بازدید 5617

پرونده پیچیده شهرخودرو با پرسپولیس در کمیته استیناف

کد خبر: ۹۷۳۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸ 21 April 2020

بیش از ۴۵ روز پیش کمیته تعیین وضعیت در حکمی ۲ بازیکن شهرخودرو یعنی حسن جعفری و میلاد سرلک را ۴ ماه محروم و باشگاه شهرخودرو را از یک پنجره نقل و انتقالاتی محروم کرد؛ اتفاقی که قبل از دیدار با پرسپولیس رخ داد و صدای مشهدی‌ها را در آورد تا آن‌ها اعتراض خود را به کمیته استیناف ببرند.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیران شهرخودرو دلیل این حکم کمیته تعیین وضعیت را یک تهمت تلقی کردند و معتقدند کمیته تعیین وضعیت به دلیل یک سری از شبهات چنین جریمه‌ای را برای باشگاه مشهدی در نظر گرفته است؛ اتفاقی که مدیران شهرخودرو زیر بار آن نمی‌روند و حتی اذعان کرده‌اند که با باشگاه نساجی به توافق رسیده بودند و نیاز به چنین جریمه و حکمی نبود. دلیل حکم این کمیته این بود که ۲ بازیکن فصل قبل نساجی تنها ۲۴ ساعت بعد از فسخ قرارداد با تیم قائمشهری، با شهرخودرو به توافق رسیده و قرارداد امضا کردند؛ اتفاقی که گمانه‌زنی در خصوص مذاکره باشگاه مشهدی با این ۲ بازیکن در زمان عضویتشان در نساجی را افزایش می‌دهد و سر نخ اصلی کمیته تعیین وضعیت برای صدور این رای بوده است.

شیوع گسترده ویروس کرونا باعث شده تا جلسه کمیته استیناف عقب بیفتد، اما باشگاه شهرخودرو مدعی است که این کمیته در بررسی این پرونده تعلل کرده است و به تماس‌های این باشگاه پاسخ نداده است.
هر چند جلسات کمیته انضباطی چند روزی است آغاز شده است و حتی این کمیته آرای چند پرونده را هم اعلام کرده است، اما کمیته استیناف هنوز تشکیل جلسه نداده است. در این راستا فرهاد حمیداوی، مالک شهرخودرو  اظهار کرد: چندین بار با کمیته استیناف تماس گرفتیم، اما کسی پاسخگو نبود. انگار دل شان نمی‌خواهد به این پرونده رسیدگی شود. ما به دنبال حق طبیعی خود هستیم و بازیکنان ما نادرست محروم شده‌اند، زیرا ما حتی با باشگاه نساجی نیز به توافق رسیده بودیم و دلیلی برای محرومیت ۲ بازیکن ما آن هم در آستانه بازی مهمی چون پرسپولیس وجود نداشت.

اما علیرضا صالحی، رییس کمیته استیناف در خصوص پرونده محرومیت ۲ بازیکن شهرخودرو که توسط کمیته تعیین وضعیت صادر شد به ایسنا گفته: ما هنوز زمانی را برای رسیدگی به این پرونده در نظر نگرفته‌ایم و هر موقع قرار باشد، ابلاغی صورت بگیرد ما آن را بر روی سایت فدراسیون فوتبال منتشر خواهیم کرد. همچنین شایعاتی در خصوص این که کمیته استیناف از روی عمد این پرونده را بررسی نمی‌کند وجود داشت که باید بگویم این‌ها زایده ذهن و توهم کسانی است که آن را مطرح کرده‌اند و کمیته استیناف در هیچ پرونده‌ای نگاه یک طرفه ندارد.

با این اوصاف و با توجه به اظهار نظر‌های مسوولان شهر خودرو به نظر می‌رسد اگر کمیته استیناف رای کمیته انضباطی را رد کند شهرخودرو می‌خواهد مدعی نتیجه بازی با پرسپولیس شود و اگر کمیته استیناف رای را برنگرداند، شهرخودرویی‌ها به فیفا شکایت خواهند کرد. حالا باید دید کمیته استیناف چه زمانی درباره این پرونده تصمیم‌گیری خواهد کرد و بالاخره تکلیف پنجره نقل و انتقالاتی شهرخودرو و ۲ بازیکن این تیم چه خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی