بازدید 6101

تلاش استقلال برای جلوگیری از فسخ یکطرفه میلیچ و دیاباته

دو هفته پیش ، اسناد جعلی پرداختی استقلال به بازیکنان خارجی اش با واکنش تند میلیچ و دیاباته همراه شد و حواشی بسیاری برای سعادتمند در بدو وردش به استقلال ایجاد کرد. باید منتظر ماند و دید این بار پرداختی ها درست و واقعی بوده است یا بار دیگر استقلالی ها توسط واسطه های انجام این کار ضربه می خورند.
کد خبر: ۹۷۷۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹ 10 May 2020

امروز بخش اول مطالبات میلیچ هم مثل دیاباته پرداخت شد تا این باشگاه تلاش خود برای حفظ دو بازیکن خارج مطلوبش را در عمل نشان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، بخشی از مطالبات مدافع کروات سرانجام توسط مدیرعامل جدید تیم استقلال پرداخت شد تا آبی ها بار دیگر با رفتن مهره های خارجی باشگاه در میانه فصل مواجه نشوند.

طبق اعلام باشگاه استقلال، قسمت اول از مطالبات هرویه میلیچ مدافع تیم استقلال امروز از طریق امور مالی باشگاه به حسابی که از سوی او معرفی شده واریز گردید. این حساب در یکی از بانک‌های اروپایی است و مبلغ مزبور پس از طی تشریفات بانکی در حساب میلیچ خواهد نشست.

این نخستین قسمت از مطالبات میلیچ است و مابقی مطالبات وی نیز با همین روش پرداخت می‌گردد. پیش از این استقلالی‌ها مطالبات دیاباته را هم پرداخت کردند. دو هفته پیش ، اسناد جعلی پرداختی استقلال به بازیکنان خارجی اش با واکنش تند میلیچ و دیاباته همراه شد و حواشی بسیاری برای سعادتمند در بدو وردش به استقلال ایجاد کرد. باید منتظر ماند و دید این بار پرداختی ها درست و واقعی بوده است یا بار دیگر استقلالی ها توسط واسطه های انجام این کار ضربه می خورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل