بازدید 5448

قتل راننده تاکسی اینترنتی با کلت

کد خبر: ۹۷۵۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۷ 29 April 2020

فردی که به قصد اخاذی از راننده یک تاکسی اینترنتی او را به قتل رسانده و خودرویش را ربوده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت هفت صبح ۶اردیبهشت ماه یکی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و از وقوع قتل با سلاح گرم در محدوده خیابان فدائیان اسلام خبر داد که بلافاصله ماموران کلانتری شهرری به محل حادثه اعزام شدند.

در ادامه با حضور مأموران کلانتری در محل و تأیید خبر اولیه، موضوع به مقام قضایی اعلام شد و با دستور قضایی رسیدگی به موضوع در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت و در همین راستا تیمی از ماموران این اداره به همراه تیم بررسی صحنه جرم در محل جرم حاضر شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند که در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد، جسد متعلق به مردی حدوداً ۵۰ ساله با هویت ناشناس است که بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پهلوی سمت راست کشته شده است همچنین در پرس و جو و تحقیق از شاهدان ماجرا نیز مشخص شد که سرنشین یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ به مقتول تیراندازی کرده و با رها کردن او در این محل سوار بر خودرو و متواری شده است.

کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات در محدوده وقوع جرم پلاک خودرو را به‌دست آوردند و مالک خودرو به هویت مژده ۴۵ ساله را شناسایی کردند که این فرد با هماهنگی قضایی به پلیس آگاهی دعوت شد. این زن نیز با حضور در مقر پلیس به ماموران گفت که خودرو در اختیار همسرش به نام رحمان ۵۲ ساله است که روز قبل برای مسافرکشی از منزل خارج شده و تاکنون به خانه برنگشته است. با کسب این اطلاعات تصویر جسد کشف شده به این زن نشان داده و مشخص شد که مقتول همان رحمان است.

کارآگاهان با جمع‌بندی اطلاعات به دست آمده موضوع پرونده را سرقت مسلحانه منجر به قتل دانستند که در همین راستا نیز چندین تیم از کارآگاهان و با رصد محل‌های تردد خودروی سرقتی موفق شدند ظرف کمتر از دو روز خودروی مسروقه را در محدوده خیابان ولیعصر مشاهده و توقیف کنند همچنین ماموران راننده و سرنشین دو خودرو به‌نام‌های جمشید ۲۵ ساله و جعفر ۲۴ ساله را که از اهالی یکی از استان‌های غربی کشور بودند، دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.

خودروی مذکور نیز مورد بازرسی قرار گرفت و یک قبضه سلاح گرم به همراه یک فشنگ جنگی و تعدادی مدارک سرقتی از آن کشف و ضبط شد. دو متهم دستگیر شده نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن، جمشید با اعتراف به قتل گفت: روز وقوع جنایت من از مبداء فرحزاد به مقصد فدائیان اسلام درخواست تاکسی اینترنتی کردم که با قبولی سفر از سوی مقتول به سمت مقصد حرکت کردیم. وقتی وارد خیابان فدائیان اسلام شدیم کلت را به قصد تهدید از کمرم بیرون کشیدم و به مقتول گفتم هرچیز با ارزشی که دارد را به من بدهد که با مقاومت او روبه رو شدم و به همین دلیل با شلیک یک گلوله او را کشتم سپس با رها کردن جسد به‌سرعت با خودرویش از محل متواری شدم.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که در ادامه تحقیقات پلیسی متهمان به دو فقره سرقت مسلحانه دیگر با همین شیوه اعتراف و همدست دیگرشان به نام خسرو را نیز معرفی کردند که این فرد نیز دستگیر شد و تمامی آنان پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر