بازدید 20074

حمله پلیس کانادا به دختری در لباس «جنگ ستارگان»

ویلیام شاتنر از پلیس های کانادایی که به روی یک دختر با لباس یکی از شخصیت های «جنگ ستارگان» اسلحه کشیده و او را خون آلود کردند، به شدت انتقاد کرد.
کد خبر: ۹۷۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 07 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، ویلیام شاتنر روز چهارشنبه با ابراز نارضایتی خود نسبت به حادثه اخیر در آلبرتای کانادا که پلیس بر روی دختری که لباس«Stormtrooper» فیلم جنگ ستارگان پوشیده بود اسلحه کشید، انتقاد کرد.

رئیس پلیس خواستار تحقیقات درباره این شد که آیا مأموران در چارچوب سیاست ها و رویه ها به طور مناسب عمل کردند یا خیر؟

زمانی که ویدیوی این رویداد در شبکه های اجتماعی پخش شد به تیتر رسانه های بین المللی بدل شد. در این ویدیو مامورین پلیس نشان داده می شوند که سلاح های خود را به سمت دختری نشانه رفته اند که با لباس و سلاح اسباب بازی شبیه فیلم «جنگ ستارگان» دیده می شود. اسفناک تر اینکه ماموران پلیس کانادا آنچنان دختر را نقش بر زمین کرده که سر و صورتش خون آلود می شود.

این دختر لباس شخصیت علمی تخیلی فیلم را در روز چهارم ماه می که به روز «جنگ ستارگان» بین طرفدارانش شناخته می شود، بر تن کرده بود.

شاتنر کانادایی یکی از شخصیت های اصلی و مشهور «پیشتازان فضا» ( Star Trek) است، به شدت از نیروهای پلیس بخاطر این اقدام انتقاد کرد و گفت: شرم آور است! واقعا اگر آن نیروهای پلیس تشخیص نداده اند که آن سلاح اسباب بازی است باید هرچه زودتر بازنشسته شوند. شزم آورتر اینکه آنها به کارشان ادامه دادند و با پرت کردن دخترک روی زمین بینی اش را خون آلود کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار