بازدید 6705

سه مقام ارشد پزشکی آمریکا خود را قرنطینه کردند

سه مقام ارشد پزشکی آمریکا به دلیل تماس با افراد مبتلا به کرونا و احتمال ابتلا به این ویروس، خود را قرنطینه کردند.
کد خبر: ۹۷۷۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۵ 10 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، شبکه سی.ان.ان یکشنبه گزارش داد؛ «آنتونی فائوچی» عضو تیم کاخ سفید برای مقابله با کرونا خود را قرنطینه کرده است.

فائوچی ۷۹ ساله مدیر «موسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی» آمریکاست.

از سوی دیگر، واشنگتن پست نیز گزارش داد که «رابرت ردفیلد» مدیر «مرکز کنترل و پیشگیری بیماری» آمریکا به دلیل «ارتباط کم‌خطر» با یک فرد مبتلا به کاخ سفید در دو هفته آینده از طریق ارتباط ویدیویی کارش را ادامه خواهد داد.
ردفیلد ۶۸ سال سن دارد.

در همین حال، رویترز نیز گزارش داد که «استفن هان» کمیسیونر «اداره غذا و داروی آمریکا» به علت تماس با فردی که آزمایش کرونای وی مثبت شده است، خود را به مدت دو هفته قرنطینه می‌کند.

یک سخنگوی اداره غذا و داروی آمریکا گفت که آزمایش کرونای هان (۶۰ ساله) منفی شده اما وی در هر حال خود را به مدت دو هفته قرنطینه می‌کند.

تارنمای پولیتیکو گزارش داد که هان با «کتی میلر» همسر مدیر مطبوعاتی «مایک پنس» معاون رییس جمهوری آمریکا که آزمایش کرونای وی مثبت اعلام شده، در ارتباط بوده است.

کتی میلر همسر «استفن میلر» نطق‌نویس و مشاور کاخ سفید در امور مهاجران است. ابتلای وی به کرونا باعث شده است تا نگرانی‌ها درباره احتمال ابتلای نزدیکان دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا به کرونا افزایش پیدا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل