بازدید 17527

قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند

پادشاه تایلند در حالی از زندگی در هتلی لوکس در آلمان لذت می‌برد که مردم کشورش با بحران ناشی از ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند. با وجود این رفتار "شرم‌آور" پادشاه، انتقاد از سلطنت ممنوع است.
کد خبر: ۹۷۵۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱ 02 May 2020

قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند

به گزارش تابناک، به نقل از پایگاه خبری دویچه وله، زندگی در تایلند با همه‌گیری ویروس کرونا به بن‌بست رسیده است. خیابان‌های معمولا شلوغ بانکوک متروکه شدند. فرودگاه سووارنابومی که به طور معمول قطب گردشگری بین‌المللی است، شاهد از بین رفتن ترافیک معمول خود است. صنعت گردشگری حیاتی تایلند که در سال ۲۰۱۸ بیست درصد تولید ناخالص داخلی این کشور را تشکیل می‌داد، متوقف شده است.

 

در دوره بحران، مردم از رهبرانشان انتظار دارند هم‌بستگی و دلگرمی نشان دهند. اما ماها واجیرالونگکورن، پادشاه تایلند عمدتا در دوران شیوع کرونا در کشورش حضور نداشت. او ترجیح داد تا این دوران بحرانی را در هتلی لوکس در کوه‌های آلپ بایرن بگذراند.

قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند

واجیرالونگکورن از مجوز ویژه اسکان در هتل «سوننبیچل» در «گارمیش-پارتنکیرشن» بهره می‌برد. براساس گفته مقام‌های محلی، این هتل برای اقامت عادی قابل استفاده نیست. پادشاه تایلند و همراهانش اجازه مخصوص دارند چون آن‌ها یک "گروه واحد و همگن، بدون نوسان هستند."

 

پادشاه خوشگذران تایلند، این قرنطینه را در انزوا سپری نمی‌کند؛ در میان همراهان ۱۰۰ نفری او حداقل ۲۰ زن به چشم می‌خورد. در اواخر ماه مارس، رسانه‌های آلمانی گزارش دادند که پادشاه تایلند در یک هواپیمای شخصی بوئینگ ۷۳۷ در حال گشت‌زنی در اطراف آلمان بود و از هانوفر، لایپزیگ و درسدن بازدید کرد. طبق گزارش‌ها، واجیرالونگکورن حتی از هواپیما پیاده نشده و مستقیماً پس از فرود دوباره به هوا برخاسته است.

پادشاه تایلند با رفتارهای عجیب و غریبش شناخته شده است. او در اکتبر ۲۰۱۶ جایگزین پدرش بود و طی مراسمی در مه ۲۰۱۹ رسما سلطنت را آغاز کرد. او به جای حرکت در مسیر پدرش که در میان مردم تایلند محبوبیت داشت، رسوایی به بار می‌آورد.

قرنطینه لاکچری پادشاه تایلند

 

منبع:خبرآنلاین

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل