بازدید 3863

جوابیه سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قم به خبر تابناک

کد خبر: ۹۷۷۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸ 09 May 2020

مدير مسئول محترم سايت خبري تابناك

باسلام و احترام؛

به استحضار مي­رساند خبر مندرج در آن پايگاه خبري به تاريخ 19‏/2‏/99 به شماره خبر 977090،  با تيتر «در سال 1398، نرخ بيكاري در كدام استان­ها افزايش يافت؟»، داراي اشتباه فاحش در متن و نمودار درج شده در اين گزارش­ مي­باشد. بر اساس گزارش مركز آمار ايران كه در پايگاه اينترنتي آن مركز قرار داده شده و به پيوست نيز ارسال مي­گردد، نرخ بيكاري افراد 15 ساله و بيشتر استان قم در سال 1398، 10.1 درصد بوده و در جايگاه هفدهم قرار دارد، كه به غلط در گزارش مورد اشاره در پايگاه خبري تابناك، اين نرخ براي استان قم 15.8 درصد و در جايگاه دومِ بالاترين نرخ بيكاري قرار گرفته است. همچنين نرخ بيكاري استان قم در سال 1398 نسبت به سال 1397 كاهش داشته و از 10.9 درصد  به 10.1 درصد رسيده است.

با توجه به استفاده ساير پايگاه­هاي خبري از اين گزارش و انتشار آن، شايسته است دستور فرماييد ضمن اصلاح فوري گزارش مذكور، نسبت به اطلاع‌رساني مقتضي به ساير پايگاه­هايي كه از اين گزارش استفاده كرده­ا­ند، اقدام نماييد.

محمود نوربخش

رئيس سازمان 

 

لازم به توضیح است که در پی اشتباه تایپی به وجود آمده، متن خبر مورد اشاره و نمودار آن تصحیح شد. برای مشاهد متن جایگزین می توان به این لینک مراجعه کرد.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست