بازدید 9636
۴

مرد همسرکش از خودکشی پشیمان شد

مرد ۶۰ ساله اعتراف کرد همسر دوم خود را با چاقو به قتل رسانده و قصد خودکشی داشته، اما قبل از مرگ اورژانس را خبر کرده است.
کد خبر: ۹۷۵۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸ 02 May 2020

به گزارش «تابناک» به نقل از روزنامه شرق، این متهم که اکنون در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران است، در اظهارات خود گفت: همسر اولم را سال ۹۱ بعد از ۳۰ سال زندگی مشترک به‌خاطر اختلافاتی که داشتیم طلاق دادم. دو سال قبل هم بازنشسته شدم. یک پسر و سه دختر دارم. دوتا از دخترانم ازدواج کرده‌اند و نوه هم دارم. در این مدت گاهی نزد یکی از دوستانم در شمال کشور می‌رفتم و به او سر می‌زدم.

وی گفت:در این سفر‌ها با یکی از آشنا‌های دوستم که زنی متولد سال ۱۳۵۳ بود و در داروخانه کار می‌کرد آشنا شدم. سال ۹۲ پس از آشنایی با او ازدواج کردم و برای زندگی به تهران آمدیم و در خانه من که در محدوده امام حسین (ع) است زندگی می‌کردیم. اوایل شرایط خوب بود، اما بعد از مدتی همسرم با بچه‌هایم اختلاف پیدا کردند و اختلاف‌ها آن‌قدر زیاد شد که بچه‌ها خانه‌ای جدا برای خودشان گرفتند. همسرم که بعد از ازدواج کار نمی‌کرد، بعد از مدتی ۱۸۰ سکه و دو دانگ خانه‌ای که مهریه‌اش بود را به اجرا گذاشت. این اتفاق پنج ماه بعد از ازدواجمان رخ داد. به‌خاطر اختلافات به‌وجودآمده همسرم قهر کرد و به شهر خودشان رفت. من بعد از مدتی دنبالش رفتم تا او را برگردانم.

این متهم به همسرکشی در ادامه اظهاراتش گفت: در این مدت خیلی به همسرم سوءظن داشتم و تصور می‌کردم شاید با کسی در ارتباط است که رفتارش عوض شده. حتی دوربین مداربسته هم کار گذاشته بودم. هروقت از او سؤال‌وجواب می‌کردم که آیا با کسی ارتباط داری یا نه، حرف‌های متناقض می‌زد. به‌همین‌خاطر از زنم شکایت کردم. مدارکی به دادگاه دادم و اعلام کردم به زنم مشکوک هستم. این ماجرا پنج، شش سال طول کشید و در نهایت دادگاه هم رأی به صلح و سازش و ادامه زندگی مشترک داد.

این مرد درباره ماجرای منجر به قتل نیز می‌گوید: این ماجرا‌ها ادامه داشت تا اینکه ۲۸ فروردین از صبح با هم دعوا داشتیم و ماجرا طولانی شد. بعدازظهر بود که من به سمت آشپزخانه رفتم، چاقو را برداشتم و از شدت عصبانیت دو ضربه چاقو به شکم همسرم زدم. وقتی بیهوش شد و روی زمین افتاد، فهمیدم مرده است. ترسیدم، چون اصلا تحمل زندان را نداشتم و نمی‌خواستم قصاص شوم، به‌همین‌خاطر با چاقو رگ دست خودم را هم بریدم.

او درباره نجاتش از مرگ می‌گوید: بعد از دو، سه ساعت که خون‌ریزی داشتم و در زمانی که حس کردم آخرین نفس‌ها را می‌کشم و حالم خیلی بد شده بود به اورژانس زنگ زدم و من را که بیهوش شده بودم به بیمارستان بردند و بعد از آن من به همه‌چیز اعتراف کردم. الان هم که حالم بهتر شده، من را برای تحقیقات به دادسرای جنایی برده‌اند.

این متهم پس از ثبت اظهاراتش در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران توسط بازپرس مرادی برای تحقیقات تکمیلی به اداره آگاهی تهران فرستاده شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
عشق پیری گر بجنبد سر به رسوایی کشد!
وقتی اختلاف و ناراحتی و سوء ظن پیش میاد بهترین کار طلاق است این زندگی اگر با قتل تمام نمی شد با اعصاب خردی و بدبختی ادامه پیدا می کرد به هر حال امیدوارم قصاص شود تا عبرت سایرین گردد
خب مینشستی با همسر قبلیت زندگیت رو ادامه میدادی. بیشتر این رفتار از هوا و هوسه و مطمین باش 99 درصد افرادی که با چنین افرادی حاضر میشن زندگی کنند یا دنبال پولشونن یا یا اینکه از بدبختی میان جلو وگرنه هیچ ادم عاقلی با چند تا بچه هوو نمیاره
جامعه بیمار
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان