بازدید 68130
دو هزار و ششمین بسته ویژه خبری «تابناک»

ابراهیم فیاض: اصولگرایی مُرد / رامبد جوان: شرایط حکم کرد فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم/ حمله کیهان به نجف دریابندری: او همراه کوتای ۲۸ مرداد بود

رصد‌خانه «تابناک» خبر‌هایی از اخبار روز برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند، یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند. تیتر‌هایی مانند: اوضاع خوزستان از نظر کرونا، در حال بحرانی شدن است / اطلاعات تازه‌‌ای از رژیم غذایی رهبر کره / دستور روحانی برای دانش‌آموزان: یادگیری مجازی، رفع اشکال حضوری و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۹۷۶۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰ 07 May 2020

تحولات در گذر است و اخبار روز هیچ گاه متوقف نخواهد شد؛ خبر‌هایی رسمی و گاه غیر رسمی؛ خبر‌هایی که مورد توجه قرار می‌گیرد یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبر‌هایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کمرنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.


رصد‌خانه «تابناک»؛ جایی است که خبر‌هایی گاه غیررسمی و گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبر‌هایی که گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند. در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

اوضاع خوزستان از نظر کرونا، در حال بحرانی شدن است

رئیس بیمارستان رازی اهواز با بیان اینکه کرونا به شدت در حال رخنه کردن در خوزستان است، گفت: اگر در اورژانس ۱۰۰ مراجعه‌کننده داشته باشیم، باید نیمی از آنها بستری شوند؛ یعنی وضع به قدری خراب است که از هر دو مراجعه‌کننده به بیمارستان رازی باید یک نفر بستری شود. دکتر فرهنگ کره‌بندی با اشاره به آخرین وضعیت ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی اهواز به عنوان اولین مرکز درمانی ویژه این بیماران در خوزستان اظهار کرد: متخصصان عفونی، داخلی و طب اورژانس در اورژانس بیمارستان رازی اهواز مستقر هستند و اکنون نیز ۵۰ بیمار در حال بستری شدن در بیمارستان هستند. وی افزود: این بیماری، آلودگی شدیدی ایجاد کرده است. پیش از این، تا این حد مراجعه‌کننده نداشتیم اما چند روزی است که مراجعات زیادی داریم. اوضاع خوزستان در حال بحرانی شدن است و این مساله شایسته مردم خوزستان نیست. کره‌بندی بیان کرد: از نظر امکانات آمادگی کاملی داریم و اکنون بخش‌های ICU با تمام تجهیزات و نیروها با تمام قدرت در حال کار کردن هستند اما وضعیت در حال بحرانی شدن است.


ابتلای گلاب آدینه و نورا هاشمی به کرونا

گلاب آدینه و نورا هاشمی در ویدیویی اعلام کردند که هر دو به ویروس کرونا مبتلا شدند. گلاب آدینه در این ویدیو گفت که ویروس کرونا از هرچه فکر کنیم به ما نزدیکتر است. نورا هاشمی در این ویدیو چنین توضیح داد: از روز دوم فروردین دچار چند عطسه ساده شد اما از فردای آن روز هیچ مزه ای را حس نمی کردم. از آن روز مدت یک هفته نه طعم و نه بویی را حس نمی کردم. هیچ وقت چنین چیزی را در زندگی ام تجربه نکرده بودم. گلاب آدینه ادامه داد: «بعد از چند روز نورا به من گفت که من کرونا گرفته بودم. الان در اخبار یکی از علائم کرونا از دست دادن حس بویایی و چشایی است. دوازده روز بعد من نیز حس بویایی و چشایی را از دست دادم. هفت روز طول کشید تا حس بویایی و چشایی من برگشت.» نورا هاشمی می گوید دلیل ابتلای من به کرونا خرید رفتن بدون ماسک بود. گلاب آدینه می گوید ما بسیار رعایت می‌کردیم. خودمان را قرنطینه کرده بودیم.فقط شانس آوردیم. موضوع جدی است و باتوجه به از بین برده شدن محدودیت ها مردم باید بیشتر رعایت کنند.


وزیر صنعت: با قیمت سازی‌های کاذب در بازار خودرو برخورد کنید

وزیر صنعت، معدن و تجارت با صدور دستور ویژه به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، از مسئولان این سازمان خواست تا با توجه به وجود برخی قیمت های غیر متعارف و فاصله دار نسبت به قیمت واقعی خودرو در بازار آزاد نسبت به قیمت کارخانه، با همه متخلفان این موضوع با جدیت تمام و قاطعانه برخورد نمایند و مراتب را مستمراً به مردم اطلاع رسانی کنند. رضا رحمانی در این راستا تاکید کرده است؛ به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و ضرورت حساسیت موضوع از حیث وجود جریان سود جوی فرصت طلب پشت پرده، نسبت به پیگیری جدی و برخورد با قیمت سازی‌های کاذب، در اسرع وقت با اتخاذ تصمیمات و اقدامات متناسب، با همکاری و هماهنگی کامل با سایر دستگاه‌های نظارتی و امنیتی موارد بررسی و نتایج بدست آمده جهت افزایش احساس امنیت مصرف کنندگان واقعی و در راستای حفظ حقوق حقه شهروندی آحاد مردم، موارد را به اینجانب گزارش کنید. وی تصریح کرده است: ضروری است اقداماتی همچون پیگیری، شناسایی و برخورد با متخلفان احتمالی احتکار خودرو، پیگیری، شناسایی و برخورد قاطع و قانونی از طریق مراجع نظارتی و قضایی با سایت های اینترنتی متخلف که با ارائه قیمت های کاذب فضای بازار را دچار التهاب می‌کنند، در دستور کار جدی سازمان حمایت قرار گیرد.


رامبد جوان: شرایط حکم کرد فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم

رامبد جوان به ارائه توضیحاتی درباره ماجرای سفرش به کانادا و حواشی مربوط به آن پرداخت و در یک گفتگوی اینترنتی با ارائه توضیحاتی در خصوص موضوعات مختلف از جمله سرنوشت برنامه «خندوانه» و حواشی سفرش به خارج از کشور، تأکید کرد تصمیمی برای ترک ایران ندارد. وی که در ارتباط زنده اینترنتی مهمان برنامه «باغ رمضان» بود در ابتدا گفت: «واقعیت این است که علیه یک سری از عملکردها جوهایی ساخته می‌شود. مثلا برنامه‌هایی ساخته می‌شود و جذابیت و محبوبیت ایجاد می‌کند. هر قدمی که قرار باشد با خودش موفقیت و جلب توجه و حمایتی از جانب مخاطب داشته باشد، اشکالاتی را به وجود می‌آورد از حسادت بگیرید تا موارد کاری. مجموعه این‌ها جریان‌هایی می‌شود که آدم‌ها را به حاشیه و گوشه هل بدهد. همیشه بوده، از قبل‌تر هم بوده است. حتی قبل تر از اینکه این سفر کانادا را برویم. این جوسازی‌ها کاملا هدایت شده بود. مدیران تلویزیون اتفاقاً بی‌خبر نبودند و ماجرای سفر ما را می‌دانستند. شرایطی که حکم می‌کرد ما برویم و فرزندمان را در کانادا به دنیا بیاوریم یک چیز خودخواسته و خانوادگی بود.»


اطلاعات تازه‌‍ای از رژیم غذایی رهبر کره

آشپز مخصوص سابق رهبر کره‌شمالی غذا‌های مورد علاقه کیم را که باعث رسیدن وزنش به بالاتر از ۱۲۷ کیلوگرم شده فاش کرد. «کینجی فوجی موتو» آشپز مخصوص سابق «کیم جونگ اون» رهبر کره‌شمالی در این‌باره گفت: او در سال ۲۰۱۵ هر شب ۲ شیشه شامپاین را می‌نوشید و یک استیک بزرگ را هم می‌خورد. این آشپز در مورد رژیم غذایی اون افزود: او عاشق غذا‌های تهیه‌شده از گوشت گاو است و علاقه زیادی به سوپ باله کوسه دارد. گفتنی است بعد از انتشار شایعاتی در مورد عمل جراحی قلب باز رهبر ۳۶ ساله کره‌شمالی برخی کارشناسان علت آن را چاقی مفرط او و بی‌اعتنایی‌اش به کاهش وزن اعلام کردند./اعتمادآنلاین


حمله کیهان به نجف دریابندری: او همراه کوتای ۲۸ مرداد بود

کیهان نوشت: پس از فوت نجف دریابندری، همکار طولانی‌مدت پروژه و موسسه آمریکایی فرانکلین که مهم‌ترین طرح نفوذ و تهاجم فرهنگی غرب در دوران پس از کودتای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ به شمار می‌آید، همان گونه که انتظار می‌رفت، مجموعه رسانه‌های زنجیره‌ای بیگانه به تجلیل و تکریم وی پرداخته و کارنامه‌های آنچنانی برایش نوشته و تهیه کردند. باز همان گونه که انتظار می‌رفت رسانه‌ها و نشریات زنجیره‌ای داخلی نیز به تاسی از همپالگی‌های خارجی خود، تقریبا همان مطالب را تکرار کرده و انتشار دادند، ضمن اینکه بعضا آن بخش از توضیحات رسانه‌های خارجی را که برای مخاطب و رسانه داخلی سؤال‌برانگیز شده و شخصیت فرهنگی دریابندری را زیر علامت سؤال می‌برد را سانسور و حذف کردند. مانند همکاری دریابندری با ضدانقلابیونی همچون هدایت‌الله متین‌دفتری و حضور در گروهک وی به نام جبهه دمکراتیک ملی و سردبیری نشریه این گروهک تحت عنوان «آزادی» در کنار ضدانقلابیون دیگری مانند منوچهر هزارخوانی و غلامحسین ساعدی و... که سرانجام به شورای به اصطلاح مقاومت و گروهک تروریستی منافقین پیوستند. اما شگفت‌انگیز آنجا بود حتی رسانه‌هایی که انتظار دیگری از آن‌ها وجود دارد نیز همان تجلیل و تحسین‌ها را تکرار کردند و حتی اشاره‌ای به اثرات تخریبی و ضد فرهنگی پروژه فرانکلین ـ که امروزه اسناد آن حتی در مراکز اسنادی و آکادمیک غربی و حتی در وب‌سایت سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا نیز منتشر شده ـ و نقش نجف دریابندری در این پروژه و یا همراهی و همکاری با ضدانقلابیون عضو شورای گروهک تروریستی منافقین نکردند. این در حالی است که کیهان یک‌بار دیگر نیز در ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ و در همان زمانی که نجف دریابندری از سوی سازمان میراث فرهنگی، ثبت ملی شد، مفصل به پرونده فعالیت‌های ضدایرانی و ضدملی وی پرداخت و بر اساس اسناد معتبر بخش‌های پنهان از زندگی وی را افشا کرد. طرفه آنکه یکی از همین رسانه‌های زنجیره‌ای، افشاگری‌های کیهان در مورد دریابندری را اتهام‌زنی عنوان نمود. درحالی که همه مطالب منتشره درباره وی با آدرس دقیق منبع و مرجع، برگرفته از اسناد آشکار منتشر شده درباره وی بود.


دستور روحانی برای دانش‌آموزان: یادگیری مجازی، رفع اشکال حضوری

رئیس جمهور با تاکید بر آموزش دانش‌آموزان از طریق مجازی به وزیر دستور داد مکانیزم‌ها رفع اشکال حضوری در مدارس توسط معلمان را فراهم کند. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، رییس جمهوری در جلسه روسای کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مبارزه با کرونا گفت: لزوم توجه ویژه به آموزش و یادگیری دانش آموزان از طریق روش های مجازی را مورد تاکید قرار داد و به وزیر آموزش و پرورش دستور داد سازوکارهای لازم ایجاد شود تا دانش آموزان بتوانند اشکالات درسی خود را توسط معلمان به صورت حضوری رفع کنند. وی گفت: ضروری است ارزیابی دقیقی از روش های متنوع آموزشی و مجموعه تلاش هایی که از اسفندماه سال گذشته تاکنون توسط معلمان و دانش آموزان در زمینه آموزش انجام شده است، به عمل آید.


ابراهیم فیاض: اصولگرایی مُرد

ابراهیم فیاض در گفت‌وگو با نامه‌نیوز می‌گوید اصولگرایی مرده. او در پاسخ به این سوال که «هم اکنون ۸ شخصیت اصولگرا مدعی کسب کرسی ریاست مجلس هستند، این مسئله از چه واقعیتی حکایت می کند؟» می‌گوید: جالب اینجاست که همه هستند و حاضر نیستند کنار بروند. این اتفاق یعنی اصولگرایی مرده است. اگر اصولگرایی زنده بود قاعدتا نباید چنین حالتی رخ می داد. اساسا نحوه راهیابی هیچ کدام آنها به مجلس ربطی به میزان پایبندی شان به عقاید اصولگرایی نداشت. اصلاح طلبان چون در مجلس دهم شکست خوردند، یک خلایی ایجاد شد و حالا اینها رأی آوردند وگرنه حرف جدی نداشتند. قبلا اصولگرایان و اصلاح طلبان استراتژی کلان داشتند اما در منتخبان مجلس یازدهم استراتژی نمی بینم.

فیاض همچنین نظر جالبی هم درباره عدم حضور باهنر در مجلس دارد و می‌گوید:در واقع منتخبان مجلس یازدهم با گرایش های پراکنده سیاسی هستند که تنها ضدیت با دولت روحانی حلقه مشترک آنهاست. معتقدم قطعا اختلافات با آغاز مجلس آینده تازه شروع می شود و یک مجلس به شدت متکثر به لحاظ سلیقه خواهیم داشت که همه آقا هستند و هر روز در آن به جنگ به جنگ است چون باهنری نیست که بگوید نمایندگان جریان اصولگرا همگی این طوری رأی دهید، هر کسی حرفی می زند و ادعایی دارد.


غفوری‌فرد: میرسلیم نباشد، شانس قالیباف برای ریاست مجلس بالا می‌رود

غفوری‌فرد، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده ادوار مجلس درباره تعدد نامزدهای کرسی ریاست مجلس یازدهم ابراز امیدواری کرد که کاندیداهای ریاست مجلس، درباره سایر جایگاه‌های مجلس به توافق برسند تا رئیس مجلس یازدهم با رای و اقتدار بیشتری کار خود را آغاز کند. او همچنین گفت: به نظر می رسد شرایط فعلی آقای قالیباف برای کسب کرسی ریاست بهتر از بقیه است، چون از قبل تمهیداتی دراین باره اندیشیده است و با بسیاری از نمایندگان و منتخبان دیدار،رایزنی و هماهنگی‌هایی داشته است. البته به این منظور سفرهایی هم به برخی استان ها داشته است. بنابراین به نظرم اگر آقای میرسلیم برای ریاست مجلس نامزد نشود یا کنار بکشد، شرایط برای آقای قالیباف بهتر و راحت‌تر از سایرین خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲۴
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۵۹
پس باید بیشتر به دریا بندری احترام گذاشت
پاسخ ها
کمالخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کیهان و دار و دستش که با توجه و خشم ما بیشتر خوشحال می شوند . بهتر است سخنان این افراد را نشر ندهیم .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
یه مسلمونی بیاد یه فکری برای بورس بادکنکی بکنه. با دادن روزی 5 درصد سود کل بازارها رو ریخته به هم. تمام تولید کنندگان و سرمایه داران قیمت سرمایه شونو روزی 5 درصد دارن میبرن بالا تا با بورس برابر بشن. دولت میخواد کسری بودجه شدید امسالشو از حریص بودن مردم و جمع کردن سرمایه شونو تو بورس جبران کنه. این که نشد. همه رو داره بدبخت میکنه و فاصله طبقاتی شدیدی ایجاد میکنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
لطفا بررسی کنید که آیا آقای فریدون سرمایه ای وارد بورس کرده یا نه؟ اگر آره از چه تاریخی دقیقا وارد کرده.
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کسی نمیدونه اینهمه ساختمانها و کاخ ها با نمای رومی در شهرهای ایران را چه کسانی میسازند ؟ بازاریان هستندیا مدیران . یا جناح های سیاسی . مطمنا فقرا نیستند . کارگر هم نیست . معلم هم نیست . پس اینها چه کسانی هستند . آیا صاحب این ساختمانها و کاخ های متعدد در دل زیبا ترین چشم انداز جلگه های کشاورزی وجود دارد مال چه کسانی هست . ایا مربوط به همان کسانی نیست که سپرده مردم را وام گرفتند وبردند و کلاه سر سپرده مردم رفت
بابک
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا؟ چون پرونده سراسر سیاهی دارد؟ نکنه شما هم از اون قماش هستید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
از ان قماشی هستند که ضد ایران هستند ولی در لباس فرهنگ و دست کیهان درد نکند که ما را روشن کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تابناک بیدار شو زلزله اومده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
به تجربه ثابت شده که هر کسی را که کیهان به او حمله میکند
به احتمال بسیار زیاد انسان خوب و باارزش و شایسته ای بوده است
پس ، ممنون از کیهان ، که مرحوم نجف دریابندری را به نیکی به ما شناساندن
و روحشان شاد باد .
ناشناس
| Iceland |
۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
کیهان برو
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
این بنده خدادرمورد نجف دریابندری گفته اون ازبورس می ناله.چه ریطی داره ؟البته امیدوارم مردم ایران هم ازمسیربورس که بسیارشفاف وقابل اعتماداست واردشوندوباحذف دلالان وبسازبفروش ها بساط جمشیدبسم الله وسلطان ارز وسکه ها ونزولخورها وبانک های رباخور برچیده شود واین اتفاق خواهدافتادبالاخره ماهم بایدروزی بادنیاهماهنگ شویم وبورس و رونقش انشاالله طلیعه این روزهای خجسته است.
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
آقای شریتمداری تا بحال چندین تن کاغذ سیاه کرده است ،مسلما مخالف مترجمی است که چند کتاب ترجمه کرده است و معروف شده است.
تمشکال
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
شرایط حکم می کند در بلاد کفر فرزند به دنیا می آورند شرایط حکم می کند بچه هایشان در بلاد کفر زندگی کنند شرایط حکم می کند سیتی زن و یا شهروند بلاد کفر باشند شرایط حکم می کند کمی از اسلام دور باشیم
شرایط حکم می کند کفر را تجربه کنیم شرایط حکم می کند هر کاری که خواستیم انجام دهیم !!!!!
شهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
شغالی از دست باغبون خودش رو از بالای پرچین پرت کرد پایین.حالا قصه شماست که از افشاگری کیهان ونشر حقایق عصبانی هستید.هرچقدر دوست دارید به زینال بندری وامثالهم احترام در وکنید
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
باید کارشناسان جامعه شناس و یا روان شناسها تحقیق کنن ببینند چرا تو جامعه ما اینجور شده که بعضیها از ابراز حرفهای خلاف منطق و عقل با افتخار لذت میبرند و عده ای هم از آنها حمایت میکنند و حال میکنند !!!
داریوش
| Sweden |
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تو احترامتو بزار چی کارداری کی هست و چه کرده؟
اقای رامید جوان شما کاملا درست میفرمایید که رفتن به کانادا کاملا یک تصمیم خانوادگی بوده و هر انسانی میتواند برای موفقیت و سعادت خود و خانواده اش حتی اقدام به مهاجرت بنماید...اما اینکه شخصی از رسانه ملی دائما دم از ایران و ایرانی میزند و دائما شعار تلاش برای سرزمین خود میزند و از این طریق کسب نام و شهرت میکند ، غلط میکند تصمیمی بگیرد که خلاف تمام صحبتهای از سر شکمش بوده. میزان محبوبیت مسئولیت بیشتر نیز با همراه دارد..با این لا تا الات درصدد بری کردن خودتون و تصمیم مزخرفتون برنیایید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
آقای رامبد جوان شما عوام فریبی می کنی!!! می فهمی چی میگم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
چرا ما از این تصمیم ها برامون پیش نمیاد که بریم کاندا
ناشناس
| Netherlands |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
یادمان باشد که ایشان هنر پیشه هستند انچه که در جاو دوربین وتلوزیون میگویند واجرا میکنند فقط بازی در چارچوب سناریویی ست که ایشان مجری ان است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بدبختی ملت ایران همین است که بسیاری از مسئولین و به اصطلاح سلبریتی ها دقیقاً همانند رامبد جوان یک ظاهر دارند و یک باطن متفاوت . آیا می دانید بسیاری از همین افراد دارای پاسپورت دوم هستند و اگر تقی به توقی بخورد فورا ما ملت بیچاره را به حال خودمان رها می کنند و به کشور دومشان(آمریکا، کانادا، انگلیس.. مهاجرت می کنند؟
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
برنامه خندوانه بوده خمار کردن مخاطب و سفر اقایون ان ور آب
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
جناب رامبد شکر خا خداوند اینقدر بهم داده و مشکل خاصی هم توی زندگی ندارم تا به امثال تو حسادت کنم من مشکلم اینه که روی تو خیلی حساب باز کرده بودم و بیکباره همه چیز رو خراب کردی تو به هویت یک ملت حالا از هر تیپی که باشن تو هین کردی هزاران نفر امثال تو خصوصا هنرمندا رفتن خارج زاییدن هیچوقت نگفتم چرا گفتم هر کسی آزاد مختاره به من وامثال من چه اما وقتی کسی روی ریل احساسات مردم روی غرور مردم داره حرکت میکنه حق نداره هر کاری اونم از نوع ملی انجام بده خوب شما رفتی خوب برو چرا دوباره میخوای برگردی و توقع داری ما قبولت کنیم تو که صداقت نداری نباید هر شب یبای از مردم کشورت تعریف کنی وبعد بری برای فرزندت تابعیت غیر ایرانی بگیری که چی که جای پایت در اونجا هم سفت بشه آقا برو برای همونا قربون صدقه بگو وهر شب تعریفشون بکن ما دیگه امثال تو را نمیخواهیم حالا که چیچی هستی که کسی بخواد بهت حسادت بکنه کسییکه از چشم مردم کشورش بیفته که دیگه ارزش حسادت کردن نداره یک کلام خواهشن دیگه بر نگرد عوام فریب درو
تورج
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
آقای رامبد می فرمایند که قصد ترک ایران را ندارند.نه تو را بخدا بیا ایران را ترک کن! خودتان هم خوب می دونید در کانادا هیچ تخصصی ندارید.کانالهای تلویزیون کاناد حتی شما رابه عنوان آبدارچی هم استخدام نمی کنند (البته با عرض پوزش ار آبدارچیان زحمتکش کشورمان) خدایی آقای رامبد چه کاری بلدید که در کاناد انجام بدهید.اگر رفتید به کانادا در صورت عدم پس انداز از گرسنگی می میرید
کا
بی نام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
کار رامبد جوان ماتد فرزندی است که از وجود پدر و مادرش خجالت می کشد در حالی که همه چیزش ار انهاست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
در کانادا پول یا مفت به بچه لوس و ننری مثل شما نمیدهند. شما دوست داری پول را ایران در بیاوری و در کانادا خرج کنی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مااز دورویی بیزاریم پول بیت المال رو بگیری وحرفهایی بزنی که خودت هم بهش اعتقادی نداری اونوقت ایشون میفرمایند حسادت !یعنی هنوز متوجه احساسات واقعی مردم نشدن.الان هم احتمالا دلشون برای پول بی حساب وکتابی که صداوسیما تقدیمشون میکرده تنگ شده
فرید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
حتی اگر آقای رامبد عزیز بنا به اقتضای هنرپیشه بودن، در ظاهر دم از ایران و ایرانی بودن بزند ولی در عمل خلافش را ، انجام دهد، ایشان را تبرئه نمیکند، چون
نشان دهنده اوج بیشرمی و دورویی ایشان است!
هر کسی در رادیو و تلویزیون حرفی را میزند، فرض بر این است که کاملا به آن معتقد است
همانطورکه فرستادن فرزندان وزیر، وکیل و سایر دولتمردان اوج دورویی ایشان را نشان میده، حتی اگر بر خلاف خواسته پدر و مادر باشد
چرا که تویی که نمیتوانی فرزندت را برای ماندن قانع کنی، نباید برای مردم تعیین تکلیف کنی
رضا معروفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تصمیم خودخواسته و خانوادگی؟میشه بگین در این جور موارد تصمیم دیگر خواسته و غیر خانوادگی چطور تعریف میشه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
رامبد جوان شرف داره بر کسایی که دارن از آمریکا طرفداری می کنن و ادعای ایران دوستی دارن!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
جالبه د راینجور موارد ضدانقلاب و منافق آلبانی گدا هم با مخالفان داخلی هم نظر میشن چون کلا با هر کس که به نوعی برای نظام و سیمای آن کار کند مخالفن ! ما با کار زشت رامبد جوان مخالفیم اما برایش دلیل داریم و این موضوع ربطی به جیره خورای آستکبار و ضدانقلابیون مفلوک وطن فروش نداره !
تمام کشور رو دادن دست یه بچه لوس ننر مردم از گرسنگی بمیرن این به سلامتی کارگرا دوتا شیشه شامپاین و یه استیک بزنه به بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
حکم اعدام برای آشپزش نده خوبه
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
قربون امیر کویت وقطر برم من مردمش در رفاه دارند زندگی می کنند
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
ما دیگه چقدر بدبختیم که سفیر کره شمالی واحد پولمون رو مسخره کرده
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
فعلا که ایشون محبوب و مطلوب سران می باشند
فقر بیداد میکند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
قربون امیر کویت وقطر برم من مردمش در رفاه وبدون دغدغه دارند زندگی می کنند.جوون 25 ساله 3 تا زن دارد با 15 تا بچه .همگی با هم می رن دور دنیا گردش.به این می گن زندگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
رییس جمهور از رشد روزانه 5 درصد بورس راضیه تازه درخواست فروش معادن تو بورس رو داده.تا تنور داغه میخواد نون رو بچسبونه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
ناشناس 23:04
تو دلت سه تا زن می خواد ؟؟
یعنی دلت می خواد پول داشته باشی ولی در عصر حجر زندگی کنی ؟؟
همون بهتر که فقیر باشی
تو برای جامعه ی بشری خطرناکی
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
نرفتی ندیدی پس ساکت.کویتی ها هم آزادیشون ده برابر ماست .هم به کویتی بودن افتخار می کنند. هم در ناز و نعمت دارند زندگی می کنند.قراضه ترین ماشینی که سوار میشن 1 میلیارد تومن قیمتش..همه چیز سر جاشه.عبادت.تفریح.کار..زندگی.
حالا یعنی مثلا تو أزادی
روزنامه ی کیهان نباید جدی گرفت. این بنده ی خدا هم نونش تو همین چیزاس دیگه.
پاسخ ها
Reza1
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
نفرمایید قربان
ایشان شخص دوم مملکت میباشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
پس بسوز که دارد روشنگری می کند که صداش بعدا در میاد و امثالی مثل تو بعدا می فهمند
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
امثالی مثل ما میفهمد درست میگی وقتی که مردیم و دیگه نیستیم
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
خب تابناک چراخزعبلات کیهان رو نشر میده؟
ناشناس
| Iceland |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
ناشناس دو دقیقه بامداد چی میگی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
من شب عید روزنامه کیهان را برای پاک کردن شیشه های خانه جدی می گیرم
شهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
اتفاقا ما امثال شمارو که بخشی از نیروهای ساکن تیرانا هستید جدی نمیگیریم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
امثالی مثل تو :)
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
حالا خوبه این دوست ما بعد میفهمد ولی امثال شماها اصلا نمیفهمید شماها بایک ساندیس غلام ونوکر میشید وبرای شماحرجی نیست
کیم جونگ اون یکی از منفورترین رهبران جهان است
به اسم کمونیسم داره حکومت میکنه ولی بویی از کمونیسم نبرده
کومنیسم براش تبدیل به یه نون دونی شده فرد فرصت طلب و نادان و طماع و عقده ای و کینه توز و کوتاه فکر و حسود و بی نهایت نفهمیه
پاسخ ها
ثابتی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
هموطن عزیز‌.. این کشور بر اساس طرز تفکر و ایدئولوژی خاصی بنام جوجه مدیریت میشه و هیچ
شباهتی به کمونیسم و یا انشعابات سیاسی آن ندارد ولی چون از قدیم الایام بسیار علاقه داشت که با کشورهای بسته ایی مانند اتحاد جماهیر شوروی و جمهوری خلق چین ارتباطات فرا گیری داشته باشه فلذا در باور عمومی ملت ایران ، کره شمالی بعنوان یک کشور
کمونیستی شناخته شده که صحیح نیست ... .. و ایکاش کمونیست بود...چرا که در مکتب کمونیسم باز کلیسا و ذکر نام خدا و عبادت معنا و مفهوم داره... ولی در کره شمالی آقای اون (رهبر فعلی) و اسلافش نقش خدایگان را برای مردم خود تعریف کردند.ولاغیر...‌
امیدوارم در دیار باقی بخاطر ظلمانی که به مردم آن کشور تحمیل کرده به عذاب الهی گرفتارتر بشوند...‌آن شاالله ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
کتاب دختری با ۷ اسم را دانلود ومطالعه کنید تا با وضعیت مردم در کره شمالی آشنا شوید
1-اثرات تخریبی و ضد فرهنگی پروژه فرانکلین (که امروزه اسناد آن حتی در مراکز اسنادی و آکادمیک غربی و حتی در وب‌سایت سفارت مجازی ایالات متحده آمریکا نیز منتشر شده) بفرمایید از کی تا بحال منابع دولتی امریکا مورد استناد شماست ؟ اگر قابل اطمینان است در همین منابع ایران به تلاش برای ساخت بمب و ترور و دخالت در امور کشور ثالث هم متهم و باور شده است. 2-موسسه فرانکلین حتی اگر هدفش ان بوده که شما می گویید بنظر شما استاد دریا بندری از این اهداف باخیر بوده یا نه ؟ و ایا دستخط داده که برای ان اهداف شوم با او همکاری می کند ؟ 3- هنوز پرطرفدارترین افراد در بین مردم افراد ملی هستند پس همکاری با روزنامه با محتوای ملی افتخار است 4- اگر تمامی اتهامات شما با ان نتیجه متوهمانه که می گیرید راست باشد اول از همه باید مسئوان قضا را بخاطر اهمال توبیخ کرد چون استاد دریابندری ازاد بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
کیهان مرا یاد استادی می اندازد که به حافظ و سعدی و مولانا انگ می زد!!!! برخی به بیماری انگ زدن به مفاخر کشو.مبتلا هستند
چرا برا ما همچنین اتفاقی نمی افته بچه هامونو کاندا بدنیا بیاریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
چون تو نه عرضه اش راداری نه پولشو نه اگه یکروز مسافرکشی نکنی پول نون لواش رانداری اگر داشتی میرفتی
جریان اصولگرایی مانند نادان دوستی است که بر زمین میزنندت
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اصولگرایی کیلویی 2 ریال اصلاح طلبی کیلویی 2 زیال بدو بدو مستقل وپایداری کیلویی 1 ریال بدو که حراج کردیم
شريعتمدارى ميگويد : هر كس با ما نيست بر ماست !!
ايشان در دشمن تراشى و تلاش در جهت انزواى كشورمان خيلى موفق بوده مانند تيراژ روزنامه كيهان كه به پايين ترين حد در مدت حدود ٧٠ سال فعاليت در عرصه مطبوعات رسانده است !!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بوش پسر هم همینو میگفت
شهروز اصلانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تابناک جان لطفا پاسخ دهید دلیل اینکه مخاطبان و کامنت نویسان شما 99درصد ناشناسند چیست؟این امر مغایر با اصل شفافیت نیست؟آیا این شبهه ایجاد نمیشود که غالب پاسخ دهندگان دارای اکانت فیک مطلب مینویسند تا تیراژ نظردهندگان به شما زیاد شوند؟هرچند که قطعا چاپ نمی کنی
ناشناس
| - |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
جناب شهروز اصلانی
الان من بگم محمد اصلانی هستم از بندرعباس
خیلی شفاف میشه ؟؟؟
منظور روزنامه کیهان از طرح هجوم فرهنگی چی هست ؟ یعنی چی اصولگرایلن در دور ترین نقطه امریکا غدای نذری و زرشک پلوی نذری از طریق پول نهادها خرج‌میکنند کمی تناقضات وجود نداره ؟
کی کیهان رو جدی میگیره ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
به تعداد روزنامه هایی که روی دکه در مقابل پرداخت پول از طرف مردم و دانه ای به فروش میرسد
والا بصورت دستوری به ادارات و هواپیماها و ارگان ها و از جیب دولت و نهادها ،
کلی خریداری و بیشتر برای سفره پیک نیک
و پاک کردن شیشه
و بسته بندی بلور جات
و ضایعات استفاده میگردد
من چون در منزل ماهواره ندارم .و از جزیاتی که کیهان در مورد دریا بندری و این‌مسایل میگه سر در نمیارم . واقعا قضیه چیه . اخه تابناک جوری مینویسه که فکر میکنه تمام کاربران از خم و چم سیاست همه موارد را میدانند . منظور کیهان از این مطلب چی هست . کسی شرح بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
ماهواره نداری
کتاب هم نمیخونی؟
دریابندری یکی تز بهترین مترجمان
ایران است
اگه تا الان کتاب پیرمرد و دریای ارنست همینگوی با ترجمه دریابندری رو نخوندی معلومه نه تنها از سیاست اصلا از دنیا چیزی نمیفهمی
ناشناس
| Germany |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اون کُشتی اِ که چم وخم داره ، سیاست از قدرت حرف می زند و این که قدرت چگونه اعمال شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
ناشناس۲۲:۱۵
اچقدر مغرور و متکبر هستی، تو از دنیا چیزی نمی فهمی نه او که با راستی و سادگی سوال پرسیده.
گویم سخن را بازگو
مردی کرم ز آغاز گو
هین بی ملولی شرح کن
من سخت کند و کودنم
گوید که این گوش گران
بهتر ز هوش دیگران
صد فضل دارد این بر آن
کان جا هوا اینجا منم
چقد از امثال رامبد جوان بدم میاد
از اون سبک سلبریتی ها که شعار دادن و ابله فرض کردن مردم پیشینه ی کارشونه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۱
خیلی ها از این آقا و امثال هم بدشون میاد ولی چاره چیه؟
اینکه وقتی دوباره می خوان برنامه بسازن همه تحریمش کنند نه کسی شرکت کنه و نه کسی برنامه های بی سر و ته شو نگاه کنه
اون وقت شاید بفهمن جایگاه شون کجاست
با پول بیت المال میرن کانادا بچه پس میندازن بعد تو صدا سیما برای مردمی که زیر فشار از هر طرفن از شادی و صبر و ملی گرایی حرف میزنن...
حیف که هیچی سر جاش نیست
من از ایده و گفتمان انقلابی و پوپولیستی اصولگرایان در اداره جامعه خوشبین نیستم و اصلا هم خوشم نمیاد . در دور دوم ریاست جمهوری دقیقا سه ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری احمدی نژاد از مرکز استان با بلگرد و دوربین به شهر ما امده بود . من هم تازه دیسک کمرم را عمل کرده بودم و با پیشنهاد یکی از دوستان وقتی به مقر سخنرانی ایشان رفتم دیدم که حدودا هزار نفر از افراد احمدی نژاد را گل چین کرده بودند و به انها یاد داده بودند که هروقت ایشان سخنرانی اتشین بر علیه غربیها داشت شما شعار با شور و هیجان بدهیید و پشت سرهم شعار و احساسات ساهتگی را تخلیه کنید بعد از دو ساعت که مخ مردم را حسابی کار گرفت جایگاه را ترک کرد و با بلند شدن بلگردها گردو خاکی بلند شد که کوچک و بزرگ همدیگر را نمیدیدند . نفس ها گرفته شده بود ودر این هیا و هوی دادو فریاد جهت فرار از این مهلکه کودکان و میرمردان دنبال بلگردها بدو میکردند و من زیر دست و ما ماندم و برای بهبودی کمرم که عمل کرده بودم مجبور شدم یکسال در خانه بمانم ... لدا من میگم هم‌من اشتباه کردم هم احمدی نژاد . که با احساسات مردم به این شکل شهرکندان را دنبال خود بدو رو میدهند که پیر و جوان و کرامت و ارزش شهروندان را نادیده میگیرند . این شکل از حکومت فقط در کشورهایی هست که اول مردم فقیر هستند دوم سواد کمی دارند . من انموقع سال چهارن دبیرستان بودم .
اصولگرایی از اولم زنده نبود
در بهترین حالت 15 درصد مردم واقعا اصولگرا هستن
اطلاح طلبی اما در ابتدا طرفدار زیاد داشت ولی هرچی که گذشت مشخص شد در ذات تفاوتی با هم ندارن
عملا در حال حاضر اکثریت افرادی که اطراف خودم میبینیم دیگه هیچ انتظاری از این دو حزب ندارن
و البته در نهایت زمانه که دانایی مردم ایرانو نشون میده
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
از اول هم حزب نبودند . چون یادم هست در دهه ۶۰ میگفتند حزب فقط حزب الاه ....بنابراین با فشار سیاسی و رایزنی روشنفکران جامعه با بخشی از بدنه دولت ها جناحی شکل گرفت بنام اصلاح طلب ..‌‌..ایا واقعا با قرار گرفتن چند نهاد جلوی مجلس ودولت واقعا اصلاحاتی شکل میگیرد ؟ من چندین بار به اصلاحات رای دادم . ولی چه فایده داشت . خود ما ملت مقصر شدیم و امسال شرکت نکردم . اصلاحات فقط برای کشوری وجود دارد که دو مورد وجود داشته باشد . رای مردم لحاظ شود . رضایت ملت ملاک باشد .
ناشناس
| Germany |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
تعریف مرگ برای اصولگرایی را میتوان تخفیف داد در حالت بیهوشی چون به زور انرا زنده نگه داشته اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اصلاحات یعنی رسیدن به هدف « جلب رضایت مردم با مبنا قراردادن رأی آنان در تصمیم گیری ها و اقدامات » با روش های بدون خونریزی و جنگ ؛ و این کم هزینه ترین روشی است که دستاورهای بادوام داشته است . اصلاحات نیازمند هوشمندی ، مشارکت عمومی و استمرار در حرکت است . دشمنان اصلاحات با این سه دشمنند ، دشمنی خود را در پس تظاهر به خیرخواهی پنهان می کنند .
کمونیست .سوسیالیست هیچی نیست . باد . باد . همش پوچ . پوچ . همش الکیه . بنام عدالت اقتصاد را نابود میکنند . از دو گروه فکری خوشم نمیاد . کمکنیست و مدهبیون افراطی . اولی مردم را میکشد که چرا خدا را پرستش،میکنی . دومی به دار و زندان‌میکند که بیا خدای مرا بپرست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
اگر کمونیسم نبود شما الان در غار زندگی میکردی کمونیسم درد و رنج مردم به خصوص کارگران را بیان میکند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
آقای فیلسوف واژه هایی که بکار میبری بد نیست بیشتر مطالعه کنی !! الان کمونیسم به سوسیالیسم چه ربطی داشت ؟!! نادان ترین مردم کم سوادها هستند نه بی سوادان
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
یادم رفت بگویم که تودهای و کمونیست اول یک ایده و گفتمان دهن پرکن و زیبا مثل عدالت و ازادی را سر میدهند و یادم هست در دهه ۲۰ و ۳۰ بخاطر شرایط و مالکیت ارباب رعیتی خیلی در روستاهای ایران نفوذ کرده بودند که با اصلاحات ارزشی ابزار تبلیعی انها خنثی شد . منطورم این هست که کمونیست اول یک ایده و گفتمان هست . کار و نا و ازادی .....ولی سوسیالیسم تکمیل کننده ان هست یعنی ابزار و لوازم اجرا را این مکتب طی مراحلی اجرا میکند . یعنی نفی خصوصی سازی و منفعت برای عموم مردم . در اخر اینکه اینها هیچ کاره ای نیستند . فقط دستاورد غرب لیبرال دمکراسی کمی بهتر از دیگر مکاتب هست
چند روز پیش وقتی از دکه روزنامه تیتر ها را نگاه میکردم دیدم در بین همه روزنامه ها کیهان ابعاد ورق هایش خیلی بزرگتر از بقیه روزنانه ها هست . چرا ؟ در صورتی تیترهای اصلی یا حمله به دولت و مجلس بود یا به غرب .....واقعا این تفکر از جان منتخبین مردم چی میخوان. مگر گفتمان کیهان چه گلی به سر مردم زدید
کیهان مجبوره برای دیده شدن همچین تیترهایی بزند .....شما هم که همیشه کمکش میکنید...
شريعتمدارى ميفرمايند : هر كس با ما نيست بر ماست !!!
مديريت مثال زدنى ايشان در سقوط آزاد تيراژ روزنامه ٧٠ ساله كيهان نشانه موفقيت ايشان است !!!!؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
بعضی ها منفور شدن را هم نوعی موفقیت می دانند
هموشون به معنای واقعی کلمه هنربند هستن
یکیشون تو برنامه ی دورهمی میگفت اصولا مقایسه ی یه بازیگر با یه راننده تاکسی اشتباهه!
البته حق داره چون واقعا اهمیت یه راننده تاکسی از امثال ایشون برای جامعه خیلی بیشتره
همه میدونیم که 99 درصد اینا با لابی گری به پول میرسن
وگرنه از امثال مدیری و جوان و ... با استعداد تر خیلی داریم
هیچ کجای دنیا برای رفتار ژشت شهروندی که خودش مشکل اخلاقی در پنهان و پستوی زندگی دارد . به گرانی . به بیکاری . ه خشونت . به رفتار با شهروندان . به آزادی بیان و عقیده و به رفع تناقصات سیاسی و اجتماعی جوک و طنز درست نمیکنند . بلکه چند نفر کارشناس را دعوت میکنند که بیا بانک و صنعت خودرو سازی ما را درست کن که ماشین مال فقرا بعد از یکسال ۵ برابر گران نشه . از کارشناس داخلی کاری برنماید مشاوره خارجی بگیرند . اخهدبا جوک درست کردن شد کار . بجای اینکه به رامبد جوان و مدیری چندین میلبارد پول بدین که برای مشکلات کشور جوک درست کنند بیایید کنسرت ها را برهم نزنید . شادی کردن مردم چه ربطی به حاکم داره . اخه برای شادی مردم هم‌مگر قانون مینویسند ؟
من دلال بورس هستم. آقا بهترین شغله. از دلالی ماشین و دلار و سکه بهتره چون میشینی تو خونه و آب پرتقالتو میخوری و روزی 5 درصد سود بدون زحمت و ترس از بگیر و ببند و کرونا میکنی و تازه مالیات هم نمیخواد بدی. کسی هم بهت نمیگه سربار و زالو . بهترین دلالی دلالی بورسه. از ایکس میخرم میفروشم گرونتر به ایگرگ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تو دلال بورس نیستی تو یک خسود عقده ای هستی که دلال سکه و دلار بوده ای و از رونق بورس داری می سوزی و مدام این کامنت تکراری را برای خنک شدن ماتحت سوخته ات همه جا بی ربط بی ربط منتشر می کنی
در ضمن در بورس سرمایه گزار داریم دلال نداریم
دلالی شغل شریف شماست !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
دلال بورس !!!!!!!؟؟؟؟؟؟/ تو زخمی بورسی فعلا هم باید زخم بخوری خوب تو هم میومدی شرافتمندانه دربورس سرمایه گذاری می کردی هم به تولید و اقتصادمملکت کمک می کردی هم تو این سود سهیم می شدی . البته همیشه هم سود نیست . ضرر هم داره تو امثال تو فقط این سودهای چندروزه رو دیدن و زیان های سنگین رو ندیدن . قلبتو صاف کن شاید رستگار شوی
تابی جان -در تابناک وزین نوشته های کیهان رو تکرار نکن . ! ب.ذار حاج حسین هر چه دل تنگش میخواد بنویسه کسی توجه نمیکند روح دریابندری و ساعدی و مالقی رفتگان شاد .
چرا هیچ ارگانی راجع به سودهای روزانه 5 درصدی بورس بدون هیچ زحمتی حرف نمیزنه؟؟؟؟ آیا کسی که تولید کننده است با این وضعیت روحیه کار کردن و زحمت کشیدن داره؟ طرف سرمایه اش تو بورس تو یک ماه دو برابر میشه دیگه مریضه بیاد با کلی کارگر و بازاریاب و استرس و مالیات و چک و سفته و موانع تولید سرو کله بزنه؟ تعطیل میکنه و پولشو میزاره تو بورس یا اینکه روزی 5 درصد میبره رو جنساش. همونط.ر که داره اتفاق می افته.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
حسود هرگز نیاسود
تو هم بیا توی بورس تا از حسودی خفه نشی
ناشناس
| United States of America |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
خب اگه جرات داشتی میکردی نکنه میخوای بگی دلت برا تولید میسوزه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
تو هنوز دق مرگ نشدی ؟؟؟ چی احتکار کردی که رو دستت مونده و بدبخت شدی ؟؟؟
کیهان حالا دریابندری دیگه نیست اون دنیا باهم تسویه حساب کن وقت مردم هم نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
طرف دریابتدری رو بگیر!
باید دید این رامبد پشتش کی هست مگه گوهر خیر اندیش تازه واسه عروسی دخترش نرفته اینجوری گیر دادن این همسرش که کشف حجاب هم کرد کسی کاری نداره؟به خاطر کدوم شرایط بچه اونجا بدنیا اومد؟اما ایران رو دوست داریم اینا چرندیات این اقا هست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مگه رامبد و امثال ایشان خونشون از آغازاده ها کمرنگ تره ؟ یک مشت مال مردم خور و امثال آقا تهرانی و دختران و پسران وزرا در اونور تابعیت نگرفتند و مردم را میچاپند ! حداقل اگر رامبد چاپید پول صدا و سیمای میلی است که اون نچاپه دیگران که تو صف هستند میچاپند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
پشتش عموجان سرهنگ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
خداوند هم در قران حجاب را اجباری نکرده
به کسی مربوط نیست دیگران چطور لباس می پوشند
البته از آدم های دو رو مثل رامبد متنفرم
از یک طرف داد ایران دوستی سر می دهد از طرفی تابعیت ایرانی را برای فرزندش نمی پسندد
قیمت کاذب چیه شما هیچ تولیدی ندارید و ایران ۹۰میلیون جمعیت دارد شما با سالی نهایتا ۵۰هزار خودرو چطور می خواهید بازار عرضه و تقاضا را متعادل کنید؟
بلغور کنندگان تابناکی!
پاسخ ها
رضا معروفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
رامبد خودتی یا حسین شریعتمداریی تو؟ !؟
این سیل گرونی که راه افتاده باید دید کجا بارون پول باریده.بورس! یکساله روزی 5% انداختن رو قیمت یک مشت اسم تو کامپیوتر و اسمش رو گذاشتن سهام.نه کسی دیده نه کسی میدونه چی هست و کجا هست و اصلا هست؟ ولی روزی 5% بارون پول تو تالار بورس باروندند و بشم نازیدند و نگفتن اگه این خوب بود آلمان و ژاپن و آمریکا قبلا میکردند.خلاصه بارون پول تو بورس یک سیلی راه انداخته که جز دلال و سفته باز و مافیای بورس بقیه رو خواهد برد.پراید 100 ملیونی و سکه 10 ملیونی تا پایان تابستان و خدا میدونه این سیل پول تا نوروز پراید 150 ملیونی و سکه 20 ملیونی رو هم شاید دیدیم.روزی 5% تو بورس الان با روزی 5% تو همه بازارها جواب داده میشود.خیلی طبیعی و منطقیه.کاملا قابل پیشبینی بود
کیهان از اون ور مصدق رو عامل غرب میدونه از اینور با عوامل کودتا مخالفه خودشون گیج میزنه نمیدونه طرف کیو بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۸
به هر حال متن و نوشته و مطالب کیهان و شریعت مداری را کسی هست که ساپورت فکری و سیاسی میکنه . کسی میدونه ان فکر و شخص و جناح کی هست ؟ چقدر طرفدار داره ؟
شرایط حکم می‌کنه که رامبد جوان از وطن و ایران و ازین قبیل حرف نزنه. شرایط حکم می‌کنه که ایشان و هرکدام از مدیران شبکه، که حامی او هستند، با .... از سازمان بیرون شوند ...
آقای فیاض آرزو بر بچه ها عیب نیست
خداوند بیامرزد گذشتگان مارا که چه نیک گفتند شتر در خواب بیند پنبه دانه گهی .‌‌‌‌‌‌.... خیلی ها آرزوی مرگ اصولگرا ها را داشتند ولی آرزوی به دل ماندند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
من به ایشون میگرم اصول، خوبه شما بهش گرایش داشته باشی
کشمکش و خط و نشان کشیدن بین ایران و امریکا نتیجه ختم به تحریم اقتصادی و خروج از برجام شد . ایران میگوید بعد از برجام دیگه هیچ سیاستی اجازه نمیدهیم با امریکا مداکره کنه لذا امریکا باید از عراق و خلیج فارس و خاورمیانه بیرون بره . امریکا هم میگوید مررم عراق را من از صدام نجات دادم . ایران‌میگوید من در عراق پروزهای زیادی دارم و امریکا میگوید من هم‌همینطور . ایران میگوید من در عراق مردم را از دست داعش نجات دادم امریکا میگوید من ساپورت و پشتیبانی هوایی کردم . این اختلاف بعد از برجام باعث شده که . واقعا اخرش چی ایا امریکا از خاورمیانه خوا۶د رفت .؟ کشورهای خلیج فارس با ایران همکتری میکنند . ؟
کنونت که هنگام گفتار است بگو ای برادر به لطف و خوشی
این رامبد یا خودش را به ندانستن زده یا ..... ، مشکل صدا و سیما است که برایش فقط پول مهمه ، بعد از این واقعه ، این ادم مزخرف را دوباره براش برنامه میذاره ، بعد هم میاد حرف از ارزش ها میزنه. زهی خیال باطل ، امثال رامبد که به چیزی معتقد نیستند ، مردم ایران ما شما را خیلی دوست داریم ، ولی پول شما را بیشتر!
اقای کیهان مستند اتشو رو کنه.ولی بیاد درمورد روزنامه خودش بگه که همه دستگاه چاپش امریکایی توضیح یده باایم زمان طولانی چه کارمیکرد
حالا رامبد جوان با اون فرزندش که تو فرنگ زاییده رو نمی تونه بگه که :
مردم ایران ما شما رو خیلی دوس داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
دوست دارند ولی نمی خوان بچه ی شبیه ما داشته باشند
ادبیات مخصوص هم پالنگی و تاسی از روزنامه کیهان چی هست ؟ چون قبلا صفاتی مثل تفاله و زباله داعش و محاربه و مفسده و را میشد فهمید . این تاسی و هم‌پالنگی چه هست
ایران متحدینشو اشتباه انتخاب کرد
علی ضیا هم بمانند رامبدجوان فیلم بازی میکنن و در عمل جدیشون نگیرین ظاهرشون با باطنشون یکی نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
علیخانی هم همینطور
ادم کوچولو ها با توهین به ادم های بزرگ، بیشتر مایه تحقیر خودشان می شوند.
کی روزنامه میخونه؟مخصوصا کیهان؟
در مورد اخوی رامبد جوان و پسر عموی او چه خبر
باید دید کی پشت این شریعتمداری است که با این همه فضاحت وناراحتی مردم هنوز سرکاره

اقا زاده هم نیست چون بابابزرگ زاده است وهمکار مرحوم سعید امامی

اقا خسته نشدی از این همه.... ازسال1372 نشدی خسته 13 سالم جای دیگه

بابا این چسبو بکن
کیهان. شما کودتا را قبول دارید ولی چرا مصدق را قبول ندارید مگر کودتا مصدق را خانه نشین
از رامبد نفرت دارم خیلی بی مزه است
رامبد یک روز در دادگاه الهی روبروی کودکان محروم این سرزمین سرافکنده خواهی بود ، به عزت خداوند این اتفاق برای امثال تو خواهد افتاد.
این کیهان و کیهانی جات رو ول کنیدد میگن شلنگ دستشویی هم از عوامل نفوذی و تهاجم فرهنگی بوده! والا!
تابناک جان این شام پاین که نوشتی رهبرکره شمالی میخوره فرقش بامشروب دست سازارمنی هاچیه منظورم همان عرق سگی توضیح بده ماهم بدانیم
من نمی دانم مرحوم دریابندری با کودتا بود یا نبود.ولی میدانم مرحوم مصدق مقابل کودتا بود. کیهان بگوید با مصدق که در مقابل کودتا بود چه کردید؟
بورس تهران زمین تهران رو از جا کند ؟؟؟ خر فروشی تو بورس میگن بالاترین سود رو داره ، روزی ۵ درصد ماهی ۱۵۰ درصد ؟
امروز حکم یک استاد دانشگاه هم مدرک و هم سابقه خودم رو دیدم من با ۳۰ ساعت تدرس او با ۶ ساعت تدریس هفتگی ، جالبه من ۶برابر او موظفی دارم ولی دقیقا یک ششم او دریافتی داشتم ؟؟؟ افزایش سنواتی سالانه به اندازه حقوق ۲ کارگر ؟؟ واقعا داریم به کجا میرویم ؟ کدوم از خدا بی خبر گفته باید فاصله حداقل حقوق و حداکثر حقوق باید ۷ برابر باشه ؟؟
شرایط حکم نمیکنه خودت هم بری کانادا زندگی کنی؟
یا فعلا باید براشون پس انداز کنی و بعد بری ؟
کیهان از هرکس بد گفت مطمئن باشید آدم خوب و انسان شریفی هست
اين شرايط كه حكم كردند جنابعالي و همسر محترم فرزندتان را در كانادا به دنيا بياوريد دقيقاً چي بودند؟ لطفاً باشفافيت كامل اين شرايط را شرح دهيد.

هدف اين است كه مشكلات اين سرزمين را ريشه يابي كنيم، و اين نياز به شفافيت كامل دارد.
عذر بدتر از گناه
شرایط حکم کرد ؟؟؟!!!
خنده داره و بی معنی
آقای رامبد بچه ات پاس خارجی گرفت حالا بشتی پول تحصیلش رو جمع کنی دوباره بر (آره واقعا تو درستی!!!!!)
حمله کیهان به نجف دریابندری: او همراه کوتای ۲۸ مرداد بود
پروندش الان نزد کرام الکاتبین هست و همه چیز اکنون برای اومکشوف و واضح هست.کیهان اینقدر درگیر سیاست شده که دیگه به زنده و مرده رحم نمیکنه.غفلت تا کجا؟
ای عابد زاهد (کیهان) تو برو خودرا باش
اقای رامبداگرشرایط حکم کانادامیکرد..پس شرایط امکانات این اب و خاک هم حکم میکنه..به اونهایی برسه..که بی پرواازوطنشان دفاع کردند وداوطلبانه به روی مین میرفتند..خداخوشش نمیاددلارها راتو و امثال تو به غرب ببرید..اگرمسعولین عرضه داشتند این دلارها را نیایدبذارند به جیب شماها برود..به جوونای وطنپرست..به کارگران..به ادمای محتاج..به اونهایی که حقشون هست بدهند..تو و امثال تو..حتی اسمتون هم ایرانی نیست چه بهتراینجا نباشید.لطفا ممنونم سانسور نکنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مسئولین
تمام نظرات مردم را برای این رامبد بفرستید .......بگویید تو ایرانی نیستی ...اگر بودی خودت فرزندت ..با همه خوبی هها و بدبهای اان می ساختی ..
الان 4 سال است شوهرم که مرد بوالهوس است مرا از خانه بیرون کرده و در این مدت که به ناچار به خانه پدرم پناه برده ام با سختی و مشقات فراوان زندگی میکنم و ایشان حاظر نیست نه طلاقم بدهد و به خانه اشت راه دهد وبسیار قد و خودخواه و متکبر است با ایننکه صاحب املاک دهها میلیاردی است به من نفقه هم نمیدهد چون با دور زدن قانون و قاضی رای عدم تمکین گرفته است من مانده ام زیر یوغ بردگی . بردگی که عین زمان قدیم است مرد اگر طلاق ندهد زن هیچ کاری نمیتواند بکند این یعنی اینکه زن در ملکیت مرد است یعنی زن کالا است و ملکیت دارد مثل کالا . هیچ زنی هم متاسفانه عنایتی به این موضوع ندارد .اگر چه قانون هست ولی بخشنامه ریاست قوه قضائیه انها را خنثی نموده است .
زنهاکم نیستندکه از دست مردها بوالهوس خود اسیر بی خانمان ونهایتا سقوط در کمین شان است وای براحکامی که بعضی میدهند چشم بسته .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
مهریه ات بزار اجرا
عدم تمکین رافع پرداخت نفقه نیست عدم تمکین باعث می شود که مهریه قسط بندی شود ولی درباره نفقه او باید تأمین کند
عادت کرده ایم که پشت سر کسی حرف بزنیم حتی اگر آن فرد از دنیا رفته باشد .نجف دریا بندری از دنیا رفت در حالیکه هیچگاه نخواهد توانست ازحرفها و تهمتهای جناب کیهان از خود دفاع کند ما هم نمی توانیم زیرا هرگز در پوست و جلد او نبوده اییم یادگاری های زیادی برایمان گذاشته روحش شاد اما جناب کیهان : ما مسلمانیم . دقیقتر و و اضح تر بگویم شما حتما مسلمان هستید آیا در جایی از قرآن و یا احادیث ذکر شده است یک از دنیا رفته را محاکمه کنیم ؟؟؟ به من مسلمان بگویید این چه باب و طرز فکر و اعتقاد است که هر از گاهی قلم بدست می گیرید و هرچه که باید و نباید را می نویسید و منتشر می کنید . ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ
کیهان چنان با خشم انقلابی از شخصی انتقاد می کند که آدمی گمان می برد اگر روزی رو در رو شوند درجا بند بند وی را از هم می دِرَد!
حب برادرجان! مثلا می گویند فلانکسک شاعر زبردستی است یعنی اینکه خوب شعر می گوید نه بیشتر! شاید هزار عیب داشته باشد اما اگر کسی شعر او را می پسندد الزاما بدین معنی نیست که از همه چیز وی خوشش می آید و وی را سرلوحه و الگوی خویش قرار می دهد.
آقای رامبد خان
چرا خان باردارت را به کانادا بردی؟
یک درصد احتمال ندادی که مشکلی بربخوره (یا شاید هدف همین بود که بری اونجا، بعد ادای مشکل در بارداری را در بیاری؟)
چرا کسی به آقای ایرج طهماسب عزیز گیر نمیده که چرا در کانادا زندگی میکنه؟ چون ایشان مثل شما دائم شعار ایران، ایران نداده.
حتی اگر آقای رامبد عزیز بنا به اقتضای هنرپیشه بودن، در ظاهر دم از ایران و ایرانی بودن بزند ولی در عمل خلافش را ، انجام دهد، ایشان را تبرئه نمیکند، چون
نشان دهنده اوج بیشرمی و دورویی ایشان است!
هر کسی در رادیو و تلویزیون حرفی را میزند، فرض بر این است که کاملا به آن معتقد است
همانطورکه فرستادن فرزندان وزیر، وکیل و سایر دولتمردان اوج دورویی ایشان را نشان میده، حتی اگر بر خلاف خواسته پدر و مادر باشد
چرا که تویی که نمیتوانی فرزندت را برای ماندن قانع کنی، غلط میکنی که برای مردم تعیین تکلیف میکنی
مشکل مملکت ما دو رویی است!
رامبد جان . بچه هایت را هرکجا میخواهی به دنیا بیاور . حرف ما این است که دو رو نباشید. اهنگ های زیبا و حماسی میخوانید در حالی که فرزندانتان را با تابعیت کشور های دیگر در میاورید .
مثل مسئولین کشور .
خوب یاد گرفتی . جریان هدایت شده . دشمن تراشی . چقدر رفتارت آشناست
دروغگو هم هست!
و در سال ۲۰۱۵ هر شب ۲ شیشه شامپاین را می‌نوشید و یک استیک بزرگ را هم می‌خورد.!! در کشوری که مردم علف می خورند
هر زمان و وقت و لحظه ای که جناب برادر حاج حسین شریعت مداری کیهان دار از پشت پرده های نیروهای خودی که طی چهل سال به اندازه عمر دو نسل حیف و میل کردند و در رفتند و سیستم های مکینتاش روی میز خود را کنار گذاشت و سوار پرنده های آمریکایی نشد اونوقت میشه یه چیزی .
صداقت واقعی و معصویت باعث جذابیت میشود. هر چیز که پاک و صادق باشد در صورت منعکس میشود.
سلام ، آخرمامتوجه نشدیم اصولگراها دنبال کدام اصول هستند بازگوکنند. یا اصلاح طلبان چی را میخواهند اصلاح کنند به مابگویند. ملت بدانند منظور این دوطیف ازاصول واصلاح چیست.
کلا کیهان با باسودا از جملع دریا بندری مشکل داره وطرفدار مداحاست و..
بنده اگر جای کانادا و امریکا و انگلیس بودم به این اقازاده ها ویزا نمیدادم و تمام انها را بیرون می انداختم...
خوبه کلاس های مدارس یک روز در میان باشه به این صورت که یک کلاس 30نفره تقسیم بشه به دو گروه 15 نفره که در این صورت فاصله گذاری رعایت میشه و از یک طرف کیفیت آموزش بالا میره و معلم ها هم هرروز سرکار هستن
کیهانیا صبح که پا میشن از هم میپرسن دیروز کسی نمرده؟ خوب پس از خودش نمیتونه دفاع کنه پس برو بنویس الی ماشاالله. اگر هم یک آدم زنده پیدا کنن باز میگن برو بنویس، وقتی مرد ما میگیم گفته بودیم که
رامبد جوان" شرایط حکم کرد و خواست خانوادگی بود؟؟؟؟

بله همیشه مرگ خوبه ولی برای همسایه
برای شما شرایط حکم می کند فرزندتان در کشور کانادا بدنیا بیاید
برای سایرین ایران کشور بسیار خوبی است بمانید و بمیرید جیبب امثال شما را پر کنیم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل