بازدید 10607

پیشنهاد دکتر زالی برای کاهش ترددها در ماه رمضان

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه ماه مبارک رمضان و فاصله بین افطار تا سحر فرصت مناسبی برای تغییر روند ترددهاست، گفت: پیشنهاد می‌کنیم برخی مشاعل تولیدی، توزیعی و صنعتی که با مراجعان در ارتباط نیستند در ساعات اولیه صبح از منزل خارج نشوند. این اقدام در میزان ترددها، بار ترافیک و حمل و نقل عمومی تاثیر بسزایی خواهد داشت.
کد خبر: ۹۷۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 22 April 2020

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا زالی، فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، دورکاری، استفاده از خدمات دولت الکترونیک و پتانسیل فضای مجازی را بهترین راهبرد برای کاهش تردد ها و ریشه کنی کووید ۱۹ دانست و با اشاره به افزایش مدت اقامت بیماران بستری کرونا، اظهار کرد: این مهم نشان‌دهند تغییر الگوی متفاوت بیماری کووید ۱۹ است.

وی افزود: الگوی مراجعه بیماران مبتلا به کرونا تغییر پیدا کرده است و بیماران با حال وخیم‌تری به بیمارستانها و مراکز درمانی مراجعه می‌کنند، این موضوع علاوه بر فشار مضاعف بر دوش کادر درمان، مدت درمان مبتلایان را نیز افزایش خواهد داد.

دکتر زالی با بیان اینکه روز گذشته ۳۲۴ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های عادی و ۸۸ مورد جدید در بخش‌های ویژه بیمارستانهای تهران بستری شدند، خاطرنشان کرد: در بخش مراجعان کلی به بخش‌های بهداشتی و درمانی شاهد ۶ درصد رشد عمومی و در بیمارانی که در بخش‌های ویژه و عادی بستری شدند نیز به ترتیب یک و شش درصد رشد داشته‌ایم.

فرمانده ستاد عملیات مقابله با کرونا در کلان شهر تهران در یک گفت‌ گوی زنده خبری از ۵۲۱ بیمار مرخص شده در بیمارستانهای تهران خبر داد و افزود: مدت اقامت بیماران افزایش یافته که نشان دهنده الگوی متفاوت بستری بیماران است.

دکتر زالی با اشاره به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و تغییر الگوی رفتاری زندگی، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان، چهره زندگی مردم در کلان شهرها متفاوت‌تر خواهد شد و مردم غالبا زندگی شبانه را تجربه می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار