بازدید 8467

راهکار علم‌الهدی برای شناسایی‌خانواده‌های‌آسیب‌پذیر

امام جمعه مشهد با تاکید بر اینکه مساجد و ائمه جماعت محور شناسایی خانواده‌های آسیب پذیر باشند، گفت: رزمایش مواسات حرکتی ادامه دار و مرهمی برای دل افراد آسیب دیده است.
کد خبر: ۹۷۶۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 06 May 2020

به گزارش  تابناک به نقل از مهر، سومین جلسه مواسات خراسان رضوی به ریاست آیت الله سید احمد علم الهدی و با حضور مسئولین استان و نمایندگان تشکل‌های مردمی برگزار شد.

در ابتدای ماه مبارک رمضان مرحله‌ی اول رزمایش مواسات و همدلی آغاز به کار کرد و تعداد ۱۲۹ هزار نفر خانوار که در ایام کرونا دچار مشکل معیشتی شده بودند شناسایی شدند و توزیع بسته‌های معیشتی آغاز شد.

در مرحله‌ی اول علاوه بر بسته‌های معیشتی، پیش بینی توزیع یک میلیون پرس غذای گرم نیز دیده شد. همچنین تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ماه، ۳۵۷ هزار غذای گرم در محلات خراسان رضوی توزیع شده است.

در این جلسه آیت الله سید احمد علم الهدی بر محوریت فعالیت ائمه جماعت مساجد و شناسایی اقشار و خانواده‌های آسیب پذیر تاکید و اظهار کرد: رزمایش مواسات حرکتی مداوم و ادامه دار است تا بتواند مرهمی بر دل افراد آسیب دیده باشد.

امام جمعه مشهد گفت: انشاالله با عنایت امام زمان (عج) این رزمایش هم به خوبی به پایان برسد.

گفتنی است، مرحله‌ی اول رزمایش مواسات تا پایان هفته خاتمه می‌یابد و همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) مرحله‌ی دوم آغاز می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها