بازدید 24368

احتمال افزایش قیمت مسکن

دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور گفت: ویروس کرونا تولید مسکن را به کما برد و نبود سیاست درست در حوزه ساخت و ساز مسکن افزایش قیمت را به دنبال داشت.
کد خبر: ۹۷۶۷۰۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 06 May 2020

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران، فرشید پور حاجت درباره وضعیت قیمت مسکن در شرایط کنونی کشور گفت: تاکنون برنامه‌ریزی و سیاست درستی در حوزه ساخت و ساز مسکن نداشته‌ایم که همین موضوع باعث شده است که قیمت مسکن با افزایش روبه‌رو شود که در این خصوص باید اقدامات قابل قبولی صورت گیرد.

دبیر کانون سراسری انبوه سازان کشور با اشاره به اینکه افزایش قیمت مسکن در ماه‌های آینده دور از تصور نیست، ادامه داد: کاهش ارزش پول، نوسانات نرخ ارز و رشد چشمگیر شاخص بورس برای بازار مسکن مشکل ساز خواهد بود، در نتیجه مسئولان امر باید با تدابیر و برنامه‌ریزی‌های درست مانع از افزایش قیمت در بازار مسکن شوند.همچنین باید در اقتصاد کشور پایداری‌های مناسبی وجود داشته باشد تا شاهد بهبود بازار مسکن در دوران پسا کرونا باشیم.

او با بیان اینکه در دو ماه گذشته تولید مسکن به صورت کامل متوقف شده بود، گفت: با توجه به ابلاغیه و شرایط بحرانی کشور، ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم گرفت که فعالیت تمامی کارگاه‌های ساختمانی و پروژه‌های عمرانی متوقف شود که همین امر باعث شد، بازار مسکن وضعیت کمای صددرصدی را تجربه کند که البته در حال حاضر این مشکل تا حدودی برطرف شده است.

او افزود: همزمان با بازگشایی و ارائه شیوه نامه برای بازگشایی کارگاه‌های عمرانی بسیاری از سازندگان این خطر (ریسک) را قبول کرده‌اند که فعالیت خود را در شرایط حال حاضر ادامه دهند، این در حالی است که بسیاری از سازندگان از کرونا ترس داشتند، اما همچنان این اقدام را انجام دادند که امیدواریم این موضوع باعث تقویت بخش ساخت و ساز‌ها و و رشد صدور پروانه‎های ساختمانی شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵۱
انتشار یافته: ۱۴
جهنم


ما كه كلا خانه دار شدن رو فراموش كرديم
به لطف این سياست ها ....................................
دیگه چه قدر بره بالا!!!!

هزینه ساخت معمولی بدون پول زمین، متری 3 و نیم هستش (بدون کابینت و شیر آب و ...)

زمین معمولی تو شهرستان الان متری 3 میلیون هست

خدا می داند یک کارمند یا کارگر بعد از چند سال می تونه خونه بخره

با سپاس
سازنده های خونه ادم های جالبی هستند
دلار میره بالا میان میگم چون دلار رفته بالا خونه را گرون میکنیم
بورس وضعش خوب میشه میگه ببنید بورس درامدش خوبه خونه را میبرن بالا
ماشین گرون میشه خونه میبرن بالا
...
هر چیزی که تصور کنید گرون شده ، آیا امکان داره مسکن گرون نشه؟
احتمال افزایش؟! ایشون مثل اینکه خواب تشریف داشرن چون قیمت مسکن در حال پروازه
شما چرا نمیگویید بدلیل فقیر شدن مردم و صعودی شدن تبدیل قشر متوسط به فقیر و کاهش تقاضا قیمت میبایستی کاهش پیدا کند . تابناک عزیز این تحلیلهایی که هدف از آن بهره برداری شخصی میباشد را لطفا" چاپ نکنید . مردم بیچاره چه گناهی کردند این وسط . فقط صحبت از گرانی ، مسکن ، خودرو ، مواد غذایی و غیره . باور کنید هیچ جای دنیا اینطور نیست ، مردم را باید به روشی تربیت کنید که دنبال پول و ثروتی باشند که با زحمت بدست بیاید نه اینکه با شایعه درست کردن و اینکه در خانه بشینند و هر روز به ثروتشان افزوده شود در حالیکه دانشگاهیان ما بیکار و بدون در آمد باشند ، در این چند هفته گذشته همه رسانه ها و دولت بدون هیچگونه تحلیلی مردم را به سمت بورسی هدایت نمودند که در هر کشوری نشانه بهبود وضعیت اقتصادی کشور و رفاه مردم میباشد و امید جوانان به آینده در صورتیکه در ایران گرایش به بورس فقط جهت درآمد بدون زحمت میباشد .
آقا این دو ماهه در حد المیک بالا رفته دیگه چی می خواهید؟
رشدبورس چرا باعث افزایش قیمت مسکن می شه ؟؟؟ مگه اون موقع که بورس سقوط می کرد قیمت مسکن سقوط کرد ؟؟؟ زالو صفت ها عادت کردن از هر موقعیتی برای افزایش قیمت مسکن سو استفاده کنن .... حالا دشمن های بورس رو بهتر بشناسیم . همین دلال های طلا و ارز و پوشک و مسکن و ماسک و ..... آشغالهای بی صفت
افزايش قيمت مسكن
واقعا خجالت نميكشيد . در عرض دو سال قيمت مسكن در تهران چهار تا پنج برابر شده. آن وقت دوباره از افزايش قيمت صحبت ميفرماييد. وامصيبتااااا
دوباره سروکله دلالها وبسازبفروشها پیداشد مثل اینکه رکود وپایین امدن قیمت مسکن انها راعصبانی نموده
همین دیروز تیتر زده بودی معاملات مسکن نود درصد کم شده اصلا مگه اینکه کسی گنج پیدا کنه تا با این قیمتها مسکن بخره
چرازود کلیپ افزایش قیمت مسکن رابرداشتی حداقل به اندازه پولی که دلالها وبسازبفروشها بهت داده بودن نگه میداشتی تابناک گرانفروش نکن به خدا اگرمردبودید ودلتان برای بی سرپناهان میسوخت اینهمه ازدلالها حمایت نمیکردید تا میلیاردربشن ومردم فقیر وشماهم خسرالدنیا والاخره حداقل چهارتا کلیپ تبلیغ کاهش قیمت مسکن بگذارید تاپدرهایی که شرمنده خانواده به دلیل بی سرپناهی هستند خوشحال بشن وتاثیری بگذارد ودلالها کاهش بدن قیمت مسکن را
احتمال؟همین الان قیمت مصالح قابل مقایسه نیست با دو ماه قبل
سلام دوست من
بنده کارشناس نیستم ولی این را می دانم که مصرف کننده واقعی مسکن دیگر توان خرید ندارد.
برچسب منتخب
# اسرائیل # توماج صالحی # انتخابات # روز دختر # نمایشگاه کتاب
آخرین اخبار
وب گردی