بازدید 3515

تعطیلی خودروسازان آمریکایی تا کی ادامه دارد؟

کد خبر: ۹۷۵۰۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰ 28 April 2020

به نظر می‌رسد شرکت‌های خودروسازی آمریکایی قصد دارند حداقل تا دو هفته دیگر برای بازگشایی کارخانه‌های خود در این کشور دست نگه دارند.

به گزارش ایسنا، سه شرکت جنرال موتورز ، فورد و فیات کرایسلر که از بزرگترین خودروسازان فعال و مستقر در ایالات متحده آمریکا به شمار میروند، به تازگی اعلام کرده‌اند که بازگشایی و آغاز به کار کارخانه‌های خود در این کشور را حداقل تا دو هفته آینده و تا اواسط ماه مه سال جاری میلادی به تعویق خواهند انداخت.

خودروسازان آمریکایی در ماه گذشته مارس ۲۰۲۰ کارخانه‌های خود در شهرهای مختلف ایالات متحده را تحت تاثیر شیوع گسترده ویروس کرونا و به منظور قطع زنجیره انتقال و انتشار آن تعطیل و فعالیت آنها را متوقف کرده بودند.

آنها همچنین در این مدت با انجمن حمایت از کارگران صنعت خودروسازی در آمریکا (UAW) و سایر مقامات مربوطه مذاکرات پی‌درپی در خصوص امکان بازگشایی و از سرگیری فعالیت و خط تولید کارخانه‌های خود داشته‌اند تا با از سرگیری فعالیت خود، بیشتر از این با بحران‌های مالی و زیاندهی مواجه نشوند.

با اینکه سخنگوی انجمن حمایت از کارگران بخش خودروسازی در آمریکا در این خصوص اظهار نظر رسمی نداشته اما هفته گذشته از امکان بازگشایی کارخانه‌های شرکت‌های مذکور از ماه آینده، مه ۲۰۲۰، درصورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی خودروسازان خبر داده بود.

به گفته منابع آگاه به نقل از وب سایت marketwatch، با به توافق رسیدن شرکت‌های مذکور با انجمن UAW درخصوص رعایت پروتکل‌های بهداشتی و حفظ سلامت و بهداشت کارگران، به احتمال زیاد کارخانه‌های این سه خودروساز آمریکایی در این کشور از تاریخ ۱۸ ماه مه سال جاری میلادی بازگشایی خواهند شد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان