بازدید 4140

احتمال قرنطینه 14 روزه تمامی مسافران به مقصد انگلیس

روزنامه تایمز انگلیس خبر داد احتمالا انگلستان تقریبا هر کسی را که وارد این کشور شود به منظور پیشگیری از پیک دوم شیوع کرونا، 14 روز قرنطینه کند.
کد خبر: ۹۷۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۹ 09 May 2020

به گزارش فارس، روزنامه تایمز انگلیس خبر داده است انگلستان تقریبا هر کسی را که وارد این کشور شود به منظور پیشگیری از پیک دوم شیوع کرونا، 14 روز قرنطینه می کند.

بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور قرار است فردا در نطقی خطاب به مردم این کشور اعلام کند مسافرانی که از طریق فرودگاه ها، بنادر وارد کشور می شوند و حتی انگلیسی هایی که به کشورشان برمی گردند، باید خود را برای 14 روز قرنطینه کنند.

بر اساس این گزارش، بر اساس این اقدامات که از اوایل ماه ژوئن احتمالا اجرایی می شود، مسافران باید آدرسی که خود را در بدو ورود قرنطینه می کنند، ارائه دهند.

روزنامه تایمز به نقل از منابع دولتی نوشته است: «از آنجاییکه ما داریم به فاز دوم واکنش هایمان وارد می شویم، این اقدامات به محافظت از مردم انگلیس کمک خواهد کرد و انتقال ویروس را کاهش می دهد.»

میزان مرگ و میر ناشی از کووید 19 در انگلیس در روز جمعه به 31 هزار و 241 نفر رسید.

اپراتورهای فرودگاه انگلیس اعلام کردند می ترسند که یک قرنطینه بر خسارت حادی که شیوع کرونا متوجه صنعت هوانوردی کرده، بیفزاید زیرا این اقدام مردم را از سفر کردن تا زمانی که محدودیت های قرنطینه برداشته شود، باز می دارد.

تایمز گزارش داده است احتمال دارند مسافران ایرلند، جزایر مانش و جزایر من (مناطق تحت تسلط انگلیس) از این قرنطینه مستثنی شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل