بازدید 3614
۱
سخنگوی ستاد تنظیم بازار اعلام کرد:

اجازه واردات لیموترش داده نخواهد شد

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه دولت مخالف صادرات و هر نوع واردات لیموترش به کشور است، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک کیلوگرم لیموترش نیز وارد کشور شود.
کد خبر: ۹۷۴۹۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۳ 27 April 2020

سخنگوی ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه دولت مخالف صادرات و هر نوع واردات لیموترش به کشور است، گفت: به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد حتی یک کیلوگرم لیموترش نیز وارد کشور شود.

به گزارش مهر به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا کلامی، سخنگوی ستاد تنظیم بازار با تکذیب صدور هر گونه مجوز برای واردات لیموترش گفت: دولت به هیچ عنوان اجازه واردات لیموترش و کالاهای غیرضرور را نخواهد داد و همه هم و غم دولت، حمایت از تولیدکنندگان داخلی به خصوص تولیدکنندگان محصولات کشاورزی است.

وی با بیان اینکه سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت جلوگیری از واردات کالاهای غیرضرور و دارای تولید داخلی است، گفت: به هیچ عنوان به غیر از کالاهای اساسی، مواد اولیه تولید و تجهیزات صنعتی که دارای مشابه ساخت داخلی نیستند، هیچ کالایی از جمله محصولات کشاورزی غیرضرور وارد کشور نخواهد شد و سیاست وزارت صنعت، معدن و تجارت در هماهنگی کامل با وزارت جهاد کشاورزی، حمایت از تولید محصولات کشاورزی و کشاورزان است.

به گفته کلامی، دولت به دلیل شرایط کنونی کشور و اجرای سیاست‌های تنظیم بازار، مخالف صادرات فعلی لیموشیرین و لیموترش است، ضمن اینکه به دلیل تنظیم بازار داخلی و حمایت از مصرف‌کنندگان، صادرات لیموترش و لیموشیرین ممنوع اعلام شده و در مقابل، واردات لیموترش هم به شدت مورد مخالفت وزارت صنعت قرار دارد، چراکه ظرفیت‌های تولید داخلی در این زمینه مورد توجه این وزارتخانه قرار دارد.

وی اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، تمامی انبارها محل نگهداری لیموترش و لیموشیرین تحت نظارت کامل دولت قرار داشته و وزارت صنعت، معدن و تجارت حتما در قالب سامانه جامع انبارها، از هر گونه احتکار، اختفا و یا عدم عرضه این کالاها جلوگیری خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آخه چه اشکالی داره در این شرایط که لیمو اینقدر بیخودی و بدلیل احتکار گرون شده ، مقداری وارد بشه که قیمتها کم بشه ؟!؟!؟!؟!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان