بازدید 12100

واکنش رئیس قوه قضاییه به گزارش دیوان محاسبات

رئیس قوه قضاییه به گزارش ارائه شده از سوی دیوان محاسبات واکنش نشان داد.
کد خبر: ۹۷۳۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱ 20 April 2020

 

به گزارش تابناک به نقل از مهر، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه مسؤلین عالی قضائی در خصوص گزارش دیوان محاسبات گفت: همه باید از «نظارت» و «شفافیت» استقبال کنند؛ نظارت گریزی امر ناپسندی است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت همه دلار‌های پرداختی باید شفاف شود، گفت: اعلام فساد برای مردم اطمینان بخش نیست بلکه باید به مردم گزارش مبارزه با فساد و بازگشت بیت‌المال را داد. پرونده‌های برخی از دریافت کنندگان دلار‌های ۴۲۰۰ تومانی در دادسرا در حال رسیدگی است و برخی دیگر منجر به صدور حکم شده و در حال اجرای حکم است. بار‌ها گفته‌ایم که دولت باید اقدام به اصلاح ساختار‌های فسادزا کند.

رئیسی تصریح کرد: سازمان بازرسی به موضوع جوجه کُشی ورود کرده است. جوجه کشی هم اقدام غیرقانونی بود هم غیرشرعی هم غیراخلاقی؛ توجیهات برخی متولیان امر هم غیرقابل قبول و بدتر بود. اینکه چنین اقدامی رویه بوده است مطلقاً قابل قبول نیست.

وی در ادامه افزود: اقتصاد سلامت بالاخص در حوزه غذا و دارو نیازمند مدیریت و نظارت بهینه است. برای کالا‌های کشاورزی باید به موقع تدبیر کرد؛ هم بر بازار تولید هم توزیع و مصرف باید نظارت شود و در سال جهش تولید نظارت و شفافیت باید تشدید شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل