه میکنند که فلان میزان حلاب دارد
اگر ارز گران بشود فورا عده ای دست به کارمیشوند تا انرا غیرمنطقی وحباب جلوه بدهند
واگرمسکن گران بشود فورامصاحبه های سفارشی انجام میشود که حباب است و روزنامه های سینه چاک بورس فورا لیستی از قیمت ملکهای ۲۰-۳۰ ساله بدون پارکینگ ومورد داررامنتشرمیکنند وقیمتها را بمراتب کمتر از نرخهای واقعی به خوردملت میدهند وعده ای پیشبینی کاهش قیمت میکنند !!!
آره تورم رسمی را 49 درصد اعلام میکنند و تورم واقعی میشه 400 درصد
آقای همتی درست می فرمایند تورم 60 یا 50 درصدی نداریم تورم در کشور 500 یا 600 درصدی است. واقعاٌ بنازم به این مسئولین !!!!!
تورم ۱ درصد هم نیست.
همه چیز عالی است.
بعله....تورم 80 یا 90 درصدی پیش روداریم .............
جناب همتی واقعا شما از میزان نرخ تورم واقعی اطلاع دارید ؟
و یا فکر میکنید ، که اگر منکر آن بشوید !
اتوماتیک اوضاع اقتصاد ، درست و راست میگردد !!؟؟؟
مردم بیچاره شدن جلوی گرانیهارودبگیرین با دنیا صلح کنید تا دیر نشده،
مملکته یا حباب ؟
قشنگ گرفتید همرو
دیگه زیادی خسته کننده شده !!!
خجالت هم خوبه ،تورم خود باعث خجالت هست حال صحبت از پایین تر از ۵۰ در صدی اش رادارید و به انهم افتخار می کنید!
خبر افزایش نرخ دلار، موجب مسرت خاطر ما شد. آفرین به این اقتصاد شکوفا
همتی درست می گوید. تورم ۵۰، ۶۰ درصدی ندارم چون تورم ۳۰۰، ۴۰۰ درصد است.
...
کی انشااله این حباب قیمت خودرو رو میخوایین بترکانید
وزیر جان. من یک خواهش ازت دارم اگر خیلی میخواهی اسمت در تاریخ به عنوان یک وزیر خوب باشه بیا و بگو قیمت تمام شده این تولیدات داخلی چنده و چرا با این قیمت به مردم میفروشند. ...
آقای همتی همین الانش نسبت به 3 ماه قبل درخیلی ازکالاهاوخدمات بیشتراز300 % تورم داشته ایم.کجای کاری ؟خوابی یابیدار؟
ديگر حنايتان رنگي ندارد.
اینو درست گفتی که تورم 50- 60 درصصدی در ایران نداریم! بلکه تورم بیش از 500- 600 درصده که شماها با بازی با اعداد و متوسط گیری از اونها تورم رو کم نشان می دهید و 50-60 درصد یا کمتر نشون می دهید!
ولی مردم مجموع افزایشهای سالانه قیمت کالاها رو جهت خرید اونها پرداخت می کنند نه متوسط اون افزایشها رو!!!!
یعنی با این التیماتوم که وزیر صنعت داده به احتمال زیاد پس از 24 ساعت شاهد پراید 20 یا شاید همون 6 تومانی خواهیم بود .
آقای همتی درست می فرمایند، تورم 50 یا 60 درصدی نخواهیم داشت بلکه 2000 درصدی خواهیم داشت .
دیگه اصل بر این شده که هر چیزی که تکذیب میشه درسته. تورم الان 60 تا 70 درصد نیست. 100 درصده
24 ساعت گذشت و وزیر صنعت و معدن و تجارت بازار خودرو را ساماندهی کرد
واسه همینه که سایت فروش با نام کاربری باز نمیشه؟
آقای ارز
چی شد که بعد یک انتخابات دلار از ۱۲ رسید به این نقطه
شما که گفتید ما هیچ وابستگی به نفت نداریم
اصلا تحریمیم و نمیتونیم نفت بفروشیم.
بعد یک سوال از پتروشیمی های محترم نفت ارزان شد ولی تمام مشتقات نفتی گران، نکنه باید اون را هم از خارج وارد کنند تا ارزان بشه‌.
شایدم ارزون کردن معنایی نداره
ارزو به دلمون موند که تورم بشه 50 الی 60 درصد.
بله بله صحیحه
500 یا 600 درصدی را لمس کردیم
اوکی
وقتی مسئولین ما میگویند امکان نداره گرانی بشه یا تورم بشود 50 % و یا ... خدا وکیلی مو به تن آدم سیخ میشه
همه چى ارومه من چقدر خوشحالم
آفرین به این همتت ای همتی که نمی گذاری تورم 49 درصدی بشه 50درصد
برادر از خواب بیدارشو. واقعیتها چیز دیگریست. الان سیل گرانی تو مملکت افتاده. شما کجای کاری. پاشو آقا صورتتون را یه آب بزنید. چشمهایتان باز شود
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست
آخرین اخبار