بازدید 19761

خبر خوش سخنگوی دولت برای مستاجران

سخنگوی دولت گفت: قرارداد‌های رسمی و عادی واحد‌های مسکونی که در دوره زمانی از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ به پایان رسیده با شرایط قبلی تا دو ماه دیگر نیز تمدید شود.
کد خبر: ۹۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۹ 04 May 2020
آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس از زبان علی ربیعی - تابناک | TABNAK
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، علی ربیعی در بخش خبری ساعت ۲۱:۰۰ سیما با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره تمدید قرارداد‌های واحد‌های مسکونی تا پایان اردیبهشت سال جاری اظهار کرد: تصمیم گرفتیم قرارداد‌های رسمی و عادی واحد‌های مسکونی که در دوره زمانی از اول اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت ۹۹ به پایان رسیده با شرایط قبلی تا دو ماه دیگر نیز تمدید شود.

وی با بیان اینکه این تصمیم مانند اجرای قانون الزام‌آور است، اظهار کرد: قرارداد‌ها پیش از این اگر یک‌طرفه لغو می‌شد شامل جریمه می‌شد و افراد می‌توانستند در شورا‌های حل اختلاف یا مراجع قضایی به این موضوع اعتراض کنند، اما در حال حاضر، چون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا شبه‌قانون یا در حکم قانون است دیگر نه جریمه‌ای به مستأجران تعلق می‌گیرد و نه مراجع قضایی در این دو ماه به موارد اینچنینی رسیدگی می‌کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: این مصوبه قطعاً الزام‌آور است. البته باید یادآور شد که بسیاری از موجرین خودشان این کار را انجام داده‌اند و این خواست عمومی مردم هم بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۹
انتشار یافته: ۱۹
بعضی مردم از همین یک ذره اجازه زندگی می کنن، دولت اگر راست میگه خودش مصوبه افزایش قیمت خودرو را تا آخر سال عقب بندازه. اما از کیسه ملت حاتم بخشی نکنه
دولت عادت کرده از کیسه خلیفه ببخشد. آیا خودش تا کنون چیزی را بخشیده؟ آیا تعرفه های مختلف خدمات مانند انشعابات آب و برق و خدمات دیگر یا تعرفه های شهرداری ها مانند اولاسفند 98 است؟ مردم خودشان اگر امکان داشته باشد کمک می‌کنند ولی حساب نمی‌کند که بعضی مالکان ممکن است خودشان هم گرفتار باشند؟
حق دخل و تصرف به اسم قانون در مال مردم ندارید
بحث انسانی قضیه چیز دیگست
ولی قانون گذاشتن خلاف است
ظاهراً این دولت فقط بلد است از جیب مردم به خود مردم کمک کند و وظیفه ذاتی و اصلی خودش که همانا کمک بلاعوض به اقشار آسیب پذیر است را فراموش کرده است .
حالا صاحب خونه اختیار ملکشم نداره نمیخواد تمدید کنه می‌خواد خونش خالی باشه
این تصمیم قانونی نیست. مگر اینکه شوراهای حل اختلاف به درخواست مالکین ترتیب اثر ندهند.
خوش بحال مستاجرا دیگه خبر از این خوبتر نمیشه برین حالشو ببرین .بعدش هم میگن دولت به فکر مستاجرا نیست
فقط بانک هابرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا پشیزی ارزش قایل نیستند
این خبر خیلی خوش بوده برای مستاجران!!!!
هیچ الزام قانونی در این مورد وجود ندارد . و به هیچ عنوان قابل اجرا نیست.
وایییییییییییییییییی
خدایییا
من چقدر خوشبختم
چه خبر خوبی
دیگه چی میخوام از این همه خبرای خوب
دیگه چی میخوام مگه
با توجه به اینکه گفته شد: "چون مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا شبه‌قانون یا در حکم قانون است دیگر نه جریمه‌ای به مستأجران تعلق می‌گیرد و نه مراجع قضایی در این دو ماه به موارد اینچنینی رسیدگی می‌کنند." حالا چنانچه موجر بعد از دو ماه تمدید اجباری تحمیل شده، بخشی از ودیعه مستاحر را بابت افزایش کرایه یا جریمه تاخیر پرداخت نکرد چه باید کند< اشاره کردید که مراجع قضایی رسیدگی نمی کنند و دعوای بین موجر و مستاجر کماکان به قوت خود باقی است. این مصوبه
کارایی ندارد
الان قراردادم تمام شده تا پایان مردادماه تمدید کردم اما موجر با قیمت امسال برای فقط 3 ماه دیگه قرارداد دوباره بسته منعقد کرده.
حالا چی میشد همان 6 ماه رو تایید میکردید برای مستاجران!
برو بابا دلت خوشه شورای حل اختلاف تا رسیدگی کنه قراردادت تمومه تازه کلی هم دوندگی و خرج داره آخرشم هیچی به هیچی
تضییع حق شخصی موجر است
ااااااخ وای چه خبر خوش وخوشحال کننده ای واقعا دستتان دردنکنه که بفکر مستاجران ومحرومان کشورهستید منتهی این مصوبه شما حتی ابدارچی نهاد ریاست جمهوری انرا اجرا نمیکند چه برسد مالکان
عجب خبر خوشی!
دولت چه حقی دارد راجع به اموال شخصی مردم تصمیم بگیرد قطعا قابل پیگیری از طریق مراجع قضایی است
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر