بازدید 5036

باجناق کینه جو نقشه سرقت را طراحی کرد

کد خبر: ۹۷۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۸ 06 May 2020

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی گفت: با دستگیری مالک خودرو، سارقان منزل بعنف تبعه افغانی شناسایی شدند و به دست آمد باجناق کینه جو نقشه سرقت را طراحی کرده بود.

به گزارش میزان، سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" گفت: چهارم آذرماه سال گذشته پرونده‌ای از کلانتری ۱۷۶ حسن آباد با موضوع سرقت بعنف منزل به دادخواهی تبعه‌ای از کشور افغانستان برای رسیدگی تخصصی به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی توضیح داد: مال باخته اظهار داشت، ساعت یک بامداد به همراه همسر و فرزندانم در منزل در حال استراحت بودیم که ناگهان سه مرد با چهره پوشیده وارد منزلم شدند و با تهدید و ضرب و جرح من مبلغ بیست میلیون ریال وجه نقد، طلاجات به ارزش ۸۰ میلیون ریال و دو دستگاه تلفن همراه را سرقت کردند.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان بلادرنگ با مراجعه به محل سرقت، موفق شدند شماره پلاک خودرویی که سارقان با آن به محل وقوع جرم آمده بودند را شناسایی کنند.

وی با اشاره به اینکه هویت مالک خودرو به نام وحید شناسایی شد، افزود: با انعکاس موضوع به مرجع قضائی مجوز دستگیری مالک خودرو صادر و کارآگاهان موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی بیان داشت: مالک خودرو در بازجویی‌های پلیسی اظهار کرد، منزلی که از آن سرقت شده متعلق به باجناق سابقش می‌باشد و بعلت اختلاف خانوادگی نقشه سرقت از منزلش را طراحی کردم.

سرهنگ یوسفوند ابراز داشت: وحید صراحتاً به طراحی نقشه سرقت معترف و اظهار داشت، به اتفاق سه تن از همکارانم به نام‌های رسول، معین و پیمان که کارگر یک کارگاه بلورسازی واقع درحسن آباد بودیم نقشه سرقت از منزل باجناق سابقم را طراحی و عملی کردیم.

رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی در پایان گفت: مالک خورو با دستور قضائی روانه زندان شد و دستگیری سایر همدستان وی در دستور کار قرار دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر